بهترین سیستم های تلفن تجاری

بهترین سیستم های تلفن تجاری در سال 2023

زمان مطالعه 20 دقیقه

انتخاب یک سیستم ارتباطی برای کسب و کار شما پیچیده تر از انتخاب یک تلفن جدید است. سرویسی که قابلیت‌های تلفن کسب‌وکار شما را فراهم می‌کند، باید قابل اعتماد باشد و ارتباطات با کیفیت بالا را بدون ایستا یا تأخیر ارائه دهد و کارمندان و مشتریان شما را به روشی که مؤثرتر است به هم متصل کند. سیستم های تلفن تجاری را در ادامه معرفی کرده ایم.

پرداخت با ویزا کارت

شرکت‌های زیر از نظر ویژگی‌ها، قیمت‌ها، ادغام‌ها و سخت‌افزار ارزیابی شده‌اند تا به کسب‌وکارها کمک کنند در هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات تلفن تجاری هوشمندانه‌ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند.

تلفن های تجاری با رتبه برتر ما

رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن تجاری ما در سال 2023

همانطور که نیروی کار امروزی ما همچنان در حال تغییر است، مهم است که راه حل های تجاری ما نیز همراه با آن تکامل یابد. سیستم های تلفن تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سیستم‌های تلفن تجاری سنتی شرکت‌ها را ملزم می‌کردند که سخت‌افزار زیادی برای دفاتر خریداری کنند. با این حال، نیروی کار به طور فزاینده از راه دور نیاز به انعطاف‌پذیری دارد که سیستم‌های تبادل شعب خصوصی (PBX) ارائه نمی‌کنند.

سیستم‌های تلفن تجاری Voice over Internet Protocol (VoIP) صنعت را متحول کرده است و خدمات تلفن تجاری مدرن بسیار فراتر از تماس‌های صوتی ساده است. با استفاده از سیستم های تلفن مبتنی بر ابر، ارائه دهندگان تلفن های تجاری می توانند ویژگی های ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) را برای کمک به شرکت ها در برقراری ارتباط به روش های مختلف ارائه دهند.

ابزارهای همکاری و ویژگی‌های تماس، مانند هوش مصنوعی (AI)، ادغام برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پذیرندگان مجازی، به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهند بر برخی از چالش‌های کار با یک تیم محدود غلبه کنند. فناوری VoIP همچنین هزینه های خدمات را کاهش می دهد.

زن هنگام صحبت با تلفن محل کار لبخند می زند

(PEOPLEIMAGES)

چگونه می دانید سیستم مناسب برای شرکت شما کدام است؟ راهنمای ما شما را از طریق مسائل مهمی که باید در نظر بگیرید راهنمایی می‌کند و شامل رتبه‌بندی بی‌طرفانه ما از بهترین سیستم‌های تلفن تجاری ۲۰۲۳ می‌شود.

مقایسه بهترین سیستم های تلفن تجاری در سال 2023

قیمت ها را برای سیستم های تلفن تجاری مقایسه کنید

برای دریافت قیمت سفارشی از ارائه دهندگانی که نیازهای شما را برآورده می کنند، این پرسشنامه را پر کنید.

بهترین سیستم های تلفن کسب و کار در جزئیات

اینترمدیا

4.5

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

قیمت گذاری مستقیم

اکثر ادغام ها با طرح اولیه موجود است

معایب:

برخی از ویژگی ها به افزونه های جداگانه نیاز دارند

حداکثر 200 شرکت کننده در کنفرانس ویدئویی است

Intermedia بهترین سیستم تلفن تجاری ما در سال 2023 است و همچنین در رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک و بهترین سیستم های تلفن کسب و کار VoIP مقام شماره 1 را دارد.

Intermedia دو گزینه طرح ارتباطی یکپارچه را با قیمت گذاری ساده ارائه می دهد. گزینه Unite Pro برای هر کاربر 27.99 دلار در ماه و Unite Enterprise 32.99 دلار برای هر کاربر در ماه است. هر دو سطح برنامه دارای مجموعه ای قوی از ویژگی ها هستند، از جمله تماس نامحدود، ادغام CRM، حضور خودکار، ضبط تماس، تجزیه و تحلیل سرپرست، رونویسی جلسات و پیام های تیمی. طرح Unite Enterprise رده بالاتر صندوق پستی Exchange، کنفرانس ویدئویی HD را برای حداکثر 200 شرکت‌کننده، ادغام با برنامه‌های اضافی مانند Salesforce و عملکردهای سرپرست مانند نظارت، پچ پچ کردن، و barging ارائه می‌دهد.

Nextiva

4.3

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

پشتیبانی شبانه روزی مشتری

برنامه های ماهانه بدون قرارداد در دسترس است

با ابزارهای تماس و CRM موجود ادغام می شود

معایب:

برخی از ویژگی‌ها در طرح پایه در دسترس نیستند

هزینه گران برای هر کاربر برای طرح پایه

بهترین قیمت مستلزم تعهد سه ساله است

Nextiva رتبه 2 را در بهترین سیستم های تلفن تجاری ما دارد و همچنین در رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک و بهترین سیستم های تلفن کسب و کار VoIP رتبه دوم را دارد.

سه لایه طرح ارتباطی تجاری Nextiva – Essential، Professional و Enterprise – طیف وسیعی از ویژگی‌ها و خدمات را ارائه می‌دهد که ممکن است برای کسب‌وکارهای در حال رشدی که قصد دارند در آینده گسترش پیدا کنند، جذاب باشد. طرح ها برای هر کاربر قیمت گذاری می شوند و می توانند به صورت ماهانه یا سالانه صورتحساب شوند. همه رده‌های طرح دارای ویژگی‌هایی مانند تماس نامحدود در ایالات متحده و کانادا، ضبط ویدئو کنفرانس، پشتیبانی 24/7 مشتری، سرویس‌دهی خودکار، رونویسی پست صوتی، برنامه‌های تلفن همراه و غیره هستند.

سطوح بالاتر طرح شامل ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند یکپارچه‌سازی CRM، SMS/MMS تلفن همراه و ظرفیت‌های بیشتر شرکت‌کننده برای تماس‌های کنفرانسی است. برای کسب‌وکارهایی که کارمندان بسیار کمی دارند، قیمت Nextiva در رتبه‌بندی شرکت‌های ما در رتبه‌بندی بالاتر قرار دارد، و ممکن است برنامه‌های اولیه قابل مقایسه را با قیمت پایین‌تری در جاهای دیگر بیابید.

صفحه شماره گیری

4.1

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

ادغام برنامه در سطح ورودی موجود است

تجزیه و تحلیل تماس و رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی

APIها قابلیت مدیریت کاربر اضافی را ارائه می دهند

معایب:

دوره آزمایشی 14 روزه کوتاه است

پشتیبانی 24/7 با همه برنامه ها در دسترس نیست

Dialpad جایگاه شماره 3 ما را در رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن تجاری در سال 2023 ما پر می کند، و همچنین رتبه 3 را در رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک و بهترین سیستم های تلفن تجاری VoIP دارد.

Dialpad سه گزینه طرح برای ارتباطات تجاری دارد: Standard، Pro و Enterprise. قیمت طرح استاندارد از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود و شامل موارد زیر است:

تماس نامحدود

SMS/MMS

رونویسی تماس و پست صوتی

جلسات ویدیویی نامحدود

پشتیبانی مشتری از طریق وب یا چت

اگر ماهانه 25 دلار به ازای هر کاربر به برنامه Pro ارتقا دهید، به ویژگی های اضافی مانند:

پیامک بین المللی

ادغام های CRM

چندین شماره تلفن در هر حساب

API ها و وب هوک ها را باز کنید

پشتیبانی 24/7 نماینده زنده

طرح Enterprise حتی ویژگی های بیشتری را باز می کند، اگرچه مشتریان علاقه مند باید مستقیماً برای قیمت با Dialpad تماس بگیرند.

Dialpad Ai، هوش صوتی این شرکت، به تمام سطوح برنامه قدرت می‌دهد و می‌تواند نه تنها رونویسی دقیق‌تر، بلکه برخی از بینش‌های اضافی منحصربه‌فرد، مانند تجزیه و تحلیل احساسات تماس زنده، ارائه دهد. با استفاده از این ویژگی، ناظر می‌تواند پیش از ورود به آن برای کمک، متن یک تماس زنده را که ممکن است خوب پیش نرود، مرور کند.

RingCentral

4.0

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

برای کارمندان اداری، از راه دور و سیار طراحی شده است

تعداد نامحدودی کاربر می تواند اضافه شود

خدمات سانترال ایمن جهانی را ارائه می دهد

معایب:

طرح Essentials محدود به 20 کاربر است

بدون قابلیت کنفرانس ویدیویی در طرح پایه

بدون پشتیبانی فنی 24/7 در طرح پایه

RingCentral با 8×8 در رتبه‌بندی‌های ما از بهترین سیستم‌های تلفن تجاری در سال 2023، بهترین سیستم‌های تلفن مشاغل کوچک و بهترین سیستم‌های تلفن تجاری VoIP، رتبه 4 را کسب می‌کند.

RingCentral طیف وسیعی از راه‌حل‌های ارتباطی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند، از جمله طرح‌های فقط ویدیویی و گزینه‌های مرکز تماس، و کسانی که در جستجوی خدمات تلفن و پیام‌رسانی هستند، سه گزینه برنامه را پیدا خواهند کرد: Core، Advanced و Ultra. قیمت ماهانه این طرح ها از 30 دلار برای هر کاربر تا 45 دلار برای هر کاربر متغیر است. اگر یک برنامه سالانه انجام دهید، این قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

پایین ترین سطح پلان Core شامل:

تلفن های تجاری یا شماره های رایگان

تماس نامحدود در ایالات متحده و کانادا

پیامک

پست صوتی به متن

ویدئو کنفرانس نامحدود

پیام رسانی تیم

به اشتراک گذاری سند

ادغام با Slack یا Microsoft 365

با این حال، اگر می خواهید به هر ویژگی اضافی دسترسی داشته باشید، باید مقیاس را افزایش دهید، مانند:

ادغام با SalesForce، Zendesk، برنامه های خاص صنعت

صف های تماس پیشرفته

ادمین و مدیریت چند سایت

اگر به ویژگی‌هایی مانند موارد زیر علاقه دارید، باید به برنامه Ultra ارتقا دهید:

تجزیه و تحلیل دستگاه و هشدار

ذخیره سازی نامحدود

RingCentral’s Business Analytics Pro

8×8

4.0

U.S. News Rating

مزایا:

طرح اکسپرس سطح پایه بسیار ارزان است

مطابق با استانداردهای مختلف حریم خصوصی از جمله HIPAA

بسیاری از برنامه ها شامل تماس بین المللی نامحدود است

معایب:

پشتیبانی 24/7 محدود به سطوح طرح بالاتر است

طرح اولیه به اندازه سایر شرکت ها ویژگی ها را ارائه نمی دهد

کراوات 8×8 برای شماره 4 در بهترین سیستم‌های تلفن تجاری در سال 2023، بهترین سیستم‌های تلفن مشاغل کوچک و بهترین سیستم‌های تلفن تجاری VoIP با RingCentral.

این شرکت چندین طرح را برای صاحبان مشاغل و گزینه اضافه کردن مراکز تماس ارائه می دهد. اگر کسب و کار شما کمتر از پنج کارمند دارد، طرح اکسپرس که 15 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد، یکی از بهترین ارزش ها در بین شرکت هایی است که ما رتبه بندی کردیم. ارائه می دهد:

تماس نامحدود در ایالات متحده و کانادا

یک متصدی اولیه خودرو

پست صوتی

پیام رسانی تیم

کنفرانس صوتی و تصویری HD

برنامه 8×8: کار

اگر کارمندان بیشتری دارید یا به ویژگی های بیشتری نیاز دارید، برنامه X2 برای هر کاربر 28 دلار در ماه اضافه می کند:

ادغام های CRM

خدمات مشتریان 24 ساعته

تجزیه و تحلیل تماس

جلسات تعاملی

طرح‌های بالاتر به جلسات اجازه می‌دهد تا حداکثر 500 شرکت‌کننده فعال داشته باشند، که در میان بالاترین تعداد شرکت‌ها در رتبه‌بندی ما قرار دارد. خدمات ارائه شده توسط 8×8 نیز با HIPAA مطابقت دارد.

GoTo Connect

3.9

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

با برنامه های بهره وری کسب و کار متصل می شود

قابلیت تماس بین المللی

برنامه ها ویژگی های جلسه تلفنی و مجازی را ترکیب می کنند

معایب:

جلسات در سطح پایه محدود است

پشتیبانی مشتری سلف سرویس برای طرح پایه

GoTo Connect در رتبه بندی ما از بهترین سیستم های تلفن تجاری در سال 2023 و بهترین سیستم های تلفن تجاری VoIP در رتبه ششم قرار دارد. این دارای سه سطح طرح است: پایه، استاندارد و حق بیمه.

طرح پایه از 27 دلار برای هر کاربر در ماه برای دو تا 10 کاربر شروع می شود و شامل موارد زیر است:

شماره تلفن های محلی یا رایگان

جلسات ویدیویی برای حداکثر چهار شرکت کننده

برخی از ادغام های اساسی دیگر

در مقایسه با سایر شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما، طرح پایه ویژگی‌های کمی را با قیمت بالاتر ارائه می‌دهد. با پرداخت 32 دلار برای هر کاربر در ماه برای دو تا 10 کاربر، می توانید طرح استاندارد را خریداری کنید که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به طرح اولیه است، از جمله:

تماس بین المللی

جلسات ویدیویی برای حداکثر 150 شرکت کننده

ادغام های CRM

برای طرحی که ویژگی های زیادی دارد، بسته به تعداد کاربران، طرح Premium از 33 تا 54 دلار برای هر کاربر در ماه متغیر است. این طرح می تواند گزینه خوبی برای شرکت های بزرگتر باشد که نیازهای ارتباطی پیچیده ای دارند.

Vonage

3.9

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

شامل تماس های نامحدود، اس ام اس و پیام های تیمی است

طرح سطح متوسط با نرم افزار CRM ادغام می شود

خدمات 24/7 و پشتیبانی فنی را ارائه می دهد

معایب:

پست صوتی تصویری و ضبط تماس فقط در بالاترین طرح

شماره تلفن رایگان یک هزینه اضافی است

طرح سطح ابتدایی با تلفن های رومیزی کار نمی کند

Vonage، در کنار GoTo Connect، Aircall، Ooma، و Avaya، در رتبه‌بندی بهترین سیستم‌های تلفن تجاری ۲۰۲۳ و بهترین سیستم‌های تلفن کسب‌وکار VoIP، رتبه ۶ را کسب کرده است.

پلتفرم ارتباطی یکپارچه Vonage سه سطح برنامه ارائه می دهد: Mobile، Premium و Advanced. پایین ترین سطح طرح، موبایل، از 19.99 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک کاربر شروع می شود و شامل:

اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ

تماس و اس ام اس نامحدود

پیام تیمی نامحدود

طرح Premium با قیمت 29.99 دلار برای هر کاربر در ماه، ویژگی های بسیار بیشتری را در کنار این موارد اضافه می کند، مانند:

یکپارچه سازی CRM

مراقب خودکار چند سطحی

جلسات نامحدود برای حداکثر 100 شرکت کننده

بالاترین سطح طرح، Advanced، که از 39.99 دلار برای هر کاربر در ماه برای یک کاربر شروع می شود، شامل تمام ویژگی های برنامه های موبایل و Premium می شود و همچنین ویژگی های پیشرفته ای مانند:

ضبط تماس

پست صوتی تصویری

گروه بندی تماس ها

مشابه با شرکت هایی مانند GoTo Connect، قیمت گذاری در مقیاس کشویی Vonage به این معنی است که با اضافه کردن کاربران بیشتر، برنامه ها مقرون به صرفه تر می شوند. اما برای شرکت هایی که به خدمات تلفن تجاری برای 100 کارمند یا بیشتر نیاز دارند، باید مستقیماً برای قیمت با Vonage تماس بگیرید.

تماس هوایی

3.9

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

ادغام با یک کلیک با نرم افزار شخص ثالث

شماره های محلی، رایگان و بین المللی را در بیش از 100 کشور ارائه می دهد

ضبط تماس با تمام برنامه های Aircall به صورت استاندارد ارائه می شود

معایب:

حداقل به سه کاربر نیاز دارد

هزینه طرح پایه بیشتر از برنامه های سطح اولیه سایر ارائه دهندگان است

هیچ کنفرانس ویدیویی در دسترس نیست

Aircall با GoTo Connect، Vonage، Ooma، و Avaya در رتبه‌بندی بهترین سیستم‌های تلفن تجاری ۲۰۲۳ و بهترین سیستم‌های تلفن کسب‌وکار VoIP، رتبه ۶ را کسب کرده است.

از میان شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما، ویژگی‌های همکاری تیمی و بهره‌وری Aircall، به‌ویژه برای مدیریت تیم‌های راه دور، برجسته است. سفارشی‌سازی و همگام‌سازی تقویم، ادغام‌های میز راهنمایی و CRM، و فیدهای فعالیت زنده تنها برخی از ابزارهایی هستند که تیم‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با این حال، قیمت‌گذاری Aircall در میان شرکت‌هایی که در رتبه‌بندی ما بالاترین قیمت را دارند، بسیار مهم است، بنابراین برای مشتریان بالقوه بسیار مهم است که مزایای ویژگی‌های همکاری اضافه‌شده را با خط پایین ارزیابی کنند.

Aircall دو سطح برنامه ارائه می دهد: Essentials که 40 دلار برای هر کاربر در ماه است و Professional که 70 دلار برای هر کاربر در ماه است. هر دو دارای مجموعه ای غنی از ویژگی ها و حداقل سه کاربر هستند. طرح های سفارشی نیز موجود است.

اوما

3.9

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

پشتیبانی 24/7 مشتری

قابل استفاده با تلفن های اداری غیر دیجیتال موجود

طرح سطح ورودی شامل ویژگی هایی مانند فکس دیجیتال است

معایب:

شماره های رایگان هزینه اضافی دارند

کنفرانس ویدیویی در طرح اولیه موجود نیست

ادغام CRM فقط برای طرح بالاترین سطح در دسترس است

Ooma با GoTo Connect، Aircall، Vonage، و Avaya در یک تساوی پنج طرفه برای رتبه 6 در رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن تجاری سال 2023 و بهترین سیستم های تلفن تجاری VoIP شرکت می کند.

Ooma سه طرح خدمات تلفن تجاری VoIP را ارائه می دهد: Essentials، Pro و ProPlus. قیمت طرح از 19.95 دلار تا 29.95 دلار برای هر کاربر در ماه متغیر است، که هزینه های Ooma را در محدوده پایین تر از شرکت های رتبه بندی ما قرار می دهد. برنامه‌های Ooma همچنین در همه سطوح دارای ویژگی‌های غنی هستند، از جمله بیش از 50 ویژگی استاندارد مانند یک برنامه تلفن همراه، گروه‌های زنگ، پذیرش مجازی و تماس نامحدود در ایالات متحده، کانادا، مکزیک و پورتوریکو. طرح Pro آن ویژگی‌های اضافی مانند کنفرانس ویدیویی، ضبط تماس، و تجزیه و تحلیل تماس را معرفی می‌کند، و بالاترین سطح، ProPlus، دسترسی به ویژگی‌هایی مانند صف تماس، میز کار داغ و ادغام Salesforce را ارائه می‌دهد.

آوایا

3.9

رتبه بندی اخبار ایالات متحده

مزایا:

سیستم های موجود برای تمام اندازه های تجاری

طیف گسترده ای از ویژگی های در دسترس است

طرح رایگان با Avaya Spaces در دسترس است

معایب:

کسب و کارهای کوچکتر ممکن است به ویژگی های پیشرفته نیاز نداشته باشند

فقط طرح برتر دارای تماس بین‌المللی است

Avaya در رتبه‌بندی‌های ما جدید است و با Vonage، GoTo Connect، Aircall، و Ooma رتبه ۶ را در بهترین سیستم‌های تلفن تجاری ۲۰۲۳ و بهترین سیستم‌های تلفن کسب‌وکار VoIP کسب کرده است.

پیشنهادات ارتباطات تجاری Avaya شامل چهار سطح برنامه است: Essentials، Standard، Premium و Ultimate. قیمت ماهانه برای یک کاربر مجرد از 22.99 دلار برای طرح Essentials شروع می شود و تا 52.99 دلار برای طرح Ultimate افزایش می یابد. مانند بسیاری دیگر از ارائه دهندگان سیستم تلفن تجاری، قیمت Avaya در مقیاس کشویی است و با افزایش تعداد کاربران اضافه شده کاهش می یابد. پایین‌ترین طرح، Essentials، برای حداکثر 20 کاربر در دسترس است و شامل ویژگی‌هایی مانند تماس‌های نامحدود در ایالات متحده و کانادا، پیامک تجاری نامحدود، پیام‌رسانی تیمی و پشتیبانی 24/7 است. برنامه های سطح بالاتر ویژگی هایی مانند ویدئو کنفرانس، مدت زمان جلسات تا 24 ساعت، گزارش دهی و ادغام با نرم افزارها و برنامه های محبوب را ارائه می دهند.

بهترین گوشی ها برای مشاغل کوچک

خدمات تلفن کسب و کار می‌تواند از نظر ویژگی‌ها و قیمت‌ها بسیار متفاوت باشد، و برای کسب‌وکارهای کوچک چالش‌برانگیز است که تعیین کنند کدام ارائه‌دهنده ممکن است بهترین گزینه برای خط نهایی باشد. برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک درباره نحوه بهترین ارزیابی و تصمیم‌گیری در مورد یک سیستم ارتباطات تجاری، ما هزینه، ویژگی‌ها و مقیاس‌پذیری را بررسی کرده‌ایم تا رتبه‌بندی خود را از بهترین سیستم‌های تلفن مشاغل کوچک تعیین کنیم.

سیستم های تلفن کسب و کار VoIP

VoIP مخفف Voice over Internet Protocol است. یک سیستم تلفنی مبتنی بر VoIP از اتصال اینترنت برای ارائه خدمات تلفنی به جای مسیریابی تماس ها از طریق خطوط تلفن سنتی استفاده می کند. می تواند با استفاده از کابل اترنت، Wi-Fi یا اتصال سلولی تلفن شما به اینترنت متصل شود.

همه شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما خدمات تلفن تجاری VoIP را ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های تلفن VoIP که این شرکت ها ارائه می دهند، از رتبه بندی بهترین سیستم های تلفن تجاری VoIP ما دیدن کنید.

سیستم تلفن کسب و کار چیست؟

برای انتخاب بهترین نوع سیستم تلفن تجاری برای شرکت خود، گزینه هایی دارید. سیستم های تلفن تجاری را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

صرافی شعبه خصوصی (PBX) قطعه ای از تجهیزات تلفنی است که مانند تابلو برق عمل می کند و برای استفاده توسط یک شرکت اختصاص داده شده است. به طور سنتی، تجهیزات بر اساس محل یک شرکت بود. راه حل PBX همچنین ممکن است به صورت خارجی در یک مرکز داده میزبانی شود و از پروتکل اینترنت (IP) برای ارسال و دریافت تماس استفاده کند.

IP و IP-Enabled PBX سیستم های تلفنی مبتنی بر محل هستند که از IP برای شبکه یا سیگنالینگ استفاده می کنند و از تلفن های IP پشتیبانی می کنند. یک سیستم ممکن است در محل مشتری قرار داشته باشد یا به صورت خارجی در یک مرکز داده میزبانی شود و عموماً فقط برای استفاده توسط آن مشتری اختصاص داده شده است. به طور معمول، این سیستم ها توسط کاربر نهایی مدیریت شده و متعلق به آنهاست.

راه حل Cloud-Hosted IP PBX راه حلی است که در آن زیرساخت در مرکز داده ارائه دهنده قرار می گیرد یا در مرکز داده قرار می گیرد و توسط ارائه دهنده مدیریت می شود. راه حل تلفن، با این حال، برای استفاده توسط یک سازمان اختصاص داده شده است.

Cloud VoIP یا سرویس تلفن مبتنی بر ابر یک راه حل چند مستاجر است و برای استفاده توسط یک سازمان اختصاص داده نشده است. تحت مالکیت، نگهداری و میزبانی یک ارائه دهنده است. زیرساخت مشترک است و معمولاً به عنوان بخشی از طرح مجوز اشتراک پرداخت می شود.

با هر دو سیستم تلفن مجازی میزبانی شده و مبتنی بر ابر، پردازش تماس در مرکز داده اتفاق می‌افتد، بنابراین حتی اگر شرکتی برق خود را در اثر بلایای طبیعی یا مصنوعی از دست بدهد، همچنان به تماس‌ها پاسخ داده می‌شود.

مگان فرناندز، تحلیلگر ارشد در شرکت مشاوره و تحقیقات فناوری گارتنر می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌ها سیستم‌های PBX سنتی خود را با راه‌حل‌های PBX، IP-PBX یا تلفن ابری مجهز به IP جایگزین کرده‌اند. سازندگان سیستم های تلفن، نمونه کارهای خود را به راه حل های تلفن IP و تلفن ابری تغییر داده اند.

سیستم های تلفن کسب و کار چگونه کار می کنند؟

فرآیند شروع به کار با یک سیستم تلفن جدید بستگی به این دارد که آیا شما یک سرویس داخلی یا مبتنی بر ابر دارید. همچنین به اندازه استقرار بستگی دارد، اصطلاح دیگری برای راه اندازی یک سیستم تلفن جدید.

برای بسیاری از شرکت های کوچک، نصب و راه اندازی تلاشی است که خودتان با سیستم های تلفن VoIP انجام دهید. شما برای یک حساب ثبت نام می کنید، شماره تلفن را انتخاب می کنید یا انتقال می دهید، و ویژگی هایی مانند پست صوتی، ضبط تماس و ارسال تماس را پیکربندی می کنید. پس از دانلود برنامه های موبایل و دسکتاپ، کارمندان می توانند تماس های تلفنی تجاری برقرار کنند و از طریق اتصال به اینترنت با یکدیگر همکاری کنند یا از ابزارهای دیگر استفاده کنند. تلفن های رومیزی IP ممکن است به صورت plug-and-play باشند یا نیاز به پیکربندی داشته باشند.

برای سازمان‌های بزرگ‌تر، پیاده‌سازی خدمات تلفن ابری به دلیل تعداد کارمندان، دستگاه‌ها، مکان‌های اداری و شماره تلفن‌هایی که باید منتقل یا منتقل شوند، پیچیده‌تر است. استقرار ممکن است مرحله به مرحله انجام شود و ارائه دهندگان و شرکای کانال (اشخاص ثالثی که سیستم های تلفن اداری را می فروشند) ممکن است پشتیبانی عملی را ارائه دهند، گاهی اوقات با هزینه اضافی.

سرویس های تلفن ابری سریع ترین راه اندازی هستند. سیستم‌های تلفن داخلی بیشتر طول می‌کشد زیرا تلفن‌های رومیزی و نرم‌افزار باید در محل راه‌اندازی و پیکربندی شوند.

در سیستم تلفن کسب و کار باید به دنبال چه چیزی باشم؟

سیستم یا خدمات تلفن تجاری دیگر فقط مربوط به تلفن نیست. امروزه تماس های ورودی و خروجی – و راه های مدیریت این تماس ها – تنها بخشی از بسیاری از ویژگی های موجود برای مشتریان است. جان گگات، یک متخصص بازنشسته فناوری اطلاعات که از طریق SCORE، یکی از شرکای منابع اداره کسب و کار کوچک، صاحبان مشاغل را راهنمایی می‌کند، می‌گوید: دانستن گزینه‌های موجود و اولویت‌بندی موارد ضروری مهم است.

در اینجا برخی از رایج ترین ویژگی هایی که در سیستم تلفن تجاری باید در نظر گرفته شود آورده شده است:

تماس نامحدود محلی و از راه دور معمولاً توسط خدمات تلفن تجاری VoIP ابری و همچنین بسیاری از عملکردهای مدیریت تماس که از طریق سیستم‌های PBX در محل موجود است، ارائه می‌شود.

یک شماره تلفن جدید، محلی یا رایگان، معمولاً ارائه می شود، اما گاهی اوقات هزینه اضافی است. بررسی کنید که آیا شماره تلفن محلی یا رایگان در قیمت طرح شما گنجانده شده است.

مراقبین خودکار که به آنها پذیرش مجازی نیز گفته می شود، تماس ها را به بخش ها هدایت می کنند و به مشتریان اجازه می دهند با نام شماره گیری کنند.

گروه‌های زنگ تماس‌های دریافتی را همزمان برای چندین کارمند ارسال می‌کنند تا تماس‌ها به سرعت دریافت شوند. ویژگی‌های حضور به کارمندان اجازه می‌دهد ببینند که آیا همکاران در دسترس هستند، مشغول هستند یا آفلاین هستند.

تلنگر تماس به کارمندان اجازه می دهد تا در طول یک تماس زنده به طور یکپارچه بین دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه جابجا شوند. هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه یک سرویس برای تماس با مشتریان، شناسه تماس گیرنده شماره تلفن دفتر را نشان می دهد، نه شماره شخصی کارمند را.

ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس (UCaaS) به مشتریان امکان دسترسی به ابزارهای همکاری و بهره وری را می دهد. با UCaaS، کاربران می توانند از طریق پیامک یا پیامک تجاری، پیام رسانی فوری یا چت گروهی با آنها ارتباط برقرار کنند. کاربران همچنین به اشتراک گذاری فایل، فکس آنلاین و پیوستن به یک چت ویدیویی یا جلسه ویدیویی دسترسی دارند.

صندوق‌های ورودی یکپارچه و مسیریابی همه‌کاناله صدا، ایمیل، چت، متن (SMS) و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را در یک مکان قرار می‌دهند.

کنفرانس صوتی، تصویری و وب اشتراک گذاری ایده ها با مشتریان یا همکاری با همکاران از راه دور را آسان تر می کند.

ادغام با برنامه های کاربردی تجاری محبوب، مانند برنامه های CRM، مدیریت پروژه، امنیت و پشتیبانی مشتری، کسب و کارها و مشتریان را به هم متصل می کند.

دسترسی به رابط های برنامه نویسی برنامه باز (API) به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد تا برنامه ها را برای شرکت ها سفارشی کنند.

قابلیت‌های مرکز تماس در برخی از برنامه‌های خدمات تعبیه شده است و به صف‌های تماس، ضبط تماس، شماره‌گیری پیش‌بینی‌کننده، گزینه‌هایی برای اجازه دادن به سرپرستان برای گوش دادن به تماس‌ها برای اهداف آموزشی و زمزمه اعلان‌های تماس‌گیرنده بعدی اجازه می‌دهد.

هنگام تماس مشتریان، صفحه‌های بازشو اطلاعات تماس مربوطه را به اشتراک می‌گذارند.

گزارش و تجزیه و تحلیل بر اساس ارائه دهنده خدمات تلفن تجاری متفاوت است. اکثر آنها گزارش های اولیه تماس را ارائه می دهند، اما دیگران تجزیه و تحلیل عمیق تری از کاربران، مشتریان و حساب شرکت ارائه می دهند. تجزیه و تحلیل تماس بی‌درنگ به مدیران اجازه می‌دهد ببینند مکالمات مشتری چگونه پیش می‌رود و کلمات کلیدی خاص در طول زمان چگونه روند می‌کنند. گزارش ها و داشبوردهای سفارشی بینش های سطح بالایی را ارائه می دهند.

بسته به خدمات تلفن تجاری، دسترسی به پشتیبانی مشتری تلفنی زنده ممکن است 24 ساعته یا به صورت محدودتر در دسترس باشد. چت زنده و ایمیل نیز ممکن است پشتیبانی ارائه دهند. مشتریان می توانند مراکز پشتیبانی آنلاین را برای موضوعات راهنمایی خاص، ویدیوها، مقالات و راهنمای کاربر جستجو کنند.

مقیاس پذیری می تواند نیازهای یک تجارت در حال رشد را برآورده کند. مدیران به سادگی کاربران و شماره تلفن‌ها را از طریق یک پورتال آنلاین اضافه می‌کنند، که می‌تواند برای پیکربندی تنظیمات، مدیریت صورت‌حساب و دسترسی به گزارش‌های سیستم استفاده شود.

سیستم های تلفن تجاری چقدر هزینه دارند؟

معرفی سیستم های تلفن تجاری VoIP تاثیر زیادی بر هزینه سیستم های تلفن اداری داشته است. تلفن‌های تجاری سنتی هزینه‌های سنگینی را به همراه داشتند که مستلزم نصب سخت‌افزار خوبی در دفتر شما بود. سیستم‌های تلفن VoIP مدرن با استفاده از برنامه‌های موبایل و دسکتاپ در تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های کارمندان، هزینه‌های سخت‌افزاری اولیه را به شدت کاهش می‌دهند.

قیمت های شروع سیستم های تلفن تجاری در رتبه بندی سال 2023 ما از 10 تا 40 دلار برای هر کاربر در ماه متغیر است.

اکثر شرکت‌های موجود در رتبه‌بندی ما بر اساس مقیاس قیمت کشویی کار می‌کنند: هرچه خطوط تجاری بیشتری نیاز داشته باشید، شرکت شما برای هر خط هزینه کمتری می‌پردازد. ترازوهای کشویی برای شرکت‌هایی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های یک سیستم ارتباطی هستند عالی هستند، در حالی که هزینه‌های ثابت برای هر کاربر ممکن است توسط کسب‌وکارهای کوچکی که تعداد کارمندان بزرگ لازم برای دریافت بهترین نرخ‌ها در خدمات تلفن تجاری را ندارند ترجیح دهند. ارائه دهندگان مقیاس کشویی عبارتند از Nextiva، RingCentral، Vonage، Avaya و GoToConnect. ارائه دهندگان نرخ ثابت عبارتند از Dialpad، Ooma، Zoom Phone و 8×8.

برنامه های تلفن تجاری به طور کلی به چند لایه تقسیم می شوند. سطح پایه اکثر طرح‌ها با تماس‌های داخلی نامحدود و ویژگی‌های اصلی تماس، مانند ارسال تماس و پست صوتی ارائه می‌شود. طرح‌های سطح بالاتر به کسب‌وکارها امکان دسترسی به ویژگی‌های ارتباطی یکپارچه، مانند کنفرانس ویدیویی، پیام‌رسانی فوری و یکپارچه‌سازی CRM را می‌دهد.

با این حال، رویکرد همه در یک هزینه دارد. ویژگی‌هایی که با برنامه‌های سطح بالاتر باز می‌شوند، هزینه ماهانه خدمات تلفن تجاری شما را به شدت افزایش می‌دهند. افزونه هایی مانند شماره تلفن های رایگان و بین المللی اضافی می توانند هزینه ماهانه شما را افزایش دهند.

برای جبران هزینه های ماهانه تلفن تجاری خود، می توانید قرارداد سالانه امضا کنید. بسیاری از ارائه دهندگان به مشاغلی که با یک قرارداد بلند مدت موافقت می کنند، نرخ های تخفیفی ارائه می دهند. طول قرارداد از یک تا چند سال متفاوت است و تعهدات طولانی‌تر بیشترین تخفیف را دارند.

چگونه بهترین سیستم های تلفن تجاری را انتخاب کنم؟

انتخاب یک سرویس تلفن تجاری پیچیده تر از انتخاب ساده یک تلفن جدید است. این سرویس باید قابل اعتماد باشد، ارتباطات با کیفیت بالا را بدون ایستا یا تأخیر ارائه دهد و کارمندان و مشتریان شما را به روشی که برای شرکت خاص شما مؤثر باشد، مرتبط کند.

این سوالات را از خود بپرسید تا مشخص کنید کدام ارائه دهنده تلفن تجاری برای شما مناسب است.

آیا تلفن های تجاری VoIP برای من مناسب هستند؟ بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط در حال حرکت به سمت سیستم‌های تلفن VoIP ابری هستند که مبتنی بر اشتراک هستند، زیرا اغلب بودجه یا پرسنلی برای مدیریت و نگهداری مؤثر سیستم‌های تلفن در محل ندارند. کاربران نهایی مسئولیتی در قبال نگهداری سیستم ندارند. در عوض، آنها فوراً به آخرین ویژگی های UCaaS دسترسی پیدا می کنند. جان گگات، یک متخصص فناوری اطلاعات بازنشسته که از طریق آن به صاحبان مشاغل مشاوره می دهد، می گوید: «اگر شما یک کارمند IT داخلی ندارید، اگر قبلاً همه آن ها را برون سپاری کرده اید، پس توصیه می کنم خدمات تلفن خود را نیز برون سپاری کنید. SCORE، شریک منابع اداره تجارت کوچک.

بودجه من چقدر است؟ هزینه خدمات تلفن تجاری اغلب بر اساس تعداد کاربران تعیین می شود. اکثر ارائه دهندگان برای شرکت هایی که به تعداد زیادی خط نیاز دارند، نرخ های ارزان تری ارائه می دهند. سایر شرکت ها قیمت گذاری با نرخ ثابت برای هر کاربر دارند. این ممکن است برای مشاغل کوچکتر با کارمندان کمتر که به لیست گسترده ای از ویژگی های ارتباطی نیاز ندارند ترجیح داده شود.

به چه ویژگی های تماسی نیاز دارم؟ بسیاری از ارائه دهندگان تلفن های تجاری خدمات را به چند لایه تقسیم می کنند. طرح‌های سطح پایین‌تر ویژگی‌های تماس اولیه را ارائه می‌دهند، در حالی که سطوح بالاتر شامل ویژگی‌های UCaaS، مانند کنفرانس ویدیویی و ادغام CRM است. بسته به نحوه ارتباط شرکت شما در داخل و خارج، ممکن است به هر ویژگی نیاز نداشته باشید. مشخص کنید به کدام ویژگی های فراخوانی نیاز دارید و به ردیف طرح مناسب نگاه کنید. اگر نیازهایتان تغییر کرد، همیشه می‌توانید خدمات خود را بعداً ارتقا دهید.

آیا به سخت افزار نیاز دارم؟ اکثر مشاغل برای سیستم های تلفن تجاری VoIP به سخت افزار نیاز ندارند. خدمات VoIP مبتنی بر ابر اغلب بر روی برنامه های دسکتاپ یا تلفن همراه اجرا می شوند. با استفاده از این برنامه ها به جای خرید تلفن های رومیزی می توانید در هزینه های اولیه صرفه جویی کنید. با این حال، برخی از مشاغل ترجیح می دهند دفاتر را با تلفن های IP تجهیز کنند. مطمئن شوید که سرویسی که انتخاب می‌کنید تلفن‌های IP را ارائه می‌دهد یا با سخت‌افزاری که به آن علاقه دارید سازگار است.

بهترین سیستم تلفن برای یک شرکت ممکن است برای شرکت دیگر ایده آل نباشد. قبل از متعهد شدن به یک سیستم، خدمات یا ارائه دهنده خاص، به نیازهای سازمان خود دقت کنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه خرید سیستم تلفن تجاری را بخوانید.

سوالات متداول:

چه ادغام هایی برای سیستم های تلفن تجاری ارائه می شود؟

ادغام ها و رابط های برنامه نویسی برنامه (API) می توانند استفاده از سیستم تلفن شما را گسترش دهند. یکپارچه‌سازی‌ها به سیستم تلفن اداری شما اجازه می‌دهند تا با سایر نرم‌افزارهای تجاری مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم‌های نقطه فروش (POS) کار کند. با ادغام نرم افزار خود، اتصالی ایجاد می کنید که به برنامه ها اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این ارتباط به شما امکان می دهد داده ها را به اشتراک بگذارید و برخی از عملکردهای دو سیستم را با چند کلیک ترکیب کنید. اگر ادغام نرم افزار تجاری مورد استفاده شما در دسترس نیست، یک API می تواند کمک کند.

APIها یکپارچه‌سازی‌هایی هستند که در انتهای برنامه‌ها کدگذاری شده‌اند تا به‌طور خودکار داده‌ها را از یکدیگر بیرون بکشند. این یک رابط ساده و کارآمد برای کاربر ایجاد می کند و نیازی به وارد کردن یا کشیدن داده ها به صورت دستی ندارد. توانایی داشتن سیستم های تجاری شما با هم کار می کند، کارایی و سازماندهی کلی را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک CRM شخص ثالث داشته باشید و تماس‌های سیستم تلفن اداری خود را ردیابی و ضبط کنید تا یک رویکرد واحد برای تماس‌های فروش کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

بهترین خدمات تلفن اداری، ادغام‌ها و API‌های متعددی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهند از همه نرم‌افزارهای تجاری خود بیشترین بهره را ببرید. با این حال، اگر کسب و کار شما تازه شروع شده است، ممکن است یک سیستم ساده را ترجیح دهید. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، طرح‌های پایه ارزان‌تری را انتخاب می‌کنند که حداقل یکپارچه‌سازی را ارائه می‌دهند. اما ممکن است ارائه دهنده ای را ترجیح دهید که همه نرم افزارهای تجاری مورد نیاز را ارائه دهد. در مورد نیازهای خاص کسب و کار خود فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا ادغام مهم هستند یا خیر.

آیا سیستم های تلفن تجاری برای کارمندان از راه دور و مشاغل تلفن همراه کار می کنند؟

اتصال کارکنانی که خارج از دفتر کار می کنند به معنای مجموعه ای از ملاحظات اضافی است. این نیروی کار ممکن است شامل کارمندانی باشد که از خانه کار می کنند و کسانی که به دفاتر یا محل های کاری مختلف سفر می کنند.

در اینجا چند عنصر برای در نظر گرفتن وجود دارد:

ابزارهای پیام‌رسانی تیم: جایگزینی برای کولر آبی ضرب المثل پیدا کنید که به کارمندان شما کمک می‌کند به راحتی متصل شوند. ابزارهایی که برای شما موثر هستند اغلب به فرهنگ اداری خاص شما بستگی دارد. این ابزارها ممکن است شامل پیام‌رسانی فوری، اشتراک‌گذاری صفحه، و اشتراک‌گذاری فایل باشند. هنگامی که شما سیستم های همکاری مناسب را در اختیار دارید، کارمندان می توانند با هم کار کنند و تقریباً به آسانی ارتباط برقرار کنند که گویی در یک محیط رو در رو قرار دارند.

جلسات تیم: روشی آسان برای بحث و گفتگو برای کارمندان خود فراهم کنید. تماس های کنفرانسی فقط صوتی می توانند این کار را انجام دهند، اما کارشناسان می گویند که دیدن یکدیگر مهم است. باب فریش و کری گرین در هاروارد بیزینس ریویو توضیح می‌دهند که می‌توان از ویدئو کنفرانس به جای شماره‌گیری کنفرانس‌های سنتی استفاده کرد تا به مردم کمک کند بیشتر احساس کنند که همه در یک جلسه هستند. این فناوری “به شخصی سازی مکالمه و درگیر نگه داشتن شرکت کنندگان کمک می کند.”

برنامه های موبایل: بهترین برنامه های تلفن همراه برای کارمندان از راه دور فراتر از برقراری تماس تلفنی است. ویژگی‌هایی مانند همگام‌سازی مخاطبین با شبکه اداری، پیام‌رسانی فوری با هم‌تیمی‌ها و نرم‌افزار پست صوتی به ایمیل، اطلاعات را در هر کجا که هستید در دسترس شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های تماسی که از کارمندان از راه دور پشتیبانی می‌کنند: به دنبال ویژگی‌های تماس باشید که به راحتی تلفن‌های هوشمند، تلفن‌های نرم‌افزاری و تلفن‌های رومیزی (در صورت وجود) را به یک سیستم متصل می‌کنند. به عنوان مثال، “Call Flip” به شما امکان می دهد یک تماس تلفنی را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید. “زنگ همزمان” تماس تلفنی شما را همزمان به چندین دستگاه ارسال می کند، در حالی که “دنبال من” به نوبت هر یک از دستگاه های شما را به ترتیبی که انتخاب می کنید زنگ می زند.

آیا سیستم های تلفن تجاری امن هستند؟

برای برخی از مشاغل، امنیت و حریم خصوصی بسیار مهم است. اگر مشتریان اطلاعات حساس را از طریق تلفن با کسب و کار شما به اشتراک می گذارند، به ارائه دهنده ای نیاز دارید که از مقررات مربوط به صنعت شما پیروی کند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات پزشکی شخصی از طریق تلفن ارائه می شود، به دنبال ارائه دهنده سازگار با HIPAA باشید. اما نگرانی های امنیتی به همین جا ختم نمی شود.

ارائه دهندگان همچنین باید مراکز شبکه قابل اعتماد را به کاربران ارائه دهند و از رمزگذاری برای ایمن سازی تماس ها استفاده کنند. برخی از ارائه دهندگان VoIP ابری حتی از VPN استفاده می کنند که از انتقال اطلاعات بین نقاط پایانی محافظت می کند.

بسیاری از ارائه دهندگان تلفن های تجاری همچنین دارای مراکز داده پراکنده جغرافیایی هستند که به عنوان افزونه عمل می کنند و با پشتیبان گیری خودکار داده ها کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که داده های شما ایمن ذخیره می شوند.

اگر شرکت شما در صنعتی با نگرانی‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی کار می‌کند، به ویژگی‌ها، خط‌مشی‌ها و گواهی‌های تلفن اداری خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کند. اکثر شرکت های تلفن تجاری در رتبه بندی ما اقدامات امنیتی خود را در وب سایت های خود توضیح می دهند.

امتیاز 3.5/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT