انتخاب هاستینگ وردپرس

نحوه انتخاب هاستینگ وردپرس

زمان مطالعه 8 دقیقه

نحوه یافتن هاست وردپرس مناسب، ارزیابی ارائه دهندگان در بازار و شناسایی ویژگی های مورد نیاز وب سایت خود را بیاموزید.

صفحات با بارگذاری آهسته خطاهای اتصال صفحه سفید مرگ.

اینها رایج ترین مسائل مربوط به هاستینگ وب سایت های وردپرسی هستند.

خرید هاست

انتخاب هاستینگ وب مناسب برای سایت وردپرسی خود می تواند به شما در جلوگیری از این خطاهای مخرب – و بالقوه پرهزینه – کمک کند.

یک محیط هاستینگ وب مطمئن و مطمئن می تواند اطمینان حاصل کند که وب سایت شما دریافت می کند:

  • حداکثر زمان کار
  • اقدامات امنیتی مناسب
  • ظرفیت ذخیره سازی قدرتمند
  • گزینه های کاربر پسند برای مدیریت پلتفرم آنلاین شما.

برعکس، یک هاست وب ضعیف می تواند منجر به عواقب شدید هم برای کاربران و هم برای کسب و کار شما شود.

چالش در یافتن یک هاست وب خوب این است که تمام اصطلاحات فنی و فروش را بررسی نمایید تا آنچه را که واقعاً نیاز دارید شناسایی کنید.

انواع ارائه دهندگان هاستینگ وب

امروزه بسیاری از خدمات هاستینگ در دسترس هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. دانستن اینکه کدام یک را انتخاب کنید می تواند تفاوت را در ایجاد یک وب سایت وردپرس موفق ایجاد کند.

چه به دنبال هاستینگ اولیه، سرعت بارگذاری سریع تر، افزایش انعطاف پذیری یا اقدامات امنیتی بهبود یافته باشید، هر هاست وب نیازهای متمایز کاربران را برآورده می کند.

درک مزایا و معایب انواع هاست محبوب به شما کمک می کند تا برای وب سایت وردپرسی خود، هاستینگ مناسب را انتخاب کنید.

هاستینگ اشتراکی

در یک راه اندازی هاستینگ مشترک، چندین وب سایت در یک سرور واحد ذخیره می شوند که همه حافظه مشترک، ذخیره سازی دیسک و منابع پهنای باند دارند.

مزایا

هزینه: از آنجایی که هزینه آن تنها کسری از سرورهای اختصاصی است، اغلب برای وب‌ سایت‌های شخصی و تجاری کوچک گزینه ارجح هست.

معایب

سرعت بارگذاری آهسته: به طور کلی، وب سایت هایی که روی یک سرور هاست می شوند به دلیل رقابت برای منابع محدود سیستم، سرعت بارگذاری پایین تری را تجربه خواهند کرد.

قطع شدن وب: احتمال اینکه شما با قطع شدن وب سایت مواجه شوید، بسیار بیشتر است زیرا وب سایت های دیگر از منابع بسیار زیادی از سرور مشترک استفاده می کنند.

بدون گواهینامه رایگان SSL: اغلب، با پلتفرم های هاستینگ مشترک، باید گواهینامه های SSL خود را خریداری و نصب کنید که یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای SEO است.

آسیب ‌پذیری‌های امنیتی: در حالی که بیشتر ارائه‌دهندگان نوعی خدمات شناسایی و حذف بدافزار ارائه می ‌دهند، همیشه این خطر وجود دارد که چندین سایت در یک سرور واحد به داده‌های یکدیگر دسترسی داشته باشند.

هاستینگ اختصاصی

در اینجا، هاست های وب یک سرور اختصاصی را به یک مشتری یا سازمان اجاره می‌دهند، که می‌تواند هر تعداد وب‌سایت مورد نیاز را در خود جای دهد. این امکان کنترل بیشتر و گزینه های سفارشی سازی را در مقایسه با هاستینگ اشتراکی فراهم می کند.

مزایا

افزایش عملکرد: سرورهای اختصاصی بهتر از سرورهای اشتراکی دارای منابع بیشتر و محدودیت‌های کمتری هستند.

کنترل بیشتر: با یک سرور اختصاصی، مشتری می تواند کنترل کامل روی پیکربندی سرور داشته باشد و هر نرم افزار مورد نیاز را نصب کند.

افزایش امنیت: هیچ خطری وجود ندارد که سایر وب سایت های روی سرور بر امنیت سایت تأثیر بگذارند.

انعطاف پذیری بیشتر: می توانید سرور اختصاصی خود را برای رفع نیازهای خاص کسب و کار پیکربندی کنید و آن را به گزینه ای انعطاف پذیرتر تبدیل کنید.

معایب

هزینه بالاتر: هاستینگ اختصاصی به طور کلی گرانتر از هاستینگ اشتراکی است.

تخصص فنی مورد نیاز: اجرای یک سرور اختصاصی به دانش فنی نیاز دارد و آن را برای کسانی که تخصص تخصصی ندارند مناسب تر می کند.

افزایش مسئولیت: با یک سرور اختصاصی، مشتری مسئولیت نگهداری، امنیت و تهیه نسخه پشتیبان از سرور را بر عهده دارد.

محدودیت‌ های مقیاس ‌پذیری: سرورهای اختصاصی ممکن است به اندازه هاستینگ اشتراکی مقیاس‌ پذیر نباشند، و با رشد سایت، ارتقاء آن را دشوارتر می ‌کند.

هاستینگ VPS

هاستینگ سرور خصوصی مجازی (VPS) مشابه هاستینگ اختصاصی و اشتراکی است و اغلب حد وسط بین این دو است.

برنامه هاستینگ VPS زمانی است که شما به پهنای باند بیشتری نسبت به هاستینگ مشترک استاندارد نیاز دارید، اما کاملاً به همه زنگ ها و سوت های یک برنامه هاستینگ اختصاصی نیاز ندارید.

ارائه‌دهنده هاست اساساً فضای مجازی شما را روی یک سرور اختصاصی با محدودیت‌های تعیین ‌شده حک می‌ کند، بنابراین شما با دیگران در سرور مشترک رقابت نمی ‌کنید.

مزایا

افزایش کارایی: هاستینگ VPS بهتر از هاستینگ اشتراکی عمل می کند، زیرا هر محیط مجازی منابع خاص خود را دارد.

افزایش کنترل: هاستینگ VPS کنترل بیشتری نسبت به هاستینگ اشتراکی فراهم می کند، زیرا مشتریان به محیط مجازی خود دسترسی ریشه دارند.

مقیاس پذیری بهبود یافته: هاستینگ VPS نسبت به هاستینگ اشتراکی مقیاس پذیرتر است و با رشد سایت، ارتقاء آن را آسان تر می کند.

امنیت بهتر: امنیت بهتری نسبت به هاستینگ اشتراکی فراهم می کند، زیرا هر محیط مجازی ایزوله است.

معایب

هزینه بالاتر: هاستینگ VPS گرانتر از هاستینگ اشتراکی است، اما ارزانتر از هاستینگ اختصاصی است.

تخصص فنی مورد نیاز: اجرای یک VPS به دانش فنی خاصی نیاز دارد که آن را برای کسانی که تخصص فنی ندارند مناسب تر می کند.

افزایش مسئولیت: با یک VPS، مشتری مسئول نگهداری، امنیت و تهیه نسخه پشتیبان از سرور است.

سفارشی سازی محدود: هاستینگ VPS سفارشی سازی محدودی را در مقایسه با هاستینگ اختصاصی ارائه می دهد، زیرا سرور فیزیکی بین چندین مشتری به اشتراک گذاشته می شود.

هاستینگ ابری

یهاسنگت ابری نوعی سرویس هاستینگ است که از شبکه ای از سرورها برای ارائه خدمات هاستینگ وب استفاده می کند.

سرورها به هم متصل هستند و منابع را می توان به راحتی بر اساس نیازهای وب سایت کوچک یا کوچک کرد. عملکرد، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به هاستینگ اشتراکی ارائه می دهد، اما همچنین گران تر است.

مزایا

مقیاس پذیری: هاستینگ ابری مقیاس پذیری آسانی را فراهم می کند و به منابع اجازه می دهد تا در صورت نیاز به سرعت اضافه یا حذف شوند.

قابلیت اطمینان: همچنین بسیار قابل اعتماد است، زیرا از شبکه ای از سرورها برای ارائه خدمات هاستینگ وب استفاده می کند و خطر خرابی را کاهش می دهد.

عملکرد: هاستینگ ابری می‌تواند بهتر از هاستینگ اشتراکی عمل کند، زیرا منابع را می‌توان به راحتی بسته به نیاز وب‌سایت، کم یا زیاد کرد.

صرفه جویی در هزینه: این روند صعودی ارتباط نزدیکی با مقیاس پذیری و عملکرد دارد. اگر وب سایت شما به منابع محدودی نیاز دارد، می توانید بیشتر پس انداز کنید.

معایب

پیچیدگی: هاستینگ ابری می‌تواند پیچیده باشد و برای مدیریت به سطح خاصی از تخصص فنی نیاز دارد.

هزینه: گرانتر از هاستینگ مشترک است، به خصوص اگر منابع زیادی مورد نیاز باشد.

نگرانی های امنیتی: در صورت عدم اجرای اقدامات مناسب، هاستینگ ابری می تواند خطرات امنیتی ایجاد کند.

وابستگی به اینترنت: این نوع هاستینگ به اتصال به اینترنت پایدار و سریع بستگی دارد. اگر اتصال اینترنت قطع شود، وب سایت قابل دسترسی نخواهد بود.

خرید هاست

هاستینگ کولوکیشن

هاستینگ کولوکیشن یک سرویس هاستینگ وب است که در آن مشتریان فضایی را در مرکز داده اجاره می کنند تا سرور خود را در آن قرار دهند. مشتری مسئول ارائه و نگهداری سرور خود است، در حالی که مرکز داده قدرت، پهنای باند و امنیت فیزیکی را فراهم می کند.

هاستینگ Colocation به کسب و کارها اجازه می دهد تا سرور اختصاصی خود را در یک محیط امن و مدیریت شده داشته باشند. این نوع هاستینگ اغلب توسط مشاغلی استفاده می شود که نیاز به هاست برنامه های کاربردی حیاتی، پایگاه های داده یا سایر داده هایی که نیاز به امنیت و کارایی بالایی دارند، دارند.

مزایا

افزایش کنترل: کسب و کار کنترل کاملی بر سرور و داده های خود دارد، از جمله نصب نرم افزار سفارشی و پیکربندی سرور در صورت نیاز.

امنیت بهتر: با هاستینگ کولوکیشن، در مقایسه با سایر انواع هاستینگ ، امنیت بیشتری دریافت خواهید کرد زیرا سرورها در یک مرکز داده ایمن با امنیت فیزیکی 24/7 قرار دارند.

قابلیت اطمینان: داشتن اتصال قابل اعتماد، با سرعت بالا و منبع تغذیه پایدار تضمین می کند که سرورها همیشه آنلاین و در دسترس هستند.

مقیاس پذیری: شما به راحتی می توانید منابع سرور را در صورت نیاز ارتقا دهید و به شما این امکان را می دهد که همزمان با رشد خود مقیاس را افزایش دهید.

معایب

هزینه بالاتر: این معمولاً گرانتر از سایر انواع هاستینگ است زیرا کسب و کار مسئول هزینه سرور و نگهداری آن است.

تخصص فنی مورد نیاز: مدیریت سرور به سطح خاصی از تخصص فنی نیاز دارد و آن را برای مشاغلی که کارکنان فناوری اطلاعات ندارند مناسب تر می کند.

افزایش مسئولیت: با هاستینگ کولوکیشن، کسب و کارها مسئولیت امنیت، نگهداری و پشتیبان گیری از سرور خود را بر عهده دارند.

پشتیبانی محدود: در مقایسه با سایر انواع هاستینگ کمک کمی دریافت خواهید کرد زیرا مرکز داده تنها مسئول ارائه زیرساخت فیزیکی است.

هاستینگ وردپرس مدیریت شده

هاستینگ مدیریت شده وردپرس به طور خاص برای وب سایت های وردپرس بهینه شده است.

در یک محیط هاستینگ مدیریت شده وردپرس، ارائه دهنده هاستینگ جزئیات فنی اجرای یک سایت وردپرس مانند به روز رسانی نرم افزار، امنیت، پشتیبان گیری و بهینه سازی عملکرد را مدیریت می کند.

این یک انتخاب خوب برای مشاغل و افرادی است که می خواهند به جای جزئیات فنی راه اندازی یک وب سایت، بر تولید محتوا و بازاریابی تمرکز کنند.

هاستینگ مدیریت شده وردپرس تجربه ای بدون دردسر را برای اجرای یک سایت وردپرس فراهم می کند، با ارائه دهندگان بسیاری که ابزارهای مدیریت سایت آسان و پشتیبانی 24/7 را ارائه می دهند.

مزایا

مدیریت ساده: این هاستینگ راه اندازی سایت وردپرس را ساده می کند و بسیاری از ارائه دهندگان ابزارهای مدیریت سایت با استفاده آسان را ارائه می دهند.

عملکرد بهبود یافته: از آنجایی که برای وردپرس بهینه شده است، عملکرد و سرعت بهتری در مقایسه با هاستینگ مشترک سنتی خواهید داشت.

امنیت پیشرفته: اقدامات امنیتی قوی اغلب از وب سایت ها در برابر هک و سایر تهدیدات امنیتی محافظت می کند.

پشتیبانی تخصصی: ارائه دهندگان هاستینگ مدیریت وردپرس معمولاً پشتیبانی تخصصی را ارائه می دهند و بسیاری از آنها پشتیبانی 24/7 را برای کمک به حل مشکلات ارائه می دهند.

معایب

هزینه بالاتر: می تواند گرانتر از هاستینگ مشترک سنتی باشد زیرا ارائه دهنده هاستینگ مسئول جزئیات فنی اجرای وب سایت است.

سفارشی سازی محدود: هاستینگ مدیریت شده وردپرس می تواند گزینه های سفارشی سازی را محدود کند. ارائه دهنده هاستینگ ممکن است فقط از افزونه ها و تم های خاص پشتیبانی کند.

وابستگی به ارائه دهنده: ممکن است مجبور شوید به ارائه دهنده هاستینگ وابسته باشید، به خصوص اگر تخصص فنی برای مدیریت مستقل سایت را ندارید.

عدم انعطاف پذیری: هاستینگ مدیریت شده وردپرس می تواند انعطاف پذیری گزینه های هاستینگ دیگر را نداشته باشد، زیرا ممکن است کسب و کارها در منابعی که می توانند در صورت نیاز اضافه یا حذف کنند محدود باشند.

ویژگی های اصلی مورد نیاز در هاست وردپرس

هنگام هاستینگ وب سایت وردپرس، ممکن است ویژگی های غیر ضروری زیادی پیدا کنید. به آنچه واقعاً نیاز دارید توجه کنید.

برخی از مهم ترین عواملی که باید در هاست وردپرس خود جستجو کنید عبارتند از:

SSL رایگان: بسیاری از هاست ‌ها اکنون گواهی‌های SSL رایگان را از طریق Let’s Encrypt حذف می ‌کنند. این به شما امکان می دهد از آخرین به روز رسانی های امنیتی SSL بهره مند شوید.

پشتیبان‌گیری روزانه: داشتن یک مخزن آسان برای استفاده از پشتیبان‌ گیری‌های روزانه می ‌تواند به دلایل زیادی مفید باشد، از جمله نقض سایت، اشتباهات برنامه‌نویس و موارد دیگر.

عملکرد: به دنبال هاست باشید که عملکرد سریع و قابل اعتماد را با تاخیر کم و زمان آپدیت بالا ارائه دهد.

امنیت: اطمینان حاصل کنید که هاست ویژگی‌های امنیتی قوی، فایروال‌های پورت هاستینگ، نظارت بر بدافزار، احراز هویت دو مرحله‌ای و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

مقیاس پذیری: اطمینان حاصل کنید که هاست توانایی افزایش سریع منابع را با رشد وب سایت شما بدون نیاز به تغییر هاست فراهم می کند.

پشتیبانی: هاست را انتخاب کنید که پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه را برای کمک به حل مشکلات احتمالی ارائه دهد.

خدمات مدیریت شده: یک هاست وردپرس مدیریت شده را در نظر بگیرید که به به روز رسانی نرم افزار، پشتیبان گیری و وظایف امنیتی کمک می کند.

سفارشی ‌سازی: مطمئن شوید که هاست انعطاف ‌پذیری لازم را برای نصب نرم‌افزار، افزونه‌ها و تم‌های سفارشی در صورت نیاز فراهم می‌ کند.

قیمت گذاری: هزینه طرح هاستینگ، از جمله هزینه های پنهان را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که میزبان ارزش پولی را ارائه می دهد.

خرید هاست

یافتن هاست وردپرس خود

اکثر هاست های وردپرس برنامه های خود را بر اساس تعداد منابع مورد نیاز شما ایجاد می کنند. آنها این را به دو صورت ارزیابی می کنند – ذخیره سازی سایت و پهنای باند.

ذخیره سازی سایت: تعیین اندازه وب سایت شما می تواند نسبتاً سریع باشد. برای تعیین اندازه وب سایت خود با توسعه دهنده خود مشورت نمایید و سعی کنید اندازه هاست خود را دو برابر کنید. این تضمین می کند که برای آینده نزدیک فضای بیشتری برای رشد دارید.

پهنای باند: از نظر هاستینگ، پهنای باند میزان داده ای است که وب سایت شما می تواند در یک زمان معین به کاربران منتقل کند. شما می توانید به این نگاه کنید که وب سایت شما در یک زمان معین چقدر ترافیک می تواند تحمل کند. اغلب، هاست ها از یک ماه تقویم به عنوان چارچوب زمانی استفاده می کنند. وقتی به دنبال هاست وردپرس می گردید، به کل ترافیک ماهانه خود (همه کانال ها) نگاه کنید و سعی کنید سه برابر میانگین ماهانه خود را بدست آورید. به این ترتیب، شما فضایی برای رشد دارید.

با در نظر گرفتن همه موارد، تهیه چک لیستی از آنچه نیاز دارید در مقابل آنچه که ندارید ضروری است. همه هاست های موجود در بازار را به طور کامل بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT