آلت کوین

تحلیل آلت کوین در تاریخ تحلیل 9 اردیبهشت 1397

زمان مطالعه 4 دقیقه

در هفته ی گذشته همانطور که انتظار می رفت بیت کوین در محدوده 5200 تا 5500 دلار نوسان کرد. آلت کوین ها به تبعیت از بیت کوین قیمتشان بالا رفت. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمان هایی که بیت کوین سیر صعودی خود را طی می کند آلت کوین ها معمولا رشد چندانی نخواهند داشت. دلیل این امر نیز کاملا مشخص است. علت این امر نیز سرمایه گذاری اغلب مردم در بیت کوین به جای آلت کوین ها می باشد. زمانی که بیت کوین در یک رنج بازی کند و سود زیادی به تریدر ها نرساند نظر مردم به سمت آلت کوین ها جذب شده و قیمت این ارزها افزایش می یابد. در این مقاله با تحلیل آلت کوین ها با شما همراه هستیم.

bitfinex و bittfinex هردو اعلام کرده اند که بسیاری از سرمایه گذاران تتر های خود را به بیت کوین تبدیل کرده اند. این امر نشان می دهد امکان افزایش قیمت بیت کوین همچنان وجود دارد.
همچنین خبر های زیادی وجود دارد که بسیاری از سرمایه گذاران از جمله جان مکافی و سرنا ویلیامز ورود خود را به بازار ارزهای مجازی اعلام کرده اند.

در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا 5 ارز برتر در هفته ی پذشته را با هم مرور کنیم. اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با تحلیل هفتگی ارزهای مجازی همواره در کنار شما می باشد.

تحلیل بیت کوین در هفته ی گذشته

بیت کوین برای اولین بار از سال 2015 نشانه هایی از تعادل صعودی به نمایش گذاشته است. این نشان دهنده ی تغییر روند در بیت کوین می باشد. بازار به اصطلاح خرسی یا نزولی شده است.
نظرسنجی های اخیر در اروپا نشان می دهد که تنها 49 درصد از مردم به آینده ی بیت کوین در 10 سال آینده امیدوارند. این موضوع نشان می دهد که بازار ارزهای مجازی باید در دسترس تر و عمومی تر شود.

آلت کوین

جفت ارز BTC/USD در سه هفته ی گذشته در بالای مقاومت 4914.11 دلار قرار داشته است. روند صعودی سعی در افزایش قیمت به بالای 5900 دلار دارد البته مقاومت 5900 دلاری مقاومت بسیار سختی می باشد.
از طرف دیگر اگر روند صعودی متوقف شود و بازار سیر نزولی در پیش بگیرد و مقاومت 4914.11 را شکند باید منتظر افت قیمت 4255 دلار را داشته باشیم.
هفته های آینده هفته های بسیار مهم جهت تصمیم گیری درباره ی روند بیت کوین می باشد.

آلت کوین NEM، رو به رشد می باشد

زمانی که بیست ارز برتر مارکت روند صعودی دارند و به اصلاح قرمز هستند میتوان از NEM به عنوان یک ارز موفق در هفته ی گذشته نام برد.
نمودار این ارز نشان از مقاومت بسیار شدید در قیمت 0.07790717 دلار را دارد. اگر قیمت از 0.060 دلار کمتر شود باید منتظر روند نزولی در این ارز باشیم.

در صورتی که NEM بتواند مقاومت 0.07790717 دلار را بشکند میتوانیم انتظار رسیدن به قیمت 0.1 دلار برسیم. باید منتظر روزهای آینده باشیم تا بتوانیم پیشبینی بهتری از این روال داشته باشیم.

تحلیل آلت کوین BSV

BSV در صدر خبرهای چند روز گذشته قرار داشته است. چند اکسچنجر BSV را از لیست ارزهای مورد تایید خود حذف کرده اند. با این حال Craig Wright اعلام کرده است که تیم AYR UNITED در لیگ اسکاتلند از BSV به عنوان اسپانسر روی پیراهن های خود استفاده میکند.

آلت کوین

جفت ارز BSV/USD در هفته های گذشته بین قیمت 58 تا 102 دلار نوسان داشته است. البته چند روزی توانست به بالای قیمت 102 دلار برسد. اما خبرهای منفی درباره این ارز باعث شد تا این ارز با فروش قوی مواجه شود و قیمت ریزش کند. در صورتی که خرس ها غالب باشند می توان انتظار افت قیمت را تا 38.525 دلار داشت و در صورتی که گاوها غالب شوند باید انتظار قیمتی در بازه ی 58 تا 102 دلار را برای هفته های آینده داشته باشیم.

تحلیل آلت کوین اتریوم

بنیان گذاران اتریوم در پی ایجاد افزونه های جدید جهت بالا بردن امنیت اتریوم هستند. از سمتی دیگر شرکت سامسونگ اعلام کرده است که از ارز جدید خود به نام samsung coin بر مبنای تکنولوژی اتریوم رونمایی خواهد کرد. این دوخبر مثبت تاثیر خوبی بر بازار اتریوم داشت اما از سمتی دیگر خبر بد برای اتریوم این بود که یک هکر توانست بر اساس حدس زدن کد امنیتی حدود 45000اتریوم را به سرقت ببرد.

تحلیل آلت کوین

جفت ارز ETH/USD نتوانست از مقاومت 167.32 دلار عبور کند. همین امر باعث می شود تا تئوری ایجاد مثلث صعودی باطل شود. حمایت بعدی نزولی در قیمت 144.78 می باشد. همه چیز بستگی به شکستن دو مقاومت 167.32 و 187.98 می باشد. در صورتی که بتواند از این مقاومت عبور کند می توانیم انتظار قیمت 225 دلار را داشته باشیم.

تحلیل قیمت BNB یا باینانس کوین

باینانس سیستم تبادل خود را با استفاده از دلار سنگاپور راه اندازی کرده است. این امر باعث محبوبیت بیشتر این ارز در این کشور شده است.

پیش بینی ما درباره ی باینانس کوین نشان دهنده ی این است که ای ارز با توجه نمودار خود امکان رسیدن به بالاترین قیمت خود را نیز دارد.

خرید و فروش ارزهای مجازی

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با کادری مجرب و با سابقه، همیشه در کنار شما است. جهت خرید و فروش ارزهای مجازی می توانید از خدمات ما در زمینه ی ارزهای مجازی استفاده نمایید. انجام سفارشات شما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.

امتیاز 4/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT