دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴

دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

افزایش ۱۰.۴ درصدی شیبا اینو و رسیدن آن به قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار توجه تریدرها را به خود جلب کرده است. در این پست به بررسی دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴

این افزایش قیمت به خوبی فعالیت مثبت بازار و سودهای بالقوه موجود در آن را نشان می‌دهد.
پیش بینی‌ها بر این اساس است که نرخ رایت شیبا تا ۱۰۰۹٪ افزایش می‌یابد، ۲۹.۱۱ میلیون توکن را از بین می‌برد و در نتیجه آن پویایی عرضه در بازار تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
ادغام PayPal و فهرست Kraken Pro باعث پذیرش SHIB می شود و احساسات بازار را تقویت می کند.
ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قابل توجه ۱۰.۴ درصدی قیمت خود را تجربه کرده است که در نتیجه آن را به ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار نزدیک شده است. این افزایش توجه تحلیلگران و معامله گران را به خود جلب کرده است. تحلیلگرن مشتاقانه به دنبال کشف دلایل این افزایش ناگهانی‌اند.

برخی این جهش قیمت شیبا را عمدتاً به دلیل افزایش ۱۰۰۰ درصدی نرخ سوختن آن و احساسات مثبت بازار پس از بهبود قیمت بیت کوین نسبت می‌دهند. در حالی که دیگران حدس می‌زنند که این افزایش قیمت ممکن است تحت تاثیر دلایل مختلفی باشد.

افزایش نرخ سوختگی شیبا اینو

شیبا که به دلایل زیادی به عنوان یک میم کوین OG شناخته می‌شود، نشانه‌ای از افزایش صعودی در پیش گرفته است. در همین حال، افزایش اخیر نرخ رایت SHIB شاهد ۱۰۰۹٪ در ۲۴ ساعت گذشته بوده و ۲۹.۱۱ میلیون توکن شیبا را نابود کرده است.

این کاهش عرضه، قیمت شیبا را بالاتر از مقاومت بحرانی افزایش داد و اکنون در بالای ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار ایستاده است. با وجود فروش قابل توجه (۲۱۱ میلیارد سکه در روز)، شیبا اینو انعطاف پذیری نشان داده و مسیر صعودی خود را حفظ می‌کند.

از سوی دیگر، با انحلال در مجموع ۵۴۱.۳۹ هزار دلاری شیبا، داده‌های On-chain نشان می‌دهد که فشار فروش شیبا کاهش یافته است. علاوه بر این، گزارش‌های کوینگلاس حاکی از آن است که علاقه باز برای شیبا اینو ۱۷.۷۳ درصد افزایش یافته و به ۶۹.۰۶ میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران به ارز دیجیتال شیبا است.

همکاری پی پال

علاوه بر این احساسات مثبت، همکاری اخیر شیبا با MoonPay PayPal به کاربران ایالات متحده این امکان را می‌دهد که توکن‌های شیبا را مستقیماً از طریق پردازشگر پرداخت رمزنگاری PayPal خریداری کنند. این ادغام به افزایش دسترسی و پذیرش میم کوین کمک کرده است.

کراکن لیست شیبا اینو

علاوه بر این، Kraken Pro، به عنوان یک صرافی برجسته مستقر در ایالات متحده، از فاز توسعه جدید خود پرده برداری کرده است که شامل اضافه شدن شیبا به جفت معاملات حاشیه خود است.

دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴

دلایل رشد شییا در می ۲۰۲۴

معامله گران در Kraken Pro اکنون می‌توانند SHIB را در برابر دلار آمریکا با حداکثر اهرم سه اهرمی استفاده کنند. این پلتفرم سقف ۱.۵ میلیارد SHIB را برای پوزیشن‌های لانگ و فروش کوتاه تعیین کرده است و تقاضای فزاینده‌ای را برای ارزهای دیجیتال الهام گرفته شده از میم کوینی مانند شیبا در بازار تامین کند.

تحلیل قیمت شیبا اینو

در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده افزایش ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. افزایش حجم معاملات نیز ۳۲ درصد افزایش یافته و به ۸۵۰ میلیون دلار با ارزش بازار ۱۵ میلیارد دلار رسیده است.

با نگاهی به آینده، تحلیلگران افزایش قیمت قابل توجهی را برای Shiba Inu پیش‌بینی می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند که افزایش ۲۲۶.۷۱ درصدی تا ۱ ژوئن ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۷۱۹۳ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT