برنامه های تغییر صدا در آيفون

بهترین برنامه های تغییر صدا در آيفون

زمان مطالعه 3 دقیقه

برنامه تغییر صدا در گوشی امروزه به یک ابزار کاربردی و رایج تبدیل شده است که با استفاده از این موارد میتوانید صداهای مختلفی را ویرایش و سپس با همان کیفیت اصلی ذخیره سازی کنید. در این پست به معرفی بهترین برنامه های تغییر صدا در آيفون می پردازیم.

خرید با پی پال

برنامه های تغییر صدا در آيفون 

1. برنامه Call Voice Changer: نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون

اگر به دنبال نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون هستید، Call Voice Change می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا هنگام مکالمه، زیروبمی صدای خود را تغییر داده و افکت‌های صوتی بسیار را ارائه می‌کند. قبل از خرید این برنامه تغییر صدا برای آیفون می‌توانید آن را به صورت دمو استفاده کنید. در این حالت می‌توانید به صدایی که شخص مورد نظر قرار است آن را بشنود، گوش کنید و از آن به مدت دو دقیقه برای برقراری تماس با دیگران با صدای تغییر یافته خود استفاده کنید. قیمت خرید دقایق بیشتر، 1 دلار برای 5 دقیقه تا 40 دلار برای 170 دقیقه متغیر است. این نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای آیفون در دسترس است.

2. اپلیکیشن Funcall: برنامه های تغییر صدا در آيفون

این نرم افزار تغییر صدا هنگام مکالمه برای ایفون و اندروید یکی از بهترین‌ها است که می‌توانید با استفاده از صداهای مختلف، با دوستان خود شوخی کنید. شما می‌توانید صدای خود را هنگام مکالمه زنده تغییر داده و این مکالمه‌ها را ضبط کنید تا بعدا با دیگران به اشتراک بگذارید. افکت‌های صوتی مختلفی برای این برنامه وجود دارند که شامل، صدای حیوانات، انفجار، ترسناک و … می‌شوند. با استفاده از این اپلیکیشن تغییر صدا می‌توانید تماس‌های بین المللی با خطوط موبایل و خانگی در بیش از 150 کشور دنیا برقرار کنید.

3. اپلیکیشن Voice changer with effects

این اپلیکیشن برای تغییر صدا به کار برده می‌شود که جزو پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های این حوزه است و بیشترین دانلود را در سیستم عامل اندروید داشته است. این برنامه رایگان بوده و واقعا کار کردن با آن ساده است.

خیلی ساده برنامه را باز کنید و دکمه ضبط یا Record را در وسط صفحه فشار دهید. هنگامی که ضبط شما تمام شد، می‌توانید با افکت‌های صوتی مختلف آن صدای ضبط شده را تغییر داده و صدای خودتان را شبیه به فرازمینی‌ها کنید یا شبیه به ربات صحبت کنید. قبل از ذخیره قطعه ضبط شده، کاربران می‌توانند به صدای مورد نظر گوش بدهند و یا آن افکت را تغییر بدهند.

شما حتی می‌توانید صداهای ضبط‌ شده را روی یک تصویر قرار دهید. به عنوان مثال، اگر تولد دوستتان است، می‌توانید روی عکس مورد نظرتان صدای تولدت مبارک را بگذارید و برایش بفرستید. یکی دیگر از ویژگی‌های اضافی که کاربران می‌توانند از آن لذت ببرند، پیانو است. شما می‌توانید روی صدای خود قطعه موسیقی با پیانو هم بگذارید.
برای دسترسی به صدای ضبط شده، دکمه منو در گوشه سمت چپ بالا را ضربه بزنید و سپس روی صداهای ذخیره شده یا Saved recordings ضربه بزنید.

4. اپلیکیشن Narrator’s Voice : برنامه های تغییر صدا در آيفون 

انتخاب بعدی ما کمی با دو تای دیگر متفاوت است. این برنامه به جای اضافه کردن افکت به صدای ضبط شده شما، می‌تواند متن نوشته شده توسط شما یا هر متن و تکست را برای شما بخواند و شبیه به یک راوی عمل می‌کند. این برنامه هم در سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS رایگان است.

اگر از صدای راوی رضایت داشتید می‌توانید آن قطعه را ذخیره کنید. دکمه ذخیره را فشار دهید تا فایل برای شما ذخیره شود. فایل‌های ذخیره شده از این اپلیکیشن به صورت خودکار در برنامه موسیقی دستگاه شما ذخیره می‌شوند.

برای تغییر صدای راوی یا همان نریتور می‌توانید دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه را فشار دهید. بعد وارد Configuration یا پیکربندی شوید و سپس گزینه Voice را انتخاب کنید. شاید بتوان گفت در بین دستیاران هوشمند از نظر هوش مصنوعی، کورتانا مایکروسافت بهترین آنهاست. البته هوش مصنوعی‌های دیگر هم عملکرد مناسبی دارند.

5. اپلیکیشن Live Voice Changer — Prankcall؛ از بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه

برنامه Live Voice Changer — Prankcall با داشتن 11 افکت صوتی متنوع، یکی از گزینه‌های برتر این فهرست است. ویژگی بارز آن، تغییر صدا در زمان تماس است که در بسیاری از برنامه‌های مشابه رایگان نیست، اما توسط سازنده‌ی Live Voice Changer — Prankcall به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند افکت‌های زنده و ابزارهای کاربردی، خرید نسخه پرمیوم که شامل اکولایزر 12 باندی است، لازم است و با پرداخت 7 دلار می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. این ویژگی‌ها منحصراً برای نسخه پرمیوم بوده و تنها برای کاربران آیفون عرضه شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT