توکن مادر (MOTHER)

بررسی توکن مادر (MOTHER) با سود ۹ میلیون دلاری

یک تریدر ارز دیجیتال با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری روی توکن مادر (MOTHER) متعلق به ایگی آزِیلیا (Iggy Azalea)، رپر استرالیایی، شاهد افزایش سرسام‌آور این ارز دیجیتال و تبدیل شدن سرمایه‌گذاری‌اش به تقریباً ۹ میلیون دلار در یک هفته بود.

توکن مادر (MOTHER)

قیمت توکن مادر، چند روز پس از این سرمایه‌گذاری با بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش، به ۰.۲۲۴۷ دلار رسید.
مادر با ارزش بازاری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، دومین ارز دیجیتال بزرگ است که از پلتفرم Pump.Fun ظهور کرده است. نگهدارندگان این میم‌کوین برخلاف سرمایه‌گذاران در برخی NFTهای مرتبط با حق امتیاز، هیچ سودی از آلبوم‌های موسیقی دریافت نمی‌کنند و حق رأی نیز ندارند.

همین موضوع باعث انتقاد شدید ویتالیک بوترین، از هم‌بنیان‌گذاران اتریوم شده است. او این توکن‌ها را فاقد هر گونه کاربردی دانسته و خواستار اهداف مثبت عمومی و مکانیزم‌های سرگرم‌کننده برای آنها شده است.

توکن مادر (MOTHER)

توکن مادر (MOTHER)

ایگی آزیلیا در واکنش به انتقاد بوترین، تصویری تمسخرآمیز از یک نوزاد با چهره بوترین را منتشر کرد که در حال شیر خوردن از آزیلیا است. آزیلیا در زیر این پست نوشت: «او فقط گرسنه بود.» این اقدام آزیلیا با واکنش منفی برخی از فعالان این حوزه از جمله خالق یونی‌سواپ همراه شد.
با وجود این، حضور افراد مشهور در دنیای ارزهای دیجیتال می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران جدید به بازار پررونق میم‌کوین‌ها کمک کند. امسال شاهد افزایش چشمگیر ارزش چندین میم‌کوین دیگر مانند بوم (BOME) و داگ (DOG) بوده‌ایم.
در حال حاضر چندین توکن با مضمون سگ از جمله PlayDoge ،WienerAI و Base Dawgz در مرحله پیش‌فروش با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. همچنین توکن Sealana که یک میم‌کوین مبتنی بر سولانا است، با جذب ۳ میلیون دلار در مرحله پیش‌فروش، آخرین فرصت برای خرید را پیش از ورود به بازار اصلی ارائه می‌دهد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT