بروکر آلپاری alpari

بروکر آلپاری alpari | سوالات متداول در زمینه بروکر alpari | شارژ اکانت آلپاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

Alpari یک پلتفرم آنلاین تجارت مالی جهانی و کارگزار چند دارایی است که در سال 1998 تأسیس شد. اکنون شرکت آلپاری یکی از بزرگترین بروکرهای بازار فارکس (Forex) در سراسر جهان است و دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت و گرنادین دارد.

بیش از 2 میلیون کاربر و معامله گر از Alpari استفاده میکنند. هدف این شرکت کمک به مشتریان خود برای موفقیت و توسعه معاملات مالی در کشورهای مختلف است. در این مقاله به بررسی بروکر آلپاری alpari می پردازیم.

بروکر آلپاری alpari

هنگام معامله در بازارهای مالی، یافتن کارگزاری که تمام نیازهای شما را برآورده کند، می تواند بسیار زمان بر باشد. Alpari بهترین عملکرد را در این زمینه به شما ارائه میدهد. در ادامه به بررسی Alpari میپردازیم.

شارژ بروکر آلپاری alpari

داشتن یک کارگزار قابل اعتماد و توانمند برای موفقیت شما در تجارت آنلاین بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که کارگزار شما جعلی یا غیرقابل اعتماد نیست تا سرمایه خود را از دست ندهید.

همچنین مطمئن شوید که نیازهای شما با مشخصات کارگزار نیز مطابقت دارد، تا بتوانید یک رابطه کاری سودآور خوب داشته باشید.

سرمایه گذاری آنلاین می تواند به اندازه هر نوع سرمایه گذاری آفلاین دیگری ریسک داشته باشد. مانند هر سرمایه گذاری، شناخت و تحقیق درباره شرکتی که با آن سر و کار دارید بسیار مهم است.

برای مثال هنگام معامله با Alpari در بازار فارکس، شما باید به آلپاری اطمینان داشته باشید. در این مقاله با بررسی Alpari امیدواریم به شما کمک کنیم که ببینید آیا Alpari برای شما مناسب است یا خیر.

Alpari یک پلتفرم معاملاتی با بیش از 50 دارایی (Asset) است

Alpari یک پلتفرم معاملاتی با بیش از 50 دارایی قابل معامله است. دارایی های موجود در Alpari شامل فارکس است. آلپاری در چندین نوع دارایی مالی معامله می کند.

دارایی در سرمایه گذاری مالی، هر گونه اوراق بهادار یا دارایی که دارای ارزش مالی باشد. یعنی فارکس دارایی های مالی محسوب می شود.

بروکر آلپاری alpari

بروکر آلپاری alpari

ویژگی های Alpari

  • معامله با API
  • ارائه ابزارهای پیشرفته سنجش نمودارهای مالی 
  • ارائه آنالیزهایی در مورد بازارهای مالی و سرمایه گذاری از تحلیلگران برتر 
  • پلتفرم Alpari برای استفاده در چندین دستگاه و از طریق یک مرورگر وب در دسترس است.
  • Alpari هم برای معامله گران حرفه ای مناسب است و هم برای مبتدیان
  •  آلپاری در 7 زبان زنده دنیا در دسترس است
  • با Alpari می توانید فارکس را به صورت شبانه روزی، 5 روز در هفته معامله کنید.
  • با Alpari شما به حداقل سپرده 1 دلاری نیاز دارید.
  • برای آشنایی با پلتفرم Alpari می توانید برای یک حساب دمو یا آزمایشی ثبت نام کنید
  • سرویس حساب PAMM به شما امکان می دهد در بازار فارکس بدون اینکه خودتان معاملات را انجام دهید کسب درآمد کنید.( با سرمایه گذاری در حساب های معامله گران با تجربه)

آیا Alpari امن است؟ 

هنگام انتخاب کارگزاری مانند آلپاری، بنیان اجرایی و وضعیت نظارتی کارگزاری بسیار مهم است. کارگزارانی که بدون نظارت یک نهاد نظارتی معاملات را انجام می دهند، این کار را به صلاحدید خود انجام می دهند. هر سرمایه ای که سرمایه گذاری می کنید در معرض ریسک است.

Alpari از اطلاعات شخصی مشتریان خود از طریق پروتکل SSL محافظت می کند.

Alpari در سال 1998 تأسیس شد و به مدت 23 سال در حال فعالیت است. Alpari توسط سازمان نظارت بر امور مالی (FSA) سنت وینسنت و نهادهای نظارتی گرنادین ها نظارت می شود و از نظر عملکرد مورد بررسی قرار میگیرد. همچنین کارگزاران قیمت های بازار را دستکاری نمی کنند.

هر گونه پرداختی که توسط معامله گران در حساب های آلپاری قرار داده میشود  در یک حساب بانکی مجزا نگهداری می شود.

برای امنیت بیشتر Alpari از بانک های tier-1 برای این کار استفاده میکند. بانک Tier 1 از نظر سرمایه مشتری امن ترین و مطمئن ترین بانک محسوب می شود.  Tier 1 در واقع اصطلاحی است که قدرت مالی یک بانک را توصیف می کند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT