بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو در سال 2024

زمان مطالعه 14 دقیقه

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو اگر به دنبال ساختن فیلم های حماسی از آن همه فیلمی که گرد و غبار روی هارد دیسک یا گوشی خود را جمع می کند ضروری است.

اگر مدتی است از نرم افزار ویرایش ویدیو استفاده نکرده اید، ممکن است از آنچه این روزها ممکن است شگفت زده شوید – بهترین گزینه ها اکنون قدرتمندتر از همیشه هستند و همه ابزارهای مورد نیاز برای اعمال جلوه های ویژه و فیلترهای خیره کننده را ارائه می دهند. صحنه های پیچیده و رسیدگی به تمام نیازهای صوتی شما نیز.

همه اینها ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد (و برخی از آنها می توانند باشند)، اما بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو به لطف آموزش های مفید و طراحی های کاربر پسند، حتی برای آماتورها نیز آسان است. و هیچکدام از اینها نیازی به هزینه گزافی ندارند، زیرا اکثر گزینه ها در اینجا کمتر از 100 دلار هستند.

پس از آزمایش تعدادی از برنامه ها، مورد علاقه ما Adobe Premiere Elements است. اگرچه برخی از فناوری‌های جدید را از دست داده است، اما همچنان دارای یک رابط بصری و یک منحنی یادگیری ملایم است که آن را به بهترین نرم‌افزار برای اکثر مردم تبدیل می‌کند. گفته می شود، ویژگی های پیشرفته زیادی دارد، بنابراین حرفه ای ها نیز احساس خوبی در خانه خواهند داشت.

البته این لزوماً به این معنی نیست که تنها گزینه برای شماست. بنابراین، برای کمک به شما در انتخاب درست، طیف وسیعی از محصولات را آزمایش کرده‌ایم تا ویژگی‌ها، مجموعه ابزار، سهولت استفاده و ارزش پول را ارزیابی کنیم. برای انتخاب ما از بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو، ادامه مطلب را بخوانید.

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو در سال 2023: برترین ها

اینها سه انتخاب برتر ما برای عنوان بهترین ویرایشگر ویدیو در سال 2023 هستند. با این حال، موارد بیشتری از این سه مورد برای انتخاب وجود دارد، و موارد دیگر ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. برای دیدن کل لیست به ادامه مطلب بروید.

1. Adobe Premiere Pro

Premiere Pro به طور کلی بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را انتخاب کرده است. این برنامه ویرایش ویدیویی است که توسط حرفه ای ها در سراسر جهان استفاده می شود، به لطف رابط کاربر پسند و بهترین مجموعه ویژگی های کلاس. با این حال، به دلیل قیمت آن (Premiere Pro از 20.99 دلار در ماه شروع می شود)، برای کسانی که قصد دارند ویرایش ویدیوی زیادی انجام دهند، بهتر است و ممکن است برخی افراد Premiere Elements 2022 (در زیر) را مناسب تر بدانند.

2. CyberLink PowerDirector 365

این ویرایشگر ویدیو نسبت به پریمیر پرو ارزان‌تر است، اما همچنان دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است. این یک انتخاب عالی است، به خصوص اگر کاربر ویندوز هستید. (نسخه جدید مک خوب است، اما فاقد مجموعه کاملی از ویژگی ها است). PowerDirector 365 از 51.99 دلار برای اشتراک سالانه شروع می شود.

3. Corel VideoStudio Ultimate

Corel VideoStudio Ultimate قدرتمند است اما یادگیری آن آسان است و می توان از آن برای ایجاد ویدیوهای ساده بدون سر و صدا استفاده کرد. این بدان معنا نیست که Corel VideoStudio Ultimate مجموعه ای از ویژگی های عالی ندارد: از مجموعه عظیمی از ابزارها برای زمانی که آماده ساختن ویدیوهای پیچیده تر هستید، پشتیبانی می کند. Corel VideoStudio Ultimate 99.99 دلار قیمت دارد.

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو که می توانید امروز بخرید

1. Adobe Premiere Elements 2022

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای اکثر مردم

مشخصات فنی

سازگار با: مک، کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز: ویندوز 10 (64 بیتی)، 8 گیگابایت رم، 6.7 گیگابایت فضای هارد دیسک؛ MacOS 10.15، 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت فضای هارد دیسک

دلایل خرید

+ نسبتا آسان برای استفاده

+ یک ابزار یادگیری عالی

+ابزار قدرتمند

+ خروجی های جدید رسانه های اجتماعی

دلایلی برای اجتناب

-بدون پشتیبانی 360 درجه یا VR

-بدون پشتیبانی از چند دوربین

وقتی صحبت از کاربرپسندی، ویژگی‌های پیچیده و راه‌های خروجی ویدیوی شما به میان می‌آید، بهترین نرم‌افزار ویرایش ویدیو برای اکثر مردم، Adobe Premiere Elements 2022 بین پلتفرمی است.

این برنامه از هوش مصنوعی Sense.ai Adobe استفاده می کند تا انجام ویرایش ها را آسان تر کند. ویژگی Guided Edits آن همچنان ابزاری عالی برای ابهام زدایی از کل فرآیند برای فیلمسازان تازه کار است، و اکنون پشتیبانی بیشتری از وضوح K4 و ویدیوی تثبیت شده، به علاوه ابزارهایی برای ویرایش های انتخابی، ویدیوی دوگانه نوردهی، و جلوه های زمان واقعی وجود دارد. نسخه 2022 همچنین خروجی های جدیدی را برای رسانه های اجتماعی، قالب بندی مجدد ویدیو و پشتیبانی از ویدیوهای عمودی اضافه می کند.

با این حال، همچنان فاقد ویژگی هایی مانند ویرایش 360 درجه ویدیو، یا پشتیبانی از ویرایش چند دوربینی است. اما برنامه Adobe در بین تمامی نرم افزارهای ویرایش ویدیویی که ما آزمایش کرده ایم، کامل ترین برنامه است.

2. CyberLink PowerDirector 365

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای کاربران ویندوز (و مک).

مشخصات فنی

سازگار با: ویندوز، مک

حداقل سیستم مورد نیاز: ویندوز 7 (64 بیت)؛

پردازنده: Intel Core i-series یا AMD Phenom II.

حافظه: 4 گیگابایت رم؛

گرافیک: 128 مگابایت VGA VRAM;

فضای ذخیره سازی: 7 گیگابایت. Mac OSX 10.14

دلایل خرید

+ مربع، نسبت تصویر 1:1 برای رسانه های اجتماعی عالی است

+ گرافیک متحرک داخلی و موسیقی بدون حق امتیاز

+ رابط بصری

+ تمیز کردن صدا و پیش نمایش K4

دلایلی برای اجتناب

-همه ویژگی ها برای کاربران مک در دسترس نیست

سرانجام، CyberLink PowerDirector برای کاربران مک و همچنین کاربران ویندوز در دسترس است و مجموعه ای خیره کننده از ویژگی های سرگرم کننده و پیشرفته ویرایش ویدیو را در بسته ای خیره کننده و با کاربری آسان برای مخاطبان جدید به ارمغان می آورد.

CyberLink چندین نسخه از PowerDirector را ارائه می دهد: PowerDirector Ultra (99 دلار) و PowerDirector Ultimate (139 دلار) یک بار خرید هستند، در حالی که PowerDirector 365 (69.99 دلار در سال یک مدل اشتراکی است که با ادغام Shutterstock، دسترسی نامحدود به موسیقی پس‌زمینه ویرایش الکترونیک CyberLink و ویدیوهای پس‌زمینه الکترونیکی CyberLink ارائه می‌شود. افزونه ها (می توانید مقایسه کامل را در اینجا پیدا کنید).

یکی از دلایلی که ممکن است کاربران مک بخواهند از برنامه دیگری استفاده کنند این است که نسخه ویندوز PowerDirector 365 دارای ویژگی ها و ابزارهای بیشتری نسبت به نسخه مک است. به عنوان مثال، هیچ پشتیبانی برای وارد کردن عکس و فیلم 360 وجود ندارد. اما هنوز به اندازه کافی چیزهای دیگر در اینجا وجود دارد تا بسیاری را مجذوب خود نگه دارد.

3. Corel VideoStudio Ultimate

نرم افزار عالی ویرایش ویدیو برای تازه کارها در ویندوز

مشخصات فنی

سازگار با: ویندوز

حداقل سیستم مورد نیاز: ویندوز 7 (64 بیت)؛

پردازنده: سری Core i3 یا AMD A4؛

حافظه: 4 گیگابایت (8+ گیگابایت به شدت توصیه می شود)؛

وضوح صفحه نمایش: 1024 در 768

دلایل خرید

+ ویژگی های گسترده ویرایش 360 درجه

+ ویدیوی تقسیم‌بندی شده، کلاژهای ویدیویی پیچیده را تسهیل می‌کند

+ پشتیبانی گسترده از متن سه بعدی

دلایلی برای اجتناب

-فقط ویندوز

-رابط بسیار قابل تنظیم نیست

کورل مدت‌هاست که رقیب Adobe برای نرم‌افزار ویرایش ویدیو بوده و همچنان به رقابت با VideoStudio Ultimate، یک بسته ویرایش برجسته برای مبتدیان در پلتفرم ویندوز ادامه می‌دهد.

VideoStudio یک برنامه قدرتمند اما یادگیری آسان برای هر کسی است که می‌خواهد به سرعت ویدیوهای ساده بسازد بدون اینکه با کنترل‌های پیچیده سر و صدا کند. رابط یدکی اما جذاب آن مجموعه عظیمی از ابزارها را ارائه می دهد، از جمله پشتیبانی K4، ویرایش ویدیوی 360 درجه، پشتیبانی از چند دوربین، بیش از 2000 افکت، ابزارهای اصلاح لنز پیشرفته، و ویرایش متن سه بعدی. بزرگترین مشکل ما این است که فقط ویندوز است و شما نمی توانید فضای کاری خود را به راحتی با سایر برنامه ها شخصی سازی کنید.

4. Apple iMovie

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای کاربران تازه کار مک

مشخصات فنی

سازگار با: مک

حداقل سیستم مورد نیاز: macOS 10.14.6. 2 گیگابایت رم (4 گیگابایت توصیه می شود)؛ کارت گرافیک با قابلیت OpenCL; صفحه نمایش 1280 در 800 پیکسل

دلایل خرید

+ رابط کاربری ساده

+ ابزارهای صوتی فراوان

+ پشتیبانی از K4

دلایلی برای اجتناب

– فاقد مولتی کم، ردیابی حرکت و ویژگی های 360 درجه است

-فقط مک

Apple iMovie بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای فیلمسازان تازه کار در مک است که تریلرها و تم های حرفه ای، جلوه های ویژه فراوان و رابط کاربری آسان برای یادگیری را ترکیب می کند. علاوه بر این، رایگان است، بنابراین این یک مکان عالی برای شروع است، یا اگر نیاز به انجام ویرایش های ساده ویدیو دارید. iMovie اکنون از ویرایش و اشتراک گذاری K4 و همچنین مدیریت گسترده برای فیلم برداری با کیفیت p1080 و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. به روز رسانی های اخیر رابط کاربری را تغییر داده و پشتیبانی از نوار لمسی را برای جدیدترین مک بوک ها اضافه کرده است.

یکی از مزایای دیگر iMovie این است که می‌توانید روی همان پروژه روی لپ‌تاپ مک یا دسکتاپ کار کنید، سپس برای ادامه ویرایش، به iPad خود بروید. این یک ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که به انعطاف پذیری نیاز دارند.

5. HitFilm Express

بهترین ویرایشگر ویدیوی رایگان

مشخصات فنی

سازگار با: مک، ویندوز

حداقل سیستم مورد نیاز: Windows 8 (64 بیتی)، Mac OS 10.13 Sierra

دلایل خرید

+ رابط قابل تنظیم

+ کشیدن و رها کردن جلوه های ویژه آسان است

+ پلتفرم متقاطع

دلایلی برای اجتناب

-کاربران جدید باید برای تغییر به رابط تاریک هزینه کنند

Hitfilm Express یکی از بسته‌های با ارزش در میان بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو است، نه تنها به این دلیل که شروع به کار رایگان است، بلکه به این دلیل که می‌توانید ویژگی‌های بیشتری را با قیمت‌های مناسب اضافه کنید. این برنامه با کامپیوترهای مک و رایانه های شخصی سازگار است و همچنین از پردازنده های گرافیکی مجزای Nvidia و AMD برای رندرینگ و رمزگشایی رشته ای پشتیبانی می کند.

ابزار جدید مورد علاقه ما Hitfilm Express تثبیت خودکار است که به صاف کردن فیلم لرزان کمک می کند. سایر ویژگی های جدید عبارتند از صادرات صوتی WAV، جلوه برش و پان/زوم، افکت مرجع GoPro FX، افکت تنظیم رنگ. در حالی که Hitfilm Express می تواند برای مبتدیان کمی ترسناک باشد، ما هزینه پایین و ویژگی های مقرون به صرفه و مقیاس پذیر آن را دوست داریم.

6. Lightworks

یک برنامه ویرایش ویدیو با امکانات کامل که توسط حرفه ای ها استفاده می شود

مشخصات فنی

سازگار با: ویندوز 7/8/10، مک، لینوکس

دلایل خرید

+رایگان با ارتقاء پولی

+ ویژگی های اولیه و پیشرفته

+عملکرد خوب

+ انجمن کاربر فعال

دلایلی برای اجتناب

گزینه های صادرات محدود به p720 در ظاهر رایگان

منحنی یادگیری شیب دار برای تازه واردان

-بدون کمک داخلی

اگر دلیلی می‌خواهید که نشان دهد Lightworks در آن برگزار می‌شود، در نظر بگیرید که نسخه حرفه‌ای برای ساخت چندین فیلم برنده جوایز از جمله Pulp Fiction، The Wolf of Wall Street و Jerry Maguire استفاده شده است.

حتی نسخه رایگان دارای طیف گسترده ای از ابزارهای نسبتاً پیشرفته است، از جمله برخی گزینه های ویرایش صوتی چشمگیر، VFX، تنظیمات رنگ و موارد دیگر. در مقابل، خروجی حداکثر در p720 است – که اگر فقط در حال ساخت یک فیلم خانگی برای اشتراک‌گذاری با اقوام هستید، ممکن است کارساز باشد، اما نه برای چیز جدی‌تر.

با پرداخت 24 دلار در ماه یا 240 دلار در سال به نسخه حرفه ای ارتقا دهید و خروجی K4 به علاوه مجموعه ای از ویژگی های دیگر از جمله افزونه Boris Graffiti، ویژگی های واردات اضافی، اشتراک گذاری پروژه پیشرفته، رندر خط زمانی و موارد دیگر را باز خواهید کرد. یا، با هزینه یکباره 390 دلاری، می توانید آن را به طور کامل بخرید و همه موارد فوق را به همراه Boris FX دریافت کنید.

این رابط ممکن است در مقایسه با برخی برنامه‌ها کمی به عادت کردن نیاز داشته باشد، اما هنوز هم به اندازه کافی ساده است که یک تازه کار با کمک آموزش‌های متعدد به آن مسلط شود و به عنوان یک امتیاز بیشتر، تقریباً با هر پلتفرمی از جمله ویندوز، مک و لینوکس کار می‌کند.

7. VideoPad

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای کاربران یوتیوب

مشخصات فنی

سازگار با: Windows, Mac OS

دلایل خرید

+ آسان برای استفاده و یادگیری

+پشتیبانی از ایجاد ویدئو 360 درجه

+ خروجی و ویژگی های اشتراک گذاری گسترده

+ روی مک و رایانه های شخصی کار می کند

دلایلی برای اجتناب

اعلان های مزاحم در نسخه رایگان

-نسخه ویندوز امکانات بیشتری نسبت به نسخه مک دارد

-قابلیت زیرنویس گفتار به متن ضعیف عمل می کند

VideoPad در میان بهترین برنامه های نرم افزار ویرایش ویدیو نسبتاً غیرمعمول است زیرا هم روی مک و هم کامپیوتر های شخصی کار می کند که جذابیت و گستردگی آن را افزایش می دهد. با این حال، ویژگی های بیشتری برای نسخه ویندوز نسبت به نسخه مک وجود دارد.

می‌توانید نسخه غیرتجاری VideoPad را به صورت رایگان دانلود کنید، اما باید با برخی اعلان‌های مزاحم کنار بیایید. نسخه خانگی (39 دلار) و نسخه Master (69 دلار) از شر آنها خلاص می شوند و ویژگی های بیشتری مانند آهنگ ها و پلاگین های صوتی نامحدود ارائه می دهند.

درحالی‌که VideoPad فاقد جذابیت‌های پر زرق و برق و جذاب برخی از برنامه‌های تجاری است، اما همچنان یک انتخاب عالی برای ویرایش ساده ویدیو است. این برنامه تعدادی از گزینه های یوتیوب از p480 تا 4K و همچنین فیس بوک، فلیکر، دراپ باکس و گوگل درایو را ارائه می دهد.

8. Final Cut Pro X

یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدئویی برای کاربران حرفه ای مک

مشخصات فنی

سازگار با: MacOS

دلایل خرید

+ بدون اشتراک

+ رابط کاربری بسیار بصری

+ متناسب با اکوسیستم بزرگتر اپل

دلایلی برای اجتناب

-بدون نسخه ویندوز

-بدون تثبیت / ردیابی حرکت برای 360 درجه

Final Cut Pro X و Adobe Premiere Pro در مورد ویرایش ویدیویی با ویژگی‌های غنی و در سطح حرفه‌ای، تقریباً گردن و گردن هستند. هر دو پیشرو در صنعت هستند و به سختی می توان گفت که یکی از دیگری به طور کلی بهتر است. با این حال، چند تفاوت مهم وجود دارد.

یکی از آنها مدل قیمت گذاری است. بر خلاف Premiere Pro، Final Cut Pro مبتنی بر اشتراک نیست. با این حال، قیمت آن کمی بالاست. در حالی که در درازمدت مطمئناً ارزان‌تر از پرداخت هر ماه برای اشتراک است، برخی از کاربران ممکن است در متعهد شدن به خرج کردن چنین مبلغ زیادی مردد باشند. خوشبختانه، Final Cut Pro همچنین با یک آزمایش 90 روزه رایگان ارائه می‌شود، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری زمان خواهید داشت.

در حالی که Premiere Pro به زیبایی با Creative Cloud کار می‌کند (و اگر این فضای کاری اصلی شماست، پس ما نرم‌افزار ویرایش ویدیوی Adobe را توصیه می‌کنیم)، Final Cut Pro کاملاً در اکوسیستم بزرگ‌تر اپل قرار می‌گیرد. این برای استفاده از Metal برای گرافیک های سریع و بد ساخته شده است و برای Mac Pro بهینه شده است.

هیچ کمبودی در ویژگی‌های پیشرفته مانند جدول زمانی مغناطیسی، گزینه‌های محدوده اثر، و برش هوشمند Smart Conform وجود ندارد، که از حرکت غالب روی صفحه پیروی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز ضروری بریده نمی‌شود. این هوشمند، سریع و برای مک ساخته شده است. اگر با Creative Cloud ازدواج نکرده باشید، Final Cut Pro چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

9. Pinnacle Studio

ویرایش سریع و پر ویژگی ویدیو با رابط کاربری جدید و تمیز.

دلایل خرید

+ رابط کاربری بسیار بهبود یافته و تمیز

+سریع و با ویژگی های غنی

+ابزارهای صوتی

دلایلی برای اجتناب

-فقط ویندوز

-گاهی اوقات باگ در حال استفاده است

Pinnacle Studio از همان سازندگان VideoStudio Ultimate، گرافیک و رسانه‌های قدرتمند Corel به ما می‌رسد، بنابراین جای تعجب نیست که در لیست ما از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو قرار گرفته است. این برای مخاطبان حرفه‌ای‌تر از VideoStudio ساخته شده است و شامل پشتیبانی از ویدیوی چند‌کم، ویدیوی استاپ‌موشن، ردیابی حرکت، واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه و ویدیوی K4 می‌شود.

به‌روزرسانی‌های اخیر رابط کاربری بسیار تمیزتری را به ارمغان آورده است، و اکنون استفاده از نرم‌افزار آسان و لذت‌بخش است، اگرچه گاهی اوقات با برخی رفتارهای باگ یا کند مواجه می‌شویم. صفحه اصلی اولیه شامل آموزش‌های مفید، اخبار و به‌روزرسانی‌های ویژگی‌ها و افزونه‌ها است. سه حالت اضافی، Import، Edit و Export، شامل تمام ابزارهایی است که برای ایجاد ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای نیاز دارید.

Pinnacle همچنین دارای سرعت رندر چشمگیر و کتابخانه بزرگی از جلوه ها، به علاوه ابزارهای ویرایش صدا خوب است. ویراستارهای حرفه ای از یافتن طیف وسیعی از ویژگی های حرفه ای، مانند پوشاندن ویدیو، تودرتوی کلیپ، از پیش تنظیمات LUT و پردازش دسته ای خوشحال خواهند شد.

طرفداران Corel با ظاهر جدید صیقلی Pinnacle و مجموعه گسترده ای از ویژگی های سطح حرفه ای احساس راحتی می کنند.

10. Filmora9

سادگی و قابلیت استفاده با Filmora9 در مرکز توجه قرار می گیرد

دلایل خرید

+ ساده و شهودی برای استفاده

+ قیمت پایین

+ انواع افکت ها و فیلترها

دلایلی برای اجتناب

-بدون ردیابی حرکت

-بدون پشتیبانی از منوهای DVD یا فصل

Filmora9 by Wondershare یکی از بهترین برنامه های نرم افزار ویرایش ویدیو برای آماتورهای مشتاق و کسانی است که تازه شروع به کار کرده اند. این رابط کاربری ساده، تمیز و شهودی دارد که درک و پیمایش آن آسان است، و افکت‌ها و فیلترهای زیادی دارد که می‌توان به راحتی روی فیلم اعمال کرد (YouTubers Joice). کتابخانه صدا بدون حق امتیاز، با جلوه‌ها و موسیقی، اضافه کردن احساسات و استعداد را آسان می‌کند.

فاقد بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای است که در Final Cut Pro و Adobe Premiere Pro می‌بینید، مانند پشتیبانی از ردیابی حرکت، مولتی‌کم یا واقعیت مجازی، اما پس از آن برای همان مخاطبان یا سطح دانش ساخته نشده است. همچنین دارای برچسب قیمت حرفه ای نیست. یک نسخه رایگان با امکانات کامل (با واترمارک) وجود دارد و نسخه کامل فقط 59.99 دلار قیمت دارد، بدون واترمارک و پشتیبانی کامل از کاربر.

اگر تازه ویرایش ویدیو را شروع کرده‌اید و می‌خواهید با یک برنامه فوق‌العاده ساده اما قدرتمند که به ضرر شما نیست، طناب‌ها را یاد بگیرید، Filmora9 یک گزینه عالی است.

11. DaVinci Resolve 17

بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو برای علاقه مندان حرفه ای

مشخصات فنی

سازگار با: ویندوز، مک، لینوکس

حداقل سیستم مورد نیاز: کامپیوتر های شخصی: ویندوز 10؛

حافظه: 16 گیگابایت؛ پردازنده گرافیکی: پشتیبانی از OpenCL 1.2 یا CUDA 10، 2 ​​گیگابایت VRAM.

مک: macOS 10.14.6;

حافظه: 16 گیگابایت؛ GPU: پشتیبانی OpenCL 1.2 یا Metal، 2 گیگابایت VRAM.

لینوکس: CentOS 7.3;

حافظه: 32 گیگابایت؛ GPU گسسته با حداقل 2 گیگابایت VRAM و پشتیبانی از OpenCL 1.2 یا CUDA 10

دلایل خرید

+ پلتفرم متقابل برای مک، ویندوز و لینوکس

+ رابط بصری برای اکثر توابع روتین

+ برنامه بسیار عمیق برای درجه بندی رنگ، ترکیب بندی و تولید صدا

دلایلی برای اجتناب

– منحنی یادگیری شیب دار

یک برنامه قدرتمند در سطح حرفه ای و متقابل پلتفرم، شما می خواهید از DaVinci Resolve در سیستمی با گرافیک مجزا استفاده کنید تا از این ویرایشگر ویدیو بیشترین بهره را ببرید. آخرین نسخه DaVinci دارای Fusion است که قبلاً یک برنامه مستقل بود که چهار ماژول تولید ویدیوی پیشرفته را برای ویرایش، تصحیح رنگ، تولید صدا، و جلوه‌های ویدیویی و گرافیک حرکتی به همراه دارد.

داوینچی بسیار قدرتمند است، اما منحنی یادگیری کمی دارد. اگر کتابچه راهنمای 256 صفحه ای آن شما را نترساند، علاقه مندان سطح بالا ابزارهای زیادی را در اختیار خواهند داشت.

DaVinci Resolve اکنون در نسخه 17 است و آخرین نسخه شامل یک ارتقاء اساسی به Fairlight، فضای کاری ویرایش صوتی آن است. همچنین به کاربران رایگان امکان همکاری همزمان در یک پروژه را می دهد – چیزی که قبلاً مجبور بودید برای آن پول بپردازید. نسخه‌های قبلی شامل یک موتور عصبی اضافه شده‌اند که از یادگیری ماشین برای مواردی مانند تشخیص چهره و تغییر سرعت استفاده می‌کند و همچنین دارای یک Cut Page جدید است، یک رابط کارآمد برای ویراستارانی که نیاز به تغییر سریع پروژه‌ها دارند.

چگونه بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را برای خود انتخاب کنیم

رایگان یا کارمزد؟

دلیلی وجود ندارد که گاه به گاه ویدئو جوکی پول نقد کند، زیرا برنامه های رایگان زیادی هم برای ویندوز و هم برای مک وجود دارد. در واقع ما لیستی از بهترین نرم افزارهای رایگان ویرایش ویدیو را نیز داریم. اما در حالی که عوامل تعیین کننده برای نرم افزار رایگان و پولی ممکن است به نظر بر اساس پول نقد سرد باشد، این تمام ماجرا نیست.

افرادی که به دنبال یک ویرایشگر قدرتمندتر با انواع منابع داخلی، پشتیبانی فنی پاسخگو و موارد دیگر هستند، بهتر است مقداری پول نقد از این لیست از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو حذف کنند.

با این حال، گزینه سومی هم وجود دارد: می‌توانید نرم‌افزارهایی مانند VideoPad یا HitFilm (که همه اصول اولیه را ارائه می‌دهند) را به صورت رایگان دانلود کنید، و سپس با افزایش تجربه و نیازتان، ویژگی‌های اضافی را به‌صورت à la carte خریداری کنید.

چگونه نرم افزار ویرایش ویدیو را تست می کنیم

به منظور گردآوری لیست خود از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو، بیش از 12 برنامه را – پولی و رایگان – روی لپ تاپ های Mac و Windows مصرفی برای بیش از 100 ساعت آزمایش کردیم تا ببینیم کدامیک برای ویرایش و همچنین اشتراک گذاری بهترین هستند. ویدیوهای شما با دوستان و خانواده

ما تمام نرم افزار را بر اساس عملکرد، سهولت استفاده، عملکرد، گزینه های اشتراک گذاری و ویژگی های جدید در آخرین نسخه ارزیابی کردیم. ما همچنین بسته‌ها را بر اساس استفاده‌های واقعی برای تعدادی از دسته‌ها، از جمله بهترین به طور کلی، بهترین برنامه رایگان، بهترین برای مبتدیان، بهترین برای استادان YouTube، بهترین برای کاربران مک و بهترین برای سیستم عامل‌های ویندوز ارزیابی کردیم.

نتایج عملکرد مهم هستند، اما اجزای مهم ارزیابی نرم افزار نیستند، زیرا بسته به تنظیمات سخت افزاری شما، مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود. در مقایسه، سهولت استفاده، رابط کاربری و ویژگی ها وزن بیشتری نسبت به سرعت ساعت صادراتی دارند. با این وجود، به عنوان یک معیار واحد در میان بسیاری، تست سرعت اطلاعات مقایسه ای ارزشمندی را ارائه می دهد.

از آنجایی که بسیاری از برنامه های این صفحه از زمان بررسی اولیه با نسخه های جدیدتر به روز شده اند، ما در حال حاضر در مرحله آزمایش مجدد آنها هستیم. همزمان، پلتفرم‌های آزمایشی خود را ارتقا می‌دهیم، از لپ‌تاپ‌هایی با گرافیک یکپارچه گرفته تا لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های گرافیکی مجزا. این بهبود عملکرد برنامه‌هایی را که می‌توانند از کارت‌های گرافیک مجزا استفاده کنند، بهتر منعکس می‌کند. منتظر نتایج باشید – ما این لیست از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو را به محض اینکه آنها را داشته باشیم به روز خواهیم کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT