احتمال انفجار یک ارز مهم

احتمال انفجار یک ارز مهم !

زمان مطالعه 2 دقیقه

احتمال انفجار یک ارز مهم : از آنجایی که اکثر دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال یک هفته دیگر با روند صعودی را پشت سر گذاشتند، سرمایه‌ گذاران و تحلیل‌ گران از خود می‌پرسند که آیا هر یک از شرکت‌ کنندگان در حال پیشرفت بازار می‌توانند فشار صعودی قوی‌ تری داشته باشند و ارزش خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

احتمال انفجار یک ارز مهم

یکی از ارزهای رمزپایه شناخته شده توانایی افزایش عظیم قیمت خود را در یک بازه زمانی کوتاه نشان داده است و آن XRP است. اگر روند تاریخی این ارز را ببینید می توان فهمید که قیمت این ارز دیجیتال در یک بازه زمانی کوتاه رشد 1260 درصدی را تجربه کرده است و از 0.25 دلار به 3.40 دلار در عرض چند روز در ژانویه 2018 رسید. زمانی که بالاترین رکورد خود (ATH) را ثبت کرد.

همچنین شایان ذکر است که فقط یک سال قبل، در ژانویه 2017، این دارایی کریپتو با قیمت 0.006385 دلار در حال تغییر بود، که به این معنی است که موفق شده است ارزش خود را بیش از 500 برابر در مدت تنها 12 ماه افزایش دهد.

عواملی که به رشد ریپل کمک می کنند!

اگرچه قیمت فعلی آن بسیار پایین‌ تر از این رکورد است، اما XRP پیشرفت‌ هایی را در زمینه‌های دیگر نشان داده است که به طور بالقوه می‌تواند به تکرار این موفقیت کمک کند، از جمله کسب شفافیت مقرراتی از طریق شکایتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل ارائه کرده بود.

به عنوان یادآوری، SEC ریپل را به فروش غیرقانونی توکن XRP متهم کرده بود که اوراق بهادار را در نظر می گرفت، اما قاضی آنالیسا تورس در 13 ژوئیه 2023 حکم داد که خرده فروشی این ارز رمزنگاری شده به منزله فروش اوراق بهادار نیست و ترس سرمایه گذاران را از بین برد.

اخیراً، رگولاتور تصمیم گرفته است به طور کامل از پرونده مدیران ارشد شرکت بلاک چین – براد گارلینگ هاوس مدیر عامل و کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران شرکت، کناره گیری کند، و تمام اتهامات مدنی علیه آنها را رد کرده و به این دادگاه طولانی مدت پایان دهد.

علاوه بر این، XRP دارای یک جامعه عظیم است که نه تنها شامل کسانی می شود که برای خرید ریپل اقدام کرده اند و علاقه مندان را شامل می شود، بلکه کارشناسان حقوقی مانند جیمز کی فیلان، جان ای. دیتون و جرمی هوگان را نیز در بر می گیرد، که در طول پرونده دادگاه، عموم را از هر تحولی مطلع می کردند.

عملکرد قیمت ریپل

در زمان انتشار، پنجمین دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار (31.22 میلیارد دلار) با قیمت 0.601 دلار در حال نوسان است که نشان دهنده افزایش 8.20 درصدی در روز است و به افزایش 9.27 درصدی نسبت به هفته قبل است.

در واقع، XRP همه شرایط لازم برای ادامه رشد قیمت خود را دارد، اگرچه رشد 1000 برابری ریپل ، حداقل در آینده نزدیک، چندان امکان پذیر نیست. با این حال، همه چیز در این بخش اغلب می تواند به سرعت تغییر کند، به همین دلیل مهم است که شخص قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام داده و خطرات را بسنجید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT