پیش بینی بیت کوین سال ۲۰۲۵

پیش بینی بیت کوین سال ۲۰۲۵

زمان مطالعه 2 دقیقه

این پیش‌بینی شرکت برنشتاین به تأیید ETF بیت‌کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا بستگی دارد که به گفته او احتمالاً در اوایل سال 2024 اتفاق خواهد افتاد! در این مطلب به پیش بینی بیت کوین سال ۲۰۲۵ می پردزایم.

پیش بینی بیت کوین سال ۲۰۲۵

بر اساس پیش بینی جدید شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری برنشتاین، قیمت بیت کوین تا سال 2025 می تواند به 150000 دلار برسد.

گوتام چوگانی، تحلیلگر برنشتاین، در یادداشتی، به خوش‌بینی در مورد تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در دو سال آینده اشاره کرد.

طبق گزارشی از CNBC، چوگانی در این یادداشت نوشت که معتقد است سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا احتمالاً ETF بیت کوین را در سه ماهه اول سال 2024 تایید خواهد کرد.

شرکت برنشتاین، همراه با سایر شرکت‌های وال استریت، خرید بیت کوین را به عنوان یک دارایی سرمایه‌گذاری در سال 2018 رد کرده بود. اما از اواخر سال 2022 پیگیر وضعیت بیت کوین بوده و به این دارایی علاقه نشان داده است.

حالا این شرکت می‌گوید، تایید شدنETF بیت‌کوین به سرمایه‌گذاران بزرگ و قوی این امکان را می‌دهد که برای اولین بار از طریق یک محصول سرمایه‌گذاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا، اقدام به سرمایه گذاری در بیت کوین نمایند.

تارکت 150,000 دلاری تقریباً پنج برابر قیمت فعلی بیت کوین در حدود 34,000 دلار و بیش از دوبرابر بالاترین قیمت تاریخ آن یعنی 67,000 دلار از نوامبر 2021 است.

در صورت تحقق، پیش‌بینی برنشتاین نشان‌دهنده یک تغییر عظیم برای این ارز دیجیتال نسبت به فروش شدید و روند نزولی آن در سال گذشته خواهد بود.

بیت کوین اخیراً رشد قیمتی داشته است و هفته گذشته برای اولین بار از می 2022 به 35000 دلار رسیده است. سرمایه گذاران امیدوارند که سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا پس از امتناع از درخواست تجدیدنظر در مورد حکم دادگاه در شکایت شرکت گری اسکیل، ETF بیت کوین را تأیید کند. با این حال، گری جنسلر، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا به شدت از صنعت کریپتو انتقاد کرده است، بنابراین مشخص نیست که آیا قانونگذاران از ETF بیت کوین استقبال خواهند کرد یا خیر.

برنشتاین همچنین خاطرنشان کرد که رویداد هاوینگ آینده در سال 2024 به افزایش قیمت بیت کوین با حذف ماینرهای ناکارآمد کمک می کند. این شرکت پوشش چند سهام شرکت های ماینینگ بیت کوین را آغاز کرد و انتظار دارد که شاهد دستاوردهای قابل توجهی باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT