قالب های مینیمالیستی وردپرس

معرفی بهترین قالب های مینیمالیستی وردپرس در سال 2022

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین قالب های مینیمالیستی وردپرس در سال 2022 به وب سایت شما ظاهری تمیز، مدرن و ظریف می بخشد.

بهترین تم های مینیمالیستی وردپرس می تواند جلب توجه وب سایت شما را آسان تر کند، به خصوص اگر در تئوری با دیگر سایت ها مشترک باشید که تم ساده هنوز هم می تواند مؤثر باشد.

خرید با ویزا کارت

خرید با پی پال

وردپرس، یکی از محبوب ‌ترین سازندگان وب ‌سایت موجود در جهان، هزاران موضوع دارد که توسط صد ها طراح ایجاد شده است، همه برای برآوردن نیاز های خاص شما. با توجه به تنوع گسترده ای که ارائه می شود، گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد کدام یک از آنها می تواند دلهره آور باشد.

اما، اگر تصمیم دارید ساده پیش بروید، با ما همراه باشید، زیرا ما تصمیم گرفته ایم در این راهنما به تم های مینیمالیستی نگاه کنیم. همانطور که دسته بندی نشان می دهد، سادگی کلید است. ایده پشت این کار، تولید یک سایت تمیز و مدرن است، با مزیت افزوده آن این است که بدون توجه به اینکه سایت شما در کدام دستگاه مشاهده می شود، سریع بارگذاری می شود.

ما پنج تم را بررسی خواهیم کرد که با معیار های بالا مطابقت دارند، قانون را بر روی ویژگی های اصلی هر موضوع، از گزینه های تایپوگرافی و طرح بندی، سازگاری با افزونه های محبوب مانند WooCommerce و هزینه اجرا می کنیم.

همچنین جمع بندی ما از بهترین افزونه های وردپرس را می توانید در دیگر مقالات ما بررسی کنید.

بهترین تم های مینیمالیستی وردپرس در سال 2022 به طور کامل:

1.قالب های مینیمالیستی وردپرس: Blogasm Pro

بهترین برای انتخاب تایپوگرافی

دلایل خرید

+ تاکید بر تایپوگرافی

+ ویژگی های خوب

+گزینه رایگان

دلایلی برای اجتناب از خرید

-انجمن پشتیبانی پراکنده است

Blogasm Pro یک تم ساده و زیبا است که با چند گزینه سفارشی ‌سازی ارائه می ‌شود که می ‌توان آن‌ ها را متناسب با انواع وب ‌سایت‌ ها، از مد و سبک زندگی، تا غذا و سفر، تنظیم کرد.

در میان بسیاری از گزینه ‌ها، می ‌توان به ایجاد لغزنده هدر اشاره کرد که به شما امکان می ‌دهد بخش را با حداکثر چهار تصویر یا ویدیو پر کنید.

گزینه های مختلفی برای ظاهر هدر نیز وجود دارد. اگر از طرفداران تایپوگرافی هستید، به بیش از 750 فونت گوگل دسترسی دارید تا صفحات خود را دقیقاً همانطور که می خواهید نشان دهید. اگر ترجیح می‌دهید به دنبال راه‌ حلی سریع ‌تر از جعبه باشید، گزینه وارد کننده نسخه آزمایشی Blogasm Pro با یک کلیک این کار را انجام می ‌دهد.

Blogasm Pro یک گزینه پولی است که از حدود 50 دلار / 45 پوند / 75 دلار استرالیا شروع می شود، اما Precise Theme یک گزینه رایگان نیز دارد که به سادگی “Blogasm” نامیده می شود. گزینه های کمتری دارد که شما برای قیمت انتظار دارید، اما همان زیبایی شناسی واضح باقی می ماند.

2.قالب های مینیمالیستی وردپرس: Eclipse

بهترین انتخاب برای عکاسان

دلایل خرید

+ با تصاویر به خوبی کار می کند

+ طیف وسیعی از گزینه ها

دلایلی برای اجتناب از خرید

-هزینه سالانه ارزان نیست

اگر می ‌خواهید عکس ‌های خود را و همچنین نوشته‌ هایتان به نمایش بگذارید، Eclipse یک تم عالی است. گزینه های باز شده برای شما ساده هستند، اما قدرت سفارشی سازی زیادی به شما می دهند. می ‌توانید یک نوار لغزنده ویژه (شبیه Blogasm) اضافه کنید، پست‌ های شما می‌ توانند در ستون‌ ها نمایش داده شوند، و یک ویجت اینستاگرامی وجود دارد که به بازدیدکنندگان اجازه می ‌دهد تمام عکس ‌هایی را که در آنجا پست می ‌کنید بدون اینکه مجبور باشند سایت شما را ترک کنند، ببینند. فوتر شما می تواند تا چهار ویجت را در خود جای دهد.

Eclipse همچنین با افزونه WooCommerce سازگار است اگر بخواهید محصولات را از طریق این موضوع به صورت آنلاین بفروشید. از آنجایی که این یک تم واکنش گرا است، هر دستگاهی که سایت شما از آن مشاهده شود، عالی به نظر می رسد.

قیمت سالانه حدود 100 دلار / 90 پوند / 150 دلار استرالیا دسترسی سالانه به به روز رسانی و پشتیبانی از 1 تا 3 وب سایت را فراهم می کند. برای وب سایت های بیشتر باید به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

3. Hive

بهترین برای ظاهری به سبک مجله

دلایل خرید

+ کنترل های زیبا و ساده

+ بسیاری از امکانات سفارشی سازی

دلایلی برای اجتناب از خرید

-گزینه های طرح بندی کمتر در مقایسه با سایرین

به طور پیش ‌فرض، Hive شبیه یک تم وبلاگ نویسی سیاه و سفید ساده به نظر می ‌رسد، اما قدرت زیادی در پشت این طراحی مینیمالیستی وجود دارد، به همین دلیل است که در لیست بهترین تم‌ های مینیمالیستی وردپرس ما قرار دارد. صفحه اول یک طرح بندی به سبک مجله را ارائه می دهد که می توانید از طریق کنترل های اسلایدر آسان و منو های پاپ آپ آن را تغییر داده و سفارشی کنید.

اگر از طرفداران ایجاد تغییرات به صورت دستی نیستید، می توانید در عوض یکی از تعداد انگشت شماری از سبک های از پیش تعیین شده را انتخاب کنید. فقط یکی را انتخاب کنید که بیشتر با آنچه در ذهن داشتید مطابقت دارد، سپس به سادگی سایت خود را با محتوا پر کنید.

Hive یک برنامه سالانه برای استفاده در یک سایت ارائه می دهد و شامل Pixelgrade’s Style Manager است. از طرف دیگر، آنها معامله ای را ارائه می دهند که یک بار پرداخت می شود و برای همیشه از آن استفاده می کنید. اگر به تمام تم های Pixelgrade (از جمله Hive) علاقه مند هستید، می توانید مالک همه آنها باشید و حق استفاده از آنها در تعداد نامحدودی از سایت ها را دارید.

4.قالب های مینیمالیستی وردپرس: Koji

ایده آل برای کسانی که به دنبال مدل پرداختی هستند

دلایل خرید

+رایگان (در صورت تمایل اهدا کنید)

+ چیدمان زیبا و واضح

دلایلی برای اجتناب از خرید

-عدم تنوع چیدمان

کوجی یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به بسیاری از تم های دیگر در این لیست دارد: رایگان است، به این معنی که برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند یا کسانی که بودجه بسیار کمی دارند عالی است. برای انصاف در مورد توسعه‌ دهنده، دقیق ‌تر است که بگوییم این ابزار کمکی است: اگر از تم به اندازه کافی برای استفاده از آن خوشتان می ‌آید و از ویژگی ‌های آن راضی هستید، فقط هر آنچه را که احساس می‌ کنید ارزشش را دارد برای آنها ارسال کنید. بدون فشار، اما همه باید سود ببرند، قطعا این را می دانید.

همانطور که از یک تم مینیمالیست انتظار دارید، کوجی یک طراحی بسیار ساده با ظاهری زیبا و تمیز و فضای سفید فراوان ارائه می دهد. دارای انیمیشن ظریف و زیبا برای جذاب نگه داشتن صفحه است، و همچنین یک گزینه اسکرول بی نهایت زیبا و همچنین دکمه سنتی تر «بارگذاری پست های بیشتر» را ارائه می دهد. ما واقعاً این موضوع را دوست داریم که این موضوع بیان می‌کند که «از صفحه ‌خوان ‌ها و ناوبری صفحه‌کلید پشتیبانی می ‌کند، و به گونه‌ ای طراحی شده است که برای افراد دارای اختلال بینایی و کوررنگی قابل استفاده باشد». همچنین با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس کاملاً سازگار است.

5.قالب های مینیمالیستی وردپرس: MinimalistBlogger

ایده آل برای ایجاد تعامل بازدیدکننده مکرر

دلایل خرید

+ ارزش فوق العاده خوب

+ هزاران گزینه و ویژگی های سفارشی سازی

دلایلی برای اجتناب از خرید

-خرید یک بار فقط یک ماه پشتیبانی ممتاز می دهد

MinimalistBlogger در دو نوع ارائه می شود، یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی. البته گزینه پولی دارای تمام ویژگی هایی است که این تم را به یک موضوع جذاب تبدیل می کند، مانند بهینه سازی سئو (در تب جدید باز می شود)، امکان سفارشی سازی متن هدر، گنجاندن یک صفحه با عرض کامل. قالب، توانایی سفارشی کردن رنگ های پیش فرض و موارد دیگر. ما وجود ویجت “پست اخیر” را دوست داشتیم که صفحه اول شما را پویا نگه می دارد و به تعامل مداوم بازدیدکنندگان شما کمک می کند. دو افزونه تم کودک نیز با نسخه پولی همراه هستند تا در صورت تمایل به شما کمک کنند تا سایت خود را حتی بیشتر سفارشی کنید.

با همه چیز هایی که ارائه می دهد، MinimalistBlogger با قیمتی بسیار خوب و مینیمالیستی عرضه می شود. این شما را برای به روز رسانی و پشتیبانی فقط برای یک ماه پوشش می دهد و شما فقط می توانید از آن تم در یک سایت استفاده کنید. اگر لازم است آن را در هر تعداد سایتی که می خواهید نصب کنید، به تمام تم های دیگر Superb Themes دسترسی پیدا کنید، و پشتیبانی و به روز رسانی نامحدودی دریافت کنید، می توانید گزینه پرداخت سالانه یا هزینه یکباره را انتخاب کنید.

ما همچنین بهترین تم های وردپرس را بررسی کرده ایم که می توانید در دیگر مقالات ما آن ها را نیز مشاهده کنید.

چگونه بهترین تم مینیمالیستی وردپرس را برای خود انتخاب کنیم؟

این واقعیت که شما لیستی از بهترین تم های مینیمالیستی وردپرس را بررسی می کنید به این معنی است که شما قبلاً یک تصمیم بزرگ در مورد ظاهر و سبک وب سایت خود گرفته اید. مواردی که برای سادگی انتخاب کرده اید، در مورد سایت های وردپرسی، مجموعه وسیعی از گزینه های تم را کاهش داده اید.

اما شما هنوز باید تصمیماتی بگیرید تا به انتخاب شماره یک خود برسید. اول از همه، ممکن است از بودجه شروع کنید. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید، پس انتخاب های خود را به مواردی که به صورت رایگان در دسترس هستند جدا کنید – خوشبختانه آنها نیز وجود دارند.

با این اوصاف، اگر می ‌خواهید از موضوعات پیچیده ‌تر استفاده کنید، باید از کیف پول خود استفاده کنید. اگر چنین است، تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می ‌دهید برای دسترسی به یک موضوع و گزینه‌ های پشتیبانی آن، اشتراک سالانه بپردازید، یا ترجیح می ‌دهید هزینه یکباره داشته باشید.

وقتی این تصمیم گرفته شد، بقیه چیز ها نسبتاً ساده است. همه تم های موجود در این لیست دارای دمو های قابل اجرا هستند، بنابراین مطمئن شوید که هر یک از آنها را در این راه آزمایش کنید و تصمیم بگیرید که کدامیک از نظر کاربرد و سبک بیشتر شما را خوشحال می کند.

بهترین تم های مینیمالیستی وردپرس: چگونه تم ها را آزمایش می کنیم

در لیست ما از بهترین تم های مینیمالیستی وردپرس، ما بخش دشواری را انجام داده ایم که طیف گسترده ای از انتخاب ها را به پنج کاهش می دهد. با وجود این که انتخاب یک تم مورد علاقه بدون شک یک انتخاب ذهنی است، با این وجود ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا رویکردی عینی نسبت به ویژگی ها و عناصر کلیدی داشته باشیم که این تم ها را در بین بهترین ها قرار می دهد.

علاوه بر هزینه‌ ها – که می ‌تواند از هزینه دسترسی کاملاً رایگان تا هزینه دسترسی مادام العمر به صد ها دلار متغیر باشد – گزینه‌ های سفارشی ‌سازی، انواع قالب ‌ها و طرح‌ بندی‌ های موجود، سازگاری با افزونه‌ ها و ابزارک ‌های محبوب وردپرس و سطوح پشتیبانی را بررسی کرده ‌ایم.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین تم را برای استفاده در ایجاد وب سایت خود، انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT