دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی

دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی : 10 برنامه که برای هر تست 10 تا 50 دلار پرداخت می کنند

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر عاشق بازی‌های ویدیویی هستید و به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد اضافی هستید، پس خوش شانس هستید زیرا شرکت‌های بازی می‌خواهند افرادی مانند شما را برای آزمایش بازی‌های ویدیویی استخدام کنند. این بدان معناست که می‌توانید قبل از انتشار به بازی‌های ویدیویی جدید دسترسی داشته باشید، آنها را برای باگ‌ها و خطاها آزمایش کنید و پول نقد کسب کنید. دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی را یاد بگیرید.

تست بازی های ویدیویی یک راه عالی برای گیمرها است تا در حین لذت بردن، مقداری پول اضافی به دست آورند. شما می توانید قبل از انتشار بازی های ویدیویی بازی کنید، نسخه نهایی را تحت تأثیر قرار دهید و یک شبکه با گیمرها و توسعه دهندگان همکار بسازید. بنابراین، اگر به دنبال پول اضافی هستید، این 10 وب سایت را که برای تست بازی های ویدیویی به شما پول می دهند، بررسی کنید.

دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی: GameTester.gg

این یک وب سایت عالی است که در آن علاقه مندان به بازی می توانند بازی های منتشر نشده را انجام دهند و با توسعه دهندگان برای بهتر کردن بازی های ویدیویی همکاری کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در GameTester.gg ایجاد کنید، به پروژه ای اختصاص پیدا کنید، بازی را کامل کنید و بازخورد ارائه دهید.

برای هر بازی که تست می کنید، امتیاز تجربه به شما داده می شود. امتیازهای بیشتر شانس شما را برای به دست آوردن پروژه های بزرگتر و امتیازهای GTGold افزایش می دهد. GTGold ارز این پلتفرم است که می توان آن را در کیف پول دیجیتال یا حساب بانکی شما نقد کرد.

FreeCash

FreeCash یکی دیگر از وب سایت های عالی است که در آن می توانید بازی ها، برنامه ها و نظرسنجی های کامل را برای کسب درآمد آزمایش کنید. شما می توانید از 0.50 دلار تا 120 دلار از انجام بازی ها درآمد کسب کنید. برای آزمایش برنامه های دیگر، می توانید انتظار داشته باشید که تا 75 دلار درآمد داشته باشید. فقط یک پیشنهاد از صفحه کسب درآمد انتخاب کنید، پیشنهاد را تکمیل کنید و سکه بگیرید!

سکه ها را می توان با دلار یا ارزهای دیجیتال نقد کرد. FreeCash برخی از بالاترین پرداخت ها را در مقایسه با سایر برنامه ها دارد. همچنین نظرات کاربران خیره کننده ای دارد، پس منتظر چه هستید؟

BetaFamily

همانطور که از نام آن پیداست، BetaFamily به شما این امکان را می دهد که با انجام تست بتا روی بازی ها و برنامه های مختلف درآمد کسب کنید. می توانید انتظار داشته باشید که برای هر آزمایش حدود 5 تا 20 دلار درآمد داشته باشید. BetaFamily یک سیستم پاداش دارد که مقدار دقیق پولی را که به دست می آورید و امتیاز کلی شما را تعیین می کند. این الگوریتمی است که بازخورد گزارش تست شما را تجزیه و تحلیل می کند. داشتن رتبه بالاتر به این معنی است که شما به پروژه های بزرگتری منصوب خواهید شد.

دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی: GameRound

GameRound وب سایت جالب دیگری است که به علاقه مندان و توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا برای ساخت بازی های بهتر و کسب جوایز همکاری کنند. برای هر بازی که با موفقیت تست می کنید، می توانید G.points کسب کنید. می‌توان آن‌ها را در فروشگاه G.point برای کالاهای بازی و چیزهای دیگر بازخرید کرد.

GameRound از معیاری پیروی می کند تا مشخص کند چند امتیاز کسب می کنید. اگر جزو 500 نفر اولی هستید که حداقل 30 دقیقه بازی را دانلود کرده و بازی می کنند، 5 امتیاز دریافت می کنید. اگر یک بررسی را در بالا تکمیل کنید، 15 امتیاز و اگر نظر شما توسط استودیو بازی انتخاب شود، 30 نفر اول 25 امتیاز دریافت خواهند کرد.

PlayTestCloud

PlayTestCloud هر ماه بیش از 100000 دعوت نامه آزمایشی را برای کاربران خود ارسال می کند. اگر یکی را دریافت کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را انجام دهید و بازخورد خود را ارسال کنید. شما به راحتی می توانید حدود 9 دلار برای تست بازی و نظرسنجی 15 دقیقه ای کسب کنید. مقدار دقیق به تعداد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و طول آزمون پخش بستگی دارد.

برای دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی در PlayTestCloud، فقط ثبت نام کنید و یک آزمون صلاحیت را تکمیل کنید تا بتوانید در آزمون های پخش بعدی در نظر گرفته شوید.

Antidote

اگر به دنبال کسب درآمد برای آزمایش بازی های ویدیویی هستید، آنتی دوت یکی دیگر از پلتفرم های عالی است. به عنوان یک تستر، باید بازی را دانلود و بازی کنید. شما باید در مورد تجربه کلی و همچنین هرگونه اشکالات بازخورد بدهید.

برای هر بازی که آزمایش می‌کنید، امتیاز تجربه و امتیاز پادزهر دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای چیزهای بازی مانند کارت‌های هدیه Steam و کالا استفاده کنید. برای انتخاب شدن برای یک پروژه، باید شرایط مشخص شده را برآورده کنید و پس از آن آماده هستید!

دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی: TestBirds

TestBirds به شما امکان می دهد با آزمایش بازی های ویدیویی، برنامه ها یا هر نرم افزاری درآمد کسب کنید. برای یک تست قابلیت استفاده معمولی، می توانید 15 تا 20 پوند درآمد داشته باشید و به ازای هر اشکالی که پیدا کنید، درآمد اضافی خواهید داشت. علاوه بر این، وقتی برای آزمون دعوت می‌شوید، می‌توانید مهلت‌های دقیق را ببینید تا بتوانید انتخاب کنید که دعوت را قبول کنید یا آن را رد کنید.

Test.IO

Test.IO یک وب سایت عالی است که برای تست بازی های ویدیویی به شما پول می دهد. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که هر روز حدود 5 دعوتنامه تست بازی دریافت کنند، گاهی اوقات بیشتر بسته به دستگاه و موقعیت جغرافیایی آنها. بسته به کیفیت و کمیت باگ هایی که پیدا می کنید، می توانید به راحتی تا 50 دلار بپردازید.

همچنین اگر توسعه دهندگان به دنبال الزامات پیچیده مانند یک دستگاه، زبان یا مکان خاص هستند و شما همسان می شوید، می توانید پول بیشتری دریافت کنید.

TesterWork

TesterWork برای آزمایش برنامه های موبایل و وب به شما پول می دهد. برای هر آزمون، بسته به تعداد باگ هایی که پیدا می کنید یا مدت زمانی که صرف می کنید، پولی به شما پرداخت می شود. این بستگی به نرخی دارد که سازنده پروژه می خواهد ارائه دهد.

برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید، در آزمون ارزیابی آنلاین شرکت کنید و سپس منتظر یک پروژه باشید. پرداخت دقیق هر پروژه توسط سازنده پروژه مشخص شده و در دعوتنامه آزمون درج شده است.

دریافت پول برای تست بازی های ویدیویی: TestingTime

با TestingTime، نه تنها برای آزمایش بازی‌های ویدیویی، بلکه برای آزمایش محصولات نرم‌افزاری، ابزارها، و غذا و شرکت در مطالعات نیز پول دریافت می‌کنید. با توجه به مدت زمانی که برای آزمایش صرف کرده اید و بازخورد شما چقدر مفید بوده است، مبلغی را دریافت خواهید کرد. پروژه هایی که بیشترین پرداخت را دارند، پروژه هایی هستند که به صورت حضوری یا از طریق تماس ویدیویی انجام می شوند.

برای پروژه هایی که با علایق و مهارت های شما مطابقت دارند دعوت نامه دریافت خواهید کرد. اگر بپذیرید، یک ارزیابی اولیه کوچک انجام خواهید داد تا مطمئن شوید که برای پروژه مناسب هستید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT