سرویس UpCloud

بررسی سرویس UpCloud

زمان مطالعه 4 دقیقه

UpCloud سرورهای ابری را با ویژگی های درجه یک ارائه می دهد که قیمت مناسبی دارند و با یک پیشنهاد آزمایشی رایگان ارائه می شوند. سرویس UpCloud را در ادامه معرفی کرده ایم.

بیش از هفت سال است که در تجارت، UpCloud یک شرکت توسعه‌دهنده است که راه‌حل‌های برتر را برای مشاغل و افرادی ارائه می‌دهد که باید بتوانند میزبانی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. UpCloud سرورهای ابری، ذخیره سازی بلوک و شبکه های نرم افزاری تعریف شده را ارائه می دهد.

دارای چهار دفتر در چهار کشور در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا است و سرورهای آن در شش کشور قرار دارند.

ویژگی ها و سهولت استفاده

سرورهای ابری UpCloud دارای تعدادی ویژگی جالب هستند، از جمله موارد زیر:

100% آپتایم SLA

پشتیبان گیری از عکس فوری در دسترس است

طرح های ساده و انعطاف پذیر برای ذخیره سازی، پهنای باند و غیره.

من دوست دارم که این شرکت به مشتریان تضمین زمان کار ارائه می دهد و آنقدر مطمئن است که در صورت بروز هر گونه اختلال برای بیش از پنج دقیقه، وعده جبران 50 برابری را می دهد. همچنین سرورها در کمتر از 45 ثانیه مستقر می شوند و از سخت افزار و نرم افزار درجه یک برای اطمینان از IOPS بالا استفاده می کند.

برای پشتیبان‌گیری، می‌توانید پشتیبان‌گیری‌های دوره‌ای تنظیم کنید یا عکس‌های فوری را در چند ثانیه ایجاد کنید و همچنین آنها را به سرعت در سرورهای خود بازیابی کنید. این نه تنها افزونگی داده ها را جدی نمی گیرد، بلکه ویژگی ای را ارائه می دهد که هر توسعه دهنده ای از داشتن آن خوشحال خواهد شد و این راه اندازی آسان یک محیط مرحله بندی است. UpCloud به‌جای انتشار مستقیم تغییرات کدتان در وب‌سایت/برنامه‌تان یا استفاده از یک سرور شخص ثالث، شبیه‌سازی سرور آسان را فراهم می‌کند تا بتوانید پیاده‌سازی‌های خود را خودکار کنید و همه تغییراتی را که می‌خواهید بدون تأثیرات نامطلوب انجام دهید.

من قبلاً چند بار کلمه “توسعه دهنده” را نوشته ام و واقعاً، بازار UpCloud کسانی هستند که راه خود را در مورد SSH و سرورها می دانند. این یک کنترل پنل ارائه می دهد، اما این فقط برای کنترل زیرساخت / سرور و صورت حساب است.

اگر چیزی مانند سی پنل می خواهید، می توانید خودتان آن را نصب کنید. شما می توانید هر کنترل پنلی را که می خواهید نصب کنید، از جمله ServerPilot، VPSSIM، و CyberPanel، اما به یاد داشته باشید، شما خودتان آن را نصب می کنید. قبل از اینکه بتوانید وارد یک نصب کننده وردپرس یا سازنده وب سایت شوید، باید نحوه استفاده از خط فرمان برای نصب برنامه را بیابید.

توسعه دهندگان و کاربران باتجربه با پشتیبانی از لینوکس و ویندوز، یک API خوب و کنترل روی سرور خود زمان زیادی خواهند داشت.

برای عملکرد، UpCloud از فناوری توسعه یافته خود، MaxIOPS استفاده می کند که عملکردی تا 400000 عملیات ورودی/خروجی در ثانیه ارائه می دهد. این بر روی درایوهای SSD ساخته شده است و ادعا می کند که 2 برابر سریعتر از میانگین صنعت است.

عملکرد می تواند عالی باشد، اما اگر امنیت وحشتناک باشد، هیچ کس نمی خواهد بماند. بنابراین، با نگاهی به ویژگی‌های امنیتی آن، متوجه شدم که احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از ورودهای غیرمجاز وجود دارد و فروشنده به شما اجازه می‌دهد با تگ‌های سرور، امتیازات سیستم را به اعضای تیم خود اعطا کنید. علاوه بر این، یک فایروال قابل تنظیم وجود دارد (به طوری که می توانید قوانین خود را اضافه کنید).

قیمت گذاری و پشتیبانی

UpCloud دارای دو ساختار قیمت‌گذاری است: یکی با طرح‌های ساده ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد هر یک از گزینه‌های کم‌هزینه آن را که نزدیک به آنچه می‌خواهید به نظر برسد، انتخاب کنید. دیگری ساختار قیمت گذاری انعطاف پذیر است که در آن برنامه ای را انتخاب نمی کنید، بلکه منابع دقیقی را که نیاز دارید انتخاب می کنید.

در هر دو، ساعتی شارژ می شود، بنابراین اگر سرور خود را برای مدتی خاموش کنید، برای آن زمان هزینه ای از شما دریافت نمی شود. صورتحساب آن ماهانه و بر اساس اعتبار حساب است. اگرچه بازپرداخت ارائه نمی دهد، اما یک آزمایش رایگان برای مشتریانی که برای اولین بار هستند ارائه می دهد.

برای پشتیبانی مشتری، UpCloud آموزش های گسترده ای را در بخش انجمن و اسناد API خود ارائه می دهد. همچنین، اگر به جامعه کمک کنید، می توانید اعتبارات حساب کاربری زیادی کسب کنید. علاوه بر این، دارای یک چت زنده، آدرس های ایمیل و شماره تلفن هایی است که 24/7 در دسترس هستند. مدعی است میانگین زمان پاسخگویی آن یک دقیقه و سی و هفت ثانیه است. در تجربه من، خیلی کوتاهتر از این بود.

چگونه سرویس UpCloud با رقابت مطابقت دارد؟

ماهیت خدمات UpCloud با آنچه می توانید در آمازون، لینود، گوگل و دیجیتال اوشن دریافت کنید، مطابقت دارد. هیچ یک از آن شرکت ها در مورد سرورهای ابری مبتدی دوست نیستند و این شرکت نیز تفاوتی ندارد. با این حال، ویژگی های امنیتی و عملکرد آن آن را ارزشمند می کند.

مزایا

  • آموزش های عمیق و مستندات را ارائه می دهد
  • زمان پاسخ سریع پشتیبانی مشتری
  • قیمت های پایین با انعطاف پذیری به عنوان یک گزینه
  • MaxIOPS و سایر ویژگی های افزایش عملکرد

معایب:

  • مبتدی پسند نیست
  • هاست اشتراکی ارائه نمی دهد
امتیاز 4.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT