بهترین قالب های وردپرس تجاری

معرفی بهترین قالب های وردپرس تجاری در سال 2022

زمان مطالعه 8 دقیقه

با بهترین قالب های وردپرس تجاری در سال 2022، می توانید کسب و کار خود را از بقیه متمایز کنید.

یک دلیل بسیار ساده وجود دارد که چرا، اگر صاحب یک کسب و کار با یک سایت وردپرس هستید، باید به دنبال بهترین تم های تجاری وردپرس باشید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

این روز ها، تعداد کمی از کسب و کار ها بدون حضور آنلاین واقعاً رشد می کنند. این واقعاً دیگر یک گزینه ی اضافی اختیاری نیست. سازنده وب سایت محبوب و راه حل اختیاری میزبانی وب که وردپرس است، یک نقطه شروع عالی است، عمدتاً به دلیل تطبیق پذیری فوق العاده آن. بسیاری از شرکت ‌ها تم ‌هایی ایجاد کرده ‌اند تا نیاز های هر کسی را برآورده کنند، و ما پنج مورد از بهترین تم‌ های تجاری را برای کمک به شما جمع‌ آوری کرده ‌ایم.

برای اینکه انتخاب را برای شما آسان ‌تر کنیم، ویژگی ‌های برتر هر تم را فهرست کرده ‌ایم و مزایا و – در صورت لزوم – معایب آن ‌ها را با هم مقایسه کرده ‌ایم. ما گزینه‌ های سفارشی‌ سازی، دامنه انتخاب ‌های قالب، قابلیت ‌های نمایشی، عملکرد بهینه ‌سازی SEO، سازگاری با سایر افزونه ‌ها (مانند WooCommerce) و سهولت استفاده را بررسی کرده ‌ایم. ما همچنین نحوه مقایسه آنها از نظر هزینه را فهرست کرده ایم.

این باید به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام موضوع بیشتر با نیاز ها و بودجه کسب و کار شما مطابقت دارد.

بررسی بهترین قالب های وردپرس تجاری در سال 2022 به طور کامل

 

1.بهترین قالب های وردپرس تجاری: Bridge

ایده آل اگر به دنبال انتخاب گسترده ای از دمو ها هستید

دلایل خرید

+ امکانات متعدد

+ بسیار قابل تنظیم

دلایلی برای اجتناب از خرید

-می تواند با انتخاب غلبه کند

تم وردپرس Bridge اعلام می کند که به طور ایده آل برای هر یک از نیاز های وب سایت شما مناسب است. این یک تم فوق ‌العاده انعطاف ‌پذیر و قابل تنظیم است که با صد ها دمو پر شده است که در واقع وب ‌سایت ‌هایی کاملاً کارآمد هستند. موردی را که می خواهید انتخاب کنید، آن را در سایت خود اعمال کنید و آن را با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید. از این نظر، به عنوان یک الگوی تجاری ایده آل است. شما می توانید صفحات فرود ایجاد کنید، آن را برای یک فروشگاه آنلاین به WooCommerce متصل کنید، آنها دارای “دموی” برای مشاغل خلاق هستند، مشاغل رسمی تر، وبلاگ ها، شما نام ببرید، برای آن تهیه شده است.

به عنوان مثال، 18 سبک هدر را می توان به هر طریقی که می خواهید تغییر داد، از رنگ، شفافیت، موقعیت، اندازه و غیره. افزودن و نگهداری منوهای کشویی بسیار آسان است، یکپارچه سازی دقیق با رسانه های اجتماعی دارد، کاملا پاسخگو است، دارای یک ویژگی جستجوی یکپارچه، و برای سئو بهینه شده است. Bridge همچنین دارای پلاگین های رایگان برای تسهیل سفارشی سازی نسخه نمایشی انتخابی شما است.

یک نکته منفی این است که داشتن کنترل و سفارشی‌ سازی بسیار زیاد می ‌تواند احساس سختی کند، اما اگر به دنبال کنترل کامل بر ظاهر سایت خود هستید، Bridge ایده ‌آل به نظر می ‌رسد.

با همه سفارشی ‌سازی ‌ها و ویژگی ‌ها، هزینه آن در حدود 70 دلار / 65 پوند / 100 دلار استرالیا مناسب است.

2. Divi

ایده آل برای دیدن تغییرات سایت در حین انجام آنها

دلایل خرید

+ ویرایشگر بصری

+ تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی

+ استفاده آسان

دلایلی برای اجتناب از خرید

-دسترسی مادام العمر گران است

ما قبلاً هنگام بررسی پلاگین ها با Divi مواجه شده بودیم و Elegant Themes آن را در بسته همه کاره خود گنجانده است. بخشی از این بسته Divi Builder است که یک ابزار WYSIWYG است که به شما امکان می ‌دهد تا زمانی که در حال سفارشی ‌سازی سایت خود هستید، آن‌ طور که به نظر می ‌رسد، آن را ببینید. شما می توانید از بین صفحات قالب انتخاب کنید، طرح بندی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، عناصر را بکشید و رها کنید، رنگ ها، فونت ها و غیره را تغییر دهید.

تغییر عناصر با کمک لغزنده های مفید انجام می شود و همه چیز بسیار ساده است. می ‌توانید جلوه ‌هایی مانند sepia را روی یک تصویر اعمال کنید، تعادل رنگ، کدورت، ترکیب بیشتر، حتی تاری را کنترل کنید، همه از روی موضوع، همه در حال جا به جایی.

ویژگی ‌های زیادی در Divi وجود دارد، مانند Shape Dividers، ابزار های تبدیل سه بعدی، قابلیت شخصی ‌سازی وضعیت Hover و غیره. همه اینها باعث می شود Divi بیشتر شبیه یک برنامه هنری باشد تا یک ابزار ایجاد وب سایت. مزیت اینجا این است که می توانید یک وب سایت را مدرن جلوه دهید در حالی که استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است.

قیمت در سال حدود 90 دلار / 80 پوند / 135 دلار استرالیا است یا هزینه مادام العمر حدود 250 دلار / 225 پوند / 375 دلار استرالیا وجود دارد.

3.بهترین قالب های وردپرس تجاری: Enfold

انتخاب برتر برای تنوع و تطبیق پذیری

دلایل خرید

+ دمو های زیبا

+ ویرایشگر را بکشید و رها کنید

+قیمت خوب

دلایلی برای اجتناب از خرید

-پشتیبانی 12 ماهه نیاز به هزینه اضافی دارد

Enfold یک تم همه کاره وردپرس است که هدف آن تامین بازار تا حد امکان گسترده است. خواه شما خلاقی باشید که به دنبال نمایش نمونه کار ها هستید، فردی که صرفاً یک وبلاگ شخصی می خواهد، یا – همانطور که در اینجا مربوط است – صاحب کسب و کاری که به دنبال نمایش کالا ها یا خدمات شما است، Enfold می تواند چیزی را برای همه به روی میز بیاورد. مانند بریج در بالا، فهرستی طولانی از «دموی» دارد که مرتباً به روز می شوند و به آن اضافه می شوند.

دمو های تجاری آنها شامل قالب هایی برای استارتاپ ها، فروشگاه های آنلاین، صفحات فرود، رستوران ها، شرکت های مشاوره، سالن های ورزشی، و استودیو های بازی و بسیاری موارد دیگر است.

شما موظف به یافتن نسخه ی نمایشی مناسب هستید که می توانید آن را برای ایجاد یک سایت منحصر به فرد برای نیاز های خاص خود سفارشی کنید. Enfold یک صفحه ساز بصری است که به شما امکان می دهد هر عنصری را که نیاز دارید روی صفحه بکشید و رها کنید.

4.بهترین قالب های وردپرس تجاری: Phlox

عالی برای پشتیبانی مادام العمر

دلایل خرید

+ ویرایشگر تصویری خوب

+ قالب های عالی

+مقرون به صرفه

دلایلی برای اجتناب از خرید

اکثر دمو ها به نسخه حرفه ای محدود شده است

Phlox یک تم جدید Elementor با طیف گسترده ای از دمو ها برای اکثر انواع مشاغل است. مانند سایر موارد موجود در این لیست بهترین تم های تجاری وردپرس، وارد کردن نسخه آزمایشی جدید به سایت شما یک کار با یک کلیک است. همچنین از یک سازنده بصری قدرتمند ساخته شده است، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که صفحه شما هنگام ایجاد آن چگونه به نظر می رسد. یک قالب را انتخاب کنید و آن را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

دارای ده ها عنصر و ویجت است که می توانید آنها را به صفحه خود بکشید، مانند دکمه ها، نقل قول های بلوک، فرم های تماس، گالری ها و موارد دیگر. البته همانطور که انتظار دارید کاملاً پاسخگو است و ادعا می کند که با دستگاهی که به صفحات شما دسترسی دارد سازگار است، بنابراین می تواند از پهنای باند کمتری که لازم است استفاده کند، زمان دانلود را تسریع کند و تجربه بهتری را برای بازدید کنندگان شما به ارمغان بیاورد.

Phlox مادام العمر پشتیبانی را ارائه می دهد و در دو مدل ارائه می شود – Phlox که رایگان است و Phlox Pro. متوجه خواهید شد که اکثر دمو ها فقط از نسخه Pro قابل دسترسی هستند.

5.بهترین قالب های وردپرس تجاری: Sydney

انتخاب برتر برای انتخاب فونت

دلایل خرید

+ قالب های عالی

+ سفارشی سازی خوب

دلایلی برای اجتناب از خرید

ادغام WooCommerce Pro-Only

شاید بزرگترین نقطه فروش سیدنی، یا حداقل چیزی که آن را از سایرین در این لیست از بهترین تم های تجاری وردپرس متمایز می کند، کتابخانه فونت های آن است – این تم دارای بیش از 600 فونت گوگل برای انتخاب است. این یک تم کاملاً پاسخگو است که از بلوک های Elementor تشکیل شده است که سفارشی سازی را آسان می کند.

همچنین از جدیدترین فناوری ‌های بصری، مانند تصاویر پس ‌زمینه اختلاف منظر، پشتیبانی می ‌کند و آماده ترجمه است، و ترجمه صفحه را از طریق یک مرورگر مدرن برای مطابقت با نیاز های بازدیدکنندگان آسان می ‌کند. رسانه های اجتماعی به لطف گنجاندن آیکون ها هرگز دور نیستند، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند صفحات شما را با یک کلیک به اشتراک بگذارند.

یک نسخه رایگان و یک نسخه حرفه ای وجود دارد، و تفاوت اصلی بین این دو شامل گزینه های اعتبار پاورقی، ویجت های اضافی، قالب ها، سفارشی سازی و سازگاری با WooCommerce است. همچنین به پشتیبانی اولویت دار دسترسی پیدا می کنید.

ما همچنین بهترین تم های وردپرس را فهرست کرده ایم که می توانید در دیگر مقالات ما آن ها را بررسی کنید.

چگونه بهترین قالب وردپرس تجاری را برای خود انتخاب کنیم

هنگام تصمیم گیری در مورد یک قالب وردپرس تجاری، چندین ملاحظات وجود دارد که باید قبل از شروع به کار در ذهن داشته باشید.

شما باید ایده ای داشته باشید که چه میزان هزینه ای را می توانید بپردازید. با فرض اینکه مقدار مشخصی از هزینه را برای وب سایت خود در نظر گرفته اید، پس باید موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با این هزینه باشد.

اگرچه برخی از تم ها رایگان هستند، اما کسانی که وب سایت های بزرگتر یا الزامات اضافی (مانند یکپارچه سازی پرداخت) دارند، متوجه خواهند شد که پرداخت برای ویژگی های برتر در دراز مدت ارزشمند خواهد بود. حتما توجه داشته باشید که آیا هزینه ها به صورت هزینه های یکباره هستند یا اشتراک سالانه هستند.

بسته به اعتماد شما در کار با وردپرس، یکی دیگر از نکات مهم سطح پشتیبانی ارائه شده با هر موضوع است. اغلب پیش می ‌آید که پرداخت برای یک موضوع به شما حق برخورداری از پشتیبانی ممتاز را می ‌دهد، اما مطمئن شوید که اگر این فقط برای مثلاً 6 تا 12 ماه ارائه می ‌شود، از آن آگاه باشید.

در نهایت، یک ایده از نوع ظاهر و احساسی که می ‌خواهید وب ‌سایت کسب ‌و کارتان را به نمایش بگذارد، داشته باشید. دانستن اینکه می ‌خواهید وب ‌سایت خود چگونه به نظر برسد – و می ‌خواهید چه کاری انجام دهد – از قبل به شما کمک می ‌کند تا در مورد بهترین موضوع برای ارائه آنچه که دنبال آن هستید تصمیم بگیرید.

بهترین تم های وردپرس تجاری: چگونه تم ها را آزمایش می کنیم

در بررسی پنج مورد از بهترین قالب‌های وردپرس تجاری، ما چندین عامل کلیدی را در هر موضوع در نظر گرفته ‌ایم که به شما امکان می ‌دهد یک انتخاب آموزشی را انتخاب کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، هزینه برای بسیاری یک عامل کلیدی است، و ما تم هایی را که بدون هزینه یا کم ارائه می شوند، بررسی کرده ایم و آنها را با موضوعاتی که نیاز به هزینه ی بیشتری از کیف پول شما دارند مقایسه کرده ایم. در مورد دومی، ما مضامین برتر (و سطح پشتیبانی) را که معمولاً با هزینه بیشتری همراه است، فهرست کرده‌ایم.

ما همچنین سازگاری هر تم را با افزونه ‌های دیگر (مانند WooCommerce) آزمایش کرده ‌ایم و به این موضوع اشاره کرده ‌ایم که آیا این تم دارای ابزار های حیاتی موتور جستجو مانند توابع بهینه‌ سازی SEO-back end است یا خیر.

به خصوص برای کسانی که در طراحی وب سایت وردپرس تجربه کمتری دارند، مهم است، ما همچنین انتخاب نمونه ها و قالب های کاملاً کامل را آزمایش کرده ایم، که اغلب می تواند ساده ترین راه برای شروع طراحی وب سایت شما باشد.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین تم وردپرس برای استفاده ی تجاری خود را بیابید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT