برنامه فکس برای اندروید

3 بهترین برنامه فکس برای اندروید

زمان مطالعه 4 دقیقه

ممکن است این فناوری قدیمی باشد، اما اگر نیاز به ارسال فکس دارید، می‌توانید با یکی از این برنامه‌های فکس اندروید آن را روی تلفن خود انجام دهید. برنامه فکس برای اندروید را در ادامه معرفی کرده ایم.

. با CamScanner، می توانید به راحتی اسناد را از تلفن اندرویدی خود به بیش از 30 کشور بدون نیاز به دستگاه فکس اسکن و فکس کنید.

. Tiny Fax راهی ساده و سرراست برای ارسال و دریافت فکس در تلفن Android شما با برنامه های اشتراک برای فکس نامحدود ارائه می دهد.

. برنامه فکس به شما امکان می دهد تلفن اندرویدی خود را به دستگاه فکس تبدیل کنید، از فرمت های اسناد مختلف پشتیبانی می کند و برنامه های اشتراک برای ارسال و دریافت فکس را ارائه می دهد.

فناوری فکس این روزها به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و با فناوری های مدرنی که سریعتر و قوی تر هستند جایگزین شده است. با این حال، اگر همچنان می خواهید از فکس برای اشتراک گذاری اسناد به دلیل ماهیت امن آن استفاده کنید یا به دلیل الزامات قانونی یا قانونی مجبور به استفاده از آن هستید، می توانید این کار را با تلفن اندرویدی خود انجام دهید.

1.برنامه فکس برای اندروید CamScanner

به عنوان یکی از بهترین برنامه های اسکنر اسناد، CamScanner بیش از این کار می کند. همچنین دارای قابلیت فکس اختصاصی است. با CamScanner، می توانید با اسکن سند خود شروع کنید و سپس آن را از طریق فکس در بیش از 30 کشور و منطقه به اشتراک بگذارید. برخی از کشورهایی که می توانید با استفاده از CamScanner به آنها فکس کنید عبارتند از: ایالات متحده، کانادا، آفریقای جنوبی، فرانسه، بلژیک، ایرلند، بریتانیا، آلمان، هند، لهستان و چین.

هنگامی که اسکن سند خود را انجام دادید، دکمه اشتراک گذاری را در پایین انتخاب کنید، سپس روی Share PDF کلیک کنید. پس از آن، آپلود/فکس را از تب اشتراک Android انتخاب کنید. در صفحه بعد روی Fax کلیک کنید، سپس جایی را که می خواهید فکس خود را ارسال کنید انتخاب کنید و شماره فکس را وارد کنید.

CamScanner به عنوان یکی از بهترین برنامه های فکس اندروید ما متمایز است، زیرا علیرغم داشتن ویژگی اسکن فوق العاده، شما را مجبور به استفاده از آن نمی کند. می توانید اسناد اسکن شده خود را از حافظه محلی یا Google Drive خود آپلود کنید و سپس از عملکرد فکس برنامه برای به اشتراک گذاری آنها استفاده کنید. CamScanner از چندین فرمت فایل برای راحتی بیشتر هنگام آپلود پشتیبانی می کند، بنابراین نیازی به تبدیل فرمت های فایل از قبل ندارید.

مانند سایر برنامه های فکس در این لیست، برای استفاده از این ویژگی باید اعتباری خریداری کنید. CamScanner برای ارسال یک فکس تک صفحه ای 0.99 دلار هزینه دریافت می کند، اما می توانید ده اعتبار برای ده صفحه فکس را با قیمت 8.99 دلار خریداری کنید. CamScanner در iOS نیز موجود است و به شما امکان می دهد از آیفون خود فکس کنید.

2.برنامه فکس برای اندروید Tiny Fax

Tiny Fax اپلیکیشنی برای ارسال فکس از گوشی اندرویدی شما است. برخلاف CamScanner، با ارائه عملکردهای ضروری که برای اسکن، ارسال و دریافت فکس نیاز دارید، آن را ساده نگه می دارد. هنگامی که برنامه را دانلود می کنید، فرصتی برای ارسال اولین فکس به صورت رایگان به شما داده می شود. شماره تلفن گیرنده را وارد کنید و سندی را که می خواهید ارسال کنید اسکن یا آپلود کنید.

مانند CamScanner، می توانید با استفاده از Tiny Fax به کشورهای مختلف فکس ارسال کنید. این کشورها شامل ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ژاپن، استرالیا، چین، سوئیس و نروژ می شوند. برای انتخاب کشور دیگری می‌توانید روی پرچم در سمت چپ کد کشور ضربه بزنید.

برای ارسال فکس های بیشتر، باید هزینه کنید. خوشبختانه، Tiny Fax دارای برنامه های اشتراکی است که ارسال نامحدود فکس را با قیمت 4.99 دلار در هفته، 14.99 دلار در ماه، یا 39.99 دلار در سال باز می کند. اگر نیاز به ارسال فکس های زیادی دارید، ما Tiny Fax را برای طرح سخاوتمندانه آن توصیه می کنیم.

برای اینکه بتوانید فکس دریافت کنید، باید با پرداخت 9.99 دلار در هفته، 24.99 دلار در ماه، یا 79.99 دلار در سال، برای باز کردن قفل این ویژگی مشترک شوید. با گزینه دوم می توانید کشور و ایالت شماره فکس خود (آمریکا یا کانادا) را انتخاب کنید.

3.برنامه فکس برای اندروید Fax App

برنامه فکس همچنین به شما امکان می دهد تلفن اندرویدی خود را به دستگاه فکس تبدیل کنید. قابلیت های کلیدی این برنامه شامل امکان اسکن، ارسال و دریافت اسناد می باشد. فرمت های مختلف سند از جمله PDF، DOC، JPG، PNG و غیره پشتیبانی می شوند. هنگامی که برنامه را دانلود و اجرا می کنید، مستقیماً به تب ارسال فکس هدایت می شوید.

بسیاری از کشورها حمایت می شوند. روی کد کشور در سمت چپ ورودی شماره گیرنده کلیک کنید و یک گزینه را انتخاب کنید. با کلیک کردن روی افزودن تصویر یا سند، سندی را که می‌خواهید فکس کنید، آپلود یا اسکن کنید، سپس روی ارسال کلیک کنید. همچنین برای ارسال فکس با برنامه فکس باید هزینه سرویس را بپردازید.

این برنامه طرح های اشتراک را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در هر کدام که بهترین به نظر می رسد مشترک شوید. می توانید بین برنامه هفتگی، ماهانه یا سالانه انتخاب کنید. یک طرح اشتراک واحد نیز به شما یک شماره فکس اختصاصی می دهد تا برای دریافت اسناد فکس با آشنایان خود به اشتراک بگذارید. با این حال، شماره گیرندگان فقط می تواند در ایالات متحده یا کانادا باشد.

فکس در اندروید آسان شده است

اگرچه به نظر یک فناوری قدیمی است، دستگاه تلفن همراه شما می تواند به شما کمک کند اسناد را اسکن کرده و آنها را از طریق فکس به اشتراک بگذارید. هر یک از برنامه های ذکر شده در بالا خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

CamScanner به دلیل ویژگی های غنی برای اسکن، تبدیل و ویرایش اسناد یکی از بهترین ها است، اما فاقد پشتیبانی از دریافت فکس است. با این حال، اگر به یک برنامه ساده برای ارسال و دریافت فکس در اندروید نیاز دارید، نمی توانید با Tiny Fax یا Fax App اشتباه کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT