تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت Bonk در 23 آوریل بالاتر از میانگین های متحرک صعود کرد و نشان داد که فاز اصلاحی ممکن است در حال پایان باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت

تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت

خرس‌ها سعی کردند قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند، اما گاوها همچنان موضع خود را حفظ کردند. در نتیجه گاوها در تلاش هستند تا میانگین های متحرک را به حمایت تبدیل کنند. اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند و به بالای 0.000030 دلار برسد، BONK/USDT یک الگوی head and shoulder معکوس را تکمیل می کند. این تنظیم صعودی دارای الگویی با هدف 0.000048 دلار است. با این حال، خرس ها احتمالاً برنامه های دیگری دارند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر میانگین های متحرک پایین بیاورند. اگر موفق شوند، ممکن است این ارز به 0.000019 دلار و سپس به 0.000015 دلار کاهش یابد.

تکنیکال قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت

قیمت بونک (BONK) ۱۰ اردیبهشت

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که گاوها با مقاومت 0.000030 دلاری مواجه هستند. خرس ها در تلاشند تا با پایین آوردن قیمت به زیر میانگین های متحرک، موقعیت خود را تقویت کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، -یک الگوی سر و شانه تکمیل می شود و تا 0.000019 دلار کاهش می یابد. از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا (SMA)میانگین متحرک ساده 50 روزه افزایش یابد، نشان می دهد که گاوها همچنان به خرید خود ادامه می دهند. شکستن و بسته شدن بالای 0.000030 دلار اولین نشانه قدرت خواهد بود. سپس ممکن است قیمت ارز ممکن است به 0.000036 دلار افزایش پیدا کند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT