coinbase card

coinbase card ویزا کارتی که coinbase برای شهروندان انگلیسی می دهد

زمان مطالعه 2 دقیقه

استفاده از کارت های ویزای بانکی که بتوان به وسیله ی ارز های مجازی در فروشگاه ها خرید کرد، مدتی است که ذهن علاقه مندان به ارز های دیجیتال را مشغول کرده است. coinbase یکی از بزرگترین صرافی های ارز های مجازی در آمریکا، این رویا را تعبیر کرده است. در واقع این صرافی coinbase card ارائه می دهد که می توانید با موجودی کریپتویی خود خرید کنید.
با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این خبر را مرور کنیم.

coinbase card با موجودی کریپتو

مدیران کوین بیس در تاریخ 9 آپریل 2019 خبر خوبی برای مردم انگلیس اعلام کردند. آن ها می توانند با ویزا کارت های ارائه شده توسط کوین بیس، با ارزهای رمز نگاری شده در فروشگاه ها خرید کنند. این خبر شاید کوتاه باشد اما مطمئنا یک قدم رو به جلو در دنیای ارز های مجازی است. خرید با ویزا کارت همیشه یک تابو در دنیای ارزهای رمز نگاری شده بود.

کارت کوین بیس در واقع یک ویزا کارت است که به مشتریان اجازه می دهد به وسیله ی آن در سرتاسر جهان با ارزهای دیجیتالی به خرید بپردازند. اوج هنر کوین بیس تبدیل آنی موجودی کریپتویی افراد به دلار می باشد. به عنوان مثال شما میخواهید یک لباس 50 دلاری بخرید. کوین بیس بلافاصله معادل بیت کوینی آن را از کارتتان کسر میکند و معادل دلاری را به فروشگاه پرداخت می کنید.

برنامه ی ios و اندرویید coinbase card

coinbase card

coinbase برنامه ای با عنوان coinbase card برای ios و android منتشر کرده است. این برنامه حساب های مشتریان را با برنامه همگام سازی می کند. در واقع مشتریان می توانند از طریق این برنامه اعلام کنند که با کدام ارز دیجیتال می خواهند به خرید بپردازند. از نکات جالب این برنامه می توان به ارائه ی رسید و مشاهده ی ریز معاملات اشاره کرد. طبق خبری که coinbase ارائه کرده این اپلیکیشن از تمامی ارزهای دیجیتالی که این صرافی ارائه می دهد، پشتیبانی می کند.

اعتبار coinbase card

این کارت مجوز خود را از سازمان Paysafe Financial Services Limited دریافت کرده است. به گفته ی کوین بیست به زودی علاوه بر انگلیس در سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود. بنابراین می توانیم در آینده ای نزدیک منتظر ارائه ی کارت های مبتنی بر کریپتو در سراسر دنیا باشیم.

استخدام بازار یاب ارزهای مجازی توسط شرکت ویزا

شرکت ویزا اخیرا یک فرصت شغلی با عوان بازاریاب ارزهای مجازی ایجاد کرده است. این شرکت در شرح این فرصت شغلی آورده است که شخصی که بازار ارزهای مجازی مسلط باشد را لازم دارد و در آینده قصد دارد از این ارزها در کارت های بانکی خود استفاده کند.

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های ارزی شما، با 11 سال سابقه درخدمت شما است. شما می توانید به راحتی از قسمت ارزهای مجازی اول پرداخت خرید نمایید.

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT