سایت برای فروش عتیقه

6 سایت برای فروش عتیقه و کلکسیون آنلاین

زمان مطالعه 3 دقیقه

صنعت عتیقه و کلکسیون بسیار بزرگ است. و با تغییر سریع روندهای طراحی داخلی، فقط بزرگتر می شود. با افزایش آگاهی از پایداری، افراد بیشتری به دنبال جایگزین های سبزتر هستند و به خرید مبلمان دست دوم و قطعات داخلی روی می آورند.

بنابراین اگر هنوز لامپ عتیقه مادربزرگتان متعلق به دهه 50 یا یک کمیک فوق العاده کمیاب مارول مربوط به دوران طلایی را دارید، هنوز آنها را دور نیندازید! در عوض، از این پلتفرم‌ها برای فروش آنلاین عتیقه‌جات و اشیاء کلکسیونی خود استفاده کنید و مقداری درآمد کسب کنید!

سایت برای فروش عتیقه: Chairish

این پلت فرم همه چیز در مورد گرد هم آوردن علاقه مندان و خبره های عتیقه است. Chairish مجموعه بزرگی از مبلمان و آثار هنری قدیمی دارد و هزاران خریدار از آن بازدید می کنند. اگرچه بیشتر موارد دکوراسیون داخلی را فهرست می کند، اما می توانید کتاب های کمیاب را نیز بفروشید.

Chairish برای هر خرید 20٪ تا 30٪ کمیسیون دریافت می کند و فرآیند حمل و نقل و جابجایی را انجام می دهد.

1stDibs

این یک پلتفرم عالی دیگر است که در آن می توانید عتیقه جات و اشیای کلکسیونی خود را بفروشید و مقداری درآمد کسب کنید. شما می توانید طیف وسیعی از اقلام از مبلمان و نقاشی گرفته تا جواهرات و ساعت را بفروشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید، کالای خود را فهرست کنید و منتظر بمانید تا خریدار شما را پیدا کند!

تیم 1stDibs ابتدا محصول شما را بررسی می‌کند و زمانی که خریدار کالای شما را خریداری می‌کند، کمیسیون کمی دریافت می‌کند.

سایت برای فروش عتیقه: Etsy

Etsy یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای هنرمندان و کارآفرینان خلاق است. شما فقط باید طاقچه خود را انتخاب کنید، یک مغازه باز کنید و عتیقه جات و کلکسیون خود را بفروشید. علاوه بر این، فروشندگان به ابزارهای تبلیغاتی و تحلیلی دسترسی دارند که می تواند به آنها کمک کند تا به ترتیب دسترسی خود را افزایش دهند و روندهای تجاری را تجزیه و تحلیل کنند.

Etsy هنگام خرید کالای شما، کارمزد لیست 0.20 دلار و کارمزد تراکنش 6.5٪ را دریافت می کند.

Ebay

Ebay یکی دیگر از پلتفرم‌های عالی است که می‌توانید از آن برای فروش آنلاین عتیقه‌جات و اشیای کلکسیونی خود و کسب درآمد استفاده کنید. میلیون‌ها خریدار هر روز از eBay استفاده می‌کنند، بنابراین کالای شما مطمئناً توجه دیگران را به خود جلب می‌کند.

بهترین بخش این است که eBay فقط پس از 250 مورد اول ماه، هزینه لیست را دریافت می کند و 10٪ -15٪ کمیسیون می گیرد و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین پلتفرم ها برای فروش عتیقه های شما تبدیل می کند.

RubyLane

RubyLane همه چیز درباره چیزهای قدیمی است! اگر کلکسیون کمیاب یا مبلمان آنتیک دارید، RubyLane همان چیزی است که برای کسب درآمد به آن نیاز دارید. اگر بیش از 15 مورد در ماه را فهرست نکنید، هزینه ای ماهانه از شما دریافت نمی شود و برای هر خرید، 9.9٪ کارمزد فروش اعمال می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مغازه ایجاد کنید و شروع به فروش عتیقه جات و اشیای کلکسیونی خود کنید!

سایت برای فروش عتیقه: Bonanza

Bonanza یکی دیگر از پلتفرم های عالی برای فروش اقلام عتیقه است. می توانید از گزینه تبلیغاتی Bonanza برای افزایش فروش خود استفاده کنید. بسته به سطح تبلیغاتی که انتخاب کرده اید، هزینه ای دریافت می شود. علاوه بر این، حتی می‌توانید Google Analytics را به فروشگاه خود متصل کنید و تمام اطلاعات مربوط به روندهای تجاری را دریافت کنید.

Bonanza برای هر خرید یک کارمزد تراکنش 0.25 دلاری و یک کارمزد ارزش نهایی 3.5-5٪ دریافت می کند.

اینها قانونی ترین پلتفرم هایی هستند که می توانید برای فروش عتیقه جات و اشیای کلکسیونی خود و کسب درآمد خوب از آنها استفاده کنید. پس به زیرزمین بروید و به اطراف نگاه کنید. ممکن است آیتم‌های قدیمی پیدا کنید که می‌توانند برای شما درآمدی داشته باشند!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT