انتقال از طریق وب مانی

بررسی انتقال از طریق وب مانی: هزینه ها، مقایسه ها، شکایات و دعاوی حقوقی

زمان مطالعه 7 دقیقه

خدمات پرداخت بین المللی

WebMoney Transfer که در سال 1998 تأسیس شد، یک سرویس انتقال پول مستقر در مسکو است که در پردازش تراکنش ‌های چند ارزی و پرداخت ‌های پرخطر تخصص دارد. وب سایت این شرکت ادعا می کند که به بیش از 100000 تاجر و 39 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. انتقال از طریق وب مانی را در ادامه بررسی کرده ایم.

خرید با وب مانی

شارژ حساب وب مانی

وب مانی به جای استفاده از شبکه های بانکی و اعتباری سنتی، کاربران را قادر می سازد تا «واحدهای WM» را خریداری و انتقال دهند، که سپس می توانند از کیف پول های دیجیتال به ارز محلی کاربر برداشت شوند. این مشابه روشی است که تراکنش ‌های بیت‌کوین کار می‌ کنند، اگرچه وبمانی نزدیک به یک دهه قبل از بیت‌ کوین است.

استفاده از واحد های WM خریداران و فروشندگان را قادر می ‌سازد تا مقررات بانکی را دور بزنند، اما برخی از حمایت ‌های خریدار را نیز حذف می ‌کند و برای تضمین کل سیستم به «ضامن ‌کنندگان» شخص ثالث متکی است.

WebMoney در حال حاضر از پرداخت به دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه، گریونای اوکراین، روبل بلاروس، طلای سهام، đồng ویتنامی و بیت کوین پشتیبانی می کند.

در نوامبر 2015، این شرکت مجوز انتشار ارز الکترونیکی را در تمام کشور های منطقه اقتصادی اروپا از سازمان رفتار مالی دریافت کرد.

پردازش پرداخت وب مانی

وب مانی به جای استفاده از شبکه های بانکی و اعتباری سنتی، کاربران را قادر می سازد تا «واحد های WM» را خریداری و انتقال دهند، که سپس می توانند از کیف پول های دیجیتال به ارز محلی کاربر برداشت شوند. این مشابه روشی است که تراکنش ‌های بیت‌کوین کار می ‌کنند، اگرچه WebMoney نزدیک به یک دهه قبل از بیت ‌کوین است.

استفاده از واحد های WM خریداران و فروشندگان را قادر می ‌سازد تا مقررات بانکی را دور بزنند، اما برخی از حمایت ‌های خریدار را نیز حذف می ‌کند و برای تضمین کل سیستم به «ضامن ‌کنندگان» شخص ثالث متکی است.

WebMoney در حال حاضر از پرداخت به دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه، گریونای اوکراین، روبل بلاروس، طلای سهام، đồng ویتنامی و بیت کوین، در میان چند نوع واحد خاص دیگر مانند گواهی خرید از megastock.com پشتیبانی می کند.

در نوامبر 2015، این شرکت مجوز انتشار ارز الکترونیکی را در تمام کشور های منطقه اقتصادی اروپا از سازمان رفتار مالی دریافت کرد.

مقر آن در مسکو است

مدیر عامل WebMoney Europeشخص Avet Mnatsakanyan است و به نظر می رسد دفتر مرکزی WebMoney در ul. Koroviy Val، 7c2، مسکو، روسیه می باشد.

فهرست محتویات بررسی انتقال وب مانی

هزینه ها و قرارداد: به نظر می رسد انتقال وب مانی یک سرویس ماه به ماه را بدون هزینه فسخ زودهنگام ارائه می دهد. این شرکت از درگاه پرداخت Paymaster24 برای حساب های بانکی ایالات متحده استفاده می کند.

شکایات و خدمات: انتقال وب مانی کمتر از 10 شکایت عمومی دریافت کرده است.

رتبه BBB: WebMoney Transfer در حال حاضر نمایه ای در Better Business Bureau ندارد.

فروش و بازاریابی: WebMoney Transfer به نظر نمی ‌رسد که نمایندگان قراردادی مستقل را استخدام کند و هیچ شکایتی در مورد تیم فروش خود دریافت نکرده است.

نرخ‌ ها و کارمزد ها: تاجران بهترین نرخ‌ ها را با انتقال وب‌ مانی دریافت کردند

وب مانی یک شرکت منحصر به فرد است که پرداخت ها را با ارز ها و واحد های مختلف پردازش می کند

انتقال از طریق وب مانی

انتقال از طریق وب مانی

آیا باید به انتقال وب مانی اعتماد کرد؟

  • دعاوی حقوقی، بررسی ها و شکایات
  • مجموع شکایات آنلاین
  • 400+
  • پشتیبانی زنده مشتری
  • فقط مسائل فنی
  • شایع ترین شکایت
  • کلاهبرداری ها

مجموع شکایات کم برای مقیاس بررسی

ما در حال حاضر قادر به یافتن بیش از 400 بررسی منفی انتقال وب مانی هستیم و اکثر آنها کلاهبرداری هایی را که توسط خریداران و فروشندگان از طریق این پلتفرم انجام شده است، توصیف می کنند. این شرکت دارای رتبه 3.7/5.0 در فروشگاه گوگل پلی بر اساس 106000 بررسی و 4.6/5.0 در فروشگاه اپل بر اساس رتبه بندی 936 است. موضوعی که در اینجا یافت می شود، خطرات انجام تجارت از طریق WebMoney را شرح می دهد، یعنی پتانسیل کلاهبرداری و کمک محدود ارائه شده توسط WebMoney در موارد تقلب. لازم به ذکر است که هیچ یک از شاکیان معتقد نیستند که وب مانی خود در این کلاهبرداری ها مقصر است، اما از اینکه وب مانی نمی تواند کار زیادی برای بازیابی وجوه آنها انجام دهد ابراز ناراحتی می کنند.

انتقال از طریق وب مانی: دعاوی حقوقی وب مانی

ما هیچ دعوای حقوقی برجسته یا شکایت FTC علیه WebMoney پیدا نکردیم. بازرگانان ناراضی که مایل به پیگیری اقدام غیرقانونی علیه شرکت هستند باید به سازمان های نظارتی مربوطه گزارش دهند.

گزینه های پشتیبانی مشتری WebMoney

شکایات مربوط به خدمات مشتری غیرقابل دسترس یا غیرمفید امتیاز WebMoney را به “B” در این دسته کاهش داده است، اما به نظر ما وب مانی در افشای خطرات ذاتی پلتفرم خود به اندازه کافی کار می کند. اگرچه بیش از 400 شکایت وجود دارد، اما بیش از 90000 بررسی مثبت از کاربران از طریق فروشگاه Google Play و Apple Store وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از شکایات باقی مانده از جانب بازرگانانی که از این سرویس استفاده می کنند نیست. بازرگانانی که وب مانی را در نظر می گیرند باید بدانند که این شرکت در مسکو است و حمایت های نظارتی ارائه شده توسط بانک های بزرگ را ارائه نمی دهد. WebMoney پشتیبانی تلفنی را برای مشکلات فنی ارائه می ‌کند، اما پشتیبانی مالی خود را از طریق ایمیل انجام می ‌دهد، که باعث می ‌شود از امتیازی که توسط حساب‌ های تجاری دارای رتبه برتر برای خدمات مشتری ایجاد شده است، فاصله زیادی داشته باشد.

آیا رتبه BBB برای انتقال وب مانی دقیق است؟

Better Business Bureau

نمایه فعلی وجود ندارد

Better Business Bureau در حال حاضر نمایه ای برای WebMoney Transfer نگهداری نمی کند. بنابراین ما رتبه BBB را در این بررسی لحاظ نمی کنیم.

سرویس انتقال وب مانی چقدر هزینه بر است؟

  • بررسی نرخ ها، کارمزد ها و شرایط قرارداد
  • خلاصه هزینه
  • دریافت وجوه: هیچ
  • ارسال وجوه: 0.8٪
  • کارمزد هر معامله : 0.01 واحد WM
  • هزینه خاتمه زودهنگام : هیچ
  • هزینه انطباق PCI :هیچ
  • شرایط اجاره تجهیزات : هیچ

انتقال از طریق وب مانی: کارمزدهای متفاوت برای هر معامله

انتقال از طریق وب مانی

انتقال از طریق وب مانی

کاربران وب مانی می توانند واحد های WM را به صورت رایگان دریافت کنند، اما ارسال واحد های WM برای هر تراکنش 0.8% هزینه دارد. این شرکت حداقل کارمزد 0.01 WM برای هر تراکنش و حداکثر کارمزدی را دریافت می کند که بسته به نوع کیف پولی که وجوه دریافت می کند متفاوت است.

پرداخت به حساب های بانکی ایالات متحده از طریق درگاه Paymaster24 انجام می شود. همچنین تعرفه های مختلفی برای برداشت به ارز های مختلف اعمال می شود که همه آنها به وضوح در صفحه “نرخ” شرکت ذکر شده است.

WebMoney هیچ یک از کارمزد هایی را که معمولاً در حساب ‌های تجاری یافت می‌ شود، دریافت نمی ‌کند، از جمله هزینه‌ های خاتمه زود هنگام، هزینه‌ های مطابقت با PCI یا حداقل کارمزد های ماهانه.

بدون قرارداد بلند مدت

WebMoney بر اساس «پرداخت به موقع» در دسترس است، به این معنی که کاربران می توانند در هر زمانی که بخواهند آن را لغو کنند. با این حال، این مدل کم تعهد تا حدی با فرآیند خسته کننده خرید واحد های WM و ارسال به/برداشت از یک حساب ذخیره ویژه غلبه می کند.

بسته به تعرفه های قابل اعمال در یک تراکنش خاص، انتقال وب مانی این پتانسیل را دارد که در مقایسه با حساب های تجاری پرخطر سنتی و حساب های تجاری خارج از کشور، گزینه پرداخت بسیار مقرون به صرفه ای باشد.

حفاظت حداقلی

ساختار بنیادی WebMoney آن را به یک محیط “مراقب خریدار” تبدیل می کند. تراکنش ‌های واحد WM نهایی و غیرقابل برگشت هستند و امکان پیگیری قانونی محدودی وجود دارد، مگر اینکه طرفین قراردادی را در مورد شرایط پرداخت منعقد کرده باشند.

علاوه بر این، کلاهبرداران بین المللی می توانند از مزایای اعتماد به کاربران استفاده کرده و با سهولت نسبی ناپدید شوند.

کم هزینه، ریسک بالا

چند شکایت تجاری وجود دارد که کمک کند WebMoney را هنگام حل و فصل نقل و انتقالات تقلبی توصیف می کند، و به نظر می رسد که این شرکت تا حد زیادی رویکردی غیرمستقیم برای رفتار نادرست در پلتفرم خود دارد.

به این دلایل، وب مانی باید به عنوان آخرین راه حل برای بازرگانی که نیاز به جمع آوری پرداخت های بین المللی دارند در نظر گرفته شود.

این سرویس هزینه کمتر و محدودیت ‌های کمتری را نسبت به حساب ‌های تجاری پرخطر ارائه می ‌کند، اما همچنین کاربران را در معرض خطر کلاهبرداری بیشتری قرار می ‌دهد و پرداخت‌ های کندتری را ایجاد می ‌کند.

آیا انتقال وب مانی از بازاریابی فریبنده استفاده می کند؟

  • تبلیغات و استراتژی فروش
  • امتیاز کلیدی
  • فروشندگان مستقل استخدام می کند: خیر
  • نرخ های فریبنده را تبلیغ می کند: خیر
  • همه شرایط مهم را افشا می کند: آره

تیم فروش داخلی

به نظر می رسد WebMoney Transfer در درجه اول از فروش داخلی، تبلیغات آنلاین و مشارکت استراتژیک برای بازاریابی خدمات خود استفاده می کند.

این شرکت به نمایندگان فروش مستقل این شانس را نمی دهد که با فروش خدمات شرکت، کمیسیون بگیرند، بنابراین احتمال اینکه بازرگانان خود را در قرارداد های گران قیمت محبوس کنند بسیار کم است.

WebMoney تعرفه‌ ها و هزینه‌ های تراکنش خود را در وب ‌سایت خود فهرست می ‌کند، اگرچه کاربران را برای شرایط پردازش کامل پرداخت به «ضامن‌ کنندگان» محلی خود ارجاع می ‌دهد.

مراقب سایر کاربران باشید

در حال حاضر هیچ شکایتی از وب مانی وجود ندارد که کارمزد های پنهان یا تاکتیک های فروش غیراخلاقی توسط نمایندگان وب مانی را توصیف کند، اما گزارش های پراکنده ای از رفتار متقلبانه توسط کاربران وب مانی وجود دارد.

تمام فروش ها از طریق پلتفرم وب مانی نهایی و غیرقابل ردیابی است، بنابراین به خریداران و فروشندگان توصیه می شود با کاربرانی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت کنند. بازرگانانی که با این رویکرد راحت نیستند، باید از یک پلتفرم تجارت الکترونیک با رتبه برتر استفاده کنند که مستقیماً با ارز دولتی معامله می شود.

WebMoney خود رتبه A را در این دسته دریافت می کند، اما تجار و خریداران باید توجه داشته باشند که خطر فریب در دست سایر کاربران وب مانی وجود دارد.

آیا انتقال وب مانی شایستگی کسب و کار شما را دارد؟

گزینه پشتیبان مناسب برای پرداخت های بین المللی

نرخ انتقال وب مانی به عنوان یک سرویس انتقال پول بین المللی مناسب برای بازرگانان آنلاین و با پذیرش ریسک است.

به گفته برخی از شاکیان، این سرویس با خطر تقلب قابل توجهی همراه است، بنابراین به کاربران توصیه می شود سیستم های قابل اعتماد تری را برای نیاز های پردازش اولیه خود بیابند.

با این حال، تاجرانی که نمی ‌توانند برای حساب ‌های تجاری معمولی تجارت الکترونیک تأیید شوند، ممکن است WebMoney را یک راه ‌حل پرداخت بین ‌المللی مقرون ‌به ‌صرفه و خلاقانه بدانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.