برنامه آیفون برای کاهش استرس

10 بهترین برنامه آیفون برای کاهش استرس و مدیریت

زمان مطالعه 6 دقیقه

بسیاری از برنامه های کاهش استرس و مدیریت آیفون در اپ استور موجود است. 10 بهترین اپلیکیشن آیفون برای کاهش استرس و مدیریت را بررسی کنید. برنامه آیفون برای کاهش استرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

آیا به دنبال راه هایی برای رهایی از استرس هستید؟ مشکل استرس رایج امروزی، اگر آن را نادیده بگیرید، می تواند وجود شادی شما را از بین ببرد. مدیریت استرس باید یکی از دغدغه‌های اصلی باشد تا رگ‌های شما را زنده نگه دارد. در غیر این صورت، این کلمه کوچک “استرس” می تواند منجر به مشکلات و بیماری های بزرگ سلامتی شود.

بسیاری از برنامه های آیفون برای کاهش استرس و مدیریت در اپ استور موجود است. این برنامه‌ها حاوی توصیه‌ها، پیشنهادها، و تمرین‌های تمدد اعصاب هستند که ممکن است به مغز شما کمک کند تا آرام شود.

در این مقاله، 10 بهترین برنامه کاهش استرس و مدیریت برای آیفون را مورد بحث قرار خواهیم داد. چه یک حرفه ای و چه دانشجو باشید، این برنامه ها برای همه مناسب هستند.

10 برنامه آیفون برای کاهش استرس و مدیریت

اپلیکیشن های ذکر شده در زیر، کاربردی و در کاهش استرس و افزایش بهره وری بسیار موثر هستند. استفاده از این برنامه های آیفون برای مدیریت استرس ساده و در نتایج موثر است. در اینجا مروری کوتاه بر این برنامه های کاهش استرس آیفون ارائه شده است.

1. برنامه آیفون برای کاهش استرس Pearl

این برنامه قبل از ارائه هر گونه توصیه، رفتار شما را به طور کامل تجزیه و تحلیل می کند. اگر از پرل استفاده می کنید، نیازی به مراجعه به مشاور ندارید. یک لیست QA وجود دارد که وضعیت فعلی شما را تجزیه و تحلیل می کند و سپس تمرینات تمرکز حواس، مدیتیشن و غذاهای مغذی را توصیه می کند.

این تمرین‌ها به شما کمک می‌کنند تا سلامت عاطفی و استرس خود را با در نظر گرفتن عواملی مانند سن، دفعات احساس خستگی، نقاط محرک و نتایجی که امیدوارید به دست آورید، متعادل کنید (مثلاً تعادل رفتاری یا سیستم ایمنی قوی).

چیزی که در مورد این برنامه دوست داشتیم ارزیابی است. این QA چیزهای زیادی در مورد سلامت فعلی تعریف می کند و برای خود تحلیلی خوب است.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

رابط کاربری کمی کند است و لیست QA بسیار طولانی است. در عوض، می توان آن را در تمام بخش ها یا سطوح طبقه بندی کرد. آنها یک بخش غذا درمانی دارند اما فقط یک دستور العمل صاف برای کاربران در دسترس است. هیچ نمودار رژیم غذایی یا پیشنهاد وعده غذایی وجود ندارد.

2. Headspace

یکی دیگر از برنامه های آیفون برای کنترل استرس و رفاه عاطفی، Headspace است. مشابه مروارید، از شما برای تجزیه و تحلیل وضعیت عاطفی و ارائه مسائل خود ارزیابی می شود. در نتیجه فعالیت ها و توصیه های مناسبی پیشنهاد خواهد شد.

آنها بر اساس تجزیه و تحلیل در مورد مدیریت استرس مشاوره ارائه می دهند. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است. فقط 14 روز اول آزمایش رایگان است. پس از آن، باید طرح اشتراک بسیار گران اما ارزشمند را خریداری کنید.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

البته رابط کاربری این برنامه کاربرپسند است، اما کمی کند است، که یک فرد استرس‌زا دوست ندارد. شروع، بارگیری صفحه و پاسخگویی در مقایسه با سایر برنامه ها زمان بیشتری می برد. متوجه شدم که کیفیت محتوا نیز متوسط ​​است.

3. برنامه آیفون برای کاهش استرس Calm

اپلیکیشن Calm یکی از محبوب ترین و رتبه بندی ترین اپلیکیشن هاست. این نرم افزار بر چهار هدف اصلی تمرکز دارد: بهبود خواب، مدیریت استرس و اضطراب، تمرین مراقبه و تقویت رشد شخصی. این یک برنامه ممتاز است، بنابراین اگر به دنبال یک برنامه پولی آیفون برای کاهش استرس و مدیریت هستید، Calm بهترین انتخاب خواهد بود.

کلیپ‌های فعالیت کوتاهی در دسترس هستند که تکنیک‌های مختلف تنفس و مدیتیشن را نشان می‌دهند. هفت روز اول رایگان است. برای ادامه استفاده از این طرح باید ارتقا دهید.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

این یک برنامه ممتاز است که با هیچ نسخه رایگان برای همیشه عرضه نمی شود. می توانید برای مدت کوتاهی که به نظر کافی نیست آن را رایگان امتحان کنید. شما می توانید تقریباً به ویژگی های مشابه و مدیتیشن در سیستم عامل های دیگر به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

4. Insight Timer

Insight Timer یک برنامه کاربر پسند و جالب برای مدیریت استرس است. این برای تمرین روزانه و برای افرادی که برنامه های فشرده دارند عالی است زیرا در اینجا گزینه های 5 دقیقه، 10 دقیقه، 15 دقیقه و 20 دقیقه دارید، بنابراین می توانید هر کلیپ کوتاهی را با توجه به محدودیت زمانی خود انتخاب کنید. تمرکز اصلی آن انرژی مثبت از طریق مدیتیشن و موسیقی است.

در این برنامه دو گزینه حفظ حریم خصوصی عمومی و خصوصی خواهید داشت. مدیتیشن هدایت شده و صداهای خواب آن برای تمرین روزانه خوب است و می توانید هنگام پیاده روی در فضای باز، مسافرت یا بازگشت از دفتر خود به آنها گوش دهید. من این برنامه را به دلیل محتوا، گزینه های زمان بندی، رویدادهای زنده و امواج صوتی که کار می کنند، دوست داشتیم.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

برنامه دارای یک کتابخانه رایگان بزرگ از کلیپ ها و صداها است، اما باید یک ستون آموزنده نیز وجود داشته باشد تا مردم بتوانند تصمیم بگیرند که کدام صدا یا زنگ برای آنها خوب است. اما، اکنون برای تصمیم گیری در مورد هر یک از آنها، ابتدا باید امتحان کنید.

5. برنامه آیفون برای کاهش استرس Relaxation

Relaxation کمی با سایر اپلیکیشن های کاهش استرس متفاوت است. برخلاف سایر برنامه ها، آنها همچنین اطلاعاتی درباره هورمون ها و واکنش های شیمیایی به اشتراک می گذارند. در این برنامه، یادداشت هایی در مورد علت، نوع استرس و نحوه کنترل عوارض جانبی و بهبود بهره وری دریافت خواهید کرد.

ممکن است دوست داشته باشید کتاب بخوانید، اما پس از امتحان کردن این برنامه، می‌توانید به دیگران نیز کمک کنید. این برنامه برای افراد کنجکاو در مورد دانش که می خواهند استرس را در سطح بالایی مدیریت کنند عالی است.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

اگر یادگیرنده ای کنجکاو یا مشتاق نیستید، به احتمال زیاد احساس می کنید دانش آموزی در مورد استرس و تکنیک های مدیریت یاد می گیرد، بهتر است به سراغ برنامه های دیگر بروید.

6. Meditopia: مدیتیشن خواب

Meditopia یکی دیگر از برنامه های محبوب کاهش استرس برای آیفون و مربی مجازی شما با تصاویر و نقل قول است. برای شروع با این برنامه، باید نتایجی مانند خواب بهتر، احساس آرامش، انگیزه، رهایی از استرس و اضطراب، تمرکز حواس و عشق به خود را انتخاب کنید. این برای کسانی که به دنبال راه حل کامل و ایجاد عادات سالم هستند عالی است.

می توانید حداکثر سه نتیجه را انتخاب کنید. پس از آن باید به چند سوال مرتبط با تجربه عاطفی پاسخ دهید. این برنامه یک روال سفارشی را بر اساس تجزیه و تحلیل پاسخ های داده شده ارائه می دهد. همچنین می توانید یادآورهایی را برای مدیتیشن و خواب و اهداف هفتگی یا ماهانه تنظیم کنید.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

این برنامه کاملاً بر روی مراقبه و امواج صوتی متمرکز است اما اطلاعات موجود در مورد نحوه مراقبه برای مبتدیان بسیار محدود است.

7. Energy

این برنامه کاهش استرس و مدیریت برای آیفون زندگی شما را پر از انرژی مثبت می کند. کسانی که می خواهند چیزی جالب و یک تجربه بازی مانند را امتحان کنند، باید این برنامه را دانلود کنند. ذهن شما را منحرف می کند و خلاقیت را بهبود می بخشد. این برنامه منحصر به فرد و سرگرم کننده است زیرا از طراحی حلقه بی نهایت برای ضد استرس استفاده می کند.

بر اساس نقاشی خود، معنی و نتیجه پنهان را دریافت خواهید کرد. مثل بازی کردن است. روی نقاط ضربه بزنید و شروع به ایجاد کنید. ممکن است به آن معتاد شوید و زمان می برد. این تسکین فوری استرس پس از یک روز پر هیجان به عنوان تمرینی برای مغز است.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

درک این برنامه در شروع کمی دشوار است و ممکن است به بازی کردن پازل معتاد شوید.

8. برنامه آیفون برای کاهش استرس Present

این شبیه به یک مراقبه هدایت شده برای خواب و عادات روزانه است. افرادی که با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند باید این برنامه را داشته باشند زیرا برای مدیریت اضطراب و استرس کار می کند. وقتی با تمرکز کامل گوش می‌دهید، ویدیوهای کوتاه با تکنیک‌ها و امواج روی ذهن شما کار می‌کند. روز شما را پر از انگیزه و سرزندگی خواهد کرد.

یک تمرین روزانه فقط 10 تا 20 دقیقه می تواند به شما در کاهش اضطراب، اختلالات خواب و سایر مشکلات ناشی از استرس کمک کند.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

رابط برنامه به نظر خسته کننده است و تنها 2 تا 3 جلسه از هر سطح به صورت رایگان در دسترس است. طرح پرداختی نسبتاً گران است.

9. iBreathe

iBreathe یک برنامه تسکین استرس آیفون با استفاده آسان است که بر تکنیک‌های تنفسی کاهش استرس تمرکز دارد. در این تکنیک ها از تنفس اوجی و جعبه ای استفاده می شود. این برای کسانی است که به دنبال تمرین روزانه یا زمان کمتر هستند. روش تنفس مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای شروع ضربه بزنید.

برای کمک به تمرین، شمارش دم و بازدم با صدا شروع می شود. از تنظیمات، می توانید فاصله زمانی را تغییر دهید. یادداشت ها همچنین مزایای فعالیت ها را شرح می دهند.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

با این حال، این برنامه پتانسیل بسیار زیادی برای کمک به مدیریت استرس خود از طریق تمرینات تنفسی مختلف دارد. اما، تنها چیزی که دوست نداشتم این است که فقط شامل تکنیک های تنفس است.

10. برنامه آیفون برای کاهش استرس Welltory

Welltory یک برنامه پیشرفته برای سلامتی بهتر و کنترل استرس است. با قرار دادن انگشت روی دوربین ضربان در دقیقه شما را محاسبه می کند و بر اساس ضربان قلب شما گزارشی به شما می دهد. می‌توانید سلامت خود را از طریق این برنامه ردیابی کنید و آن را با دستگاه‌های دیگر مانند ساعت اپل یا برنامه‌های سلامت ادغام کنید. بر اساس تجزیه و تحلیل، یک ویدیوی آرامش پیشنهاد خواهد شد.

چه چیزی را دوست نداشتیم؟

جلسات Relaxation به صورت رایگان در دسترس نیست.

 برنامه آیفون برای کاهش استرس: نتیجه

استرس یک مسئله رایج است و در صورت نادیده گرفتن می تواند خطرناک باشد. این برنامه ها کار کردن با آن را آسان می کنند و همیشه می توانید آن را روی تلفن همراه خود حمل کنید. تمامی اپلیکیشن ها زیر نظر متخصصان تهیه شده و از تکنیک های درمانی استفاده می کنند.

همه این برنامه ها در نسخه های رایگان و پولی موجود هستند که می توانید بنا به نیاز خود به آنها دسترسی داشته باشید. آنها در اپ استور اپل در دسترس هستند، پس فراموش نکنید زمانی که احساس خستگی یا مضطرب می کنید آنها را امتحان کنید. امیدوارم این برنامه ها به شما کمک کنند تا استرس داشته باشید و احساس مثبت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !