بلک فرایدی امارات متحده عربی

بلک فرایدی امارات متحده عربی 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

بر خلاف همنامش، اصطلاح بلک فرایدی به هیچ چیز منفی اشاره نمی کند، مانند اعتصاب کارگری که یک کشور را به بن بست وادار می کند یا هر چیز دیگری از این دست. بلک فرایدی در امارات متحده عربی به دوره ای از فروش و تبلیغات استثنایی اشاره دارد که در آخرین جمعه ماه نوامبر انجام می شود.

در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره جمعه سیاه 2023 در امارات بدانید.

سلب مسئولیت: برندها هنوز معاملات و تخفیف‌های جمعه سیاه 2023 را اعلام نکرده‌اند. با این حال، این مقاله در دست بررسی است و به محض اینکه جزئیات بیشتر ارائه شود، به‌روزرسانی خواهد شد.

جمعه سیاه چیست؟

جمعه سیاه اصطلاحی است که برای توصیف دوره ای از تخفیف ها و تبلیغات سنگین که تقریباً یک ماه قبل از کریسمس انجام می شود، استفاده می شود. دوره فروش به خریداران این امکان را می دهد که از معاملات خرید خوب سود ببرند در حالی که بازرگانان از فرصت استفاده می کنند و درست قبل از تعطیلات گردش مالی زیادی انجام می دهند.

در امارات متحده عربی و به طور کلی خاورمیانه، اصطلاح جمعه سفید نیز رایج است.

جمعه سیاه 2023 چه زمانی است؟

جمعه سیاه به طور سنتی در آخرین جمعه ماه نوامبر آغاز می شود. امسال، جمعه سیاه توسط مشتریان و خرده فروشان به طور یکسان در جمعه، 24 نوامبر 2023 جشن گرفته می شود.

بلک فرایدی امارات متحده عربی: فروشگاه ها و معاملات

فروشگاه ها و خرده فروشان تمایل دارند برنامه های تخفیف خود را نزدیک به رویداد فروش عمده منتشر کنند. زمانی که پیشنهادات و معاملات بلک فرایدی توسط برندها برای سال 2023 اعلام شود، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

تا آن زمان، به برخی از بهترین تخفیف های جمعه سیاه از سال 2022 نگاهی بیندازید و دعا کنید که برای سال 2023 بازگردند!

به غیر از تخفیف ها و معاملات، ShopCash همچنین معاملات برگشت نقدی را برای همه فروشگاه های لیست شده در زیر ارائه می دهد.

یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین فروش اولیه جمعه سیاه خود را با تخفیف تا 50٪ مشاهده کرد. خریداران می توانستند در دسته بندی های مختلفی مانند لوازم الکترونیکی، خودرو، مد، زیبایی و غیره خرید کنند. فروش اوایل جمعه سیاه AliExpress تا 30 نوامبر ادامه داشت.

معاملات نقدی AliExpress:

لوازم داخلی: 6.9% بازگشت نقدی

لوازم باغ: 6.9٪ بازگشت نقدی

پوشاک زنانه: 6.9٪ بازگشت نقدی

پوشاک مردانه: 6.9% بازگشت نقدی

پوشاک بچه گانه: 6.9% بازگشت نقدی

لوازم جانبی تلفن همراه: 6.9% بازگشت نقدی

همه دسته های دیگر: 5.4٪ بازگشت نقدی

حافظه خارجی: 2.3٪ بازگشت نقدی

لوازم جانبی کامپیوتر: 2.3% بازگشت نقدی

دسکتاپ: 2.3% بازگشت نقدی

نت‌بوک‌های لپ‌تاپ: 2.3% بازگشت نقدی

تلفن همراه: 2.3٪ بازگشت نقدی

تبلت: 2.3٪ بازگشت نقدی

حافظه داخلی: 2.3٪ بازگشت نقدی

تجهیزات صوتی و تصویری خانگی: 2.3% بازگشت نقدی

لوازم الکترونیکی از فروشگاه های ویژه: 0.75% Cashback

VogaCloset

خریداران با استفاده از کد “BLACK” هنگام تکمیل خرید خود، 45٪ تخفیف از همه چیز دریافت کردند. از آنجایی که معاملات جمعه سیاه VogaCloset پخش می شد، خریداران از بین دسته های مختلف مانند ژاکت و ژاکت کش باف پشمی، تاپ و پیراهن، کفش پاشنه دار و دمپایی به همراه بسیاری دیگر انتخاب می کردند. علاوه بر این، معامله نوامبر سیاه VogaCloset نیز با 20٪ – 80٪ تخفیف در جریان بود!

Fordeal

فروش بلک فرایدی Fordeal شاهد کاهش قیمت از 30 تا 70 درصد در دسته‌های مختلف، از جمله اقلام خانگی، پوشاک، لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر بود. ارسال رایگان برای خریدهای 200 درهم نیز موجود بود.

معاملات برگشت نقدی Fordeal:

نرخ بازگشت نقدی پیش فرض: 12٪

بازگشت نقدی با کد کوپن: 7%

دسته تلفن همراه: 0.1% برگشت نقدی

بلک فرایدی امارات متحده عربی: سیووی

فروش فوق العاده نوامبر Sivvi، فروش سراسری فروشگاه را تا 80% برای شما به ارمغان آورد. برخی از دسته بندی های محبوب تر شامل لباس، اکسسوری، کفش، کیف و محصولات زیبایی می باشد. این تخفیف ها تا 30 نوامبر قابل دسترسی هستند. معاملات اضافی شامل 20٪ تخفیف اضافی (با سقف 100 درهم) در همه موارد بود!

ورزش خورشید و شن

Sun & Sand Sports بیش از 90 برند ورزشی متنوع را در دسته های مختلف ورزشی ارائه می دهد. خوب است زیرا فروش نوامبر سفید فروشگاه تا 75٪ تخفیف برای اقلام انتخابی و تا 50٪ تخفیف برای مارک های اصلی ارائه می دهد!

معاملات اضافی:

نوامبر سفید: 30% تخفیف!

20 تا 30 درصد تخفیف اضافی (کوپن)

بنگگود

فروش جمعه سیاه Banggood دارای تخفیف‌هایی تا 70 درصد در دسته‌هایی مانند خانه و زندگی، ابزارهای سخت‌افزاری و 3C Digital Electronics بود.

معاملات برگشت نقدی Banggood:

مد مردانه و زنانه: 14% بازگشت نقدی

کیف و کفش، لباس و پوشاک: 13% بازگشت نقدی

گوشی های هوشمند، تبلت، وسایل نظافتی: 7% برگشت نقدی

خودرو و موتور سیکلت، کامپیوتر و شبکه، الکترونیک، خانه و باغ، لوازم خانگی، جواهرات و ساعت، چراغ‌ها، لوازم جانبی تلفن همراه، ورزش و فضای باز، ابزار، صنعتی و علمی، اسباب‌بازی، سرگرمی‌ها و ربات، سلامت و زیبایی: 7% بازپرداخت نقدی

بلک فرایدی امارات متحده عربی: ChicMe

تمرکز ChicMe بر مد زنانه به این معنی بود که خریداران برای فروش جمعه سیاه آن از تخفیف انحصاری تا 40 درصدی در سراسر سایت برخوردار بودند. علاوه بر این، معاملات دیگری نیز در دسترس بود، از جمله تخفیف 50 درصدی خرید 6-گرفتن به محصولاتی مانند لباس مد، تاپ، شلوار جین، لباس شنا، کفش، لباس بدن، دامن و موارد دیگر. در نهایت، می توانید برای خریدهای انجام شده در Swimwear Zone از 35 درصد تخفیف بهره مند شوید.

بوتیک احساس

انتخاب های بیشتر برای خریداران علاقه مند به مد زنانه، زیرا فروش جمعه سیاه Boutiquefeel کاهش قیمت تا 50٪ را ارائه می دهد! می توانستید از این رویداد خرید نهایت استفاده را ببرید و اقلامی مانند لباس، کفش، کت، تاپ و دامن را برای تکمیل کمد لباس خود به دست آورید.

نیوچیک

Newchic معاملات جمعه سیاه را تا 70٪ تخفیف ارائه می داد. علاوه بر این، معاملات دیگری نیز در دسترس بود که شامل 20 درصد تخفیف برای سفارش‌های بالای 89 دلار آمریکا (326 درهم) و همچنین 25 درصد تخفیف برای سفارش‌های بیش از 100 دلار آمریکا (367 درهم) می‌شود.

معاملات اضافی Newchic:

منحصر به فرد برای کاربران ShopCash: 22٪ تخفیف!

15% تخفیف برای تمامی اجناس

غرب نارون

خریداران می‌توانستند با استفاده کامل از تخفیف‌های جمعه سیاه West Elm، خانه‌شان را دوباره تزئین کنند! آنها می توانند از 30 تا 50 درصد تخفیف برای انواع جدیدترین مبلمان با کیفیت بالا با خطوط براق، رنگ های ثابت و پارچه های مدرن برخوردار شوند. علاوه بر این، West Elm همچنین برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می کردند، 15 درصد تخفیف ارائه می داد.

معاملات بازگشت نقدی West Elm:

مشتری جدید: 15% بازگشت نقدی

مشتری موجود: 10٪ cashback

بلک فرایدی امارات متحده عربی: تاناگرا

معاملات طلایی جمعه تاناگرا، فروشگاهی برای زندگی مجلل، تنها معروف ترین برندهای لوکس و سبک زندگی معاصر را به خریداران فهیم ارائه می دهد و خانه ها را به سفری برای ابراز وجود تبدیل می کند. این تخفیف بین 30 تا 50 درصد بود!

iHerb

آنها می گویند که سلامتی ثروت نهایی است و ما نمی توانیم بیشتر از این به توافق برسیم. خریداران می توانند با شرکت در فروش جمعه سیاه iHerb روی سلامتی خود سرمایه گذاری کنند. آنها از 30٪ تخفیف در معاملات روزانه و همچنین تا 80٪ تخفیف برای محصولات منتخب برخوردار شدند. همچنین برای محصولات Twinings Tea، Thorne Research و Gerber تخفیف 20 درصدی ارائه شد.

اونس

شما نباید از فروش سایبری Ounass غافل می‌شوید، جایی که خریداران می‌توانند اقلام ضروری از جمله لباس، کفش، کیف دستی، لوازم جانبی و موارد دیگر را تا 80 درصد تخفیف دریافت کنند. این پیشنهاد فقط برای مدت محدودی موجود بود.

معاملات برگشت نقدی Ounass:

مشتریان جدید: 10٪ بازگشت نقدی

مشتری موجود: 6% بازگشت نقدی

نکات و بهترین روش های جمعه سیاه

ما متوجه شدیم: هیجان‌انگیز است، سالی یک‌بار انجام می‌شود، و بسیار عالی است! اما برای به حداکثر رساندن تجربه جمعه سیاه خود، نکات ما را برای یک جمعه سیاه رضایت بخش در سال جاری بررسی کنید

از خریدهای اجباری خودداری کنید

لیستی از آنچه قصد خرید دارید تهیه کنید. وسوسه شدن اشکالی ندارد! اما داشتن یک استراتژی فوکوس لیزری نیز به شما کمک می‌کند تا مواردی را که می‌خواهید بدون حواس‌پرتی صرف خرید ویترینی به دست آورید.

قیمت‌ها را در فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف مقایسه کنید، از معاملات پیش رو مطلع شوید و حتی در خبرنامه‌ها ثبت‌نام کنید تا اولین کسی باشید که از آن مطلع می‌شوید.

بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید

در واقع وسوسه انگیز است که همه چیز را برای خرید انجام دهید، اما تعیین بودجه و پایبندی به آن مانع از این می شود که زیاده روی کنید. هنگامی که اقلام موجود در لیست را خریداری کردید، تصمیم گیری در مورد مقدار پولی که می توانید برای اقلام اضافی خرج کنید بسیار آسان تر خواهد بود.

زودتر برسید و به پروتکل های ایمنی توجه کنید

اگر تصمیم به خرید در مغازه‌های آجر و ملات دارید، به شما هشدار داده می‌شود که جمعه‌های سیاه می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. اطمینان حاصل کنید که از وسایل خود مراقبت می کنید و پروتکل های ایمنی را همیشه رعایت می کنید. یا می دانید، همیشه می توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید!

از شبکه های Wi-Fi عمومی خودداری کنید

همانطور که گفته شد، هکرها مطمئناً در جمعه سیاه به دنبال شماره کارت اعتباری و اعتبار هستند. هنگام خرید، شبکه های امن و رمزگذاری شده را انتخاب کنید تا از رهگیری داده های خود جلوگیری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT