بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم

بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازار کریپتو در هفته گذشته یک حرکت نزولی شدید قیمت را ثبت کرده است که نشان دهنده افزایش احساسات منفی است. علاوه بر این، توکن‌های رمزنگاری برتر اصلاحات قابل‌توجهی را در پرتفوی مربوطه خود تجربه کرده‌اند که بر عدم قطعیت در عملکرد قیمت آتی تأکید می‌کند. در این پست به معرفی بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم می پردازیم.

بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم

از سوی دیگر، آلت‌کوین‌های با سرمایه متوسط ​​و با سرمایه پایین، قیمت‌های عظیمی را تجربه کرده‌اند و بسیاری از توکن‌ها نوسانات قابل‌توجهی را در پرتفوی مربوطه خود ثبت کرده‌اند. این نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران به این توکن ها برای به حداکثر رساندن سود خود است.

متا گیمز (MGC)

سکه متا گیمز که بر روی زنجیره هوشمند بایننس(BSC) ساخته شده است، یک توکن BEP20 ارزشمند است. برای رتبه بندی پلتفرم ها طراحی شده و به کاربران خود فرصت بازی و کسب توکن های MGC توکن بومی خود را ارائه می دهد.

این ارز دیجیتال با قیمت 0.21 دلار، عرضه در گردش 1,099,999,700 توکن MGC با موفقیت در جایگاه 267 در لیست بازار کریپتو های جهانی با ارزش 3.09 میلیون دلاری دلار قرار گرفت.

این آلت کوین در روز گذشته 26.74 درصد و در هفته گذشته 403.15 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در 30 روز گذشته 1296.4 درصد رشد کرده است و بازدهی سالانه آن 2275.24 درصد است که چشم انداز مثبت قیمت توکن MGC را در زمان آینده نشان می دهد.

بن داگ(BENDOG)

توکن بن داگ که توسط یکی از اولین مشاوران بلاک چین سولانا و معتبرترین منبع آناتولی ایجاد شده است، در تمام پلتفرم های اصلی صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) برای ترید در دسترس است.

علیرغم ثبت اصلاح 24.86 درصدی در هفته گذشته، قیمت بن داگ در روز گذشته 9.52 درصد افزایش یافته است و از زمان انتشار به صورت کلی 506.31 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، با قیمت 0.03189 دلار و ارزش بازار 31.87 میلیون دلار، توکن بن داگ جایگاه 756 را به خود اختصاص داده است.

بایت (BYTE)

سکه بایت که بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است، یک میم کوین جدید ER-20 است. با الهام از اعلامیه ایلان ماسک مبنی بر نامگذاری سگش “Byte” با اشاره به پروژه گروک ای آی (Grok AI) خود. توکن بایت مفهوم “سگ گروک” را به عنوان تم و موضوع خود پذیرفته است.

با وجود ثبت اصلاح 14.89 درصدی در روز گذشته، قیمت BYTE در هفته گذشته 256.16 درصد و در 30 روز گذشته 109.06 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، قیمت توکن بایت در بازده سالانه رشد 490.84 درصدی دارد که چشم‌انداز مثبت این میم کوین را در ماه‌های آینده نشان می‌دهد.

بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم

بهترین آلت کوین ها پس تایید ETF های اتریوم

با قیمت 0.00002904 دلار و عرضه در گردش 964،467،033،477 توکن بایت، با موفقیت جایگاه 798 را در لیست بازار کریپتو جهانی با ارزش بازار 27.712 میلیون دلار به دست آورده است.

آرترید (ATR)

آرترید اولین کریپتو برای دارایی دنیای واقعی هنری (RWA) بود. در ابتدا بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شد، بعداً در سه ماهه اول 2024 به بلاک چین سولانا منتقل شد، دارندگان باید توکن ها را از BSC ATR به SOL ATR در Artrade.app مبادله کنند.

قیمت توکن ATR طی 24 ساعت گذشته با افزایش 43.97 درصدی در حجم معاملات خود 7.52 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، آلتکوین در هفت روز گذشته 23.08 درصد رشد کرده است و در بازدهی سالانه یک سیگنال رشد 1214.8 در صدی ثبت کرده است.

این پروژه با توکن بومی خود “DADDY” رویکردی منحصر به فرد و جسورانه را برای آموزش و سرمایه گذاری در حوزه کریپتو ارائه می دهد. پروژه ددی تیت یک طرز فکر سرکش و مسیرهای یادگیری غیر متعارف را ترویج می کند.

توکن ددی با انگیزه ای برای کمک به کاربران خود برای فرار از محدودیت های مالی و دستیابی به رشد سریع ثروت، توجه زیادی را از بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

توکن ددی دارای قیمت 0.22 دلار و عرضه در گردش 999.69 میلیون توکن ددی است. این امر ارزش بازار توکن ددی تیت را به 246.55 میلیون دلار می‌رساند که نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی برای این کریپتو در بازار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی