برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه

7 بهترین برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا آماده هستید که زمان خود را کنترل کنید و بهره وری خود را افزایش دهید؟ برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه را در ادامه معرفی کرده ایم.

یافتن راه هایی برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از هر لحظه در دنیای امروز بسیار مهم است. یکی از بهترین استراتژی‌هایی که می‌توانید برای بهینه‌سازی برنامه روزانه خود اعمال کنید، ردیابی فعالیت است.

تجزیه و تحلیل زمان شما از مزایای بسیاری برای رشد شخصی و اهداف مدیریت زمان شما استقبال می کند. شما می توانید با ردیابی فعالیت های روزانه خود عادات غیر مفید را شناسایی کرده و با عادات سازنده تر جایگزین کنید. با استفاده از این برنامه های ردیابی فعالیت های روزمره، از زمان خود بهتر استفاده کنید.

1.برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه ATracker

ATracker یک برنامه مفید برای درک عادات روزانه مدیریت زمان شما است. به لطف ردیابی خودکار زمان، این برنامه به حداقل تلاش نیاز دارد. روی یک کار ضربه بزنید تا زمان ضبط شروع شود و دوباره ضربه بزنید تا ضبط متوقف شود.

ATracker یک برنامه عالی است اگر می خواهید بیشتر از نحوه گذراندن وقت خود آگاه باشید. برگه تقویم به شما امکان می دهد تاریخچه ضبط شده وظایف خود را مشاهده کنید، از جمله زمان صرف شده برای هر کدام. از طرف دیگر، می‌توانید به نمای فهرستی از تاریخچه وظایف خود در برگه History دسترسی داشته باشید.

با کلیک کردن روی دکمه پلاس (+) نام و آیکون فعالیت اضافه می شود. همچنین می توانید برچسب ها را اضافه کنید و رنگ فعالیت ها را تغییر دهید که برای دسته بندی وظایف شما مفید است. اگر از نظر آمار پیشرفت می کنید، می توانید به برگه گزارش بروید تا آمار دقیق عادات مدیریت زمان روزانه خود را مشاهده کنید.

2.برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه HustleMore

دستیابی به تعادل بین کار و زندگی همیشه آسان نیست. در حالی که کار موثر و پرهیز از به تعویق انداختن کار مفید است، اما نمی خواهید آنقدر سخت کار کنید که مجبور شوید با فرسودگی شغلی مقابله کنید.

HustleMore به شما کمک می کند تعادل سالمی بین کار و بازی ایجاد کنید و روشی منحصر به فرد برای پیگیری فعالیت های فردی شما ارائه می دهد. این برنامه از سه دسته برای تفکیک انواع فعالیت ها استفاده می کند: بهره وری، سرگرمی و دیگر. از اینجا می‌توانید فعالیت‌ها را به هر شکلی که می‌خواهید جمع کنید.

برای شروع زمان‌بندی جلسه فعالیت، می‌توانید هر فعالیتی را از صفحه اصلی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فعالیت‌های سفارشی را در کنار برگه خانه ایجاد کنید، از جمله گزینه تنظیم اهداف زمان‌بندی شده برای هر کار. اگر فراموش کردید یک کار را ضبط کنید نگران نباشید – می توانید فعالیت های گذشته را به صورت دستی ضبط کنید.

3. Way of Life

اگر در انجام چندوظیفه ای حرفه ای هستید، Way of Life به شما کمک می کند تمام فعالیت های روزانه خود را یکجا اندازه گیری کنید. این برای ایجاد عادات طولانی مدت مناسب تر است. به لطف مکانیک ساده بله/خیر Way of Life، می‌توانید به راحتی دستاوردهای روزانه و زمینه‌های بهبود را زیر نظر داشته باشید.

یکی از روش‌های استفاده از برنامه، ردیابی فعالیت‌هایی است که به رشد شخصی شما کمک می‌کنند. با این حال، می توانید عادات ناسالم را نیز اضافه کنید تا به شما کمک کند بدترین عادت های بد خود را ترک کنید.

می توانید با کلیک کردن روی یک ورودی برای زمینه اضافی، یک یادداشت به هر روز بله/خیر اضافه کنید. برای مشاهده تاریخچه عادات خوب و بد خود به تب Trend بروید. در اینجا، می‌توانید خلاصه‌ای از فعالیت‌های روزانه خود و تفکیک هر فعالیت را مشاهده کنید.

4.برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه 24 Hours

اگر اغلب در پایان روز وقت کم دارید، 24 Hours می تواند به شما کمک کند هر ساعت را در طول روز به حداکثر برسانید. با استفاده از ساعت مکرر 24 ساعته، می توانید فعالیت های مختلف را برنامه ریزی و پیگیری کنید و پیشرفت آنها را اندازه گیری کنید.

چت پیشرفت دایره ای در مرکز صفحه اصلی به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چقدر از روز باقی مانده است. می‌توانید فعالیت‌ها را در زمان وقوع با کرونومتر داخلی ردیابی کنید یا بعد از آن آن‌ها را ضبط کنید. همچنین فعالیت های تکراری وجود دارد که برای برنامه ریزی زمان صرف شده در مدرسه یا محل کار مفید است.

شما می توانید اهدافی را برای فعالیت های خود تعیین کنید، خواه شامل سرگرمی ها یا عادات تناسب اندام طولانی مدت باشد. همچنین می توانید لیست اهداف را فیلتر کنید و ببینید چه مدت برای رسیدن به هر هدف باقی مانده است.

5. Timecap

Timecap یک راه حل جامع برای پیگیری فعالیت های روزانه شما، اندازه گیری پیشرفت شما و ماندن در بالای لیست کارهای شما ارائه می دهد.

Timecap با اجازه دادن به شما برای ردیابی چندین فعالیت به طور همزمان برجسته است. چه بخواهید عادات سالم خود را حفظ کنید، عادات بد را ترک کنید، یا صرفاً زمان خود را ردیابی کنید، Timecap گزینه ای برای هر امکانی دارد. اگر فعالیتی شامل وظایف کوچک تری است، می توانید فهرست کارهایی را که در کنار برگه عادت ها قرار دارد مدیریت و اصلاح کنید.

پس از پیگیری یک فعالیت، به صورت خودکار به تب آمار ارسال می شود. در اینجا، می توانید رگه ها و رتبه موفقیت برای هر فعالیت را مشاهده کنید. صفحه عادات فهرستی منظم از تمام فعالیت‌های شما را در قالب شبکه‌ای نمایش می‌دهد، بنابراین برای پیگیری زمان خود مشکلی نخواهید داشت.

6.برنامه برای ردیابی فعالیت های روزانه Blocos

Blocos به شما کمک می کند تا فعالیت های روزانه خود را با تقسیم کردن زمان به بلوک های 10 دقیقه ای مدیریت کنید. شش بلوک در هر ردیف وجود دارد که یک ساعت از روز شما را نشان می دهد.

لازم نیست هر بلوک 10 دقیقه ای را جداگانه ضبط کنید. Blocos به راحتی به شما امکان می دهد چندین بلوک را به طور همزمان اختصاص دهید، که برای فعالیت های طولانی تر مفید است. یک برگه ایجاد سریع با لیستی از فعالیت های پیشنهادی برای سهولت بیشتر وجود دارد. می‌توانید رنگ‌های فعالیت را برای ایجاد یک صفحه نمایش تقویم غنی سفارشی کنید.

اگر وظایف زیادی در تقویم خود دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید به راحتی با استفاده از ویژگی فعالیت های فرعی Blocos، وظایف خود را به چند مرحله تقسیم کنید. قالب ها یکی دیگر از ابزارهای مفید برای صرفه جویی در زمان هستند. می توانید یک الگو را در هر روز بچسبانید تا از وارد کردن چندین بار رویدادها جلوگیری کنید. این برنامه همچنین دارای یک تایمر Pomodoro داخلی برای افزایش تمرکز بر روی یک فعالیت است.

7. MyRoutine

اگر می‌خواهید یک برنامه روزانه پربار بسازید، MyRoutine به شما کمک می‌کند تا عادت‌های سالمی بسازید. این برنامه با استفاده از علم روتین ها به شما کمک می کند تا بهترین فعالیت ها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید.

با استفاده از نمای برنامه روزانه یا هفتگی، می توانید فعالیت های خود را از صفحه اصلی پیگیری کنید. MyRoutine از یک سیستم چراغ راهنمایی استفاده می کند تا نشان دهد که چه مقدار از برنامه شما کامل شده است. روی کادر کنار یک فعالیت ضربه بزنید تا آن را به عنوان انجام شده علامت بزنید. می‌توانید یادآوری‌های روزانه را برای فعالیت‌ها تنظیم کنید تا با روال خود مطابقت داشته باشید.

داشتن انگیزه برای همه فعالیت ها آسان نیست. MyRoutine با دستاوردهای کلکسیونی و برگه انجمن تضمین می‌کند که سطوح انگیزه شما به حداکثر می‌رسد، جایی که می‌توانید یاد بگیرید که چگونه دیگران سازنده می‌مانند. همچنین دارای یک ردیاب خلق و خو است تا ببینید که چگونه فعالیت های مختلف بر احساسات و سطح انرژی شما تأثیر می گذارد.

با استفاده از این برنامه ها مراقب وقت خود باشید

اگر اغلب در حالت خلبان خودکار کار می کنید، از دست دادن آگاهی از گذشت زمان می تواند آسان باشد. ردیابی فعالیت به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های غیرمولد را حذف کنید، زندگی معنادارتری داشته باشید و به اهداف رشد شخصی برسید.

برنامه‌های ارائه‌شده در اینجا راه‌حل‌های متنوعی را ارائه می‌کنند، که تضمین می‌کنند برای هر فردی مناسب است. بنابراین یکی را انتخاب کنید و شروع به تغییر شکل نحوه گذراندن وقت خود کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. امیرحسین گفت:

    سلام. برای پرداخت و خرید اکانت پرمیوم Atracker باید چجوری اقدام کرد.

    1. محسن دادار گفت:

      درود
      از قسمت خرید با ویزا و مستر می توانید ثبت سفارش نمایید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT