برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک

۷ برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا کروم‌بوک ها برای طراحان گرافیک و ویرایشگران برداری مناسب هستند؟ بله. در این مطلب، برخی از بهترین برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک آورده شده است.

ممکن است توانایی Chromebook خود برای ارائه برنامه های با کیفیت را دست کم بگیرید. دلیل اصلی این امر مشخصات سخت افزاری پایین آن است. با این حال، ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد و از بهره‌وری، ارتباطات، طراحی گرافیکی، اجتماعی و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر پشتیبانی می کند.

برای کارهای طراحی گرافیکی مانند ویرایش برداری و طراحی، Chromebook گزینه های مفید زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که این برنامه ها عمدتاً سبک هستند، می‌توانید به راحتی آنها را از طریق فروشگاه وب کروم بدون نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی و منابع نصب کنید.

بنابراین، اجازه دهید برخی از بهترین ویرایشگرهای برداری و برنامه های طراحی موجود برای Chromebook را که می‌توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید، بررسی کنیم.

1.برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک: Vectr

Vectr

Vectr

Vectr یک برنامه طراحی با کاربری آسان برای ایجاد و ویرایش گرافیک های برداری است. این اپلیکیشنی است که می‌توانید بدون دانش فنی قبلی از آن استفاده کنید. به شما امکان می دهد با تمام فرمت های اصلی فایل، از جمله فایل های برداری SVG کار کنید. همچنین می‌توانید فایل های محلی را از دستگاه خود وارد کنید یا فایلی را از URL بارگیری کنید.

Vectr به شما امکان می دهد یک حساب کاربری ایجاد کنید که می‌تواند برای ذخیره تمام کارهای شما به صورت آنلاین مفید باشد. می‌توانید پروژه های گذشته خود را از طریق سابقه حساب مشاهده کنید.

این برنامه ابزارهای مختلف طراحی مانند قلم و ابزارهای آزاد را برای ترسیم اشکال ارائه می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که شعاع اشکال را تغییر دهید، چندین لایه را گروه بندی کنید و آنها را تغییر دهید تا طرح های منحصر به فرد ایجاد شود. شما می توانید نمادها، بروشورها، پوسترها و موارد دیگر را با Vectr ایجاد کنید.

2. Boxy SVG

Boxy SVG

Boxy SVG

چه یک طراح تازه کار چه حرفه ای باشید، Boxy SVG به شما کمک می کند تا به راحتی گرافیک های برداری خود را ویرایش کنید. یک رابط تمیز دارد که بوم شما را به حداقل می رساند تا بتوانید بیشتر روی ایده ها و خلاقیت تمرکز کنید.

برای نصب برنامه، به لینک دانلود بروید و روی Install Boxy SVG در کنار نماد Share در نوار آدرس کلیک کنید. همچنین، می‌توانید روی «نصب» در کنار «تنظیمات» در گوشه سمت راست بالای صفحه وب کلیک کنید.

Boxy SVG تمام ابزارهای لازم را برای کار بر روی گرافیک های برداری فراهم می کند. میتوانید با استفاده از ابزار دست آزاد نقاشی بکشید و اشکالی مانند مربع، مثلث و دایره را اضافه کنید. هر شی قابل انتخاب است، بنابراین می‌توانید آن را به اطراف بکشید و هنری سفارشی بسازید.

Boxy SVG دارای رابط کاربری مشابه برخی از برنامه های ویرایش برداری معروف مانند Adobe Illustrator است. بنابراین، اگر تجربه کار با آن برنامه ها را دارید، به راحتی می توانید به Boxy SVG بروید. برنامه رایگان است. با این حال، قابلیت همگام سازی و ذخیره در فضای ابری نیاز به خرید نسخه پریمیوم دارد.

3.برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک: Inker

Inker

Inker

Inker یک ویرایشگر برداری است که عمدتاً برای طراحی استفاده می‌شود. با این برنامه به راحتی می توانید شکل ها را ایجاد کنید و خطوط بکشید.

Inker طراحی شما را بهینه می کند و می‌توانید چندین لایه به پروژه خود اضافه کنید و هر کدام را جداگانه ویرایش کنید. همچنین دارای یک ابزار مسیر است که در طراحی مفید است زیرا به شما امکان می دهد چندین نقطه ایجاد کنید و آنها را مرتب کنید تا به راحتی اثر هنری خود را ایجاد کنید.

میتوانید با افزودن اشکال و متن، کار خود را زیباتر کنید. همچنین دارای ویژگی ردیابی خودکار است که تصاویر شما را به گرافیک های برداری قابل ویرایش تبدیل می کند. علاوه بر این، برنامه به شما امکان می‌دهد پالت های رنگی را سازماندهی کنید و با استفاده از ویژگی ویرایش رنگ ها در پایین، به هر شی در اثر هنری خود رنگی اختصاص دهید.

Inker تمام ویژگی های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، برخی از گزینه ها مانند ارسال SVG و EPS، گرادیان های خطی و شعاعی و توابع ابزار، نیاز به خرید دارند.

4.برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک: Sketchpad

Sketchpad

Sketchpad

Sketchpad ابزار خوبی برای هنرمندانی است که می خواهند روی کروم‌بوک نقاشی کنند. شما می توانید از آن برای طراحی و ویرایش گرافیک های برداری استفاده کنید و همچنین به شما امکان می دهد به راحتی اشیاء را بکشید و رها کنید تا طرح های خلاقانه ایجاد کنید.

Sketchpad یک برنامه چند منظوره است که می توانید از آن برای ایجاد تبلیغات، پوستر، کارت ویزیت و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد از مهارت های هنری خود برای ایجاد نقاشی استفاده کنید.

این برنامه دارای انواع مختلفی از براش ها است تا تجربه ای فیزیکی مانند بوم را برای شما فراهم کند. همچنین دارای تعداد زیادی فونت برای انتخاب و استفاده است.

Sketchpad ویژگی های اصلی خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، محدودیت هایی در نسخه رایگان وجود دارد که برای باز کردن قفل آنها به اشتراک ممتاز نیاز دارد.

5.برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک: Gravit Designer

Gravit Designer

Gravit Designer

Gravit Designer یک ویرایشگر وکتور و برنامه طراحی جامع و غنی است. اگر حرفه ای هستید، Gravit یک گزینه عالی برای شما است. با این حال، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

Gravit به شما این امکان را می دهد که گرافیک خود را از ابتدا ایجاد کنید یا از قالب های موجود استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید محتوای رسانه های اجتماعی مانند پست، تصاویر نمایه، محتوای گرافیکی LinkedIn و موارد دیگر ایجاد کنید.

مانند برخی دیگر از برنامه های موجود در این لیست، Gravit به شما امکان می دهد با چندین لایه کار کنید و آنها را بر اساس ترجیح خود سازماندهی کنید. شما همچنین می توانید تصاویر را اضافه کنید یا آنها را با استفاده از قلم یا ابزار دست آزاد بکشید.

این برنامه به صورت آفلاین و آنلاین کار می کند، بنابراین لازم نیست همیشه به اینترنت متصل باشید. همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های آن دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان دارای محدودیت هایی مانند فضای ابری کم، فرمت های ارسالی گرافیکی کمتر و موارد دیگر است.

6. Inkscape

Inkscape

Inkscape

Inkscape یکی از محبوب ترین نرم‌افزار های طراحی گرافیک است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تصاویر، پست ها، کارت ها، نقاشی ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

این افزونه Chrome اساساً یک محیط لینوکس در مرورگر شما ایجاد می کند تا Inkscape را در Chromebook شما باز کند. می‌توانید آن را از داخل برنامه های افزودنی (نماد پازل) کنار تنظیمات (سه نقطه) در گوشه سمت راست بالای مرورگر Chrome خود راه‌اندازی کنید.

یک برنامه پر از ویژگی است که به شما امکان می دهد با استفاده از نقشه ها و اشکال، اشیاء مختلفی ایجاد کنید. همچنین می توانید با ابزار متن آن متنی را به هنر خود اضافه کنید و با ابزارهای طراحی تصاویر را بکشید.

هر شیء در اثر هنری شما به طور جداگانه قابل ویرایش است زیرا بر اساس لایه ها است. برای ایجاد محتوای خلاقانه می‌توانید این لایه ها را بکشید و رها کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد فایل را در فرمت های مختلف مانند SVG، XML، PNG و غیره صادر کنید.

7.برنامه طراحی وکتور برای کروم‌ بوک: Your Graphic Designer

Your Graphic Designer

Your Graphic Designer

Your Graphic Designer یک برنامه طراحی ساده است که برای ایجاد نمودارها و جریان های ناوبری برای ارائه بسیار مفید است. به شما امکان می دهد اشکال مختلفی مانند مربع، مثلث چند ضلعی و موارد دیگر را به آثار هنری خود اضافه کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، نصب و راه‌اندازی افزونه Your Graphic Designer مشابه نحوه راه‌اندازی Inkscape است.

میتوانید با استفاده از ابزار freehand روی صفحه خط بکشید و در لایه ها کار کنید تا گرافیک خود را سفارشی تر کنید و به راحتی قابل ویرایش کنید. همچنین به شما امکان می دهد لایه ها را ادغام و کپی کنید.

در داخل برنامه، می‌توانید اشکال خود را به مسیری تبدیل کنید که می تواند به شما در سفارشی سازی کمک کند. علاوه بر این، می‌توانید از انتخابگر رنگ و گرادیان برای ساده سازی طرح های رنگی خود برای طراحی استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه می‌توانید قاب های سیمی برای ارائه کار خود ایجاد کنید و نقاشی های خود را در قالب SVG ذخیره کنید.

برنامه های طراحی اندروید و لینوکس

از آنجایی که سیستم عامل Chrome یک سیستم عامل متنوع است، می‌توانید برنامه های طراحی اندروید و لینوکس را نیز روی آن نصب کنید. این فهرست برنامه های طراحی برای لینوکس را بررسی کنید. اگر Play Store را در Chromebook خود دارید، می‌توانید این برنامه های طراحی Android را نیز امتحان کنید.

با این برنامه ها، روی کروم‌بوک ها وکتور بکشید

ویرایشگرهای برداری سنتی و برنامه های طراحی فقط برای حرفه ای ها توسعه داده شده اند. اکثر این برنامه ها پولی هستند و برای استفاده به دانش فنی قبلی نیز نیاز دارند.

کروم‌بوک ها به شما امکان می‌دهند از برنامه های مشابه به صورت رایگان استفاده کنید. آنها به عنوان برنامه های افزودنی و وب در دسترس هستند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را روی دستگاه خود نصب کنید. برنامه های فهرست شده در بالا به شما کمک می‌کنند تا ابزار مناسب برای نیازهای طراحی خود پیدا کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.