کی بیت کوین به اوج می رسد

کی بیت کوین به اوج می رسد ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

کی بیت کوین به اوج می رسد ؟ در میان نوسانات بازار بیت کوین، بسیاری از تحلیلگران از جمله Rekt Capital معتقدند که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است. او در پستی که اخیر در اکانت X خود منتشر کرده است، الگوهای اوج بازار در چرخه بیت کوین را مورد بررسی قرار داده است.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

Rekt Capital همچنین به بررسی پاسخ این سوال پرداخته است: بازار صعودی بیت کوین چه مدت ادامه خواهد داشت و چه زمانی به پایان می‌رسد؟ اگر تاریخ تکرار شود، اوج بازار صعودی در حدود ۵۱۸ یا ۵۴۶ روز پس از رویداد هاوینگ بیت کوین و به بیان دیگر در اواسط سپتامبر یا اواسط اکتبر خواهد بود.

این جدول زمانی با درک سنتی از چرخه‌های بازار بیت کوین بر اساس رویدادهای نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین مطابقت دارد. از این رو، این تحلیلگر می‌گوید که زمان مناسب خرید بیت کوین پس از افت ۲۰ درصدی و قبل از بازگشت مجدد است. اکنون که بیت کوین حتی از کاهش ۲۰ درصد نیز فراتر رفته است، او فرصت خرید قوی‌تری را در بازار مشاهده می‌کند و پیش بینی می‌کند که از دست دادن ارزش بیت کوین از ۲۴ درصد فراتر نرود و تثبیت شود.

خوب است به این نکته توجه داشته باشید که امکان یک چرخه شتاب‌دار در روند بیت کوین نیز بسیار محتمل است. این نظریه نشان می‌دهد که چرخه‌های بازار ممکن است به دلیل افزایش پذیرش، تمایل نهادهای سازمانی به این ارز دیجیتال و سایر عوامل کوتاه‌تر شوند. اگر این فرضیه که با نام چرخه شتاب‌دار شناخته می‌شود، برقرار باشد، اوج بازار صعودی می‌تواند زودتر از حد انتظار فرا برسد.

Rekt Capital به سرمایه گذاران توضیه می‌کند که از بالاترین رکوردهای قبلی برای پیش بینی اوج بیت کوین استفاده کنند. بر اساس این رکوردهای تاریجی صعود بیت کوین در بازار صعودی ۲۶۶ تا ۳۱۵ روز پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ رخ می‌دهد. این روش دیدگاه جدیدی را در مورد روندبیت کوین، به ویژه با توجه به چرخه سریع فعلی آن، پیش پای سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

Rekt Capital در بررسی‌های خود تاریخچه بیت‌کوین را پس از شکستن بالاترین قیمت‌های قدیمی تحلیل کرده و به این نتیجه رسید که این روند نشانگر هزینه‌های طولانی‌تر قبل از رسیدن به بازار صعودی است. این یافته‌ها دامنه اوج را به ۲۸۰-۳۵۰ روز فراتر از اوج‌ترین رکوردهای قدیم بیت کوین افزایش می‌دهد.

کی بیت کوین به اوج می رسد

کی بیت کوین به اوج می رسد

تجزیه و تحلیل Rekt Capital به عنوان یکی از تحلیلگران بیت کوین با ارائه این نکته به پایان می‌رسد که قیمت صعودی فعلی بیت کوین ممکن است بین اواسط دسامبر ۲۰۲۴ و اوایل مارس ۲۰۲۵ رخ دهد. با این حال، او تاکید می‌کند که بهتر است سرمایه گذاران هر دو رویکرد را گوشه ذهن داشته باشند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT