نمونه های طراحی سایت جواهرات

20 مورد از بهترین نمونه های طراحی سایت جواهرات

زمان مطالعه 9 دقیقه

جواهرات جایگاه خاص خود را در قلب ما دارند. از قدیم الایام استفاده از زیورآلات فقط یک سنت نیست، بلکه نوعی سبک زندگی است. به عنوان سازنده یا فروشنده جواهرات، ما دوست داریم محصولات خود را به نمایش بگذاریم، که می‌تواند در ازای سخت کوشی و سرمایه گذاری به ما در فروش مستقیم کمک کند. یک وبسایت جواهرات باید هنری باشد، با یک ناوبری و نمایش ساده به مشتریان کمک کند بدون ناراحتی زیاد خرید کنند. نمونه های طراحی سایت جواهرات را در ادامه ببینید.

در ادامه مقاله 20 نمونه زیبا و برخی از بهترین نمونه های طراحی وبسایت جواهرات وجود دارد که می‌توانید برای الهام گرفتن در هنگام طراحی وبسایت جواهرات از آنها استفاده کنید:

1.نمونه های طراحی سایت جواهرات Pipabella

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

Pipabella یک وبسایت تک صفحه ای است که به دلیل طرح های رنگارنگ پس زمینه، کاربر را به خود جذب می‌کند. این سایت به بلوک های عکس تقسیم می‌شود که بسته های جواهرات ترکیبی را نشان می‌دهد. وبسایت در دسته بندی های زیادی جدا شده است. طراح به طور هوشمندانه سعی کرده است کل اطلاعات را در صفحات مختلف قرار دهد. شش گزینه در بالای صفحه به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها و علایق خود حرکت کنند. دارای دکمه جستجو در سمت راست بالای وبسایت است که به کاربران کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت زیاد مورد نیاز خود را جستجو کنند. همچنین دارای یک سبد خرید در کنار دکمه جستجو است که به کاربران امکان می‌دهد در پایان خرید، پرداخت را ایمن کنند. نکته جالب هدر بالایی است که در آن آخرین اخبار به صورت گسترده چشمک می‌زند تا کاربران را از اخبار و پیشنهادات آتی مرتبط با وبسایت آگاه کند. به طور کلی، کاربر پسند و آسان برای پیمایش است.

2. Pandora

این وبسایت دارای تمام ویژگی هایی است که یک وبسایت طلا و جواهر برای یک تجربه فروش خوب باید داشته باشد. این ساده، واضح و ظریف است. با ورود به وبسایت، تصویری شاد از دو دختر را می‌بینیم که روی دست و شانه هایشان به رنگ صورتی روشن و جواهرات به نمایش درآمده است. ویژگی منحصر به فرد وبسایت نماد “Find the store” است که به مشتریان کمک می کند تا فروشگاه آفلاین را به سرعت پیدا کنند. وبسایت همه دسته ها را در بالا در سرصفحه و همچنین پاورقی نمایش می‌دهد. مجموعه جدید جواهرات از طریق جعبه عکس با دکمه “Shop Now” درست در وسط وبسایت نمایش داده می‌شود که کاربران را مستقیماً به منوی پرداخت می‌برد.

3. Voylla

این وبسایت تماماً آبی و قرمز است که باعث می‌شود در کنار ظرافت افکت آبی اقیانوسی رنگارنگ و روشن به نظر برسد. تصاویر جواهرات در صفحه اصلی با یک دکمه فراخوان برای هر تصویر نمایش داده می‌شود. این یک ویژگی منحصر به فرد دارد که “معامله روز” را برای جذب مشتریان بیشتر نشان می‌دهد. در پایان یک ویدیو دارد که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات و طرح های وبسایت ها را بررسی کنند. دارای چندین جعبه تصویر است که موجودی جواهرات موجود در سایت را نمایش می‌دهد. همچنین دارای یک گزینه زبان در بالا سمت راست برای کمک به بازدیدکنندگان غیر انگلیسی زبان است.

4.نمونه های طراحی سایت جواهرات Bicknels Jewellers

وبسایت با استفاده از تم خاکستری و سفید در سراسر آن بسیار جذاب به نظر می‌رسد. دارای رنگ هایی است که ساختار کلی طراحی را تکمیل می‌کند. این یک وبسایت تک صفحه ای فوق العاده است که ساده ترین راه برای پیمایش و کاوش برای مشتریان است. در انتهای پاورقی، زمان بندی فروشگاه آفلاین را به همراه جزئیات تماس در سمت راست نشان می‌دهد. ویژگی منحصر به فرد وبسایت بخش وبلاگ است. این بخش وبلاگ را به وضوح نشان می‌دهد، که مختصری در مورد صنعت جواهرات و محصولات آن ارائه می‌دهد. دارای تمام لوازمی است که می‌تواند مراسم جشن شما را زیباتر کند.

5. ORRA Fine Jewellery

این وبسایت با سایه های صورتی و یاسی بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند. تایپوگرافی وبسایت بر اساس ترکیب رنگ انتخاب می‌شود تا یک تجربه کاربری خوب/UX به بازدیدکنندگان بدهد. دارای چندین دسته مانند طلا، الماس و پلاتین است که به وضوح در عنوان صفحه وب سایت نشان داده شده است. در مقایسه با سایر وبسایت ها مانند پوشاک روزانه، کمی متفاوت است. لباس های مهمانی عصرانه، مراسم نامزدی و ازدواج و غیره. این به کاربران کمک می‌کند تا مستقیماً در صفحه مورد نظر قرار بگیرند و بدون اتلاف وقت زیاد به منطقه خرید برسند.

6. The Wa Store

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

وبسایت از مرحله انتخاب رنگ تا مرحله طراحی محصول کاملاً درخشان است. محصولات به زیبایی نمایش داده می‌شوند که در همان ابتدا مشتریان را جذب می‌کند. منو درست زیر دکمه ورود به سیستم و ثبت نام است که به مشتری کمک می‌کند موارد مورد نظر خود را سریع و بدون ناراحتی زیاد پیدا کند. شماره تماس و شناسه ایمیل درست در بالای صفحه نمایش داده می‌شود که به مشتریان امکان می‌دهد به زودی با فروشگاه تماس بگیرند. تم رنگی مشکی و طلایی بر جذابیت آن افزوده است.

7. Lily Belle

بدون زحمت و خوب است. تم وبسایت سفید و صورتی آن را برای دخترانی که همه چیز صورتی را دوست دارند جذاب تر می‌کند. شعار وبسایت به بهترین وجه آن را توصیف می‌کند. کاملاً مبتنی بر تصویر است. تصاویر محصول در کل صفحه اصلی نمایش داده می‌شود که به مشتریان ایده روشنی در مورد محصولات موجود می‌دهد. معرفی مختصری از وبسایت دقیقاً در وسط وبسایت ارائه شده است که به مشتریان کمک می‌کند تا برند را بهتر بشناسند. همچنین دارای دکمه اشتراک در انتهای آن است.

8.نمونه های طراحی سایت جواهرات Aurus Jewels

وبسایت با رنگ های پاستیلی ساده طراحی شده است. جواهرات زیبای هندی را از طریق مضامین داستانی مختلف به نمایش می‌گذارد. این سایت را در مقایسه با وبسایت های دیگر منحصر به فرد می‌کند. دارای ویژگی “Customize with us” است که مشتریان را در مورد خدمات دوستانه آنها مطلع می‌کند. همچنین دارای دکمه فراخوانی «مجموعه خرید» در بالای نوار ناوبری غرفه عکس است. این به مشتریان اجازه می‌دهد تا به سرعت در میان گزینه ها حرکت کنند و به گزینه های چک قرار داده شوند.

9. Plushive

Plushvie یک وبسایت چند منظوره است که جواهرات یکی از محصولات درجه یک آنها است. به دلیل طرح رنگی و همچنین نمودار اطلاعاتی، طراحی وبسایت را نمی‌توان خیلی ساده در نظر گرفت. مقدار مناسبی از اطلاعات در صفحه اصلی با استفاده از جعبه های تصویر در هر گوشه ارائه می‌شود. در زمان گشت و گذار مشتریان از طریق گزینه جستجو و دسته بندی دقیق جدا شده صرفه جویی می‌کند. آخرین وبلاگ ها در انتهای فوتر نمایش داده می‌شوند.

10. Annie’s Baldoria

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

این وبسایت دارای چندین محصول به همراه جواهرات است. به محض ورود مشتری، جواهرات درست در وسط وبسایت نمایش داده می‌شود و در دسترس بودن فعلی یک محصول خاص را نشان می‌دهد. زمان بندی فروشگاه دقیقاً در بالای وبسایت به همراه مکان های فروشگاه نمایش داده می‌شود تا به مشتریان کمک کند اطلاعات لازم را در زمان واقعی دریافت کنند و در نتیجه هدف آنها از بازدید را برآورده کند.

11. Mappin & Webb

این وبسایت مورد علاقه شخصی ما به دلیل ترکیب رنگی است. پس زمینه بنفش پاستلی براق غیر معمولی دارد که به محصول نمایش داده شده جذابیت می‌بخشد. یک دکمه جستجو در بالای صفحه دارد. همچنین دارای یک فراخوان برای اقدام “بازدید از همه جواهرات” است که به مشتریان کمک می‌کند تا در کل بخش جواهرات به راحتی حرکت کنند. هدر ساده و ظریف است، در حالی که پاورقی کاملاً اطلاعاتی است.

12.نمونه های طراحی سایت جواهرات Peora

وبسایت با یک دکمه اشتراک گسترده برای رها کردن ایمیل های ما از ما استقبال می‌کند. همانطور که در داخل وارد می‌شویم، می‌توانیم پیشنهادهای جشنواره ای را ببینیم که روشن می‌شوند و ما را مستقیماً بدون هیچ تأخیری به خرید می‌برند. دسته ها از طریق بوم تصویر مجموعه نمایش داده می‌شوند. این سایت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که در یک جعبه باریک کوچک نمایش داده می شود که بخش “Testimonial” را به نمایش می‌گذارد. وبسایت واکنش گرا است و بارگیری آن آسان است.

13. Alex and Ani

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

چشمان ما مستقیماً ما را به بخش معاملات روزانه می‌برد زیرا نماد نمایش رنگی آن در تم کاملاً سیاه و سفید است. جواهرات فوق العاده ای در سایه های نقره ای، طلایی و مسی دارد. این وبسایت نیز با در نظر گرفتن مجموعه جواهرات آنها طراحی شده است. از طریق تصاویر نمایشگر آنها توجه ما را به جواهرات و نه مدل ها جلب می‌کند. وبسایت از دامنه توجه خوبی برخوردار است. همچنین دارای تایپوگرافی است که با موضوع نمایش کلی مطابقت دارد.

14. Soklich Jewelers

این یک وبسایت کوتاه یک صفحه ای است که در همان ابتدا مشتریان را جذب می‌کند. نمایش محصول بسیار انتخابی انجام می‌شود که ذهن خریدار را تحریک کرده و نسبت به خرید ترغیب می‌شود. بخش «جواهرات ویژه» دسته های مختلف محصولات را نمایش می‌دهد. این به مشتریان کمک می‌کند تا یک جواهر خاص را از طریق یک بیوگرافی کوتاه در پایان شناسایی کنند. دارای یک قسمت پاورقی کوچک است که آدرس و اطلاعات تماس فروشگاه را نشان می‌دهد.

15. Panaah Jewellery

این یک وبسایت کوچک تک صفحه ای است که جواهرات را در گوشه سمت چپ و اطلاعات برند را در سمت راست نمایش می‌دهد. کوتاه و در عین حال اطلاعاتی است. ویژگی منحصر به فرد در اینجا گزینه “دریافت قیمت فوری” در پایان است که به کاربران کمک می‌کند تا قیمت یک محصول خاص را به سرعت بدانند. این یک راه عالی برای ایجاد فروش است. وبسایت از نظر نمایش متوسط ​​است. با این حال، تمام ویژگی های مورد نیاز برای خرید جواهرات را دارد که از همه مهم‌تر سرعت بارگیری و نمایش محصول است. به دلیل کیفیت بالای تجربه کاربری، به کاهش نرخ پرش وبسایت کمک زیادی می‌کند.

16.نمونه های طراحی سایت جواهرات Tiffany & Co.

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

این یکی از زیباترین طراحی های وبسایت است که به طور خاص برای فروش جواهرات طراحی شده است. اولین تصویر و نقل قول استفاده از برند را نشان می‌دهد. این برند حلقه های الماس زیبایی را ارائه می‌دهد که به درستی از طریق تصویر پس زمینه تک رنگ یک دختر و نامزدش نشان داده شده است. تایپوگرافی به گونه ای انتخاب شده است که موضوع کلی وبسایت را به شکلی جذاب آشکار می‌کند.

17. Kitsch

این یک وبسایت محصول محور است. رنگارنگ، ظریف و در عین حال پیچیده است. این ظرافت محصول را به درستی نشان می‌دهد. تم به روشی بسیار دقیق محصولات را تکمیل می‌کند. بخش های صفحه به سه دسته تقسیم می‌شوند و درست در بالای وبسایت نمایش داده می‌شوند و به راحتی می‌توانند در کل وبسایت پیمایش کنند. مدرن بودن سایت تاثیری بر کاربرپسند بودن و پاسخگویی وبسایت نداشته است.

18. Shane Co.

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

این یک فروشگاه جواهرات الماس ساده است. طراح تخصص الماس را در سایت مطابقت داده است. محصولات قابل تنظیم هستند و از طریق گزینه “انتخاب یک تنظیم” و “انتخاب سنگ” کاملا هنرمندانه نمایش داده می‌شوند. استفاده از رنگ های پاستلی به نمایشگر جذابیت می‌بخشد. هنگام گشت و گذار در محصولات بسیار پاسخگو است. قرار دادن منوها ساختار کلی طراحی وبسایت را تکمیل می‌کند.

19.نمونه های طراحی سایت جواهرات Kimber Fire

این هم یک وبسایت جواهرات الماس است که در سایه ای از سرخی طراحی شده است. این یک وبسایت تک صفحه ای فوق العاده است که تمام اطلاعات مربوط به شرکت و همچنین کیفیت محصول را دقیقاً در وسط صفحه اصلی در اختیار دارد. مشتریان تمام اطلاعات را در ابتدای وبسایت دریافت می‌کنند و نیازی به دردسر در صفحات مختلف ندارند. همچنین دارای یک ویژگی نقشه است که به مشتریان کمک می‌کند تا مغازه خود را به سرعت پیدا کنند. آنها رویاها را به معنای واقعی می‌فروشند.

20. Stella & Dot

نمونه های طراحی سایت جواهرات

نمونه های طراحی سایت جواهرات

به نظر یک وبسایت شاد است. تصویر پس‌زمینه زنانی را با سنین و اندازه های مختلف نشان می‌دهد که عاشق جواهرات مشابه هستند. این یک پیام را به تصویر می‌کشد – ما برای همه چیزی داریم. این آموزنده است و همچنین گزینه را دارد که با طیف محصولات خود به آرایشگر شما تبدیل شود. یک ویژگی منحصر به فرد دارد “ارسال رایگان می خواهید؟ به باشگاه بپیوندید” دارد که به مشتریان امکان می‌دهد به جامعه ای با انتخاب های مشابه بپیوندند. زمان بارگذاری نیز در مقایسه با سایر وبسایت ها کمتر است و آن را پاسخگوتر و کاربرپسندتر می‌کند.

اینها همه بهترین نمونه های طراحی وبسایت جواهرات ما هستند. امیدواریم با تم های وبسایت طلا و جواهر به اندازه کافی برای طراحی یک وبسایت جواهرات عالی به شما کمک کرده باشیم. نکته اصلی که در ساخت یک وبسایت جواهرات باید در نظر داشته باشید نمایش و توضیحات محصول است. مشتریان باید برای رفع سردرگمی پس از فروش یا پشیمانی خریدار توضیحات مناسبی از محصول مورد نظر دریافت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT