شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex) | معرفی بروکر Accuindex

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر اکیو ایندکس در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و در حال حاضر میزبان بیش از ۱۰ هزار معامله‌گر است. دفتر مرکزی این بروکر در قبرس واقع شده است. در این مطلب به شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex) می پردازیم.

شارژ بروکر Accuindex

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

بروکر Accuindex دارای چندین مجوز بین المللی است که از معتبرترین آنها می‌توان به Cysec اشاره کرد.

Accuindex EU Limited تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CYSEC) فعالیت می‌کند. همچنین تحت صلاحیت سازمان بازارهای اوراق بهادار و اروپا (ESMA) نیز قرار دارد. این بروکر موظف است به دستورالعمل بازارهای ابزارهای مالی (MiFID) نیز پایبند باشد.
Accuindex EU Limited با پنجمین دستورالعمل ضد پولشویی اتحادیه اروپا مطابقت دارد. صندوق جبران خسارت سرمایه‌گذار قبرس (ICF) از مشتریان در صورت خسارت توسط Accuindex EU Limited تا سقف ۲۰ هزار یورو حمایت می‌کند.
Accuindex EU Limited مجوز خود را در اکتبر ۲۰۱۷ دریافت کرد و در نوامبر ۲۰۲۰ یک کارگزار تحت نظارت CySEC یعنی Ruizean Markets LTD را خریداری کرد. Ruizean Markets Pty Ltd همچنان یک کارگزار مستقل استرالیایی است.
Accuindex Limited در سپتامبر ۲۰۱۹ مجوزی را از کمیسیون خدمات مالی (FSC) در موریس دریافت کرد. در ضمن سپرده‌های مشتریان در حسابی جدا باقی می‌ماند. این شعبه آفشور بروکر است که به ایرانیان نیز خدمات می‌دهد.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر اکیو ایندکس

Accuindex سه نوع حساب استاندارد، PRO و RAW را ارائه می‌دهد.

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

حساب استاندارد: این حساب به حداقل سپرده ۱۰۰ دلاری نیاز دارد و حداکثر اهرم ۱:۴۰۰ را ارائه می‌دهد.
حساب PRO: در حساب PRO معامله‌گران می‌توانند با سپرده‌ای ۱۰۰۰ دلاری، این حساب را برای خود افتتاح کنند. حداکثر اهرم در این حساب نیز ۱:۴۰۰ است.
حساب RAW: معامله‌گران می‌توانند با حداقل سپرده ۳۰۰۰ دلار، این حساب را در بروکر اکیو ایندکس داشته باشند. حداکثر لوریج در این حساب نیز ۱:۴۰۰ است.
ثبت نام از طریق یک فرم ساده در دسترس است و برخی از حساب‌ها بدون سوآپ یا بهره شبانه ارائه می‌شوند.

واریز و برداشت در بروکر اکیو ایندکس Accuindex

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

شارژ بروکر اکیو ایندکس (Accuindex)

Accuindex از کارت های اعتباری، Skrill ،Neteller ،CashU و کریپتو به عنوان روش‌های واریز و برداشت پشتیبانی می‌کند. از نظر زمان پردازش، معامله‌گران باید دو تا سه روز کاری برای شارژ حسابشان منتظر بمانند. اما برای ما ایرانیان بهترین روش واریز و برداشت پرفکت مانی می باشد.

در نظر داشته باشید که همه موارد اعلام شده در مقالات برای اطلاعات شما می باشد و تصمیم برای ورود به بازارهای مالی براساس دیدگاه و تحقیقات شما می باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT