رمز ارزها

آینده رمز ارزها تا 10 سال آینده براساس یک نظر سنجی

زمان مطالعه 2 دقیقه

اخیرا صرافی ژاپنی بیت فلایر(Bitflyer) در اتحادیه اروپا مجوز فعالیت گرفته است. شعبه اروپایی این صرافی در تاریخ 24 آوریل یک نظر سنجی تدارک دیده که مخاطبانش 10.000 نفر از شهروندان کشورهای مختلف اروپایی از جمله نروژ، فرانسه، بلژیک، آلمان و مناطق دیگر می باشد. این نظر سنجی روی کرد بخشی از جامعه در خصوص رمز ارزها را منعکس می نماید.

 

یکی از بزرگترین سوالات پرسیده شده از شرکت کنندگان:

آیا رمز ارزها در 10 سال آینده هم چنان وجود خواهند داشت؟

از کل پاسخ دهندگان،63% فکر می کنند که هنوز می توان باور داشت که رمز ارزها در دهه آینده نیز هم چنان باقی خواهند بود.

یکی از کشور هایی که دیدگاه مثبت تری نسبت به این قضیه دارد نروژ است. 73% از نروژی ها معتقدند که رمز ارزها در آینده به روند خود ادامه خواهد داد. رتبه های بعدی به ترتیب ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا؛ دانمارک و آلمان قرار دارند که بیش از 30% آرا را به خود اختصاص داده اند.

پاسخ دهندگان از بلژیک، انگلستان و فرانسه با ثبت (59% یا کمتر) به وجود رمز ارزها طی 10 سال آینده به نسبت سایر کشورها، چندان خوش بین نبودند.

اروپاییان از ادامه حیات بیت کوین تا ده سال آینده کمتر اطمینان دارند. فقط 49% از پاسخ دهندگان به حضور بیت کوین در 10 سال آینده اعتقاد دارند. در بین این این کشورها بیشترین اعتماد نسبت به ادامه حضور بیت کوین به ترتیب ایتالیا با 55%، لهستان 55%، اسپانیا 51%، هلند 51% / نروز با 50% می باشد.

هم چنین دانمارک با 49%، بلژیک با 45%، انگلستان با 43% و فرانسه با 40%، بخت کمتری را برای پادشاه رمز ارزها قائل هستند.

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین و رمز ارزها هم چنان پابرجست؟

در بحث سرمایه گذاری، فقط 7% از این پاسخ دهندگان معتقد بودند که در دهه آینده بیت کوین هم چنان به عنوان سرمایه گذاری باقی می ماند. به ترتتیب لهستان با 11% بیشترین و ایتالیا 9%، بلژیک 9%، هلند 6%، دانمارک 6% اسپانیا 6%، فرانسه 6%، و انگلستان 4% را ثبت کرده اند.

رمز ارزها
رمز ارزها

دیدگاه بیت فلایرازنظر سنجی

مدیر اجرایی شعبه اروپایی بیت فلایر، اندی برایانت درباره نتایج رای گیری اظهار داشت که در حال حاضر افراد در حال رصد صعودی هیجانی گذشته دارایی های دیجیتالی و قانونی تر شدن آن هستند.

تسلط پادشاه ارزهای دیجیتال بر بازار رمز ارزها برای 7 سال پیاپی حدود 78% باقی ماند و در مارس 217 کمتر شده و بین 33 تا 56% تا 8 ژانویه 2018 کاهش یافته است.

طبق این نظر سنجی می توان این طور برداشت کرد که بخش اعظمی از اروپایی ها نسبت به عملکرد دارایی های دیجیتال در 10 سال آینده به عنوان یک اقتصاد نگاه مثبتی دارند.

منبع:bitcoin.com

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر وگیفت کارت اپل سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 4.8/5 - از 33 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT