فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

بهترین سایت فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

زمان مطالعه 11 دقیقه

آیا نمی دانید جواهراتی را که نیاز ندارید کجا بفروشید؟ می توانید حلقه نامزدی، گردنبند، انگشتر، دستبند و هر چیز دیگری که دارید را فروخته و با پول آن کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در این پست به معرفی بهترین سایت فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین سایت فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

راه های مختلفی وجود دارد، که از طریق آنها می توانید جواهراتی را که نمی خواهید یا به پول آن نیاز دارید را هم به صورت آنلاین و هم در منطقه محلی بفروشید.

می توانید از وب سایت هایی مانند eBay یا Facebook Marketplace برای داشتن مخاطبان زیاد استفاده نمایید. اگر جواهرات گران قیمت دارید، سایت هایی مانند Worthy یا TheRealReal ممکن است مناسب باشند. همچنین می ‌توانید در صورت نیاز فوری به پول نقد، مستقیماً به مکان ‌های محلی مانند جواهر ‌فروشی ها یا در نمایشگاه ‌های صنایع دستی بفروشید. همه آنها مزایا و معایب خود را دارند و در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

1. سایت Worthy

یکی از بهترین مکان ها برای فروش آنلاین جواهرات، Worthy است.

فروش جواهراتی مانند حلقه نامزدی الماس یا ساعت های فانتزی می تواند راهی برای کسب درآمد از جواهراتی باشد که دیگر به آن نیاز ندارید.

Worthy از روش راه اندازی حراج استفاده می کند، به این معنی که بسیاری از مردم جواهرات شما را خواهند دید، و می توانید به بالا ترین پیشنهاد اعلام شده جواهر خود را بفروشید.

می توانید اکسسوری هایی مانند موارد زیر را در Worthy بفروشید:

• گوشواره
• حلقه های ازدواج یا نامزدی
• گردنبند، مروارید و غیره
• دستبند
• الماس های شل و سنگ های قیمتی
• ساعت

به Worthy هر چه که دارید را می گویید (گردنبند، انگشتر و غیره) و شروع به فروش می کنید. آنها به شما ارسال رایگان (شامل بیمه) می دهند تا برای آنها ارسال نمایید. هنگامی که جواهرات شما در دست آنهاست، آنها را تمیز کرده، ارزیابی می کنند و حتی عکس های با کیفیت می گیرند.

قبل از اینکه جواهرات شما به مرحله حراج آنلاین برسد، حداقل قیمتی را که با آن موافق هستید – به نام قیمت رزرو – تعیین می کنید.

کل فرآیند معمولاً حدود 2 هفته از حمل تا دریافت پول طول می کشد.

2. جواهر فروشی های محلی

زمانی که تصمیم می گیرید جواهرات خود را بفروشید، یکی از راه ها جواهر فروشی های محلی است. این فروشگاه‌ ها خدمات شخصی را ارائه می ‌کنند و می ‌توانند هزینه جواهرات شما را فوری پرداخت کنند. بنابر این، اگر می خواهید جواهرات خود را به صورت حضوری بفروشید، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

قبل از رفتن به جواهر فروشی های محلی، ارزش جواهرات خود را ارزیابی کنید. برخی از فروشگاه ها ممکن است ارزیابی انجام دهند، اما اغلب برای اینکه بتوانید جواهرات خود را به شخصی که بهترین پیشنهاد را می دهد بفروشید بهتر است از قبل قیمت آن ها را بدانید.

و در مذاکره با قیمت پیشنهادی تردید نکنید. صاحبان فروشگاه انتظار آن را دارند و ممکن است بتوانید پول بیشتری برای جواهرات خود دریافت کنید.

برخی از فروشگاه‌ های محلی نیز گزینه ‌های خرید و فروش را ارائه می ‌دهند. اگر اعتبار فروشگاه را به جای پول نقد انتخاب کنید، ممکن است پول بیشتری دریافت نمایید.

حتما شناسه خود را همراه داشته باشید، زیرا بیشتر جواهر فروشی ها برای پردازش تراکنش به آن نیاز دارند.

با انتخاب فروش به صورت محلی برای جواهرات خود، معمولاً می توانید خیلی سریع تر از فروش جواهرات به صورت آنلاین پول دریافت نمایید که این یک مزیت بزرگ است.

نقد درآمد ارزی

3. گرو فروشی

اگر می خواهید بدانید در نزدیک خود کجا جواهرات را به صورت نقدی بفروشید، گرو فروشی ها معمولاً اولین انتخاب هستند.

گرو فروشی ‌ها مشاغل محلی هستند که بلافاصله پول نقد برای اقلامی مانند جواهرات خوب، کلکسیون‌ های سطح بالا و لوازم الکترونیکی می ‌دهند. گرو فروشی ها با ارائه وام بر اساس ارزش وثیقه کالای شما یا خرید مستقیم آن از شما کار می کنند.

در یک مغازه گرو فروشی، فرآیندی را خواهید یافت که معمولاً سریع و ساده است. چه تصمیم به گرو گذاشتن یا فروش داشته باشید، کارکنان ارزش جواهرات شما را ارزیابی خواهند کرد. این مقدار به قیمت های فعلی بازار، وضعیت کالا و موارد دیگر بستگی دارد. طلا، نقره، پلاتین، الماس و سنگ های قیمتی صرف نظر از شرایط آنها معمولا پذیرفته می شوند.

قبل از بازدید، جواهرات خود را تمیز کنید تا به بهترین شکل به نظر برسند و هر گونه گواهی یا مدارکی که صحت یا ارزش آن را تأیید می کند جمع آوری نمایید. این آماده سازی می تواند به شما در دریافت پیشنهاد بهتر کمک کند.

فروش در مقابل گرو گذاری:

• فروش: شما بلافاصله برای کالای خود وجه نقد دریافت می کنید بدون هیچ گونه تعهدی برای باز پرداخت.
• گرو گذاشتن: بر اساس ارزش جواهرات خود وام دریافت می کنید، با این شانس که پس از باز پرداخت وام به اضافه بهره، کالای خود را پس بگیرید.

4. فروش در مزایده

اگر می خواهید بدانید که جواهرات خود را کجا بفروشید تا بیشترین پول را به دست آورید، در حراجی به این دلیل که معمولاً مخاطبان زیادی برای خرید جواهرات شما وجود دارند می توان پول بهتری کسب کرد.

تنها کاری که می خواهد انجام دهید این است که یک خانه حراج پیدا کنید و با یک متخصص جواهرات تماس بگیرید. درک این نکته مهم است که جواهرات شما پس از پایان مناقصه به بالا ترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد.

کارمزد ها متفاوت هست، بنابر این مهم است که در مورد حق بیمه خریدار و کمیسیون فروشنده بپرسید، زیرا این موارد بر مبلغ نهایی شما تأثیر می گذارد. همچنین، قبل از اینکه با حراج جواهرات خود موافقت کنید، شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایید، زیرا باید از مراحل و زمان پرداخت آگاه باشید.

فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

5. سایت eBay

اگر به فروش جواهرات خود فکر می کنید، eBay می تواند مکان خوبی برای فروش آنها باشد. این یک بازار آنلاین است با افراد زیادی که به دنبال انواع مختلف چیز ها در سراسر جهان هستند.

ما اقلام زیادی از جمله جواهرات را در eBay طی سال ‌ها فروخته‌ ایم. این یک راه آسان برای فهرست کردن جواهرات خود به صورت آنلاین و دیدن اینکه آیا مردم در سراسر جهان به خرید آن علاقه دارند یا خیر است.

وقتی می ‌خواهید بفروشید، از تمام جهات عکس ‌های واضحی از جواهرات خود بگیرید و روی هر لوگو، بافت یا سنگی تمرکز کنید. همچنین می ‌توانید جواهرات را به افراد واقعی یا مانکن‌ ها نشان دهید تا آن ها را پوشیده و به خریداران کمک شود تا ببینند که ظاهر آن ها چگونه است.

برای قیمت گذاری رقابتی جواهرات خود، تحقیق کنید که اقلام مشابه به چه قیمتی به فروش می رسند. این ممکن است شامل بررسی فهرست ‌های فروخته ‌شده برای درک نحوه عنوان و توصیف سایر فروشندگان اقلام خود باشد.

eBay زمانی که جواهرات شما به فروش می رسد هزینه نهایی را دریافت می کند. بنابراین، این را در قیمت گذاری خود لحاظ کنید. با رویکرد صحیح، eBay می تواند مکان مناسبی برای کسب درآمد در حین تمیز کردن جعبه جواهرات شما باشد.

6. مغازه های مرسوله

مغازه های مرسوله یکی دیگر از مکان های محبوب برای فروش جواهرات هستند.

مرسوله به این معنی است که فروشگاه جواهرات شما را برای شما می فروشد و درصدی از قیمت فروش را به عنوان حق الزحمه خود می گیرد. این هزینه می تواند از 10٪ تا 70٪ باشد، بنابر این مهم است که قبل از موافقت با فروش اقلام خود، در مورد نرخ کمیسیون سوال کنید.

هنگام انتخاب یک فروشگاه مرسوله، به یاد داشته باشید:

• اعتبار و نظرات آنها را بررسی کنید.
• نرخ کمیسیون و روش های پرداخت آنها را بدانید.
• در مورد روند ارزش گذاری جواهرات بپرسید.
• در مورد نحوه ایمن سازی و بیمه اقلام شما در زمانی که در اختیار شماست، بپرسید، فقط در صورتی که مشتری با آن کنار بیاید.

چیزی که مغازه های مرسوله را از بقیه متمایز می کند این است که تا زمانی که کسی جواهرات را نخرد، هیچ پولی دریافت نخواهید کرد. بنابر این، اگر یک فروشگاه مرسوله حضوری باشد، ممکن است هفته‌ ها یا حتی ماه ‌ها طول بکشد.

7. فروش حیاط

هنگامی که به دنبال فروش لباس یا جواهرات کم ارزش خود هستید، ممکن است بخواهید یک فروش حیاطی راه اندازی کنید.

این رویداد های محلی برای فروش اقلام عالی هستند، از لوازم جانبی و لباس‌ گرفته تا وسایل روزمره که دیگر نمی ‌پوشید.

توصیه می کنیم در محل فروش گاراژ خود یک آینه نزدیک جایی که جواهرات خود را برای فروش دارید قرار دهید تا مردم ببینند که با جواهرات شما چگونه به نظر می رسند. این می تواند به تصمیم گیری در محل کمک کند و به افراد تجربه “قبل از خرید” را بدهد.

در حال حاضر، جواهرات در فروش حیاط معمولا به قیمت زیادی فروخته نمی شوند. اما، اگر جواهرات زیادی دارید که ارزش زیادی ندارند، این گزینه ای است که می توانید آن ها را سریع بفروشید و حداقل کمی پول دریافت کنید.

فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

فروش آنلاین جواهرات بصورت بین المللی

8. سایت Facebook Marketplace

اگر می خواهید جواهرات خود را بفروشید، Facebook Marketplace می تواند یک پلتفرم آنلاین مناسب باشد. با دسترسی محلی و سراسری، به شما امکان می دهد جواهرات خود را به راحتی فهرست کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از زوایای مختلف از جواهرات خود عکس بگیرید و عنوانی را با توضیحاتی سریع بنویسید. همچنین می ‌خواهد نوع جواهرات، مارک، شرایط و گواهی‌ ها یا ارزیابی ‌هایی که دارد را ذکر کنید.

با گرفتن عکس ‌های واضح از جواهرات خود از زوایای مختلف شروع کنید و مطمئن شوید که عکس‌ هایی از نزدیک برای برجسته کردن جزئیات و هر نوع کار دستی در آن قرار دهید.

از آنجایی که فیسبوک مارکت معمولاً به این معنی است که شما حضوراً با خریداران ملاقات خواهید کرد، به شدت توصیه می ‌کنیم در مکان ‌های عمومی با نور مناسب برای تراکنش‌ های محلی یا استفاده از روش‌ های پرداخت ایمن و حمل و نقل برای فروش از راه دور استفاده کنید.

9. نمایشگاه ها یا بازار های صنایع دستی محلی

اگر جواهرات دست ساز زیادی برای فروش دارید، ممکن است بخواهید یک غرفه در یک نمایشگاه یا بازار صنایع دستی محلی راه اندازی کنید. این رویداد ها به شما این فرصت را می دهد تا قطعات دست ساز خود را به افرادی ارائه دهید که از اقلام منحصر به فرد و صنایع دستی حمایت می کنن د.

برای یافتن مکان مناسب، در نمایشگاه ها و بازارهای محلی تحقیق کنید که خریداران علاقه مند به جواهرات را جذب می کند. به دنبال رویداد هایی باشید که سابقه فروش صنعتگران موفقی دارند. به یاد داشته باشید، همه نمایشگاه ها یکسان ایجاد نمی شوند، بنابر این نمایشگاه هایی را انتخاب نمایید که با سبک و مخاطبان شما مطابقت دارند.

10. سایت TheRealReal

اگر جواهرات لوکسی دارید که آماده جدا شدن از آن هستید، می توانید فروش را از طریق TheRealReal امتحان کنید.

RealReal یک فروشگاه آنلاین گران ‌قیمت است که اقلام لوکس مانند لباس ‌های طراحان، کفش و جواهرات را به فروش می‌ رساند. می توانید تا 85 درصد از قیمت فروش اقلام خود را کسب کنید.

این بازار در فروش محموله اقلام گران قیمت تخصص دارد. اگر برند هایی مانند Chanel، Cartier، Van Cleef & Arpels ، Tiffany & Co. و Rolex در مجموعه شما هستند، خوش شانس هستید، زیرا TheRealReal به این نام های لوکس معروف است.

11. سایت Sotheby’s

اگر می خواهید جواهرات ارزشمند خود را بفروشید، Sotheby’s یک خانه حراج معتبر است که به فروش هنر های زیبا، جواهرات و ساعت معروف است. آنها در سطح جهانی شناخته شده هستند و دفاتری در شهر هایی مانند ژنو، نیویورک، لس آنجلس و هنگ کنگ دارند.

Sotheby’s به فروش جواهرات گران قیمت معروف است و با حراج جواهرات سلطنتی خانواده بوربون پارما که میلیون ها دلار به فروش رسید، خبر ساز شد.

آنها متخصصانی دارند که می توانند به شما در درک ارزش جواهرات خود کمک کنند و شما را در فرآیند ارسال راهنمایی نمایند.
آنها همیشه آماده هستند تا قطعات را به صورت حضوری مشاهده کنند، و شما می توانید یک قرار ملاقات تعیین نموده یا در مورد بازدید بپرسید.

12. سایت Cash for Gold USA

Cash for Gold USA شرکتی است که جواهرات طلا مانند گردنبند طلا را خریداری می کند. همچنین جواهرات نقره و الماس را نیز می خرند.

Cash for Gold USA کیت های ارزیابی رایگان را ارائه می دهد و این کیت ها اولین گام برای تعیین ارزش اقلام شما هستند. فرقی نمی کند جواهرات شما سالم یا کمی آسیب دیده باشند. آنها علاقه مند به خرید بسیاری از جواهرات طلا و نقره می باشند.

سیستم پستی که آنها دارند این اطمینان را می دهد که می توانید طلای خود را بدون نگرانی از گم شدن آن ارسال کنید. اولویت آنها قرار دادن آن در یک فرآیند آسان و ایمن می باشد. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

1. یک کیت ارزیابی درخواست نمایید یا فرم حمل و نقل را از وب سایت آنها دانلود کنید.
2. جواهرات طلا یا نقره خود را با خیال راحت پست کنید.
3. منتظر پیشنهاد باشید.
4. پرداخت شده.

اگر تصمیم به پذیرش پیشنهاد آنها دارید، مبلغی برای جواهرات خود دریافت خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که قیمت فعلی بازار و وضعیت جواهرات شما بر پیشنهادی که دریافت می کنید تأثیر می گذارد.

توجه به این نکته مهم است که Cash for Gold USA انواع دیگری از طلا را نیز خریداری می کند. سکه، ساعت و حتی ضایعات طلا را می پذیرند. ادعا می کنند که قیمت های رقابتی و پاداش 10 درصدی را در مظنه شما ارائه می دهند وقتی که ارزیابی تایید شده از موسسه گوهر شناسی آمریکا (GIA) را دریافت می کنید. این به طور بالقوه می تواند در مقایسه با سایر رقبا پول نقد بیشتری به شما بدهد.

نکاتی برای فروش جواهرات

قبل از اینکه جواهرات خود را بفروشید، مهم است که ارزش آن را بدانید، آن را به بهترین شکل نشان دهید و آن را با عکس های خوب به خوبی به نمایش بگذارید. نادیده گرفتن این مراحل ممکن است شما را در هنگام فروش در مضیقه قرار دهد.

چگونه بفهمیم جواهرات خود چقدر ارزش دارند؟

دانستن اینکه جواهرات شما چقدر ارزش دارند مهم است زیرا بر مکان و نحوه فروش آن تأثیر می گذارد.

اگر جواهرات شما ارزشمند هستند، ممکن است پیشنهاد های بهتری را در مکان‌ هایی مانند خانه حراج ساتبی یا خدمات تخصصی برای جواهرات زیبا دریافت کنید.

از سوی دیگر، اگر جواهرات شما ارزش بازار کمتری دارند، با گزینه های محلی یا بازار های آنلاین می توانند سریع تر و راحت تر به فروش برسند.

برای اینکه بدانید جواهرات شما چقدر ارزش دارند، سعی نمایید از یک متخصص معتبر ارزیابی استفاده کنید. آنها به چیز هایی مانند کیفیت، محتوای طلا و اینکه آیا الماس یا سایر فلزات گرانبها وجود دارند یا خیر نگاه می کنند تا ارزش آن را بفهمند.

می توانید از طریق گروه هایی مانند American Gem Society یک ارزیاب خوب پیدا کنید.

تهیه جواهرات برای فروش

پس از اینکه ارزش آن را فهمیدید، مطمئن شوید که جواهرات شما آماده فروش هستند.

تمیز کردن مهم است؛ حتی می ‌توانید به خدمات حرفه‌ ای برای درخشش آن فکر کنید، مخصوصاً برای اقلام ارزشمندی مانند قطعات الماس. بررسی نمایید که آیا به تعمیرات نیاز است یا خیر، و سوابق کیفیت و مواد جواهرات را نگه دارید.

این جزئیات به متقاعد کردن خریداران بالقوه در مورد ارزش آن کمک می کند.
عکاسی از جواهرات خود برای لیست

عکس هایی بگیرید که درخشش و جزئیات جواهرات شما را به نمایش بگذارد و آنها را برای خریداران جذاب کند.

از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده کنید و زمانی که می توانید دقیق ترین نمایش جواهرات خود را به دست آورید، در نور طبیعی عکس بگیرید.

سوالات متداول

در زیر به سوالات متداول درباره محل فروش جواهرات پاسخ داده شده است.

بهترین راه برای فروش جواهرات چیست؟

بهترین راه برای فروش جواهرات به آنچه دارید بستگی دارد. اگر حلقه نامزدی برای فروش دارید، توصیه می کنیم سعی کنید آن را در Worthy بفروشید. اگر به پول نقد فوری نیاز دارید (مانند همان روز)، پیدا کردن یک جواهر فروشی محلی یا یک مغازه گرو فروشی در نزدیکی شما ممکن است گزینه های خوبی باشد. اگر جواهرات ارزان زیادی دارید، مانند جواهرات لباس، Craigslist یا فیس بوک ممکن است گزینه های خوبی باشند.

از کجا می توانم بیشترین پول را برای فروش جواهرات دریافت کنم؟

برای به دست آوردن بیشترین پول برای جواهرات خود، به فروش جواهرات خود به طور مستقیم به مشتریان در پلتفرم های آنلاین فکر کنید. این امر واسطه را نادیده می گیرد و به شما امکان می دهد قیمت های رقابتی را تعیین نمایید.

چگونه می توانم جواهرات خود را بدون خراب شدن بفروشم؟

برای جلوگیری از خراب شدن، در مورد بازار فعلی جواهرات مشابه تحقیق کرده، قیمت منصفانه ای تعیین نموده و همیشه از روش ها و پلتفرم های پرداخت امن با محافظت از فروشندگان استفاده کنید. اگر اقلام با ارزشی را می فروشید، دریافت ارزیابی از یک گوهر شناس معتبر یا یک جواهر ساز مورد اعتماد نیز می تواند ارزش جواهرات شما را اثبات کند.

فروش جواهرات به گرو فروشی بهتر است یا جواهر فروشی؟

اگر فروشگاه به ارزش فروش مجدد قطعات شما علاقه مند باشد، فروش به یک جواهر فروشی ممکن است پول بهتری برای شما به همراه داشته باشد. با این حال، گرو فروشی ها معمولا سریع تر به شما پرداخت می کنند. اگر به پول نقد سریع نیاز دارید و مایل به پذیرش قیمت بالقوه پایین تر هستید، فروشگاه های گرو فروشی می توانند یک گزینه مناسب باشند.

آیا جواهر سازان محلی جواهرات را می خرند؟

بسیاری از جواهر سازان محلی جواهرارات می خرند، به خصوص اگر قطعه ای باشد که می توانند دوباره بفروشند یا برای قطعات استفاده کنند. همیشه ایده خوبی است که چند مشاوره با جواهر سازان مختلف در منطقه خود داشته باشید تا پیشنهادات را مقایسه کنید.

بهترین مکان برای فروش جواهرات در نزدیکی من چیست؟

بهترین مکان برای فروش جواهرات در نزدیکی شما بستگی به نوع جواهرات شما دارد. اگر مدرن یا پر تقاضا باشد، جواهر فروشان محلی یا فروشگاه های مرسوله ممکن است قیمت های خوبی به شما بدهند. اما اگر منحصر به فرد یا قدیمی باشد، ممکن است از بازار های تخصصی یا پلتفرم های آنلاینی که مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهند، نتایج بهتری دریافت نمایید.

امیدواریم از این مقاله در مورد فروش آنلاین و حضوری جواهرات لذت برده باشید.

همانطور که می بینید مکان های زیادی برای فروش جواهرات شما وجود دارد. چه عیار نقره، حلقه نامزدی، گردنبند الماس، یاقوت کبود، یاقوت یا حتی جواهرات تاریخی یا ملکی برای فروش داشته باشید، خریداران جواهرات زیادی هستند که ممکن است به جواهراتی که دیگر نمی خواهید علاقه مند شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT