بررسی داده‌های آنچین سولانا با ChatGPT

بررسی داده‌های آنچین سولانا با ChatGPT

سولانا لبز اعلام کرد که افزونه (پلاگین) اختصاصی خود برای ربات هوش مصنوعی معروف ChatGPT طراحی کرده است. این پلاگین اکنون به صورت منبع باز (Open Source) ارائه شده است و قابلیت استخراج و آنالیز داده‌های بلاکچین سولانا مانند موجودی کیف پول‌ها، رهگیری تراکنش‌ها (همه توکن های روی شبکه سولانا) و لیست NFTهای خریداری شده را دارد. در این پست به بررسی داده‌های آنچین سولانا با ChatGPT می پردازیم.

بررسی داده‌های آنچین سولانا با ChatGPT

سولانا لبز دیروز در توییتی از این پلاگین رونمایی کرد. عکسی که در این توییت استفاده شده است در زیر قابل مشاهده است که کاربر از ربات هوش مصنوعی لیست NFTهای مربوط به یک آدرس را پرسیده است.

این پلاگین از وب سایت‌های شخص ثالث برای دریافت اطلاعات استفاده می‌کند. سولانا لبز از توسعه‌دهندگان خواسته است که با توجه به منبع باز بودن آن، از لینک گیت هاب پروژه برای تست و ارتقای آن استفاده کنند.

این در حالی است که صفحه رسمی سولانا امروز در توییتی اعلام کرد که بودجه ای را برای حمایت از پروژه‌های استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در اکوسیستم سولانا در نظر گرفته است و به پروژه‌هایی که تایید شوند، بین ۵ تا ۲۵ هزار دلار سرمایه خواهد داد.

cointelegraph

امتیاز 3.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT