ایردراپ xKuCoin

بررسی ایردراپ xKuCoin و هرآنچه باید دانست

زمان مطالعه 3 دقیقه

مینی اپلیکیشن تلگرامی xKuCoin ، یک پلتفرم رو به رشد ساخته شده بر بستر شبکه تون (TON) ترکیبی از یک بازی کلیک برای کسب درآمد و معاملات ارزهای دیجیتال در تلگرام است. این مینی اپلیکیشن به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. در ادامه به بررسی ایردراپ xKuCoin می پردازیم.

ایردراپ xKuCoin

ربات xKuCoin یک مینی اپلیکیشن تلگرامی در حال توسعه است که با استفاده از آن می‌توانید درآمد کسب کنید. در مینی بازی xKuCoin، بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روی یک قورباغه کارتونی در رابط کاربری بازی FrogTrader، امتیاز کسب کنند. طبق اعلام رسمی KuCoin، این صرافی قرار است ویژگی‌های بیشتری را راه‌اندازی ‌کند تا این بازی را برای بازیکنانش جذاب‌تر کند. بازی xKuCoin از دیگر بازی‌های کلیکی تلگرام متمایز می‌شود، زیرا مانند صرافی KuCoin، فروشگاهی برای خرید و معامله ارزهای دیجیتال نیز ارائه می‌دهد.

ربات xKuCoin علاوه بر بازی قورباغه تاپ، یک سیستم خودکار است که در اپلیکیشن تلگرام تعبیه شده است. این ربات، امکان معامله در KuCoin را با دسترسی آسان به عملکردهای مختلف معاملاتی و هشدارهای قیمت در زمان واقعی تسهیل می کند. ربات xKuCoin موارد زیر را ارائه می دهد:

دعوت از دوستان و کسب پاداش: دوستان خود را دعوت کنید تا مستقیماً از تلگرام در KuCoin ثبت نام کنند. هنگامی که آنها ثبت نام خود را تکمیل کردند، می‌توانید از طریق برنامه پاداش دریافت کنید. هرچه بیشتر دعوت کنید، پاداش بیشتری کسب می کنید
دسترسی به مینی اپلیکیشن کوکوین: این ربات یک نقطه ورود به یک مینی اپلیکیشن ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید به حساب KuCoin خود وارد شوید و از عملکردهای معاملاتی ساده مانند معاملات اسپات استفاده کنید. این ویژگی روند معاملات را ساده می‌کند و مستقیماً از تلگرام قابل دسترسی است.
هشدارهای قیمت و ربات‌های قیمتی: با هشدارهای لحظه‌ای قیمت در گروه های تلگرام خود به روز باشید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بدون خروج از تلگرام، حرکات بازار را پیگیری کنید.

ایردراپ xKuCoin

ایردراپ xKuCoin

نحوه استفاده از ربات تلگرام xKuCoin

شروع کار با ربات xKuCoin ساده است.

-مرحله ۱: ربات را راه‌اندازی کنید
وارد ربات xKuCoin شوید.

مرحله ۲: بازی FrogTrader
برای شروع بازی تلگرام FrogTrader روی «Play Game» کلیک کنید. می‌توانید با تغذیه و تعامل با قورباغه درون بازی در صفحه اصلی برنامه، امتیاز کسب کنید.

مرحله ۳: دعوت از دوستان
از رابط ربات برای دعوت دوستان استفاده کنید. لینک دعوت ارائه شده توسط ربات را به اشتراک بگذارید. برای هر ارجاع موفق ۱۰ هزار امتیاز و برای هر ارجاع موفق کاربران پریمیوم تلگرام ۵۰ هزار امتیاز قورباغه کسب کنید.

مرحله ۴: کیف پول TON خود را متصل کنید
از آنجایی که کوکوین مینی اپلیکیشن xKuCoin را با همکاری بنیاد TON توسعه داده است، می‌توانید کیف پول TON خود را به عنوان مثال Tonkeeper به رابط آن متصل کرده و پاداش‌های دریافت کنید. برای اتصال کیف پول TON خود به xKuCoin و کسب ۵۰٬۰۰۰ امتیاز، به تب Wallet بازی مراجعه کنید.

ایردراپ xKuCoin

مرحله ۵: به مینی اپلیکیشنKuCoin دسترسی پیدا کنید
برای ورود به حساب کوکوین خود، روی لینک “Mini App” کلیک کنید. در اینجا، می‌توانید دارایی‌های را به حساب KuCoin خود واریز کنید، ارزهای دیجیتال را در صرافی KuCoin بخرید و بفروشید و کمیسیون‌هایی را که با ارجاع دوستان خود به KuCoin کسب کرده‌اید، مشاهده کنید. توجه داشته باشید کاربران ایرانی برای فعالیت در صرافی کوکوین نیاز به احراز هویت دارند.

مرحله ۶: هشدارهای قیمت را تنظیم کنید
هشدارهای قیمت را برای دریافت نوتیفیکیشن در گروه‌های تلگرام خود فعال کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در جریان روندهای بازار باشید.

ربات xKuCoin یک ابزار قدرتمند برای هر کسی است که به دنبال ساده‌سازی فعالیت‌های معاملاتی خود است. این ربات با ادغام توابع معامله ضروری در تلگرام، هم راحتی و هم کارایی را ارائه می‌دهد. بر اساس زیرساخت قوی تلگرام، ویژگی‌های بیشتری در راه است تا این مینی اپلیکیشن را جذاب‌تر و مفیدتر کند. کوکوین با راه‌اندازی این مینی اپلیکیشن، قصد دارد شکاف بین وب ۲ و وب ۳ را پر کند و کاربران بیشتری را به دنیای وب ۳ بیاورد و انتقال یکپارچه به اینترنت غیرمتمرکز را فراهم کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT