بروکر آرون گروپس

سوالات متداول در زمینه خدمات بروکر آرون گروپس

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای ورود به بازار فارکس و خرید ارز دیجیتال پیش از همه می‌بایست بروکر معتبر و یا صرافی مناسب انتخاب کنید. بروکرها اشخاص و یا کمپانی‌هایی می‌باشند که نقش واسطه‌گر را برای خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال دارند؛ این بازار تنها مختص ارز دیجیتال نیست بلکه در آن بازارهای دیگر مانند بازار طلا و نقره، ارز و غیره نیز معامله می‌شود. بروکرها برای راحتی کار مشتریان خود پلتفرم‌ها و سایت‌هایی را طراحی کرده‌اند که در آن‌ها قیمت لحظه‌ای دارایی‌ها را نشان می‌دهد. در این پست به بررسی سوالات متداول در زمینه خدمات بروکر آرون گروپس می پردازیم.

شارژ بروکر آروم گروپس

خدمات بروکر آرون گروپس

برای باز کردن حساب لایو و دمو بروکر آرون گروپس به کدام قسمت مراجعه کنم؟

برای باز کردن حساب لایو و دمو وارد پنل کاربری خود در https://client.arongroups.co/login شوید و از منو گزینه حساب‌ها را انتخاب کنید. نوع حسابی را که می‌خواهید باز کنید مشخص کنید. جزئیات لازم را پر کنید و روی ‘باز کردن حساب’ کلیک کنید. لاگین و پسورد به ایمیل شما فرستاده می‌شود.

تفاوت حساب لایو و دمو Aron Groups چیست؟

حساب دمو برای یادگیری است و معامله‌گر با وجه مجازی معامله می‌کند و سود و ضرر آن مجازی است. حساب لایو یا همان اصلی نیازمند واریز پول است و سود و ضرر آن واقعی است.

با چه ارزهایی می‌توانم حساب باز کنم؟

واریز به بروکر با ارزهای دیجیتال تعیین شده و همچنین ارزهای دلار، یورو، لیر و تومان میسر است . پس از واریز به حساب‌های معاملاتی با هر یک از روش‌های مدنظر خودتان، وجه شما به یکی از سه ارز زیر (با توجه به حسابتان) تبدیل می‌شوند: حساب‌های بروکر آرون بر اساس ارزهای دلار (USD) و سِنت (USN)و تومان با نماد XTS هستند.

اسپرد حساب ها چگونه است؟

اسپرد تمامی حساب‌ها به‌جز حساب نانو، متغیر یا شناور است و عرضه و تقاضای بازار میزان آن را مشخص می‌کند. با این وجود اسپرد در حساب‌های استاندارد، وی آی پی و نقدی نسبت به نانو کاهش قابل‌توجهی دارد. برای مشاهده اسپرد نمادهای مد نظرتان کافی است یک حساب از نوع مدنظر خود، ساخته و در قسمت مارکت واچ، اسپرد نماد مد نظرتان را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم اهرم خود را تغییر دهم؟

برای تغییر اهرم حساب خود، به قسمت حساب‌ها، بررسی اجمالی حساب‌ها رفته و سپس روی لاگین یا همان شماره حساب مورد نظر بزنید. سپس روی گزینه تغییر اهرم بزنید. دقت فرمایید برای تغییر اهرم نباید «معامله باز» داشته باشید. درخواست شما نهایتاً تا یک ساعت کاری انجام می‌شود. همچنین توجه داشته باشید حساب‌های دمو قابلیت تغییر اهرم نداشته و در صورت نیاز می‌توانید حساب دمو جدید بسازید.

چند حساب معاملاتی در بروکر آرون گروپس میتوانم باز کنم؟

در بروکر آرون می‌توانید ۱۰ عدد حساب واقعی و ۴ عدد حساب دمو افتتاح کنید.
برای حساب‌های نقدی، کپی تریدینگ، دمو و انواع پراپ، تنها مجاز به استفاده از حالت پایه حساب هستید.
اما برای حساب‌های نانو، استاندارد و VIP شما می‌توانید یکی از دو حالت نتینگ یا هجینگ را انتخاب کنید.
در صورتی که نیاز به تغییر حالت حساب دارید نیز می‌توانید از قسمت پروفایل، درخواست تغییر حالت حساب، فرم مربوطه را با توجه به نیاز خود تکمیل و ارسال کنید تا اقدامات لازم انجام شود. توجه داشته باشید که در زمان ارسال درخواست نباید «معاملات باز» داشته باشید.

حداقل سپرده لازم برای افتتاح حساب‌های معاملاتی چقدر است؟

جهت افتتاح حساب‌ها، برای اولین‌بار صرفاً نیاز است که واریز به حساب‌ها به صورت زیر صورت پذیرد:
حساب استاندارد: ۵۰ دلار یا معادل آن به تومان
حساب نقدی: ۵۰۰ دلار یا معادل آن به تومان
حساب وی آی پی: ۲۵۰۰ دلار یا معادل آن به تومان
حساب نانو: ۱ دلار یا معادل آن به تومان
حساب پراپ آرون ۱۰۰: حداقل ۵۰ دلار یا معادل آن به تومان
حساب پراپ نیترو: حداقل ۳۰۰ دلار یا معادل آن به تومان
حساب کپی تریدینگ: برای مستر ۵۰۰ دلار و برای اینوستر ۱۰۰ دلار یا معادل این مبالغ به تومان
اما توجه داشته باشید که حداقل مبلع واریز به بروکر ۱ میلیون تومان و یا ۲۵ دلار یا معادل آن به ارزهای دیجیتال است و مشتریان می‌توانند در واریزهای بعد از فعال‌سازی حساب‌ها، معادل حداقل مبالغ فوق نیز واریز داشته باشند.
برای حساب‌های سرمایه‌گذاری نیز شرایط واریز متفاوت خواهد بود.

پلتفرم معاملاتی بروکر آرون گروپس چیست؟

در حال حاضر متاتریدر ۵ تنها پلتفرم معاملاتی در بروکر است، از ویژگی‌های متاتریدر می‌توان به مواردی از جمله: دسترسی آسان به قیمت لحظه‌ای، امکان استفاده از ابزار خطی و ترسیمی و اندیکاتورها، مشاهده نمودارها، انجام معاملات خریدوفروش، دریافت اخبار و غیره اشاره کرد. همچنین با داشتن نرم‌افزار متاتریدر امکان ایجاد اکانت دمو (آزمایشی) و ایجاد اکانت ریل (واقعی) وجود دارد.

چگونه می‌توانم پلت فرم معاملاتی خود را روی desktop / ios / Android / Mac دانلود کنم؟

نسخه‌های مختلف این برنامه را می‌توان از آدرس زیر دانلود کرد:
https://client.arongroups.co/downloads/

گذرواژه سرمایه‌گذار (Investor Password) چیست؟

پسورد سرمایه‌گذار یک پسورد دیگر جهت ورود به حساب معاملاتی شما در متاتریدر ۵ است. پسورد سرمایه‌گذار یک کلمه عبور شامل حروف و اعداد است. این یک دسترسی به حساب معاملاتی شما است که تنها می‌توان حساب و عملیات آن را مشاهده کرد. بدین ترتیب می‌توانید نتایج معاملات خود را به دیگران نشان دهید. هر حساب متاتریدر دارای ۲ پسورد جداگانه است. یک پسورد اصلی یا پسورد معامله‌گر و دیگری پسورد سرمایه‌گذار است. هر کدام از این پسوردها به ما دسترسی‌های مختلفی را در حساب معاملاتی متاتریدر می‌دهند. معمولاً ما با استفاده از پسورد معامله‌گر وارد حساب متاتریدر می‌شویم. با استفاده از پسورد یا کلمه عبور معامله‌گر قادر خواهیم بود تمام فعالیت‌های معاملاتی را در متاتریدر انجام دهیم. این یعنی ما می‌توانیم یک معامله ایجاد کنیم، آن را تغییر دهیم یا معاملات باز را ببندیم. اما زمانی که با استفاده از کلمه عبور سرمایه‌گذار وارد حساب معاملاتی متاتریدر ۵ می‌شویم، هیچ دسترسی به معاملات نداریم. بلکه تنها می‌توانیم معاملات باز و تاریخچه معاملات را ببینیم. وقتی شما کلمه عبور سرمایه‌گذار را به دیگر معامله‌گران می‌دهید آنها می‌توانند استراتژی معاملاتی شما را ارزیابی کنند. بدین ترتیب حساب معاملاتی شما در امان است. زیرا متاتریدر در حالت “پسورد سرمایه‌گذار” اجازه معامله کردن را به کاربر نمی‌دهد. شما ممکن است بخواهید کلمه عبور سرمایه‌گذار را به دیگر معامله‌گران، دوستان، اعضای خانواده، مشتریان و دیگر افراد ارائه کنید.

تفاوت Hedging و Netting در چیست؟

سبک معامله:
نتینگ:
شما بر روی یک نماد یک معامله باز خواهید داشت و در صورت اضافه کردن حجم میانگین‌گیری انجام خواهد شد. درصورتی‌که در خلاف جهت معامله اقدام به پوزیشن گیری کنید، از حجم معاملات باز شما کاسته خواهد شد.
هجینگ:
به‌ازای هر خرید یا فروش یک فاکتور جدید باز می‌شود و شما بر روی یک نماد چندین معامله بازِ خریدوفروش می‌توانید داشته باشید.

منابع نرخ‌ها و قیمت‌های بروکر آرون از کجاست؟

نرخ‌های تومانی به دلیل عدم وجود یک منبع معتبر داخلی، با استفاده از بررسی معیارهای مختلف توسط خود بروکر تنظیم می‌شوند.
اما سایر نرخ‌ها از ال‌پی‌ها دریافت می‌شوند که منابع به شرح زیر هستند:
b2broker
fx-edge / match trade
Lmax
Binance
Huobi

 

چگونه حساب کپی ترید بسازم و تنظیمات آن را سفارشی کنم؟

برای استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری در آفرهای کپی تریدینگ و افتتاح حساب، به روش زیر می‌توانید اقدام کنید: دانلود

پس از ساخت حساب کپی تریدینگ، شما باید حداقل یک آفر را بر اساس معیارها و بررسی‌های خود دنبال کرده و برای کپی تریدینگ فعال کنید، به این منظور به این روش اقدام کنید: دانلود

همچنین برای اعمال بهترین تنظیمات در اشتراک کپی تریدینگ خود، می‌توانید فایل زیر را مطالعه کنید: دانلود

آیا واریز به حساب بانک به‌تنهایی منجر به دریافت سود می‌شود؟

برای استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری بدون ریسک در حساب آرون بانک، شما می‌توانید حساب آرون بانک مدنظر خود را بسازید. در پنل کاربری به قسمت حساب‌ها و ساخت حساب اصلی مراجعه کنید. حساب آرون بانک و ارز پایه حساب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. سپس کافی است این حساب را با در نظر حداقل واریزی ۱۰۰ دلار یا معادل آن، شارژ کنید. توجه داشته باشید که در حساب آرون بانک هیچ‌گونه معامله در متاتریدر و… صورت نمی‌گیرد و صرفاً واریز وجه به این حساب‌ها، شما را به سود مد نظرتان می‌رساند. همچنین هر مشتری می‌تواند هم حساب بانک تومانی و هم حساب بانک دلاری ایجاد کرده و هم‌زمان از هر دو نیز برای سرمایه‌گذاری استفاده کند. سود آرون بانک در آخرین روز هر ماه میلادی به همین حساب واریز می‌شود.

برای استفاده از فرصت سرمایه‌گذاری در حساب صندوق چه اقداماتی نیاز است؟

برای کسب سود از صندوق سرمایه‌گذاری آرون که یک حساب با سود متغیر است، می‌بایست مراحل زیر را مدنظر قرار دهید: در صورتی که حساب صندوق ندارید، ابتدا در پنل کاربری به قسمت حساب‌ها رفته و در قسمت حساب‌های اصلی، حساب صندوق با نام Aron Investment Fund را بسازید. سپس لاگین و پسورد این حساب برای شما ایمیل می‌شود و با استفاده از آن در متاتریدر ۵ به حساب خود وارد شوید. با توجه به تعداد سهام درخواستی خود جهت خرید، حساب صندوق خود را شارژ کنید و توجه داشته باشید که هر سهم معادل دقیق ۱۰۰ دلار بوده و واریز کمتر از این میزان برای هر سهم قادر به خرید سهام نخواهید بود. برای نحوه سفارش‌گذاری و انتخاب نماد ماه جدید می‌توانید به پشتیبانی آنلاین بروکر مراجعه کرده و یا لینک زیر را مطالعه کنید:
دانلود

چرا به سرور بروکر در متاتریدر ۵ متصل نمی‌شوم؟

در هنگام استفاده از متاتریدر ۵ نیاز به فیلترشکن یا وی پی آن مناسب دارید، همچنین برای ورود به وب‌سایت یا استفاده متاتریدر نیاز به vpn یا فیلترشکن‌های آی پی ثابت نیست. همچنین دقت بفرمایید که در برخی مواقع ممکن است به دلیل ایرادات نرم‌افزاری شاید نتوانید به سرور بروکر آرون متصل شوید، در این مواقع بهترین راهکار حذف و نصب مجدد نرم‌افزار است. همچنین همواره آخرین نسخه برنامه‌ها را دانلود و نصب کنید.

چگونه حساب پراپ بسازم؟

برای استفاده از حساب‌های پراپ باید در ابتدا حداقل می‌بایست معادل هزینه حساب مد نظرتان را به یکی از حساب‌های معاملاتی خود واریز کنید. سپس به قسمت پروفایل، درخواست حساب پراپ مراجعه کرده و فرم را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که اگر حساب‌های شما موجودی کافی نداشته باشد، امکان مشاهده این فرم را نخواهید داشت.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر لینک زیر را مطالعه نمایید:
دانلود
همچنین اگر از قبل حساب پراپ داشتید و قصد فعال‌سازی مجدد حساب پراپ را دارید بایستی به تیکت مراجعه کرده و درخواست فعال‌سازی مجدد خود را از طریق قسمت تیکت ارسال کنید.

آیا به حساب‌های معاملاتی سود تعلق می‌گیرد؟

در حساب‌های استاندارد، نقدی و وی آی پی به مارجین آزاد، سود روزشمار سالانه در نظر گرفته می‌شود. این سود فقط برای مبلغی محاسبه می‌شود که در معامله استفاده نشده و جزو مارجین آزاد (Free Margin) است و در واقع به عنوان سپردۀ خالص (Equity – موجودی حساب با محاسبۀ سود و زیان معامله یا معاملات باز) منهای مارجین استفاده شده محاسبه می‌شود. این سود در آخرین روز هر ماه میلادی به حساب معاملاتی مشتری اضافه می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT