بررسی قیمت

بررسی و تحلیل ارز های مجازی 21 فروردین 1398

زمان مطالعه 4 دقیقه

بر اساس قولی که از ابتدای فروردین به همراهان اول پرداخت داده بودیم امروز نیز با تحلیل و بررسی هفتگی بازار ارز های دیجیتال در خدمت شما عزیزان هستیم. با افزایش قیمت بیت کوین در هفته ی گذشته دوباره نظر ها و اخبار در باره ی ارز های مجازی به تیتر اول بسیاری از خبرگذاری های تبدیل شده است.
طبق تحلیل مایک مک گلوون، تحلیل گر بلومبرگ، رسیدن به سطوح بالای خرید از پایین ترین سطح اتفاق افتاده است. این اتفاق آخرین بار در دسامبر 2017 اتفاق افتاده است. ازلحاظ تاریخی رسیدن به سطوح بالای خرید بیش از حد باعث رسیدن به رکود چند هفته ای می شود. مک گلون انتظار دارد بعد از حرمت صعودی اخیر، این اتفاق رخ دهد.


برای بسیاری از تریدر ها گذر از یک دوره ی طولانی رکود و ورود به دوران صعودی کمی دشوار است. با این توصیف که در بسیاری از موارد تحلیل های ارائه شده تحت تاثیر احساسات عمومی واقع شده و غلط ازآب در آمده اند. در بسیاری از موارد، رشد قیمت باعث ایجاد سطوح بالای خرید می شود اما باید توجه کنیم که اتفاقی که الان با آن مواجه هستیم با این امر متفاوت است و سیر صعودی را دنبال نمی کند. بنابراین امکان تست کردن کمترین حد سالیانه دور از دستری نیست.

با ما در این مقاله همراه باشید تا 5 ارز اول مارکت را با هم تحلیل کنیم. تمامی نمودار ها از سایت hitbtc.com گرفته شده است. خاطر نشان می کنیم که تمامی تحلیل ها نظر شخصی مولف مقاله می باشد و اول پرداخت هیچ مسیولیتی در قبال تحلیل های این مقاله ندارد.

بررسی بیت کوین

در هفته ی گذشته بیت کوین توانست از 5300 دلار عبور کند اما نتوانست این قیمت را حفظ کند. با این وجود، طی چهار روز گذشته قیمت بیتکوین با وجود RSI که درمحدوده خرید بیش از حد است، در حال افزایش است. اگر قیمت در چند روز آینده اصلاح نگردد می توانیم انتظار قیمت 5900 دلار را داشته باشیم. میانگین متحرک در حال افزایش است که نشان دهنده ی سیر صعودی بازار می باشد.


از جهت دیگر، اگر BTC/USD از قیمت کنونی عقب نشینی کند، ممکن است به پشتیبانی 4800 برسد. اگر از EMA 20 روزه خود نیز عقب نشینی کند می توانیم انتظار قیمت 4255 دلار داشته باشیم. با توجه به نمودارها احتمال این مسئله بسیار کم می باشد.
با توجه به RSI پیش بینی ما این است که یک اصلاح اولیه اتفاق بیفتد و سپس سیر نزولی شروع شود. پیش نهاد ما تنظیم STOP LOSS روی قیمت 4400 دلار است.

بررسی بیت کوین

بررسی اتریوم

اتریوم در تاریخ 7 آپریل مقاومت بالاسری 167.32 دلار شکست. به این ترتیب یک الگوی مثلثی با هدف 251.64 دلار تشکیل داد که یک مقاومت 220 دلاری را در راه خود می بیند. اگر ETH/USD بدون تست کردن مقاومت 167.32 دلار افزایش قیمت یابد، پیش بینی صعودی ما غیر معنبر خواهد بود. بهتر است تریدر ها STOP LOSS خود را روی قیمت 150 دلار ببندند.

تحلیل قیمت ریپل

بررسی قیمت نشان می دهد که این ارز در محدوده ی مشخصی در حال نوسان است. درصورتی که ریپل به قیمت بالاتر از 0.33108 دلار صعود کند می توانیم به این ارز امیدوار باشیم. با توجه به نبودن تقاضای خرید در قیمت های بالاتر ماندن در محدوده ی این قیمت بسیار حیاتی می باشد. با این حال ما هنوز نشانه های جذابی جهت ترید و سرمایه گذاری پیدا نکرده ایم.

بررسی قیمت لایت کوین

لایت کوین مقاومت 91 دلار را هم ششم و هفتم آپریل شکست اما نتوانست در این قیمت باقی بماند. درحال حاضر قیمت کمتر از 91 دلار است. خرس ها در تلاش هستند تا مقاومت را به سمت EMA 20 روزه بکشانند. درصورت موفقیت انتظار قیمت بالای 100 دلار برای لایت کوین متصور خواهد بود. در صورت رسیدن به این محدوده هدف بعدی 159 دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

تلاش بیت کوین کش برای پیدا کردن خریداران بالای 320 دلار با موفقیت همراه نشد. بیت کوین کش اکنون در باید محوده ی قیمت 265 دلار را حفظ کند. در صورت کاین مقاومت نیز شکسته شود احتمال ریزش قیمت تا 239 دلار نیز وجود دارد. هردو میانگین متحرک و RSI در محدوده ی باز پرداخت است که نشان دهنده ی صعودی بودن بازار این ارز دیجیتال می باشد.

بررسی بیتکوین کش

امیدواریم این تحلیل به شما کمک کند تا هفته ای خوب در بازار ارز های مجازی را تجربه کنید. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با افتخار در راستای خرید و فروش ارزهای مجازی در خدمت شماست.

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT