پلاگین هوش مصنوعی وردپرس

16 بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس: استفاده از یادگیری ماشین در وردپرس

زمان مطالعه 19 دقیقه

تقریباً هر دستگاهی که برای خودکارسازی کارهای پیچیده استفاده می کنیم از هوش مصنوعی استفاده می کند. با این حال، ما اغلب استدلال می‌کنیم که چنین دستگاه‌هایی «هوشمند» نیستند، بلکه صرفاً ابزارهایی را محاسبه می‌کنند که چگونه کار می‌کنند و از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می‌کنیم. پلاگین هوش مصنوعی وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

امروزه پیاده سازی هوش مصنوعی در توسعه نرم افزار نشانه پیشرفت و راهی برای طراحی ویژگی های جدید و خلاقانه تر است. در این مقاله بهترین افزونه های هوش مصنوعی وردپرس برای ایجاد وب سایت های بهتر ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در اکوسیستم وردپرس و گذراندن سه روز هیجان انگیز در جامعه توسعه دهندگان و علاقه مندان همفکر، هم اکنون برای اجلاس AI آژانس وب وردپرس 2023 ثبت نام کنید.

چگونه از هوش مصنوعی در وردپرس استفاده می شود؟

هوش مصنوعی (AI) شبیه سازی هوش انسانی است که توسط ماشین ها نشان داده شده است. هوش مصنوعی به فرآیندهای مختلف در سیستم های کامپیوتری اشاره دارد که رفتار انسان را تقلید می کند، مانند استفاده از منطق و قوانین برای تصمیم گیری و یادگیری از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود عملکرد (یادگیری ماشین – ML).

در مورد وردپرس، هوش مصنوعی فرآیندهای مدیریتی مختلف را بهبود می‌بخشد، مشاغل پیچیده را خودکار می‌کند و محتوای وب‌سایت را مطابق انتظارات بازدیدکنندگان و نیازهای موتورهای جستجو تنظیم می‌کند. پلاگین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به راه‌حل‌های محبوبی برای سریع‌تر، هوشمند کردن و در دسترس‌تر کردن سایت‌ها تبدیل می‌شوند.

از جمله وظایف اصلی که افزونه های هوش مصنوعی انجام می دهند عبارتند از:

. سئوی وب سایت را تقویت کنید. پلاگین های مجهز به هوش مصنوعی اجازه می دهند تا پست ها، صفحات و سایر ساختارها را در حین ایجاد بهینه سازی کنند. چنین افزونه هایی محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کنند، آن را با داده های رقبا مقایسه می کنند و تغییراتی را پیشنهاد می کنند که باید برای افزایش بازدید از صفحه و جذب مخاطبی که با محتوای شما مرتبط است انجام شود.

. وب سایت ها را در دسترس تر کنید. با طراحی وب سایت های قابل دسترس، شهرت بهتری برای برند خود ایجاد می کنید و به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنید. در حال حاضر بسیاری از سایت های وردپرس از فناوری های تبدیل متن به گفتار ارائه شده توسط ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند.

. دستیارهای هوشمند را معرفی کنید. چت ربات هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند می توانند خدمات مشتری را بهبود بخشند زیرا 24/7 در دسترس هستند. آن‌ها می‌توانند با انجام کارهای تکراری کم هزینه، کارکنان انسانی را کارآمدتر کنند.

مطمئناً راه های بسیار بیشتری وجود دارد که فناوری های هوش مصنوعی می توانند وب سایت ها را بهتر کنند. اما، گاهی اوقات، صاحبان وب‌سایت‌ها اگر می‌خواهند محتوای آنها در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد، باید استفاده از ابزارهای تولید محتوا را محدود کنند. به گفته جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، کنسول جستجوی گوگل محتوای تولید شده به صورت خودکار را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرد. به نظر می رسد گوگل توانایی تشخیص محتوای تولید شده خودکار را ندارد، اما ما مطمئن هستیم که در راه است.

اشاره ویژه: Crocoblock AI ادغام

قبل از شروع بررسی پلاگین های اختصاصی هوش مصنوعی، اجازه دهید به شما یک خبر هیجان انگیز بگوییم: JetPlugins هم اکنون با هوش مصنوعی همکاری می کند تا به کاربران قدرت بیشتری بدهد. یکی از راه‌های بهتر کردن وب‌سایت‌ها، پیوستن به OpenAI با یک فرم ساز قوی است، کاری که افزونه JetFormBuilder می‌تواند انجام دهد. با اتصال این افزونه به اکانت OpenAI خود با استفاده از ابزارهای یکپارچه سازی مختلف، می توانید ویژگی های جدید را باز کنید.

استفاده از فیلدهای فرم برای واکشی اعلان‌ها برای ژنراتور هوش مصنوعی ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌کند. آنها شامل اصلاح گرامر در پست ها و لیست ها، تبدیل متن به خلاصه های مختصر، ایجاد توضیحات متا مناسب SEO و موارد دیگر است. این ادغام JetFormBuilder و OpenAI نه تنها تولید محتوا را ساده می کند، بلکه تجربه کلی وب سایت را نیز بهبود می بخشد.

افزونه دیگری که شروع به افزودن ادغام با هوش مصنوعی کرده است، JetEngine است و اولین ویژگی، تولید پرس و جوی SQL برای Query Builder است.

با استفاده از SQL Query Type، می‌توانید یک کد درخواست سفارشی را وارد کنید و هر آنچه را که می‌خواهید مستقیماً از پایگاه داده وردپرس خود در قسمت جلویی نمایش دهید. و SQL query AI generator می تواند چنین کدی را به شما بدهد اگر با کلمات انسانی واضح و ساده بپرسید! اگر برای سایت خود به آن نیاز دارید، در مورد این ویژگی منحصر به فرد JetEngine با جزئیات بخوانید.

16 افزونه برتر هوش مصنوعی وردپرس

بسیاری از افزونه های وردپرس از هوش مصنوعی برای تسهیل مدیریت وب سایت و بهبود محتوا استفاده می کنند. در اینجا لیستی از بهترین پلاگین هایی است که هوش مصنوعی را برای کارهای مختلف پیاده سازی می کنند.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس WordLift (Premium)

WordLift سئوی وب سایت را با تجزیه و تحلیل تمام محتوا، افزودن داده های ساختاریافته یا نشانه گذاری طرحواره به آن، و قابل فهم تر کردن آن برای گوگل، خودکار می کند. این افزونه از هوش مصنوعی برای شناسایی کلمات متمایز در سایت و تبدیل آنها به ابرداده استفاده می کند. در طول این فرآیند، کاربران می توانند به صورت دستی انتخاب کنند که کدام کلمات کلیدی ترجیح داده می شوند، بنابراین نحوه نمایش نمودارهای دانش وب سایت را کنترل می کنند.

ویژگی های اصلی WordLift:

. سازماندهی ارجاعات به منابع خارجی و صفحات داخلی؛

. پیشنهاد محتوای مرتبط به بازدیدکنندگان، هدایت آنها به صفحات آرشیو شده و افزایش تعامل کاربر از این طریق.

. غنی سازی متن با قطعه های غنی.

. ادغام با ابزار Google Data Studio برای تجزیه و تحلیل و گزارش های جامع.

. ویجت های جدول زمانی، ناوبری، موقعیت جغرافیایی و جستجو.

قیمت گذاری: طرح Starter 588 دلار در سال برای یک سایت هزینه دارد و شامل ده نشانه گذاری طرحواره است. طرح های حرفه ای و تجاری به ترتیب با قیمت 948 و 2399 دلار در سال به فروش می رسند و دارای انواع طرحواره و ویژگی های پیشرفته تر هستند و می توانند در سایت های بیشتری نصب شوند.

مزایا:

+ مخاطبانی را جذب می کند که بیشتر با محتوای سایت مرتبط هستند.

+ UX را با توصیه های محتوا افزایش می دهد.

+ آزمایشی رایگان به مدت 14 روز.

معایب:

– یادگیری نحوه استفاده از WordLift با ظرفیت کامل آن هنوز کمی طول می کشد.

– بدون نسخه رایگان

SEOPress (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای بهینه سازی وب سایت های بزرگ برای موتورهای جستجو.

SEOPress یک افزونه قدرتمند اما سبک وردپرس است که امکان بهینه سازی تمام صفحات وب و CPT ها را برای موتورهای جستجو از طریق رابط کاربری خود فراهم می کند. برخلاف اکثر افزونه‌های SEO دیگر، SEOPress با OpenAI ادغام می‌شود. این ویژگی از هوش مصنوعی برای تولید ابرداده SEO (عناوین و توضیحات متا) بر اساس محتوای پست استفاده می کند. به ویژه برای بهینه سازی وب سایت هایی با صدها صفحه مفید است زیرا به صورت انبوه در دسترس است.

توسعه دهندگان پلاگین برنامه هایی برای گسترش استفاده از هوش مصنوعی دارند، بنابراین امیدواریم نمونه های جدیدی از این که چگونه هوش مصنوعی می تواند SEO را در نسخه های بعدی SEOPress بهبود بخشد، ببینیم.

ویژگی های اصلی SEOPress:

. به طور پیش فرض از موتور Davinci GPT-3 استفاده می کند، اما کاربران می توانند به موتورهای دیگر نیز سوئیچ کنند.

. امکان بهینه سازی چندین صفحه وب در یک زمان.

. مدل های بسیار آموزش دیده برای نه زبان.

قیمت: SEOPress رایگان است، اما ادغام هوش مصنوعی با یک برنامه حرفه ای با 49 دلار در سال همراه است.

مزایا:

+ پلاگین SEO چند منظوره که از هوش مصنوعی استفاده می کند.

+ طرح حرفه ای مقرون به صرفه

معایب:

– ادغام هوش مصنوعی در نسخه رایگان گنجانده نشده است.

Divi AI (Premium)

بهترین برای تولید متن و تصاویر برای یک وب سایت ساخته شده Divi.

هوش مصنوعی Divi قدرت هوش مصنوعی را در داخل سازنده بصری Divi به نوک انگشتان شما می آورد. می توانید از آن برای نوشتن محتوا و ایجاد تصاویر شگفت انگیز از هوا استفاده کنید. علاوه بر این، عملکرد به شما کمک می کند محتوای وب سایت موجود را با استفاده از مجموعه ای از اقدامات سریع و مفید اصلاح کنید. مثل این است که همیشه یک سازنده محتوا، ویرایشگر کپی، هنرمند بصری و عکاس در کنار خود داشته باشید!

ویژگی های هسته Divi AI:

. با Divi و WordPress یکپارچه شده است و به آن اجازه می دهد تا نتایج بصری بیشتری را به طور خودکار ایجاد کند.

. محتوا و تصاویر با کیفیت بالا در صورت تقاضا ایجاد می کند.

. محتوای وب سایت موجود شما را با کمک هوش مصنوعی اصلاح و بهبود می بخشد.

قیمت گذاری: می توانید برای تولید 50 مورد، هوش مصنوعی Divi را به صورت رایگان امتحان کنید. برای باز کردن قفل تولید متن و تصویر نامحدود، می‌توانید Divi AI را با قیمت 24 دلار ماهانه (18 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه) خریداری کنید.

مزایا:

+ با استفاده از هوش مصنوعی هم محتوا و هم تصاویر دیدنی تولید می کند.

+ تولید متن و تصویر نامحدود؛

+ ده ها گزینه اصلاح تصویر و متن؛

+ با ضمانت برگشت 30 روزه پول.

معایب:

– هوش مصنوعی Divi فقط با Divi کار می کند، که برای کسانی که از صفحه سازهای دیگر استفاده می کنند مناسب نیست.

حفاظت از هرزنامه Akismet (رایگان/حق بیمه)

بهترین ابزار اتوماسیون برای تشخیص نظرات اسپم در وب سایت های وردپرس.

Akismet توسط یک شرکت توسعه دهنده معتبر وردپرس Automattic طراحی شده است تا نظرات هرزنامه را حتی قبل از علامت گذاری به عنوان معلق شناسایی و مسدود کند. این ابزار به ویژه در برابر ربات‌های هرزنامه مؤثر است و بیش از پنج میلیون نصب فعال از آن وجود دارد.

پس از نصب در سایت وردپرس، Akismet به لطف الگوریتم های یادگیری ماشینی، دائماً کار خود را بهبود می بخشد. مدیران وب‌سایت می‌توانند نظرات دریافت‌شده توسط Akismet را بررسی کرده و به نظرات هرزنامه‌ای که در سیستم حفاظتی نفوذ کرده است اشاره کنند و به آن امکان می‌دهند از شکست‌های خود درس بگیرد.

ویژگی های اصلی Akismet:

. تشخیص خودکار نظرات اسپم؛

. از طریق Akismet API با افزونه های وردپرس ادغام می شود.

. تاریخچه تشخیص هرزنامه را ارائه می دهد.

قیمت: رایگان برای سایت های غیر تجاری. حفاظت از هرزنامه برای سایت های تجاری یا تجاری از 10 دلار در ماه شروع می شود.

مزایا:

+ محافظت کامل در برابر هرزنامه توسط ربات ها؛

+ بهبود رتبه سئو هنگام حذف نظرات با لینک های اسپم؛

+ رایگان برای استفاده شخصی

معایب:

– اغلب اوقات در برابر کامنت های هرزنامه ساخته شده توسط انسان موثر نیست.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس موتور هوش مصنوعی (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای افزودن یک چت ربات GPT مانند به سایت وردپرس.

AI Engine یک افزونه نسبتاً جدید است که توسط Jordi Meaw توسعه یافته است که به سرعت در حال محبوبیت است. پس از بیش از 2000 نصب فعال در wordpress.org، تنها رتبه بندی 5 ستاره دارد و کاربران از تازگی و ادغام نرم هوش مصنوعی با وردپرس تمجید می کنند.

برای لذت بردن از ویژگی های AI Engine، باید یک کلید OpenAI ایجاد کنید و آن را در تنظیمات افزونه قرار دهید. این به شما امکان می دهد یک چت بات پیچیده و تولید کننده محتوا که بر فناوری های خلاقانه OpenAI تکیه دارد را به وب سایت خود اضافه کنید.

ویژگی های اصلی AI Engine:

. رابط کاربری ساده برای سفارشی کردن یک چت بات و حتی دادن ویژگی های شخصیتی به آن.

. توانایی اختصاص آگاهی از زمینه به یک ربات چت؛

. آمار داخلی برای نظارت بر استفاده از OpenAI؛

. زمین بازی هوش مصنوعی برای ترجمه، تصحیح، بحث و غیره؛

. API داخلی برای لینک دادن AI Engine با سایر افزونه ها.

قیمت: در حال حاضر، اکثر ویژگی های AI Engine در نسخه رایگان گنجانده شده است. نسخه حرفه ای از 29 دلار در سال برای یک سایت شروع می شود و دارای یک ماژول آمار و چت بات های آگاه از محتوا است.

مزایا:

+ بهترین چت بات رایگان برای وردپرس؛

+ گزینه های سفارشی سازی برای ایجاد مدل های منحصر به فرد هوش مصنوعی؛

+ پشتیبانی عالی از توسعه دهنده پلاگین

معایب:

– برخی از ویژگی ها هنوز در حالت بتا هستند.

اسکنر بدافزار وب Quttera (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای شناسایی بدافزارها، ویروس‌ها و کدهای مخرب با استفاده از فناوری‌های ابری و هوش مصنوعی.

این افزونه سایت‌های وردپرس را از نظر بدافزار، درهای پشتی، کرم‌ها، تروجان‌ها، اکسپلویت‌ها، iframe‌های مخرب، تزریق کدهای مخرب، تغییر مسیرها و سایر تهدیدات اسکن می‌کند. داده ها در سرورهای راه دور Quttera بدون تغییر هیچ فایلی بررسی می شوند. همچنین بررسی می کند که آیا گوگل یا سایر موتورهای جستجو در لیست سیاه وب سایت شما هستند.

ویژگی های اصلی Quttera Web Malware Scanner:

. اسکن تهدیدات وب در اشکال مختلف؛

. گزارش های تفصیلی تحقیقات را ارائه می دهد.

. یاد می گیرد که نتایج اسکن را با تشخیص مثبت کاذب بهبود بخشد.

. وضعیت لیست سیاه را ارائه می دهد.

. طبقه بندی دقیق تهدیدها در گزارش ها؛

. حملات DNS را با نظارت بر DNS/IP ردیابی می کند.

قیمت: نسخه رایگان با گزینه های اسکن محدود در دسترس است. برنامه های پولی با اسکنر بدافزار سمت سرور از 120 دلار در سال برای یک دامنه شروع می شود.

مزایا:

+ یک اسکنر پیچیده برای بدافزار وب ارائه می دهد که از فناوری های ابری استفاده می کند.

+ برای بهبود تشخیص بدافزار از پایگاه داده اطلاعات تغذیه می کند.

معایب:

– نسخه رایگان گزینه های محدودی دارد.

– از تهدیدات محافظت نمی کند، فقط آنها را شناسایی می کند.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس Bertha AI (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای ایجاد توضیحات محصول تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سایت های تجارت الکترونیک.

با استفاده از مدل زبان GPT-3 توسط OpenAI، Bertha AI یکی از بهترین دستیارهای هوش مصنوعی است که به طور خاص برای کاربران وردپرس ساخته شده است. پس از نصب و فعال سازی افزونه، یک کاراکتر متحرک جدید را در هر پنجره متنی وب سایت خود، از جمله سازنده وردپرس، مشاهده خواهید کرد. Bertha AI می‌تواند ایده‌های متعددی را برای هر کار، از عناوین بخش گرفته تا بلوک‌های متن کامل، به شما ارائه دهد و هر خروجی تولید شده را برای استفاده مجدد بعدی ذخیره می‌کند.

یکی از نقاط قوت Bertha AI ایجاد خودکار توضیحات محصول است که کلمات کلیدی طولانی و برچسب های توضیحات SEO را پیشنهاد می کند و تنها چیزی که برای آن نیاز دارد یک نام محصول است.

ویژگی های اصلی برتا هوش مصنوعی:

. ایجاد تصاویر بر اساس توضیحات شما؛

. ابزار بازنویسی محتوا؛

. پیشنهادات کلمات کلیدی SEO;

 

. بیش از 30 مدل محتوای از پیش ساخته شده.

قیمت: نسخه رایگان اکثر ویژگی های اصلی را ندارد. نسخه پریمیوم از 450 دلار در سال شروع می شود. همچنین می‌توانید گزینه‌های پرداخت یک‌باره را انتخاب کنید: 25 دلار برای 10000 کلمه تولید شده و 15 دلار برای 100 تصویر.

مزایا:

+ ادغام صاف با وردپرس، تمام سازندگان صفحه اصلی و افزونه های SEO.

+ ابزارهای فراوان هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسی؛

+ گزینه های قیمت گذاری پرداختی

معایب:

– برنامه سالانه گران قیمت؛

– مانند سایر افزونه های وردپرس هوش مصنوعی، چت بات ارائه نمی دهد.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس Elementor AI (پرداخت)

بهترین برای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در ویرایشگر Elementor.

تیم Elementor عجله دارد تا بخشی از تبلیغات را دریافت کند و یک ادغام عمیق داخلی از هوش مصنوعی در ویرایشگر وردپرس مورد علاقه ما ایجاد کند. اگرچه این افزونه دارای برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است، مانند تطبیق طرح‌بندی یک صفحه وب با اندازه‌های مختلف صفحه، اما پلاگین Elementor تاکنون یک ابزار متمرکز بر هوش مصنوعی نبوده است.

هوش مصنوعی Elementor هنوز در دسترس عموم نیست، زیرا هنوز در مرحله آلفا است و به صورت داخلی آزمایش می شود. بیشتر اطلاعات در مورد ویژگی‌های فعلی آن از ویدیوهای YouTube توسط سازندگان محتوای متخصص در وردپرس می‌آید که به زودی به Elementor AI دسترسی پیدا کردند.

با Elementor AI، هنگام ایجاد بلوک با متن، یک علامت جدید Write with AI خواهید دید. اگر روی آن کلیک کنید، به یک پنجره بازشو جدید خواهید رسید که در آن می توانید از چند پیشنهاد سریع استفاده کنید یا درخواست خود را ارائه دهید و یک متن ایجاد کنید. پس از ایجاد یک متن، می‌توانید آن را با استفاده از دکمه‌های اضافی تغییر دهید: متن را ترجمه کنید، آن را کوتاه‌تر/طول‌تر کنید، زبان را ساده کنید، لحن را تغییر دهید، و املا و دستور زبان را اصلاح کنید.

وقتی پنجره‌ای را برای وارد کردن قطعه‌های CSS باز می‌کنید (در Elementor Pro، در Advanced > Custom CSS است)، یک کد جدید با نماد AI خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن، با نوشتن یک درخواست، به شما پیشنهاد می شود که یک CSS ایجاد کنید. به نظر می‌رسد که نرم‌افزار اعلان‌های تعریف‌شده ضعیف را تشخیص می‌دهد و مشخصات دقیقی را برای خروجی تولید شده ارائه می‌کند.

سومین ویژگی اصلی اعلام شده توسط تیم Elementor، تولید تصویر با هوش مصنوعی است، اما جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد این ادغام وجود ندارد.

ویژگی های هسته Elementor AI:

. تولید کننده متن داخلی؛

. ترجمه به 29 زبان؛

. تولید کدهای CSS و HTML

قیمت: 2.99 دلار در ماه.

مزایا:

+ متون اساسی عالی ایجاد می کند.

+ برای کسی که دانش CSS ندارد یک مزیت را فراهم می کند.

معایب:

– به نظر می رسد تولید کننده متن از زمینه ها بی اطلاع است و فقط بر اساس آخرین درخواست و گزینه های اصلاح زیر محتوا ایجاد می کند.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس ContentBot AI Writer (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای نوشتن مقالات طولانی با یک دستیار هوش مصنوعی با استفاده آسان.

ContentBot یکی دیگر از تولیدکنندگان محتوا با استفاده از سیستم پردازش زبان طبیعی OpenAI GPT-3 است. پس از نصب افزونه، می توانید مستقیماً در رابط وردپرس شروع به تولید محتوای جدید کنید. این یک راه حل عالی برای وبلاگ نویسان برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا است. می‌توانید چند جمله بنویسید، از افزونه بخواهید ادامه دهد، و قسمت‌هایی را که دوست ندارید حذف کنید، و ContentBot یک نسخه جدید و مرتبط‌تر ارائه می‌کند. ابزار سرقت ادبی داخلی تضمین می کند که می توانید از همه چیزهایی که هوش مصنوعی ایجاد کرده است استفاده کنید.

ویژگی های اصلی ContentBot:

. ابزار بازنویسی قدرتمند؛

. ابزار خلاصه کننده؛

. دستورالعمل چت بات؛

. 45 قالب نوشتن (معرفی وبلاگ، پست های کامل وبلاگ، توییت ها، ایمیل های فروش و غیره)؛

. ابزار بازنویسی برای تغییر لحن محتوا یا جذاب کردن محتوا برای مخاطبان خاص.

قیمت: یک نسخه رایگان تنها با چند ویژگی در دسترس است. برنامه های پریمیوم از 29 دلار در ماه شروع می شود. برای بهره مندی از تمام ویژگی های برتر باید ماهانه 59 دلار بپردازید.

مزایا:

+ آسان برای استفاده drag-n-drop سازنده پست.

+ توانایی ایجاد سریع متون طولانی.

معایب:

– تولید کننده تصویر ندارد؛

– نسخه‌های حرفه‌ای رایگان و اولیه شامل ابزارهای ضروری مانند چک‌کننده سرقت ادبی نیستند.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس CodeWP (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای تولید کدهای کوتاه و ساخت پرس و جوهای پیچیده در وردپرس.

CodeWP یکی از بهترین دستیاران کدنویسی هوش مصنوعی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وردپرس غیر فنی است که از PHP و JS پشتیبانی می کند. با کمک آن، کاربران می توانند قطعه کد و پرس و جوهای پیچیده ایجاد کنند که در غیر این صورت تکمیل آنها ساعت ها طول می کشد.

این افزونه دارای ده ها حالت هوش مصنوعی مربوط به پلاگین ها، کاربردها یا محصولات خاص است. حالت‌ها دارای هوش مصنوعی متفاوتی هستند که بر اساس کدهای مختلف آموزش داده شده تا هر بار قطعه‌های دقیق و باکیفیت دریافت کنند.

ویژگی های اصلی CodeWP:

. پشتیبانی از پلاگین های اصلی و سازندگان صفحه مانند WooCommerce و Elementor.

. ده ها آموزش حرفه ای ساخته شده؛

. یک کتابخانه بیش از حد از نمونه‌ها.

. عملکردهای کلی برای همه انواع و تعداد فزاینده حالت های هوش مصنوعی برای کارهای خاص.

قیمت گذاری: برنامه رایگان ده نسل را با یک ژنراتور اولیه هوش مصنوعی در ماه اجازه می دهد و طرح Pro 96 دلار در سال هزینه دارد.

مزایا:

+ ویژگی ها و حالت های جدید به صورت هفتگی اضافه می شوند.

+ به طور خاص برای کاربران وردپرس ساخته شده است.

+ قیمت پایین برای افزونه ای که به حل مشکلات پیچیده کمک می کند.

معایب:

– هنوز از حالت های سفارشی پشتیبانی نمی شود.

ترجمه وردپرس – مترجم زبان گوگل (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای افزودن ترجمه ماشینی هوش مصنوعی گوگل به سایت های وردپرس.

در حالی که نسخه رایگان این مترجم ترجمه های ماشینی آماری متوسطی را ارائه می دهد، نسخه پولی آن ترجمه های بسیار دقیقی شبیه انسان به زبان انگلیسی و از زبان انگلیسی ارائه می دهد. این نسخه های ترجمه شده وب سایت شما را در سرورهای راه دور ذخیره می کند که یک دامنه جداگانه برای هر زبان ایجاد می کند. به این ترتیب، هر ترجمه ایندکس می شود و کاربران می توانند محتوای شما را با استفاده از زبان مادری خود پیدا کنند.

ویژگی های اصلی مترجم زبان گوگل:

. هاستینگ ترجمه وب سایت;

. کیفیت ترجمه در سطح انسانی؛

. امکان تغییر دستی ترجمه ها؛

. ادغام گوگل آنالیتیکس

قیمت: نسخه رایگان این افزونه موجود است. نسخه پولی با تمام ویژگی های پیشرفته 400 دلار در سال هزینه دارد.

مزایا:

+ سئو را با نمایه سازی صفحات ترجمه شده بهبود می بخشد.

+ ترجمه ماشین عصبی با کیفیت بالا؛

+ نسخه رایگان می تواند مفید باشد.

معایب:

– برای لذت بردن از همه ویژگی های پیشرفته، مانند میزبانی ترجمه، باید یک طرح Enterprise خریداری کنید که بسیار گران است.

Tidio – چت زنده، چت ربات ها و ادغام ایمیل (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای مدیریت ایمیل ها، چت زنده، ربات های چت و پیام ها از یک داشبورد.

این افزونه یک راه حل ارتباطی همه در یک است. هدف آن ارتقاء خدمات مشتریان وب سایت با ارائه کانال های ارتباطی مختلف و افزایش فروش با ارائه چت ربات های خودکار با قالب های کاربردی بسیار است. اصلاح یا حتی ایجاد قالب های چت بات از ابتدا با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان است.

Tidio با بیش از 100000 نصب فعال، یکی از بالاترین رتبه ها را در wordpress.org در میان افزونه های چت زنده دارد.

ویژگی های اصلی Tidio:

. مدیریت تمام کانال های ارتباطی از یک پنل؛

. قالب های چت بات برای موقعیت های مختلف برای افزایش تعامل کاربر (صرفه جویی در سبد خرید، مشتریان بازگشتی و غیره)؛

. ویرایشگر بصری drag-and-drug برای کار با چت بات ها.

. فناوری های پردازش زبان طبیعی (NLP) برای شناسایی کلمات پرکاربرد و پاسخ به سوالات ساده توسط مشتریان.

. آزمایشات هفت روزه در برنامه های پولی.

قیمت‌گذاری: پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها در طرح رایگان در دسترس هستند، اما هیچ الگوی ربات چت ارائه نمی‌دهند و مکالمات ربات چت را به ۱۰۰ بازدیدکننده در ماه محدود می‌کنند. برنامه های پرداخت شده از 190 دلار در سال شروع می شود.

مزایا:

+ سازنده پیشرفته چت بات برای فروش اتوماسیون و پشتیبانی مشتری؛

+ رابط بصری و مدیریت؛

+ نسخه رایگان برای مشاغل کوچک.

معایب:

– با برخی از پیام رسان های اصلی (واتس اپ، توییتر) ادغام نمی شود.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس YARPP – افزونه دیگر پست های مرتبط (رایگان)

بهترین برای یافتن محتوای وب سایت مرتبط و ارائه آن به بازدیدکنندگان.

 پلاگین هوش مصنوعی وردپرس

پلاگین هوش مصنوعی وردپرس

YARPP به بازدیدکنندگان وب سایت این امکان را می دهد که پست ها، صفحات و انواع پست های سفارشی مربوط به ورودی های اصلی خود را ببینند و آنها را از سراسر سایت با استفاده از الگوریتم های پیشرفته پیدا کنند. تخمین زده می شود که پست های مرتبط می توانند بازدید صفحه را تا ده درصد افزایش دهند.

ویژگی های اصلی YARPP:

. شکار داخلی برای پرس و جوهای بعدی؛

. گزینه های زیادی برای قرار دادن پست های مرتبط (میانبرها، بلوک ها، ویجت ها، REST API و موارد دیگر)؛

. لیست از پیش ساخته شده یا الگوهای ریز برای نمایش پست های مرتبط.

. سازگار با تمام زبان ها

قیمت: رایگان.

مزایا:

+ محبوب ترین پست های مرتبط افزونه وردپرس;

+ کاملا قابل تنظیم؛

+ رایگان.

معایب:

– به منابع سرور بیشتری نسبت به افزونه های مشابه نیاز دارد، که می تواند در سایت های بزرگتر قابل توجه باشد.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس GetGenie (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای تحقیق، نوشتن و بهینه سازی محتوا برای موتورهای سئو.

GetGenie یک دستیار هوش مصنوعی است که برای تسریع در نوشتن پست های وبلاگ اصلی با کیفیت بالا طراحی شده است. این ابزار نوشتن قالب های زیادی را برای پوشش چارچوب های مختلف مانند AIDA، BAB و PAS ارائه می دهد. همچنین امتیازات سئوی صفحه را برای بهینه سازی فورا محتوا نشان می دهد و پیشنهادات ارزشمندی را برای ایجاد اسلاگ های سئو پسند ارائه می دهد.

با «حالت جن»، محتوا را می‌توان به راحتی از طریق درخواست‌ها تولید کرد و کاربران می‌توانند در ازای آن پاسخ دقیقی دریافت کنند. علاوه بر این، GetGenie اخیراً پلتفرم چت خود “GenieChat” را راه‌اندازی کرده است که می‌تواند پاسخ‌های سریعی نیز ارائه دهد.

ویژگی های اصلی GetGenie:

. بیش از 30 قالب برای نوشتن محتوا.

. تجزیه و تحلیل داده های رقبا را ارائه می دهد.

. ابزار تولید ایده برای وبلاگ ها;

. ایجاد وبلاگ با یک کلیک را فعال می کند.

. تولید محتوا به چندین زبان؛

. چت انسان مانند با 22 شخصیت را در “GenieChat” فعال می کند.

. ارائه امتیاز سئو در صفحه.

قیمت: نسخه رایگان با برخی محدودیت ها در دسترس است. نسخه پولی از 19 دلار در ماه شروع می شود.

مزایا:

+ باعث صرفه جویی در زمان برای کپی رایترها می شود.

+ در طول فرآیند نوشتن، شروع به بررسی محتوا در مورد سئو دوستانه می کند.

+ نسخه رایگان موجود با محدودیت کلمه و تحلیل رضایت بخش.

+ دارای نسخه رایگان و آزمایشی 14 روزه در برنامه های پولی است.

معایب:

– نسبت به سایر ابزارهای تولید محتوا، قالب های نوشتاری کمتری ارائه می دهد.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس لینک Whisper (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای ایجاد لینک های داخلی در سایت های وردپرس.

Link Whisper ساده ترین راه را برای ایجاد لینک های داخلی فراهم می کند. ایجاد ارتباط درون محتوایی با پست‌های مرتبط در وب‌سایت اغلب کم استفاده است، اما ممکن است هم برای تعامل کاربر و هم برای بهبود رتبه سئو ضروری باشد. موتور مجهز به هوش مصنوعی این افزونه، محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و پست ها و پیوندهای مرتبط را در یک کادر تازه ایجاد شده در زیر متن نوشته شده پیشنهاد می کند.

علاوه بر این، Link Whisper گزارش های مفصلی از لینک های شکسته و خطاهای 404 ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی Link Whisper:

. پیشنهادات لینک خودکار؛

. گزارش لینک عمیق؛

. توانایی تنظیم دقیق توصیه ها با تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی مرتبط هستند.

قیمت: نسخه رایگان در دسترس است. برنامه‌های پولی بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مانند پیوند خودکار و بین سایتی را اضافه می‌کنند که برای یک سایت ۷۷ دلار در سال هزینه دارد.

مزایا:

+ آسان برای استفاده؛

+ نسخه رایگان دارای بسیاری از توابع مفید است.

معایب:

– بدون آزمایش رایگان در برنامه های پولی.

بهترین پلاگین هوش مصنوعی وردپرس RankMath رتبه ریاضی (رایگان/حق بیمه)

بهترین برای کاربرانی که می خواهند شیوه های موثر سئو را یاد بگیرند.

 پلاگین هوش مصنوعی وردپرس

پلاگین هوش مصنوعی وردپرس

پلاگین سئو مبتنی بر هوش مصنوعی RankMath بیش از یک میلیون کاربر دارد. با کمک آن می توانید کنترل کنید که کدام محتوا ایندکس می شود و چگونه در موتورهای جستجو ظاهر می شود.

چندین پیشنهاد داخلی بهینه سازی محتوای وب سایت را آسان می کند و به کاربران اجازه می دهد تا در مورد بهترین شیوه های سئو اطلاعات کسب کنند. علیرغم تعداد زیادی از ویژگی های پیشرفته، طراحی و جادوگر به خوبی فکر شده آن، استفاده از RankMath را حتی برای کاربران بی تجربه آسان می کند.

ویژگی های اصلی RankMath:

. 20+ نوع طرحواره از پیش تعریف شده؛

. 30 تست عمیق سئو؛

. پیشنهادات لینک هوشمند؛

. پودر سوخاری بهینه شده برای سئو؛

. تجزیه و تحلیل دقیق وب سایت برای شناسایی مسائل مربوط به سئو.

قیمت گذاری: نسخه رایگان RankMath شامل بسیاری از توابع است و نسخه پولی 59 دلار در سال هزینه دارد و می تواند در سایت های شخصی نامحدود استفاده شود.

مزایا:

+ پلاگین غنی از هوش مصنوعی.

+ پیشنهادات متعدد و جادوگر RankMath را برای مبتدیان دوست دارد.

+ قیمت مناسب در نسخه پولی.

معایب:

– برخی از کاربران تداخل با سایر افزونه ها را گزارش می کنند.

بعدی چیه؟

در نوامبر 2022، شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی، OpenAI، ChatGPT را راه‌اندازی کرد – یک ربات چت پیچیده مبتنی بر GPT-3، مدل زبان این شرکت که در سال 2020 منتشر شد. دو ماه پس از راه‌اندازی، ChatGPT بیش از 30 میلیون کاربر دارد که OpenAI را به سطح فناوری می‌فرستند. غول ها در مقاله خود، قبلاً پلاگین‌های کاملاً جدیدی را دیده‌ایم که از GPT-3 استفاده می‌کنند و بسیار محبوب هستند (AI Engine، CodeWP)، و همچنین ابزارهای مشهوری که به استقبال این فناوری انقلابی در داخل عجله می‌کنند (SEOPress).

در 6 فوریه، گوگل ربات چت هوش مصنوعی رقیب خود، “Bard” را معرفی کرد. بنابراین، می توان گفت مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی آغاز شده است و تاثیر زیادی بر تولید محتوا، توسعه وب و به طور کلی محیط آنلاین خواهد داشت.

سوالات متداول

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) شبیه سازی رفتار انسان در طول فرآیند تصمیم گیری توسط ماشین ها است.

یادگیری ماشینی چیست؟

یادگیری ماشینی (ML) بخشی از هوش مصنوعی است که توانایی ماشین‌ها را برای تجزیه و تحلیل داده‌های درخواستی برای بهبود عملکردشان تعریف می‌کند.

هدف افزونه های هوش مصنوعی وردپرس چیست؟

ما اغلب از پلاگین های هوش مصنوعی برای ایجاد دستیارهای مجازی، خوانندگان متن به گفتار، حفاظت از هرزنامه و خودکارسازی سئوی وب سایت استفاده می کنیم.

خلاصه

تکنیک های هوش مصنوعی در حوزه های مختلف زندگی ما کاربرد دارند. افزونه های وردپرس مبتنی بر هوش مصنوعی ویژگی های پیشرفته ای را برای دستیابی به اهداف مختلف ارائه می دهند.

WordLift یک راه حل عالی برای اتوماسیون سئو وب سایت است و بهترین نتایج را در صورت ترکیب با دستورالعمل های ساخته شده توسط انسان ارائه می دهد.

AI Engine، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های هوش مصنوعی، دستیارهای مجازی ایجاد می‌کند که از طریق چت‌بات‌ها و چت‌های زنده با بازدیدکنندگان سایت ارتباط برقرار می‌کنند.

SEOPress از فناوری های OpenAI برای بهبود رتبه بندی وب سایت در سئو استفاده می کند.

افزونه مترجم زبان گوگل بهترین ابزار برای افزودن مترجم های ماشینی هوش مصنوعی به سایت های وردپرسی است.

Quttera Web Malware Scanner یک افزونه مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند اکثر تهدیدات وب را در سایت های وردپرس پیدا کند.

CodeWP بهترین راه حل برای تولید کد کوتاه در وردپرس با استفاده از هوش مصنوعی است.

برای هر کسی که نیاز به بررسی محتوا برای سئو دوستی دارد، GetGenie بهترین انتخاب است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. میثم برنا گفت:

    چشمم درد گرفت برای خوندن مطلبتون . نصفه ولش کردم . ترکیب رنگ سیاهو متن سفید با نوع فونتتون اصن برای خوندن مطلب به این طولانی مناسب نیست. حیف شد

    1. محسن دادار گفت:

      درود
      سپاس از انتقاد شما
      در نظر داشته باشید که امکان فعال سازی تم سفید از گوشه بالا سمت چپ مقدور می باشد.
      لطفا انداره صفحه نمایش خود را اعلام نمایید.
      سپاس از شما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT