بررسی بروکر ویندزور 2022 – قسمت اول

زمان مطالعه 14 دقیقه

لطفاً توجه داشته باشید: این بررسی یک حساب Prime MT4 است که با Windsor Brokers International Ltd، یکی از چندین نهادی که توسط Windsor Brokers اداره می شود، افتتاح شده است. ما عملکرد وب‌ سایت کارگزار، شرایط معاملاتی آن، و عملکرد نسخه ‌های دسکتاپ و برنامه تلفن همراه پلتفرم Windsor Brokers MetaTrader 4 (MT4) را آزمایش کرده ایم.

شارژ ویندزور

داده های این مقاله در 20 جولای جمع آوری شده است.

بررسی بروکر ویندزور: توضیحات اجمالی

Windsor Brokers یک شرکت سرمایه گذاری بین المللی است که دفاتری در قبرس، اردن، سیشل، بلیز و کنیا دارد. این شرکت از زمان تأسیس در سال 1988، در ارائه راه حل های معاملاتی مشتقات فرابورس به مشتریان خود تخصص داشته است.

جایی که کارگزار برجسته می شود با توجه به ابزار های متنوع قابل معامله و کارمزد های معاملاتی بسیار رقابتی آن است. کارگزاری ویندزور پلتفرم متاتریدر 4 مشهور جهانی را ادغام کرده است که به معامله گران این امکان را می دهد که بتوانند تحلیل های فنی کاوشگری را انجام دهند و معاملات پیچیده را ایجاد کنند.

با توجه به معایب آن، این شرکت دارای چندین مجوز دریایی است که رعایت دقیق ترین مقررات مالی را تضمین نمی کند. صدور مجوز برای نهاد اروپایی کارگزاری ویندزور توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تنها استثنا است. با این حال، کارگزار باید به دلیل افزودن یک لایه حفاظتی اضافی برای مشتریان خود از طریق بیمه خصوصی، که از آنها در برابر ریسک اعتباری شرکت محافظت می کند، ستایش شود.

بررسی بروکر ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

نکات کلیدی کارگزاری ویندزور برای سال 2022

ما کارگزاری ویندزور را در 9 دسته (اعتماد و ثبات، کارمزد، ابزار قابل معامله، انواع حساب، سپرده و برداشت، تحقیق، پشتیبانی مشتری، آموزش، و پلتفرم و ابزار) ارزیابی کردیم.

کارگزاری ویندزور در دسته ‌های ابزار، هزینه‌ ها، حساب‌ ها و پلتفرم ‌ها امتیاز بالایی کسب کردند. هزینه های معاملاتی آن در کل کمتر از میانگین صنعت است، انواع حساب و ابزار های موجود آن بسیار متنوع است، در حالی که پلت فرم MT4 به اندازه کافی پیچیده است تا تحلیل های فنی کاوشگری را در خود جای دهد.

کارگزار در رده آموزش نمره بالاتر از متوسط ​​را دریافت کرد. مطالب آموزشی چند لایه Windsor Brokers نیز متنوع و بسیار آموزنده است.

این کارگزار در دسته های اعتماد، سپرده و برداشت، تحقیق و پشتیبانی مشتری امتیاز متوسطی کسب کرد. Windsor Brokers چندین مجوز دارد که مستلزم نظارت ضعیف نظارتی است، در حالی که روش‌ های پرداخت آن هزینه ‌های شخص ثالث بالایی دارد. علاوه بر این، برخی از محتوای تحقیقاتی کارگزاری ویندزور برای همه مشتریان آن قابل دسترسی نیست.

معامله گران تازه کار می توانند دانش متعادلی از پیچیدگی های تجارت از مواد آموزشی جامع کارگزاری ویندزور کسب کنند، در حالی که معامله گران پیشرفته می توانند از هزینه های رقابتی آن و امکان اجرای استراتژی های تجاری بسیار متفاوت استفاده کنند.

چه چیزی کارگزاری ویندزور را از سایر کارگزاری ها متمایز می کند؟

بیمه خصوصی از مشتریان نهاد های خارج از کشور کارگزاری ویندزور در برابر ریسک اعتباری شرکت محافظت می کند. در حالی که بسیاری از کارگزاری ها دارای طرح‌ های جبران خسارت هستند – به عنوان مثال، نهاد اروپایی کارگزاری ویندزور عضو صندوق جبران خسارت سرمایه‌گذاران (ICF) است – انتخاب صدور بیمه خصوصی به توافق خود کارگزار بسیار غیرمعمول است.

بررسی بروکر ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

کارگزاری ویندزور برای چه کسانی مناسب است؟

انواع حساب ‌های مختلف کارگزاری ویندزور و مجموعه غنی از مواد پشتیبانی، خدمات آن را به همان اندازه برای معامله‌ گران خرده ‌فروشی بی ‌تجربه و تاجران حرفه‌ ای با حجم بالا مناسب می ‌سازد. اولی می تواند از مطالب آموزشی کاوشگر ویندزور و مجموعه ای غنی از ابزار های معاملاتی برای رشد تدریجی حساب های خود بهره مند شود. در مقابل، معامله‌ گران با حجم بالا می ‌توانند از اسپرد کم کارگزاری ویندزور در حساب صفر استفاده کنند.

مزایا و معایب کارگزاری ویندزور

جوانب مثبت

  • کارمزد معاملاتی بسیار پایین
  • دارای بیمه خصوصی برای مشتریان
  • سازه های متعدد
  • تمامی مشتریان تحت پوشش بیمه خصوصی هستند
  • انواع حساب های مختلف
  • محتوای آموزشی جامع

جوانب منفی

  • مجوزهای ضعیف فراساحلی
  • هزینه های بالای شخص ثالث برای واریز و برداشت
  • فقط یک نوع پلت فرم

بررسی بروکر ویندزور: چگونه کارگزاری را ارزیابی می کنیم؟

هنگام معامله در فارکس و CFD، دانستن نقاط قوت و ضعف کارگزار بسیار مهم است. به همین دلیل FX Empire سیستم رتبه بندی اختصاصی خود را توسعه داد. ما دانش و تخصص داوران خود را به کار می گیریم تا مناسب ترین کارگزاری را برای شما به ارمغان بیاوریم. در مجموع 200 متغیر تجزیه و تحلیل شده است تا به شما کمک کند تا کارگزار خود را هوشمندانه انتخاب کنید. این نمودار تمام دسته‌هایی را که ما ارزیابی و رتبه‌ بندی کردیم، توضیح می ‌دهد.

ویژگی های اصلی Windsor Brokers

نکته: قراردادهای متفاوت (CFD) ابزار های مالی پیچیده ای هستند که سطح قابل توجهی از ریسک را به همراه دارند و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشند، زیرا ممکن است منجر به از دست رفتن سریع تمام سرمایه سرمایه گذاری شده به دلیل اهرم شود. باید در نظر داشته باشید که آیا نحوه عملکرد CFD ها، اهداف سرمایه گذاری، سطح تجربه، ریسک پذیری خود را می دانید و در صورت لزوم از یک مشاور مالی مستقل مشاوره بگیرید.

بررسی کامل کارگزاری ویندزور

نحوه ی اعتماد
امتیاز:4.0

چگونه اعتماد یک کارگزار را آزمایش کنیم؟

هنگام انتخاب یک کارگزار، قابل اعتماد بودن یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر داشت. همیشه مقررات کارگزار را بررسی کنید، بدانید که شرکت چقدر از نظر مالی امنیت دارد، و متوجه شوید که آیا کارگزار شفاف و قابل اعتماد است یا خیر. این فاکتور ها که در امتیاز ما محاسبه می ‌شوند، به شما کمک می‌ کنند بفهمید که آیا پولتان امن است یا خیر.

Windsor Brokers در دسته Trust امتیاز متوسطی کسب کرد، زیرا اکثر مجوز های آن بالا ترین محافظت ممکن را تضمین نمی کنند. از طرف دیگر، کارگزار یک وب سایت بسیار شفاف و آموزنده دارد. کارگزاری ویندزور همچنین دارای بیمه خصوصی است که از تعهدات خود در برابر مشتریان خود محافظت می کند، که نشان دهنده مسئولیت بالای شرکتی آن است.

بررسی بروکر ویندزور: مقررات کارگزاری ویندزور

در بررسی های خود، مجوز ها و مقررات هر نهادی که توسط یک کارگزار اداره می شود را بررسی می کنیم. این به ما امکان می دهد سطوح مختلف حفاظت هر نهاد را با هم مقایسه کنیم. ما مجوز ها را توسط نهاد های نظارتی مختلف در یک سیستم سه لایه رتبه ‌بندی می ‌کنیم، که در آن مجوز های ردیف 1 بالاترین سطح مقررات را نشان می ‌دهد.

این چیزی است که ما در مورد چندین نهاد کارگزار ویندزور و مجوز ها و مقررات آنها دریافتیم:

  • Windsor Brokers Ltd توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تحت مجوز شماره 030/04 مجاز است. CySEC به عنوان یک تنظیم کننده ردیف 1 در سیستم ما رتبه بندی می شود.
  • Seldon Investment Limited Co. (اردن) توسط کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC) تحت مجوز شماره 1265 مجاز است. JSC به عنوان یک تنظیم کننده ردیف 3 در سیستم ما رتبه بندی می کند.
  • Windsor Brokers International Ltd توسط سازمان خدمات مالی (FSA) در سیشل تحت مجوز شماره SD072 مجاز است. FSA یک تنظیم کننده ردیف 3 است.
  • Windsor Brokers (BZ) Limited توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) در بلیز مجاز است. FSC یک تنظیم کننده سطح 3 است.
  • Windsor Markets (Kenya) Limited توسط سازمان بازار سرمایه (CMA) تحت مجوز شماره 156 مجاز است. CMA همچنین به عنوان یک تنظیم کننده ردیف 3 رتبه بندی می شود.

ما مهمترین جنبه های نهاد های کارگزاری ویندزور را از نظر مقررات و ایمنی در جدول زیر خلاصه کرده ایم:

نکته: بیمه ویژه مشمول قوانین و مقررات خاصی است.

چرا مهم است که بدانید کارگزار شما در کجا تنظیم می شود؟

وقتی یک کارگزار چندین نهاد را اداره می ‌کند که رگولاتور های مختلف مجوز می ‌دهند، این لزوماً به این معنا نیست که همه آنها از سیاست ‌های نظارتی یکسانی پیروی می ‌کنند، و نه اینکه مستلزم سطح یکسانی از حمایت هستند. با توجه به مغایرت های ذکر شده در جدول بالا، کارگزاری ویندزور مثال خوبی از این است که چرا معامله گران باید از مقررات مالی که مؤسسه ای که برای کار با آن انتخاب می کنند موظف به رعایت آنها آگاه باشند.

در اینجا لیستی از آنچه معامله گران باید در یک کارگزار قابل اعتماد به دنبال آن باشند آورده شده است:

تفکیک وجوه مشتری به منظور نفی خطر اشتباهات حسابداری، کارگزاری موظفند وجوه مشتریان خود را در حساب های جداگانه از حساب های بانکی شرکت خود نگهداری کنند.

محافظت از تعادل منفی خط مشی حفاظت از مانده منفی تضمین می کند که ضرر معامله گران نمی تواند از مانده حساب آنها بیشتر شود.

طرح جبران خسارت طرح های جبران خسارت برای محافظت از معامله گران در برابر ریسک اعتباری که کارگزار با آن مواجه است، ایجاد می شود. در صورتی که شرکت ورشکسته شود، تاجر غرامت خواهد گرفت. معامله گران با کارگزاری ویندزور تحت حمایت صندوق جبران خسارت سرمایه گذاران (ICF) هستند. مشتریان Windsor Brokers International Ltd، Windsor Brokers (BZ) Limited، و Windsor Markets (Kenya) Limited به طور خصوصی توسط کارگزاری ویندزور بیمه می شوند.

حداکثر اهرم. تنظیم ‌کننده ‌هایی که تحت چارچوب ‌های مالی سخت ‌گیرانه عمل می ‌کنند، مانند MiFID II، تمایل دارند حداکثر اهرمی را که کارگزاریی که مجاز به ارائه آن هستند، محدود کنند. اهرم بزرگترین عامل تعیین کننده در معرض قرار گرفتن در بازار است، به همین دلیل است که باید با احتیاط بسیار مورد استفاده قرار گیرد. نهاد اروپایی کارگزاری ویندزور حداکثر اهرم 1:30 را مجاز می ‌کند، در حالی که سایر نهاد ها اهرم بسیار بزرگ ‌تری 1:500 را برای معامله‌ گران خرده ‌فروش مجاز می‌ دانند. بنابراین خطری که آنها از نوسانات نامطلوب بازار با آن روبرو هستند به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

آیا کارگزاری ویندزور برای تجارت با آنها امن است؟

چندین نهاد کارگزاری ویندزور سطوح مختلفی از حفاظت را شامل می شوند. ایمن ترین آنها Windsor Brokers Ltd است که توسط یک تنظیم کننده ردیف 1 (CySEC) مجاز است. Windsor Brokers International Ltd، Windsor Brokers (BZ) Limited، و Windsor Markets (Kenya) Limited – که همگی توسط تنظیم کننده های سطح 3 مجاز هستند – از تفکیک وجوه و حفاظت از مانده منفی اطمینان حاصل می کنند. با این حال، آنها در درجه اول به دلیل سیاست ‌های اهرمی بسیار ضعیف‌ ترشان، پایین‌ تر از نهاد اروپایی قرار دارند. Seldon Investment Limited Co. (اردن) کم ‌ایمن‌ ترین نهاد این گروه است، زیرا هیچ اطلاعات ایمنی در بخش اسناد تجاری وب ‌سایت فاش نشده است.

بررسی بروکر ویندزور: ثبات و شفافیت

در تست ‌های خود برای دسته اعتماد، عوامل مرتبط با ثبات و شفافیت را نیز پوشش می ‌دهیم. در اینجا، ما روی مدت زمانی که کارگزار در تجارت بوده است، اندازه شرکت و میزان شفافیت آنها از نظر اطلاعات در دسترس تمرکز کردیم.

ویندزور بروکرز که در سال 1988 تأسیس شد، به یک شرکت سرمایه گذاری مالی با سابقه تبدیل شده است که بیش از 200 نفر را استخدام می کند. و علیرغم برخی مشکلات جزئی در مورد در دسترس بودن اطلاعات حقوقی در برخی از نهاد های خارجی ویندزور کارگزاری، متوجه شدیم که این کارگزار شفافیت کلی بسیار بالایی دارد.

صفحه اختصاصی «درباره ما» نشان ‌دهنده اهداف، چشم ‌انداز ها و ارزش ‌های شرکت است که برای ایجاد روابط مستحکم شرکت و مشتری ضروری است. اما مهمتر از آن، تمام مجوز ها به وضوح در وب سایت قابل مشاهده هستند و معامله گران می توانند اطلاعات قانونی شرکت را به راحتی بررسی کنند. علاوه بر این، کارگزار به طور مفصل هزینه های معاملاتی و غیر تجاری خود را بدون مخفی کردن هزینه های اضافی با حروف کوچک توضیح می دهد.

به طور خلاصه، یافته ‌های ما نشان می ‌دهد که کارگزاری ویندزور به دلیل عوامل زیر می ‌توانند از سطح اعتماد و ثبات خوبی برخوردار باشند:

  • حداقل یکی از نهاد های آن توسط یک رگولاتور سطح بالا مجاز است.
  • کارگزار به مشتریان خود بیمه خصوصی ارائه می کند.
  • دارای حفاظت از تراز منفی، وجوه مشتری تفکیک شده، و طرح جبران خسارت.
  • اطلاعات حقوقی و مالی در وب سایت واضح و مختصر است.

بررسی بروکر ویندزور: هزینه ها

امتیاز: 4.3

چگونه هزینه های یک کارگزار را آزمایش کنیم؟

درک هزینه های کارگزار ممکن است دشوار باشد. ما پلتفرم ‌های کارگزار را آزمایش می ‌کنیم و کمیسیون ‌ها، اسپرد ها و کارمزد های یک شبه را بررسی می‌ کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که می ‌توانید تعیین کنید آیا معامله با این کارگزار ارزش وقت و هزینه ‌تان را دارد یا خیر.

Windsor Brokers در دسته Fees امتیاز بالایی کسب کرد، زیرا اسپرد ها و هزینه های مبادله آن کمتر از میانگین صنعت است. معاملات بدون کمیسیون روی حساب Prime MT4 اعمال می ‌شود، اگرچه هزینه‌ های غیرمعامله اضافی مانند هزینه ‌های نگهداری، سپرده و برداشت وجود دارد.

اسپرد کارگزاری ویندزور بر روی ابزار های محبوب ‌ترین کلاس ‌های دارایی در مقایسه با صنعت گسترده ‌تر کم تا متوسط ​​است، در حالی که امکان تجارت بدون کمیسیون هزینه ‌های آن را حتی رقابتی ‌تر می ‌کند. علاوه بر این، تجارت بدون مبادله، همچنین به عنوان معامله با حساب اسلامی شناخته می شود، در حساب Windsor Brokers Prime مجاز است.

کارگزار همچنین هزینه ‌های غیر معامله ‌ای مانند هزینه نگهداری در حساب‌ های غیرفعال را دریافت می ‌کند. بسته به روش پرداخت انتخابی، سپرده ها و برداشت ها نیز ممکن است مسئول هزینه های اضافی توسط اشخاص ثالث باشد.

کارمزدهای معاملاتی کارگزاری ویندزور

اسپرد کارگزاری ویندزور

ما اسپرد ها را روی یک حساب تجاری Windsor Brokers MT4 در طول باز شدن لندن در ساعت 8 صبح به وقت بریتانیا و درست بعد از باز شدن ایالات متحده در ساعت 2:45 بعد از ظهر به وقت بریتانیا آزمایش کردیم. این زمان‌ ها فعال ‌ترین زمان‌ هایی هستند که معامله می‌ شوند. این آزمون در 20 جولای 2022 انجام شد.

Instrument Live Spread AM Live Spread PM
EURUSD 0.4 pips 0.3 pips
GBPJPY 1.4 pips 1.4 pips
Gold (XAUUSD) 25 pips 32 pips
Crude Oil 0.04 pips 0.03 pips
Dow Jones 30 3 basis points 3 basis points
Germany 40 3 basis points 2.9 basis points
Apple 0.37 points 0.36 points
Tesla 0.77 points 0.45 points

اسپرد کارگزاری ویندزور روی جفت ارز ها و سهام بسیار پایین است. این به دو دلیل مهم است: اولاً، اکثر معامله گران خرده فروشی تازه کار تمایل دارند تجربیات خود را در بازار معاملات FX CFD آغاز کنند. ثانیا، بیش از نیمی از ابزار های قابل معامله کارگزاری ویندزور سهام CFD هستند. به این دو دلیل، ما دریافتیم که اسپرد های بروکر به ویژه برای معامله گران مبتدی کاملاً رقابتی است.

در مورد ابزار های سایر طبقات دارایی، اسپرد کارگزاری ویندزور بر روی کالا ها متوسط ​​به پایین و در شاخص ها متوسط ​​به بالا در مقایسه با صنعت گسترده تر است.

نرخ مبادله کارگزاری ویندزور

کارمزد سوآپ هزینه معامله گر برای نگهداری یک موقعیت باز یک شبه به دلیل تغییر نرخ بهره است. Swap long به هزینه کسر یا اعتبار قابل دریافت برای باز نگه داشتن موقعیت خرید در یک شبه اشاره دارد. به نوبه خود، مبادله کوتاه به هزینه‌ ها/اعتبارات قابل کسر یا دریافتنی برای باز نگه داشتن موقعیت فروش در یک شبه مربوط می ‌شود.

مقادیر ذکر شده در زیر برای یک قرارداد کامل (100000 واحد) ارز پایه است.

Instrument Swap Long Swap Short
EURUSD Charge of $4.99 Zero
GBPJPY Charge of $0.21 Charge of $2.43

هزینه ذخیره‌ سازی ممکن است برای حساب ‌هایی که دارای موقعیت ‌های باز در جفت‌ های FX، فلزات گرانبها نقطه ‌ای، سهام CFD و CFD در شاخص‌ های نقطه ‌ای هستند، صرف نظر از هزینه ‌های جابجایی موازی اعمال شود. هزینه ذخیره سازی بسته به شرایط بازار متفاوت است. شما می توانید اطلاعات تکمیلی را در اینجا بیابید.

کمیسیون کارگزاری ویندزور

هیچ کمیسیونی برای حساب Prime MT4 وجود ندارد. با این حال، یک کمیسیون 8 دلاری برای یک حساب صفر وجود دارد.

کارمزد های غیرتجاری کارگزاری ویندزور

کارگزاری ویندزور از حساب ‌های غیرفعال هزینه تعمیر و نگهداری 20 دلار دریافت می ‌کنند، زمانی که هیچ فعالیت تجاری برای حداقل 6 ماه ثبت نشده باشد. تا زمانی که فعالیت از سر گرفته شود یا موجودی حساب به صفر برسد، هزینه نگهداری به صورت ماهانه دریافت می شود. حساب‌ های غیر فعال بدون موجودی فسخ می ‌شوند.

حتی اگر کارگزار هیچ هزینه ای برای تامین مالی نداشته باشد، ممکن است هزینه های شخص ثالث اعمال شود. بنابراین، کارمزد های واریز و برداشت به روش پرداخت انتخابی بستگی دارد. و در حالی که نهاد اروپایی ویندزور بروکرز ممکن است در برخی موارد هزینه های سپرده را پوشش دهد، نهاد های برون مرزی کارگزار چنین پوششی را ارائه نمی دهند.

آیا هزینه های کارگزاری ویندزور رقابتی است؟

هزینه های کارگزاری ویندزور کاملاً رقابتی است، به ویژه برای معامله گران خرده فروشی. این به دلیل ترکیبی از معاملات بدون کمیسیون و اسپرد کم در حساب معاملاتی MT4 است. نرخ های سوآپ به دلیل تغییر نوسانات بازار به طور طبیعی در طول زمان در نوسان هستند، اما این نرخ ها نیز در زمان بررسی ما نسبتاً پایین بودند. و تا زمانی که معامله گران در بازار فعال باشند، بعید است که متحمل هیچ گونه کارمزد عمده غیر تجاری شوند.

پلتفرم ها و ابزارها

امتیاز: 4.5

چگونه پلتفرم ها و ابزارهای یک کارگزار را آزمایش کنیم؟

پلتفرم ‌ها جایی هستند که شما تجارت می ‌کنید، بنابراین باید امن، سریع و در دسترس باشند و در عین حال ابزار هایی را که برای موفقیت به آن‌ ها نیاز دارید ارائه می ‌کنند. پلتفرم‌ های دسکتاپ، وب و موبایل هر کارگزار بر اساس انواع سفارش، سرعت اجرا، سهولت استفاده و سایر ویژگی ‌های «نیاز به دانستن» ارزیابی می ‌شوند.

کارگزاری ویندزور در رده پلتفرم ها امتیاز بالایی کسب کردند. این کارگزار از پلتفرم مشهور جهانی متاتریدر 4 (MT4) استفاده می ‌کند و معامله ‌گران می ‌توانند از نسخه ‌های دسکتاپ، معامله‌ گر وب و اپلیکیشن موبایل آن استفاده کنند. اگرچه MT4 می ‌توانست انعطاف‌ پذیر تر شود، این پلتفرم به اندازه ‌ای پیچیده است که اجرای استراتژی‌ های معاملاتی پیچیده را در خود جای دهد.

MT4 چندین شاخص فنی، ابزار ترسیم و سایر ویژگی ‌های مهم را در خود جای داده است که همگی برای انجام تحلیل ‌های فنی جامع ضروری هستند. معامله گران همچنین می توانند از گزینه های اجرای سریع سفارش و معاملات با یک کلیک آن بهره ببرند. بیشتر ویژگی ‌های وبتریدر و پلت ‌فرم ‌های دسکتاپ در اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس هستند.

کارگزاری ویندزور اجازه داد و ستد خودکار و تجارت کپی را در پلتفرم خود می دهد، اگرچه این شرکت هیچ پشتیبانی فنی برای دومی ارائه نمی دهد. مبتدیانی که می خواهند در استراتژی های معامله گران با تجربه تر مشترک شوند، باید این کار را به صلاحدید خود انجام دهند.

پلتفرم دسکتاپ کارگزاری ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

سهولت استفاده عمومی

طراحی و چیدمان کلی MT4 به معامله گران امکان دسترسی سریع و آسان به مهم ترین ویژگی های معاملاتی که ممکن است یک هنرمند نمودار به آن نیاز داشته باشد را می دهد. لیست تماشا و فهرست نشانگر ها در سمت چپ قرار دارند، در حالی که نمودار ها در سمت راست قرار دارند. اطلاعات مربوط به عملکرد حساب، مانند موجودی و حاشیه، در پایین قرار می گیرد، در حالی که تنظیمات پلتفرم در بالا قرار می گیرند.

نمودار ها

درک رفتار اقدام قیمت به عملکرد نمودار بستگی دارد. نمودار های MT4 در بیشتر موارد، عملکرد قیمت را به وضوح نشان می دهد. با این حال، افزایش یا کاهش مقیاس نمودار نسبت به سایر پلتفرم ‌ها دشوار تر است.

بررسی بروکر ویندزور

بررسی بروکر ویندزور

در اینجا لیستی از مهمترین ویژگی های نمودار آورده شده است:

شاخص های معاملاتی پلتفرم MT4 Windsor Brokers دارای طیف گسترده ای از شاخص های مختلف است. 30 نوسانگر، شاخص های مبتنی بر روند و مبتنی بر دامنه وجود دارد که می توانند در محیط های مختلف بازار استفاده شوند. این تنوع به معامله‌گران این آزادی را می ‌دهد تا جنبه‌ های مختلف قیمت را از زوایای مختلف بررسی کنند.

وسایل نقاشی. 24 ابزار ترسیم مانند خطوط روند، کانال ها و سطوح اصلاح فیبوناچی وجود دارد. از آن ها می توان برای تعیین سطوح حمایت و مقاومت حیاتی و همچنین نقاط شکست یا شکست بالقوه استفاده کرد.

چارچوب زمان. MT4 دارای 9 تایم فریم مختلف است که برای معاملات روزانه و معاملات موقعیت کافی است. با این حال، معامله ‌گران روزانه ممکن است کمبود تایم فریم ‌های کمتر از ۱ دقیقه را مشکل‌ ساز بدانند، زیرا در استراتژی ‌های پیچیده ‌تری مانند اسکالپینگ استفاده می ‌شود.

انواع نمودار معامله گران می توانند نحوه نمایش عملکرد قیمت را از 3 گزینه انتخاب کنند – به عنوان یک خط، با استفاده از میله ها یا شمعدان. با وجود کمبود تنوع، پلت فرم MT4 از محبوب ترین انواع نمودار استفاده می کند.

بررسی بروکر ویندزور: سفارشات

پلتفرم MT4 برخی از محبوب ترین انواع سفارشات را در خود جای داده است:

سفارشات بازار سفارشات بازار برای ورود فوری با بهترین قیمت ممکن استفاده می شود. اگر فعال شوند، پر شدن حجم را تضمین می‌کنند، اگرچه ممکن است بین قیمت درخواستی و قیمتی که در آن سفارش واقعاً تکمیل می‌ شود، اختلاف وجود داشته باشد.

سفارشات حد مجاز آنها در سطح قیمتی متفاوت از قیمت لحظه ای فعلی قرار می گیرند. سفارشات حد مجاز اجرای دقیق قیمت را تضمین می کند، اگرچه هیچ تضمینی برای پر شدن حجم وجود ندارد (اگر عمل قیمت به قیمت اجرای از پیش تعیین شده نرسد). در این راستا، سفارشات محدود برعکس سفارشات بازار هستند.

توقف سفارشات دستور توقف معمولاً برای پشتیبانی از یک موقعیت اصلی استفاده می شود. به عنوان مثال، سفارشات توقف ضرر در فاصله ای از ورود اولیه یک موقعیت اولیه قرار می گیرند تا از ضرر احتمالی که در صورت انجام عمل قیمت بر خلاف موقعیت اولیه باشد، محدود شود. هنگامی که اکشن قیمت به سطح قیمت اجرای دستور توقف می رسد، به یک دستور بازار تبدیل می شود و سپس با بهترین قیمت ممکن پر می شود.

سفارشات منقضی معامله گران می توانند از دستورات منقضی برای تعیین تاریخی استفاده کنند که در آن معامله اساسی به طور خودکار بسته شود. آنها معمولاً توسط معامله گران روزانه و معامله گران موقعیت استفاده می شوند که می خواهند یک موقعیت فعال برای بیش از یک روز داشته باشند اما نه به طور نامحدود. یکی از مزایای سفارش های منقضی این است که می توان از آنها برای محدود کردن هزینه های مبادله ای استفاده کرد که ممکن است در طول زمان یک موقعیت متحمل شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT