بررسی قیمت

بررسی قیمت ارزهای مجازی، 3 اردیبهشت 1398

زمان مطالعه 5 دقیقه

این هفته نیز مانند هفته های گذشته با بررسی قیمت ارزهای مجازی در خدمت همراهان مجموعه ی اول پرداخت خواهیم بود. همانطور که قبلا گفته شد بازار ارزهای مجازی نوید روزهای روشن را می دهد و امکان تکرار روزهای طلایی سال 2017 زیاد می باشد.

سرنا ویلیامز بازیکن افسانه ای تنیس اعلام کرده که در سایت COINBASE سرمایه گذاری در ارزهای مجازی را شروع کرده است.

سرمایه گذاران کره ای از قیمت پایین ارزهای مجازی استفاده می کنند و تعداد بیشتری از ارزهای مورد نظر خود را خریداری و انبار می کنند. طبق آمار و نظر سنجی های انجام شده در سال 2017 سرمایه گذاری در ارزهای مجازی در این کشور حدود 64 درصد افزایش یافته است. جالب است بدانید اکثر سرمایه گذاران کره ای در محدوده ی سنی 50 تا 60 سال قرار دارند. این در حالی است که این گروه اخیرا افراد جوانتر را نیز به ورود در این عرصه دعوت می کنند.

تام لی مشاور ارشد بازار بورس، با مطالعه ی نمودار های و شاخص های بیت کوین بازار را بسیار صعودی پیش بینی کرده است. به عقیده ی او بیت کوین بعد از یک ریزش جزیی دوباره به سیر صعودی خود ادامه خواهد داد.

بررسی قیمت بیت کوین 3 اردیبهشت 1398

هردو میانگین متحرک در حال افزایش است و RSI نزدیک به منطقه ی بازپرداخت قرار دارد. این موضوع نشان دهنده ی روند صعودی قیمت بیت کوین می باشد. بیت کوین نزدیک به مقاومت بالاسری 5404 دلار نوسان می کند. در صورتی که این مقاومت شکسته شود خط مقاومت بعدی در 5900 دلار می باشد. پیشنهاد ما این است که نیمی از درآمد خود را 5600 دلار برداشت نمایید. STOPLOSS خود را روی 4800 دلار تنظیم نمایید.

در صورتی که بیت کوین برخلاف انتظار ما عمل کند و شروع به ریزش نماید انتطار می رود قیمت تا 4914 ریزش کند.

بررسی قیمت اتریوم 3 اردیبهشت 1398

اتریوم موفق به شکست مقاومت بالاسری خود در 187.98 نشد. با این حال ماندن قیمت بالای 167.32 دلار نشانه ی خوبی می باشد. EMA بیست روزه نزدیک به این محدوده است و انتظار می رود از این قیمت به شدت حمایت شود.

اگر مقاومت 187.98 دلار شکسته شود امکان رشد قیمت تا 250 دلار وجود دارد زیرا مقاومت خاصی بین 220 تا 250 دلار مشاهده نمی شود.

تحلیل قیمت ریپل 3 اردیبهشت 1398

هر دومیانگین متحرک مسطح هستند و RSI روند منفی دارد. این امر حکایت از تعادل بین خریداران و فروشندگان دارد که می تواند به ثبات قیمت بیانجامد.

اگر سطح خط حمایت در سطح فعلی تامین شود می توان انتظار قیمت 0.38 دلار را داشت. پیشنهاد ما این است که STOP LOSS را روی قیمت 0.31 دلار تنظیم کنید. برای فروش بعد از رسیدن به قیمت 0.35 دلار اقدام نمایید.

تحلیل قیمت بیت کوین کش 3 اردیبهشت 1398

بیت کوین کش به زیر EMA بیست روزه خود سقوط کرده است و سیر صعودی قادر به بالا بردن قیمت نمی باشد. این نشانه ی خوبی برای بیت کوین کش نیست و احتمال رسیدن به مقاومت بحرانی 255 دلاری وجود دارد.

EMA بیست روزه مسطح است و RSI به سمت مرکز در حرکت است که نشان دهنده ی موقتی بودن روند درجا زدن بیتکوین کش می باشد.

بررسی قیمت EOS در 3 اردیبهشت 1398

در بررسی EOS باید دو حالت ممکن است که اتفاق بیفتد. در صورتی که روند صعودی به بالای EMA بیست روزه برسد قیمت میتواند تا 6.0726 دلار بالا رود. اما در صورتی که سیر صعودی نتواند تا EMA بیست روزه بالا رود می توانیم تا قیمت 4.4930 دلار انتظار ریزش داشته باشیم.

بررسی قیمت

بررسی قیمت لایت کوین 3 اردیبهشت 1398

لایت کوین در چند روز گذشته در محدوده ی قیمتی 74 تا 84 دلار در نوسان بوده است. در 21 آپریل قیمت در نزولی شد که نشان دهنده ی کاهش تقاضا برای این ارز می باشد.

بررسی قیمت

EMA بیست روزه مسطح است و RSI به سمت به سمت نقطه ی میانی در حرکت است. که نشان دهنده ی تعادل بین خریداران و فروشندگان می باشد. بنابراین موقعیت خاصی برای معامله در این رنج قیمت وجود ندارد.

تحلیل قیمت استلار 3 اردیبهشت 1398

استلار شرایط خوبی را تجربه نمی کند. در واقع می توان گفت خرس ها به بازار استلار برگشته اند. اگر قیمت به زیر مقاومت حیاتی 0.1090 دلار سقوط کند، سیر نزولی تشدید می شود. با این حال ما انتظار داریم قیمت بالای خط روند نزولی 0.14861760 دلار باقی بماند حداقل تا قبل از شروع صیر سعودی.

بررسی قیمت

تحلیل قیمت ترون 3 اردیبهشت 1398

بعد از ناکامی ترون در شکستن مقاومت بالاسری 0.02815521 دلار با افزایش فروشنگان مواجه شد. به همین علت قیمت تا 0.02094452 دلار سقوط کرد.

بررسی قیمت

EMA بیست روزه کاهش یافته است و RSI به روند منفی خود ادامه می دهد. نتیجه میگیریم که حداقل در کوتاه مدت افزایش قیمت قابل توجهی مشاهده نخواهیم کرد تا مجددا نشانه هایی از روند صعودی مشاهده کنیم. پیشنهاد ما تنطیم کردن STOP LOSS روی قیمت 0.0240 دلار می باشد.

خرید بیت کوین از اول پرداخت

جهت خرید بیت کوین از اول پرداخت می بایست تمامی مدارک هویتی خود را تایید نمایید. قیمت منصفانه و تجربه ی پرداختی طولانی مدت در زمینه ی کریپتو کارنسی باعث می شود تا با خیال آسوده اقدام به انجام تراکنش های خود نمایید.
امید است خدمات فوری و بی نقص ما بتواند زمینه ی رضایت شما را همراهان را فراهم کند.

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. اسد گفت:

    پیش بینی شما برای افزایش قیمت چیه!؟

    1. عرشیا آران گفت:

      سلام جناب یا حقی
      پیش بینی این هست که سیکل جدید در حال شروع شدن هست و اوج این سیکل ممکن هست ATH بیت کوین را جابه جا کند. در واقع دید کلی بازار بیشتر مثبت می باشد. با این حال بازار ارزهای مجازی ممکن است با یه خبر به کلی تغییر کند. پیشنهاد میکنم با دید باز و با مطالعه ی بیشتر وارد بازار شوید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT