خرید جواهر از سایت خارجی

خرید جواهر از سایت خارجی

زمان مطالعه 3 دقیقه

با گسترش فضای اینترنتی و توسعه برندهای مختلف، حوزه مجازی برای انتشار و فروش انواع طلا و جواهر جایگاه شاخصی پیدا نموده است. خرید جواهر از این سایت ها کار خریدار را بسیار ساده‌تر نموده و زحمت او را تقلیل کرده است. امروزه شاهد جایگزینی خرید مجازی به جای شیوه‌های خرید سنتی و قدیمی هستیم. در این مطلب به معرفی بهترین سایت ها برای خرید جواهر از سایت خارجی می پردازیم.

خرید با پی پال

خرید جواهر از سایت خارجی

1- سایت بولگاری

سایت بولگاری جواهراتی را به شما عرضه می‌کند که افراد مشهور و خاندان سلطنتی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این سایت توسط برند مشهور و جهانی بولگاری راه اندازی شده است که علاوه بر ساخت انواع جواهر، طراحی آن‌ها را نیز بر عهده دارد. علاقه‌مندان به جواهرات اصل و لوکس با این سایت آشنایی دارند و جهت خرید به آن مراجعه می‌کنند. بازاریابان و ایده‌پردازان زیادی به این سایت مراجعه می‌نمایند تا جواهرات نفیس و لوکس آن را ببیند و بتوانند در راستای فعالیت خود از آن‌ها بهره بگیرند.

این برند ایتالیایی به خوبی توانسته سلایق متنوع علاقمندان به جواهر را پوشش دهد و کلکسیون‌های مختلفی از جواهر را مطابق با فصول مختلف سال به نمایش درآورد. شایان ذکر است که این سایت علاوه بر چند رسانه‌ای بودن چند زبانه نیز است و امروزه علاوه بر جواهرات، کالاهای لوکس دیگری را نیز ارائه می‌نماید. در پایان باید به این نکته اشاره نمود که بولگاری تحت نظر یک برند ایتالیایی فعالیت می‌کند.

خرید با ویزا و مستر

2- سایت تیفانی

اگر به تلفیق دنیای مد و جواهر علاقه دارید، تیفانی همان سایتی است که می‌تواند انتظارات شما را برآورده نماید. یکی از سایت‌های معتبر خارجی در زمینه ارائه جواهرات، طلا و ساعت‌های لوکس هست که بر اساس یکی از برترین برندهای دنیا پایه‌ریزی شده است. میلیون‌ها صفحه از این سایت معتبر به صورت ایندکس شده در فضای مجازی موجود است.

جواهرات ارائه شده در تیفانی از حیث کیفیت و درجه ساخت در راس بسیاری از جواهرات دنیا قرار گرفته است. وب‌سایت تیفانی یکی از سایت‌های مورد رضایت است که جهت خرید جواهر از سایت‌های خارجی در ایران پیشنهاد می‌گردد، زیرا هر آن‌چه که یک سایت معتبر جهت خرید جواهر باید داشته باشد، در این مرکز به چشم می‌خورد.

3- سایت کارتیه

سومین سایت معتبری که در مسیر معرفی سایتهای خارجی برتر جهت خرید طلا و جواهر مورد بررسی قرار می‌گیرد، سایت کارتیه است که مربوط به کشور مد اروپایی، یعنی فرانسه می‌باشد. شهرت این سایت مختص پایتخت اروپا نیست بلکه در کل اروپا از محبوبیت زیادی بهره‌مند شده است. در حال حاضر سایت کارتیه علاقمندان زیادی دارد و توانسته موفقیت گسترده‌ای را به خود اختصاص دهد. سایتی موفق که در دنیای مجازی جزو پربازدیدترین مراکز خرید جواهر است. اغلب سلبریتی‌ها جهت تهیه جواهرات خود به این سایت مراجعه می‌کنند.

از این رو، روز به روز بر شمار طرفداران این سایت خارجی افزوده می‌شود و مراجعه به سایت جهت خرید رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه می‌نماید. شاید خاص بودن محصولات این سایت یک تصور اشتباه را برای مخاطب ایجاد نماید. تصور اشتباه این است که فقط افراد ثروتمند به این سایت می‌روند. در صورتی که بازه قیمتی کارتیه بسیار گسترده است و می‌توانید محصولاتی با قیمت‌های پایین‌تر را نیز بیابید. بنابراین اقشار مختلف جامعه می‌توانند جهت خرید جواهر از این سایت خارجی اقدام نمایند و محصول مورد نظر خود را بیابند.

4- سایت پیاژه

سایت سوئیسی پیاژه سومین سایت معتبر جهت خرید طلا و جواهر قلمداد می‌شود. این سایت از حیث طراحی توانسته ردیف جلو را به خود اختصاص دهد و جواهراتی با طراحی استثنایی و فوق‌العاده را به معرض نمایش دربیاورد. حضور طراحان برجسته جواهر در این سایت توانسته به یک نقطه متمایزکننده میان پیاژه و دیگر سایت‌ها مبدل شود.

اگر نام برند پرنسس‌ها را شنیده باشید و مشتاق باشید که از آن خرید کنید، باید بگوییم که این سایت در راستای عرضه این سری از محصولات قرار دارد. بازه قیمتی مربوط به طلا و جواهرات سایت پیاژه بسیار گسترده است و خریداران می‌توانند از چند صد دلار تا چند هزار دلار برای خرید خود هزینه کنار بگذارند. هم اکنون سلبریتی‌های مشهوری که بر روی فرش قرمز قدم می‌گذارند، معمولا یکی از جواهرات اعلای پیاژه را نیز استفاده کرده‌اند.

5- سایت سواروسکی

پنجمین سایت معتبر خارجی که می‌توانید جهت خرید جواهر در ایران مورد استفاده قرار دهید، سواروسکی است. شاید اعتبار این سایت به پای سایت‌های قبلی نرسد، اما در دنیای خرید طلا و جواهر یکی از مراکز مطرح می‌باشد. در نهایت، جواهرات این مجموعه اتریشی در کنار چشم نواز بودن، شیک و اما ساده هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT