سایت Copyscape

بررسی Copyscape | خرید و پرداخت سایت Copyscape

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت Copyscape یک آشکارساز سرقت ادبی است که برای سازندگان محتوا طراحی شده است. یکی از محبوب ترین گزینه های موجود در بازار است. در این مقاله بررسی ما از Copyscape را بخوانید.

از میان تمام ابزارهای سرقت ادبی موجود، Copyscape یکی از محبوب ترین آنهاست. سایر ابزارها سرقت ادبی را بررسی می‌کنند (مثلاً Grammarly)، اما تعداد کمی از ابزارها صرفاً بر بررسی سرقت علمی تمرکز می‌کنند.

برای نویسندگان آزاد، وبلاگ نویسان، و سایر تولیدکنندگان محتوا، بررسی سرقت ادبی بسیار مهم است. آنها به شما کمک می‌کنند از موارد سرقت علمی تصادفی جلوگیری کنید. اگر یک وبسایت محتوا را اجرا می‌کنید، نرم افزار اختصاصی می‌تواند به شما کمک کند از محتوایی که ساعت ها صرف نوشتن و انتشار می‌کنید محافظت کنید.

سایت Copyscape چیست؟

سایت Copyscape توسط توسعه دهنده انگلیسی Gideon Greenspan در سال 2003 ایجاد شد. این یک آشکارساز سرقت ادبی آنلاین است که محتوای تکراری و سایر مشکلات را شناسایی می‌کند. البته فقط از طریق مرورگر وب کار می‌کند.

می‌توانید PDF، DOC، DOCX، RTF و TXT را آپلود کنید و همچنین محتوا یا URL وبسایت را مستقیماً در موتور جستجو جایگذاری کنید.

می‌توانید از آن برای انواع محتوا، از پست های وبلاگ گرفته تا نمایه های لینکدین و پست های رسانه های اجتماعی استفاده کنید. تشخیص سرقت ادبی تنها هدف Copyscape است. برخلاف سایر نرم افزارها، دستور زبان، املا یا هر چیز دیگری از این قبیل را بررسی نمی‌کند.

همچنین می‌توانید با چسباندن نقشه سایت خود در ابزار، آن را طوری پیکربندی کنید که مستقیماً با سایت شما کار کند. سپس Copyscape به شما امکان می‌دهد وبسایت هایی را که ممکن است با هم مطابقت داشته باشند، ببینید و مقایسه کنید.

Copyscape چگونه کار می‌کند؟

Copyscape یک ابزار فوق العاده برای نویسندگان آزاد و سایر تولیدکنندگان محتوا است. در بررسی سرقت ادبی موثر است و استفاده از آن بسیار ساده است. می‌توانید در حدود دو دقیقه به خودتان آموزش دهید.

به شما امکان می‌دهد مطالب را به سرعت و کارآمد بررسی کنید. خرید اعتبار بیشتر فقط حدود پنج دقیقه طول می کشد.

سایت Copyscape به شما نشان می‌دهد که محتوای شما شبیه محتوی چه وبسایتی است – به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت دستی بررسی کنید که آیا محتوا سرقت ادبی شده است یا خیر. عجیب نیست که برخی از محتواها بدون سرقت ادبی با محتوای دیگر مطابقت داشته باشند.

در بیشتر موارد، Copyscape آرامش خاطر را ارائه می‌دهد. اکثر محتوای باکیفیت قرار نیست به بررسی سرقت ادبی منجر شود. با این حال، همیشه بهتر است قبل از ارسال محتوا ابتدا آن بررسی کنید. هرگز نمی‌دانید چه زمانی به طور تصادفی از عبارتی شبیه به مقاله دیگری استفاده کرده اید.

قیمت گذاری Copyscape

اگر می‌خواهید بلوک های کوتاه متن را بررسی کنید و از اکثر انواع سرقت ادبی اجتناب کنید، استفاده از Copyscape رایگان است. با این حال، اگر می‌خواهید گزارش های دسته‌ای را اجرا کنید، مقالات زیادی را بررسی کنید یا به گزارش های سرقت ادبی دقیق دسترسی پیدا کنید، به نسخه پریمیوم نیاز دارید. قیمت گذاری بر اساس اعتبار است. شما می‌توانید 100 دلار اعتبار بخرید و بیش از اندازه کافی برای دسترسی به گزارش های Copyscape در بخش عمده نوشته های خود داشته باشید.

ویژگی های کلیدی Copyscape

داشبورد

استفاده از سایت Copyscape ساده است. شما فقط مقاله خود را آپلود یا کپی و پیست می‌کنید و بقیه کارها را برای شما انجام می‌دهد. فقط یک صفحه وجود دارد که می‌توانید در آن بالا پایین بروید – و چیز زیادی در آن صفحه وجود ندارد.

در تجربه من، اکثر مردم به آموزش نیاز ندارند تا بفهمند چگونه از Copyscape مانند یک حرفه ای استفاده کنند. این یکی از ساده ترین محصولات نرم افزاری است که من تا به حال استفاده کرده ام. بسیاری از این محتمل است زیرا کار زیادی انجام نمی‌دهد.

مقایسه وبسایت

پس از بررسی یک مقاله، Copyscape به شما نشان می‌دهد که محتوای شما با کدام وبسایت ها مطابقت دارد (در صورت وجود).

این ویژگی در تعیین اینکه آیا چیزی سرقت علمی است یا خیر حیاتی است. عجیب نیست که سیستم محتوای تکراری را که سرقت ادبی نیست پرچم گذاری کند.

به عنوان مثال، اگر من در مورد یک محصول خاص می‌نویسم، نام محصول تقریباً همیشه سیگنال های سرقت ادبی را ارسال می‌کند. Copyscape آن را به عنوان یک “عبارت” می‌بیند و آن را پرچم گذاری می‌کند. امکان بررسی دستی ضروری است.

پاراگراف هایی که معمولاً کپی می‌شوند – مانند توضیحات وابسته آمازون – نیز تمایل دارند در سیستم پرچم گذاری شوند.

جستجوهای دسته ای

سایت Copyscape به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به بررسی محتوای زیاد، جستجوهای دسته ای انجام دهید. به عنوان یک نویسنده فریلنسر، من به ندرت از این ویژگی استفاده کرده ام، زیرا تمایل دارم محتوای جدید را هنگام نوشتن بررسی کنم.

با این حال، این ویژگی برای ویراستاران و صاحبان وبسایت ها که می‌خواهند مطمئن شوند محتوای منحصر به فرد را از نویسندگان خود دریافت می‌کنند، مفید است.

راه اندازی یک جستجوی دسته ای بسیار ساده است. در صفحه تنظیمات Batch Search واقعی چیز زیادی وجود ندارد – بنابراین فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا آن را بفهمید. می‌توانید چندین URL را جایگذاری کنید، اما افزودن نقشه سایت سریعتر است.

دقت

ما در نقشه سایت Become A Writer Today را در Copyscape قرار دادیم. که نیاز به ارتقاء به نسخه پریمیوم داشت. سپس چندین دقیقه را صرف اجرای یک گزارش کرد. پس از تجزیه و تحلیل این گزارش، متوجه شدیم که برخی از مطالب پرطرفدار بدون ذکر منبع توسط چندین وبسایت محتوای دیگر سرقت شده است.

ما بلافاصله با صاحبان سایت تماس گرفتیم و همچنین درخواست حذف DMCA را صادر کردیم. بدون گزارش سایت Copyscape، این موارد سرقت ادبی را پیدا نمی‌کردیم. اکنون این ابزار کلیدی است که به طور مرتب برای محافظت از محتوای این سایت از آن استفاده می‌کنیم. ما از آن در ارتباط با Grammarly استفاده می‌کنیم.

همچنین گاهی اوقات از این نرم افزار سرقت ادبی برای بررسی مقالات قبل از استفاده از آنها استفاده می‌کنیم. Grammarly در این نوع بررسی ها سریعتر است، البته با قیمت بالاتر. بسیاری از آژانس های محتوا، مانند Writer Access، از Copyscape استفاده می‌کنند که به دلایلی استاندارد صنعتی است.

روش بررسی

قبل از نوشتن این بررسی، من قبلاً بیش از 400 بار از سایت Copyscape برای بررسی انواع مقالات استفاده کرده بودم. بنابراین تحقیقات زیادی برای آماده شدن برای نوشتن آن نیاز نبود.

با این حال، من بررسی کردم که مشتریان دیگر چه می‌گویند. Copyscape Premium یک ابزار نسبتاً محبوب است، بنابراین نظرات مختلفی در اطراف وجود دارد.

من همچنین مطمئن شدم که مقالاتی را در صنایع مختلف آزمایش کرده ام. عجیب نیست که ابزارهای نوشتن برای برخی از صنایع عالی و برای برخی دیگر پایین تر باشند

برای اطمینان از اینکه Copyscape سرقت ادبی را درست کشف می‌کند، عمداً عباراتی را به محتوای خود اضافه کردم. (آن را به خوبی پیدا کرد.)

من چند بار در هفته از پلتفرم وب Copyscape استفاده کردم و این بررسی را بر این اساس به‌روز کردم. بیشتر مقالات آزمایش شده از 500 تا 6000 کلمه و از طیف وسیعی از صنایع تهیه شده اند.

به‌روزرسانی ویژگی ها و قیمت ها در صورت وقوع در نظر گرفته می‌شوند.

به عنوان یک نویسنده مستقل تمام وقت، از جستجوی برتر Copyscape برای بررسی هزاران مقاله برای محتوای سرقت شده استفاده کرده ام. من هر روز از آن در کسب و کار خود استفاده می‌کنم – البته در کنار انواع دیگر برنامه ها. من از بسیاری از جایگزین های Copyscape استفاده کرده‌ام. به عنوان مثال، من هر روز از Grammarly برای بررسی کارم استفاده می‌کنم.

پس از همکاری نزدیک با سایر کاربران Copyscape، متوجه شدم تقریبا تمامی کاربران Copyscape نظر مشابهی در مورد این برنامه دارند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT