بهترین برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر

7 بهترین برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر

زمان مطالعه 5 دقیقه

عادات مطالعه خود را تغییر دهید، انگیزه خود را تقویت کنید و پتانسیل کامل ماجراجویی های ادبی خود را با این برنامه ها باز کنید.

با وجود هزاران کتاب در دسترس شما، مطالعه به یکی از در دسترس ترین عادت هایی تبدیل شده است که می توانید به دست آورید. با این حال، همیشه انگیزه ماندن و پیگیری تمام کتاب‌هایی که می‌خواهید بخوانید آسان نیست.

خوشبختانه، برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما در رسیدن به اهداف مطالعه خود کمک کنند و در عین حال تجربه کلی خواندن خود را افزایش دهند. فرقی نمی‌کند کتاب‌خوان باشید یا تازه‌کار، این برنامه‌ها را امتحان کنید تا باهوش‌تر بخوانید و از کتاب‌هایتان بهره بیشتری ببرید.

برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر Basmo

Basmo یک ابزار عالی برای خوانندگان مشتاق و کسانی است که در تلاش برای رسیدن به اهداف خواندن خود هستند. شما نیازی به نگرانی در مورد چگونگی دستیابی به اهداف مطالعه خود ندارید – Basmo این محاسبات را برای شما انجام می دهد. تعداد کتاب‌هایی را که می‌خواهید امسال بخوانید، وارد کنید و بسمو محاسبه می‌کند که چند دقیقه در روز باید بخوانید.

در صفحه کتاب‌های من، می‌توانید یک قفسه کتاب دیجیتال را برای همه کتاب‌هایی که می‌خوانید مدیریت کنید. همچنین می توانید جلسات خواندن را در کتاب های جداگانه شروع کنید تا زمان مطالعه خود را پیگیری کنید. Basmo همچنین درصد تکمیل را نمایش می دهد تا پیشرفت شما را در حین مطالعه اندازه گیری کند.

اگر در مورد سرعت خواندن خود کنجکاو هستید، می توانید به برگه آمار مراجعه کنید. در اینجا، می توانید تجزیه و تحلیل های دقیقی در مورد عادات مطالعه خود و نحوه مقایسه آنها با بقیه افراد پیدا کنید. نمونه‌هایی از آمار Basmo شامل طولانی‌ترین جلسه مطالعه، رگه فعلی و نرخ مطالعه ساعتی است.

برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر 2Read More

اگر می‌خواهید از کتاب‌هایی که می‌خوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید، این برنامه بعدی می‌تواند همراه ارزشمندی باشد و به شما کمک می‌کند اطلاعاتی را که آموخته‌اید حفظ کنید. Read More به شما امکان می‌دهد نقل قول‌هایی از کتاب‌های مورد علاقه خود بگیرید و بدون زحمت آنها را به اشتراک بگذارید.

به لطف تب مفید Highlights، می توانید به راحتی اطلاعات کلیدی کتاب ها را برجسته کنید. به سادگی یک کتاب را از کتابخانه خود انتخاب کنید، شماره فصل را وارد کنید، و به هر تعداد که دوست دارید نکات برجسته اضافه کنید. اگر در مورد مطالعه جدی هستید و می خواهید ارتقا دهید، می توانید از ویژگی اسکن متن نسخه حرفه ای برای اضافه کردن خودکار نکات برجسته استفاده کنید.

اگر در پایبندی به اهداف بلندمدت مشکل دارید، سعی کنید با استفاده از ویژگی وضوح ماهانه، اهداف کوتاه مدت خواندن را تعیین کنید. همچنین می‌توانید برای افزایش انگیزه، رگه‌های مطالعه کسب کنید.

Fable

اگر مشتاق هستید دیدگاه‌های متفاوتی را درباره کتاب‌هایی که خوانده‌اید کشف کنید، چرا به یک باشگاه کتاب مجازی ملحق نمی‌شوید؟ Fable یک برنامه جامعه محور است که می توانید افکار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و پیشنهادات خود را ارسال کنید.

می‌توانید از برگه صفحه اصلی پست ایجاد کنید، روی پست‌های دیگران نظر بگذارید و حتی باشگاه کتاب خود را راه‌اندازی کنید. تب کلوب به شما کمک می کند تا کلوپ های کتاب محبوب را که بر اساس ژانر و محبوبیت طبقه بندی شده اند، کشف کنید.

Fable همچنین دارای یک بخش نقد کتاب است که در آن می توانید نقد کتاب را بخوانید یا خودتان بنویسید. اگر مشتاق به اشتراک گذاشتن افکار با افراد همفکر خود هستید، فابل ضروری است.

برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر 12min

اگر به خواندن علاقه دارید اما برای پیدا کردن زمان تلاش می کنید، 12min راه حلی نوآورانه ارائه می دهد. خلاصه‌ای مختصر از قوی‌ترین ایده‌ها از کتاب‌های مشهور ارائه می‌کند. عناوین جدید را در برگه Discover کاوش کنید. سپس، برای دسترسی به نظرات خلاصه انتقادی برای تجربه خواندن فوق سریع، به برگه کتابخانه بروید.

می توانید خلاصه ها را در قالب کتاب صوتی گوش دهید یا نسخه متنی آن را بخوانید. در صفحه نمایش خواندن، می توانید اندازه متن را تنظیم کنید و حالت تاریک را برای کاهش فشار چشم در شب فعال کنید.

برگه لیست‌های پخش برای کاوش بیشتر عالی است، مجموعه‌ای از خلاصه‌های کتاب را فهرست می‌کند (به نام «میکروکتاب».) اگر برای شروع عادت خواندن خود به فشار بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یادآورهای خواندن روزانه را تنظیم کنید. برای رقابت با دیگران، به صفحه تابلوی امتیازات بروید، جایی که می توانید دستاوردهایی نیز کسب کنید.

Reading Trainer

Reading Trainer یکی از بهترین برنامه ها برای بهبود سرعت خواندن شماست. با انجام تمرینات و بازی ها می توانید درک خود را بهبود بخشید و اطلاعات را به طور موثرتری جذب کنید.

چه به دنبال خواندن سریع‌تر ایمیل‌ها، مقاله‌ها یا کتاب‌ها باشید، Reading Trainer یک برنامه درسی شخصی‌سازی شده بر اساس اولویت‌های شما ایجاد می‌کند. به عنوان بخشی از این، شما یک تست سرعت خواندن شرکت خواهید کرد، که برای دیدن اینکه در حال حاضر در چه سطحی هستید عالی است.

Letter Jumble، Word Paris و Text Search تنها تعدادی از تمرین‌هایی هستند که به تقویت توانایی‌های خواندن شما کمک می‌کنند. می‌توانید قدرت خواندن خود را برای تجربه‌ای شبیه به بازی افزایش دهید و آمار دقیق را برای پیگیری پیشرفت خود مشاهده کنید. این شامل یک امتیاز برای هر تمرین است تا بتوانید به راحتی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. اگر می‌خواهید تندخوانی را به قدرت فوق‌العاده خود تبدیل کنید، Reading Trainer را امتحان کنید و فهرست خواندنی‌های خود را در کمترین زمان ناپدید کنید.

برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر GoodReads

اگر به دنبال بهترین توصیه های کتاب برای به حداکثر رساندن تجربه خواندن خود هستید، GoodReads جایی است که باید به آن بروید. این اپلیکیشن به دلیل ویژگی های سازمانی و سیستم بررسی محبوبش تا حد زیادی شناخته شده است.

می توانید کتاب ها را در قفسه های دیجیتال سازماندهی کنید و برچسب هایی ایجاد کنید تا مانند یک حرفه ای کتاب ها را مدیریت کنید. GoodReads همچنین برای دریافت توصیه های شخصی عالی است. بر اساس بررسی های شما، GoodReads کتاب ها، نویسندگان و خوانندگان پیشنهادی را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید کتاب ها را بر اساس عنوان، نویسنده یا شابک جستجو کنید. به عنوان یک مزیت اضافی استفاده از برنامه تلفن همراه، می‌توانید با استفاده از ویژگی ضبط کتاب، کتاب‌ها را فوراً اسکن کنید. از نمایه خود، همچنین می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، که برای ایجاد یک عادت جدید با دوستان عالی است.

برنامه برای داشتن تجربه خواندن مفیدتر StoryGraph

دنیای کتاب ها بی پایان است، بنابراین یافتن کتاب بعدی برای خواندن می تواند دشوار باشد. StoryGraph این مشکل را با ارائه پیشنهادات کتاب بر اساس روحیه فعلی شما حل می کند. به سادگی به StoryGraph بگویید که در حال و هوای شما هستید و بقیه کارها را انجام خواهد داد.

برای کمک به StoryGraph در درک شخصیت شما، یک نظرسنجی سریع برای بررسی اولویت های خود انجام خواهید داد. این شامل کتاب‌هایی است که معمولاً از آن‌ها اجتناب می‌کنید و در زمان جستجوی پیشنهادها در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود.

برچسب ها راه مفید دیگری برای کشف کتاب با StoryGraph است. همچنین می توانید دوستان خود را به کتاب خواندن دوستان دعوت کنید و چالش های خواندن را با هم کامل کنید. این شامل تعیین تاریخ پایان است تا شما و دوستانتان بتوانید برای اتمام کتاب با هم مسابقه دهید.

تجربه خواندن خود را ارتقا دهید و با این برنامه ها از کتاب ها بیشتر بهره مند شوید

خواندن یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن سریع دانش جدید بدون استخدام مربی یا گذراندن دوره است. با تعداد زیادی کتاب در دسترس، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. این برنامه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند کتاب‌های بیشتری بخوانید، دانش خود را حفظ کنید، با جامعه کتابخوان تعامل داشته باشید و سرعت مطالعه‌تان را بهبود ببخشید.

عصر دیجیتال خواندن را در آغوش بگیرید و با این برنامه ها که در کنارتان هستند از ماجراجویی های ادبی خود نهایت استفاده را ببرید. خواندن مبارک!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT