فروش چاپ های هنری

نحوه ساخت و فروش چاپ های هنری

زمان مطالعه 9 دقیقه

هنرمندان اغلب احساس می‌کنند که با کارهایی که می‌توانند برای کسب درآمد با آثار هنری اصلی خود انجام دهند محدود شده‌اند. اینترنت، انتقال هنر را به فروش آنلاین، عمدتاً از طریق چاپ، برای هنرمندان آسان‌تر می‌کند. فروش چاپ های هنری را در ادامه یاد بگیرید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه چاپ های هنری را بسازید و بفروشید که مخاطبان شما دوست دارند در خانه و محل کار خود آویزان کنند؟

خبر خوب این است که فروش چاپ‌های کارتان و کسب درآمد پرسود آسان‌تر از همیشه است – با سرمایه‌گذاری کمی سخت.

بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه ورود به تجارت هنری با این استراتژی کلیدی بیندازیم.

هنر دیجیتال در مقابل. چاپ های هنری زیبا

فروش چاپ های هنری

فروش چاپ های هنری

مجموعه داران آثار هنری اغلب آثار هنری اصلی را می خواهند که به طور خاص توسط دستان یک هنرمند ساخته شده است. با این حال، بسیاری از مردم مایلند در عوض به چاپ آثار هنری شما بسنده کنند. بسته به ماهیت کار طراحی خود، می‌توانید هم چاپ‌های هنری زیبا و هم چاپ‌های هنری دیجیتال را بفروشید (و در واقع مکان‌های زیادی برای فروش آثار هنری دیجیتال وجود دارد)

چاپ های هنری زیبا آنهایی هستند که با یک رسانه سنتی ساخته می شوند و سپس دیجیتالی می شوند تا مجموعه ای از چاپ های محدود تولید شوند. برای کسب درآمد بیشتر از یک اثر هنری، می‌توانید نقاشی‌ها، نقاشی‌های زغال چوب و موارد دیگر را اسکن یا عکاسی کنید.

فرآیند دیجیتالی کردن هنرهای زیبا بسیار پیچیده‌تر است. در بسیاری از موارد، شما نیاز به سرمایه گذاری یا قرض گرفتن فناوری مانند یک دوربین عالی، یک اسکنر، و یک چاپگر با کیفیت دارید.

از سوی دیگر، بسیاری از هنرمندان در حال حاضر به خوبی از برنامه های طراحی مانند Adobe Illustrator و Photoshop برای ایجاد هنر دیجیتال استفاده می کنند. این طرح‌ها فروش آثار هنری خود را برای شما آسان‌تر از همیشه می‌کنند، زیرا آنها قبلاً در قالب دیجیتال هستند.

جهش برای دستیابی به چاپ‌های هنری دیجیتال به دست مشتریان بسیار ساده‌تر است، نیاز به هزینه اولیه کمتری دارد و حتی می‌تواند با خدمات چاپ بر اساس تقاضا به انواع دیگر هنر مانند تی‌شرت، کیف دستی و موارد دیگر بپیوندد.

مزایای فروش چاپ های هنری

شاید تعجب کنید که چرا کسی بخواهد چاپ های هنری را بر روی قطعات اصلی که کاملاً منحصر به فرد هستند بسازد و بفروشد. چاپ آثار هنری راهی عالی برای کسب درآمد کمی بیشتر است و مزایای زیادی برای شما به عنوان هنرمند دارد.

حداکثر سود را از یک کار طراحی یکباره

در دنیای هنر، راه های بسیار کمی وجود دارد که بتوانید از آثار هنری اصلی به جز افزایش قیمت ها، درآمد بیشتری کسب کنید. اگر متعهد به فروش آنلاین آثار هنری برای کسب درآمد از طریق چاپ هستید، خود را آماده می کنید تا جریان دیگری از درآمد را بدون انجام کار اضافی به دست آورید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اثر هنری درجه یک طراحی کنید.

چاپ کردن به شما این امکان را می دهد که کار خود را بیش از یک بار بفروشید و بدون انجام کارهای سنگین یا طراحی اضافی، سود را جمع آوری کنید.

دسترسی به قیمت

بسیاری از مردم آرزو می کنند که بتوانند آثار هنری با کیفیت بالا را برای خانه یا محل کار خود بخرند، اما قیمت گزاف این کار را غیرممکن می کند. از آنجایی که چاپ ها در دسته های بزرگتر ساخته می شوند، اغلب بسیار ارزان تر از نمونه های اصلی خود هستند.

این باعث می‌شود که آن‌ها برای کسانی که هنر را در زندگی خود می‌خواهند، اما توانایی پرداخت آن را ندارند، در دسترس‌تر باشند.

اگر واقعاً می‌خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید، فروش آثار هنری راهی عالی برای دستیابی به آثارتان به دست افرادی است که طرح‌های شما را دوست دارند.

انعطاف پذیری فروش آثار هنری به صورت آنلاین

خریداران آثار هنری از همه جا برای خرید قطعات در گالری می آیند، اما راه اندازی یک نمایش می تواند کار سختی باشد. از سوی دیگر، شما می توانید یک فروشگاه آنلاین هنر در دسترس مردم در هر زمان و هر کجا که بخواهند برای خرید باز کنید.

درجه ای از انعطاف پذیری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد حتی زمانی که درگیر چیزهای دیگر هستید (مانند ساختن هنر بیشتر) بفروشید.

شما می توانید وب سایت، سفارشات و کیفیت چاپ ها را در وب سایت خود یا از طریق شرکت های چاپ بر اساس تقاضا کنترل کنید.

اگر می‌خواهید فروش آثار هنری را در خواب تجربه کنید، فروش آثار چاپی قطعاً یکی از راه‌های انجام آن است.

چگونه چاپ های هنری زیبا بسازیم

وقتی صحبت از هنرهای زیبا می‌شود، آمریکا و دیگر کشورهای توسعه‌یافته ایده‌های بلندی در مورد اینکه چه چیزی هنر واقعی را تشکیل می‌دهد، دارند. تقریباً همه می توانند موافق باشند که قطعه ای که روی کاغذ بوم با دستان خودتان ساخته شده است به عنوان نوعی هنر زیبا واجد شرایط است.

اما چگونه می توان از اثر هنری اصلی به چاپ تبدیل شد؟

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید تا شروع به چاپ از هنر خود کنید تا بتوانید تجارت هنری خود را گسترش دهید.

فروش چاپ های هنری

فروش چاپ های هنری

دیجیتالی کردن آثار هنری خود با اسکن یا عکاسی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آثار هنری فیزیکی خود را به چیزی دیجیتال تبدیل کنید. تا زمانی که فرمت دیجیتال نداشته باشید، نمی توانید آثار هنری خود را چاپ کنید. اکثر هنرمندان آثار خود را از طریق یک اسکنر یا یک عکس از نسخه فیزیکی به رایانه منتقل می کنند.

به خاطر داشته باشید که برای انجام این کار باید روی فناوری باکیفیت سرمایه گذاری کنید. این می تواند یک سرمایه گذاری اولیه گران قیمت باشد، اما اگر در فروش آثار هنری جدی هستید، ضروری است.

از طرف دیگر، می توانید یک شرکت محلی متخصص در چاپ و اسکن هنرهای زیبا استخدام کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا اصلاحات دیجیتالی لازم را برای وفادار ماندن به دیدگاه اصلی خود از قطعه انجام دهید، مانند اصلاحات رنگ.

قطعنامه را تغییر دهید

گاهی اوقات، هنرمندان می خواهند قطعه اصلی خود را که ممکن است در سمت کوچکتر باشد، بردارند و آن را روی بوم بزرگتری برای چاپ خود منفجر کنند. اگر اینطور است، باید چند تغییر در وضوح تصویر انجام دهید.

رزولوشن معمولاً باید بین 600 تا 1200 DPI (نقطه در اینچ) باشد. این را می توان به راحتی در بسیاری از برنامه ها مانند فتوشاپ تنظیم کرد.

چاپ

این احتمال وجود دارد که شما نخواهید پول را در تجهیزات لازم برای چاپ با کیفیت بالا از قطعه خود سرمایه گذاری کنید. اگر می خواهید آثار هنری را به صورت آنلاین بفروشید، یک شرکت چاپ بهترین گزینه است.

به دنبال شرکتی باشید که بتواند کیفیت مورد نظر را برای چاپ آثار هنری خود به دست آورد.

هنرمندانی که قبلاً هرگز این کار را انجام نداده‌اند، می‌توانند از تجربه یک شرکت چاپ در مورد تنظیمات رنگ، انتخاب کاغذهای هنری مناسب و به طور کلی اطمینان از کیفیت بالای چاپ‌ها قبل از ارسال آنها به مشتریان بهره ببرند.

نحوه ساخت و فروش چاپ های هنری به صورت دیجیتالی

بسیاری از هنرمندانی که آثار چاپی می فروشند، این کار را بدون برداشتن قلم مو انجام می دهند. هنر دیجیتال پیشرو است، و شروع فروش هنر به صورت آنلاین می تواند آسان تر باشد. در اینجا چیزی است که می توانید از فرآیند هنر دیجیتال انتظار داشته باشید.

چاپ هنری را طراحی کنید (یا یک طراح آزاد استخدام کنید)

ایجاد هنر دیجیتال از طریق برنامه هایی مانند Adobe Illustrator و Photoshop به مجموعه ای از مهارت ها نیاز دارد. با این حال، مزیت این است که کل قطعه شما از قبل دیجیتالی شده است و راه اندازی وب سایت خود را برای فروش آثار هنری آسان می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چاپ را طراحی کنید و دست به کار شوید.

از طرف دیگر، می توانید یک طراح مستقل از سایت هایی مانند Upwork یا Fiverr استخدام کنید. به آنها ایده بدهید که چه چیزی می خواهید بسازید و بگذارید سر کار بروند. شما فایل های دیجیتال را در پایان کار خود با هم دریافت خواهید کرد و می توانید از آنها برای شروع فروش آنلاین هنر استفاده کنید.

لیست برای فروش در وب سایت شما

فروش آنلاین آسان تر از همیشه است. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت وردپرسی است که برای قبول پرداخت ایمن و ایجاد لیست برای هر یک از قطعات شما مجهز شده است. برای انجام این کار، می توانید از یکپارچگی با خدمات چاپ بر اساس تقاضا استفاده کنید.

این کار کمی شبیه به این است:

شما قطعه را در خدمات چاپ بر اساس تقاضا آپلود می کنید.

این قطعه در وب سایت شما میزبانی می شود.

شخصی چاپ های هنری شما را سفارش می دهد و سفارش مستقیماً به شرکت چاپ می رسد.

شرکت چاپ آن را از طرف شما برای مشتری ارسال می کند.

این ساده تر از همیشه است، و این یک فرآیند کاملاً ساده برای شما است. با برخی از این خدمات، زمان بیشتری را صرف چاپ و زمان کمتری برای مدیریت وب سایت خود کنید (در عرض یک دقیقه بیشتر در مورد بهترین ها صحبت خواهیم کرد).

فهرست ایده‌های نام کسب‌وکار هنری ما را برای الهام گرفتن از نام‌گذاری برای سرمایه‌گذاری خلاقانه جدید خود بررسی کنید.

از یک سایت شخص ثالث برای فروش آنلاین هنر و دستیابی به مخاطبان گسترده تر استفاده کنید

هنرمندانی که به تازگی شروع به کار کرده اند ممکن است هنوز برای وب سایت یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود دنبال کننده زیادی نداشته باشند. اگر اینطور است، ممکن است از استفاده از یک سایت شخص ثالث برای فروش آنلاین هنر خود و دستیابی به مخاطبان وسیع تری بهره مند شوید.

شاید شناخته شده ترین سایت شخص ثالث برای فروش چاپ Etsy باشد. دقیقاً مانند فروشگاه آنلاین خود که در یک سایت وردپرس میزبانی می شود، می توانید ویترین فروشگاه Etsy را برای مدیریت به شرکت های چاپ درخواستی متصل کنید.

هنگامی که تصمیم می گیرید آیا این برای شما مناسب است یا خیر، جمعیت شناسی Etsy را در نظر داشته باشید: بیش از 86 درصد از خریداران Etsy زن هستند و اکثر آنها زیر 40 سال سن دارند. مخاطبانی که این توصیفات را برآورده می کنند.

خدمات چاپ بر اساس تقاضا و گسترش فراتر از چاپ های هنری

چاپ بر اساس تقاضا به شما امکان می دهد فقط مواردی را که نیاز دارید بدون خرید موجودی و ذخیره آن چاپ کنید. با راه‌اندازی مناسب، می‌تواند برای شما کاملاً راحت باشد، که کسب درآمد از حرفه هنری شما را غیرفعال‌تر می‌کند.

در اینجا سه تا از برترین شرکت های چاپ بر اساس تقاضا که می توانید برای فروش چاپ های خود (و سایر موارد) استفاده کنید، آورده شده است.

printify

Printify یک گزینه عالی برای فروش آنلاین آثار هنری در اشکال مختلف است. اقلام دکور خانه مانند چاپ بوم و پوستر از محبوب ترین وسایل آنها هستند. با این حال، آنها همچنین به هنرمندان اجازه می دهند تا موارد دیگری مانند تی شرت، مجلات، کیف های حمل و نقل، ساعت دیواری و حتی قاب گوشی را گسترش دهند.

اگر تا به حال می‌خواهید آثار هنری را روی هر سطحی چاپ کنید، احتمالاً Printify آن را ارائه می‌دهد.

PRINTFUL

هنرمندانی که خواهان فرآیندی ساده برای شروع فروش چاپ آنلاین از هنر خود هستند، نمی خواهند قدرت و کیفیت موجود در Printful را دست کم بگیرند. آنها می توانند روی بسیاری از سطوح مشابه چاپ کنند، اما خدمات پیشرفته ای مانند گلدوزی و برندسازی را نیز ارائه می دهند.

برای کسانی که سعی در تصمیم گیری بین آنها دارند، مطمئن شوید که مقایسه سر به سر ما از Printify در مقابل Printful را در اینجا ببینید.

SELLFY

فروش آثار هنری شما با Selfy هرگز آسان نبوده است. آنها دارای یک راه اندازی آسان هستند که کمتر از پنج دقیقه طول می کشد تا شروع شود. درست مانند فروشگاه تجارت الکترونیک خود در پلتفرمی مانند وردپرس، فروشگاه Selfy شما به شما اجازه می دهد تا طرح ها را آپلود کنید و بلافاصله بازاریابی آنها را شروع کنید.

آنها تمام چاپ و حمل و نقل را انجام می دهند، که به این معنی است که هیچ سردردی برای شما وجود ندارد.

نحوه قیمت گذاری یک چاپ هنری

وقتی نوبت به ساخت و فروش آثار هنری به صورت آنلاین می رسد، باید بدانید که چگونه آنها را به روش صحیح قیمت گذاری کنید. متأسفانه علم دقیقی برای تعیین قیمتی که بازار متحمل خواهد شد وجود ندارد. چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع به فروش آنلاین آثار هنری در ذهن داشته باشید:

  • هزینه چاپ
  • نگهداری از وب سایت شما
  • تلاش های بازاریابی
  • هر گونه هزینه دیگر (مانند لوازم هنری)

متوجه شوید که هر یک از این دسته ها چقدر برای شما هزینه دارد و برای سود خود یک نشانه گذاری کوچک به آن اضافه کنید. این روشی است که باید چاپ خود را قیمت گذاری کنید و مطمئن شوید که نشانه گذاری شما ظالمانه نیست. به خاطر داشته باشید که قرار است چاپ ها نسبت به قطعه اصلی ارزان تر باشند.

نظرات نهایی: نحوه ساخت و فروش حرفه ای چاپ های هنری

آیا آماده شروع فروش آثار هنری هستید اما می خواهید این کار را به مقرون به صرفه ترین و سودآورترین راه انجام دهید؟ راه‌اندازی وب‌سایت خود برای ساخت و فروش چاپ‌های هنری یکی از راه‌های شروع است، به‌ویژه زمانی که با خدمات چاپ بر اساس تقاضا یکپارچه می‌شود (اما حتماً فهرست کامل وب‌سایت‌های ما را برای فروش آثار هنری در اینجا بررسی کنید)

شما می توانید از همین امروز با کمترین تلاش از طرف خود شروع به کسب درآمد غیرفعال کنید. این قلم موها را بشکنید یا یک هنرمند دیجیتال را استخدام کنید تا حرفه خود را به سرعت شروع کنید و شروع به فروش آنلاین هنر کنید!

امتیاز 3.7/5 - از 39 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT