بلاکچین

بلاکچین و ورود به خودروهای شرکت هیوندای(Hyundai)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قرار است بلاکچین به کمک بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو در کره جنوبی بیاید. شرکت هیوندای از بلاکچین برای همگان سازی خودروهای الکترونیکی خود (EV) به وسیله تلفن های همراه استفاده خواهد کرد.

گزارش، گرین کار کانگرس

در روز 22 آوریل، گرین کار کانگرس، از خبرگزاری های فعال در زمینه وسایل نقلیه اعلام کرد که هیوندای قرار است تا به استفاده از بلاکچین روی بیاورد و توسعه سیستم همگام سازی خودرروهای الکترونیکی با تلفن های همراه آغازشده است.

بنابر گفته های هیوندای، کنترل عملکرد های اصلی خودروها به وسیله تلفن همراه کاربر، از امکانات این سیتم است.

تاثیر بلاکچین بر خودروهای هیوندای

بلاکچین برای حل مشکلات امنیتی در هنگام بارگذاری و به اشتراگ گذاری تنظیمات مخصوص هر کاربر بر روی سرور، کمک شایانی خواهد کرد.

تنظیم دوباره ظرفیت ترمزها، ایجاد محدودیت در حداکثر سرعت، تاثیر پذیری و کنترل مصرف انرژی بر محیط زیست از جمله بخشش هایی هستند که به این وسیله قابل تغییر و کنترل خواهند بود.

شرکت هیوندای کامرشال (Hyundai Commerical) که شرکت تابعه هیوندای است و در حوزه مالی فعالیت می کند، توانست برای مجهز کردن مدل های کسب و کار خود را به فناوری بلاکچین، از آی بی ام،غول تکنولوژی دنیا کمک بگیرد.

بلاکچین
بلاکچین

تاریخچه بلاک چین

سیستم بلاک چین در سال 1991  توسط اسوارت هابر و اسکات استورنتا تاسیس شد.هدف از تاسیس این سیستم ثبت تاریخ و غیر ممکن کردن تغییر آن به دست افراد سودجو بود. یک سال بعد با متصل کردن درخت های مرکل به سیستم توانستند چند سند را در یک بلوک جمع آوری کنند. کارایی سیستم بلاک چین در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاموتو شروع شد. ساز و کار این سیستم به این شکل است که خودمختار مدیریت می شود و به دست شخص و یا دولت نیست. نظارت بر این سیستم به دست تمامی عضو های سیستم است. به این معنی که تمامی افراد می توانند مبادلات و امور سیستم بلاک چین را بررسی کنند. در عین حال که قابل بررسی هستند هر بلاک امنیت اطلاعاتی دارد. اطلاعات خصوصی بلاک ها قابل مشاهده نیستند.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر وگیفت کارت اپل سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 4.7/5 - از 28 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT