بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا: 10 آژانس برتر بررسی شده برای سال 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا به کسب و کارها کمک می کنند تا در یک فضای رقابتی فوق العاده موفق شوند. در واقع، طبق آمار Statista، تا سال 2026، درآمد حاصل از بازاریابی محتوا دو برابر خواهد شد – از نزدیک به 66 میلیاردی که در سال 2022 مشاهده شد!

با تخصص و استراتژی‌های مناسب، می‌توانید از قدرت بازاریابی محتوا برای کسب‌وکار خود استفاده کنید – در اینجا برترین آژانس‌های بازاریابی محتوا برای سال 2023 آورده شده است.

بهترین شرکت های بازاریابی محتوا: لیست 10 برتر ما

ما مطمئن هستیم که بهترین آژانس بازاریابی محتوا را با توجه به نیازها و بودجه خود در میان انتخاب های تایید شده ما پیدا خواهید کرد:

اینها معتبرترین شرکت های بازاریابی محتوا هستند – و ما مطمئن بودیم که آژانس های مناسب برای مشاغل مختلف – بزرگ یا کوچک، در صنایع بی شماری را شامل می شود.

اینها معتبرترین شرکت های بازاریابی محتوا هستند – و ما مطمئن بودیم که آژانس های مناسب برای مشاغل مختلف – بزرگ یا کوچک، در صنایع بی شماری را شامل می شود.

برترین آژانس های بازاریابی محتوا: بررسی شد

در زیر، نگاهی دقیق‌تر به هر یک از 10 مورد برتر خود خواهیم انداخت تا به شما کمک کنیم تا بهتر بفهمید چرا آنها برش داده‌اند و نوع خدمات بازاریابی محتوایی که ارائه می‌دهند.

ما خدمات منحصربه‌فرد و استراتژی‌های بازاریابی محتوا، میانگین قیمت‌گذاری، مزایا و معایب و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد.

بیایید درست شیرجه بزنیم

Jives Media – به طور کلی، بهترین آژانس بازاریابی محتوا برای تجارت B2B و B2C هر اندازه

به عنوان یک آژانس بازاریابی و تبلیغات برتر با مجموعه ای استثنایی از خدمات، قرار دادن Jives Media در بالای لیست ما یک تصمیم آسان بود.

با حضور جهانی و قیمت مقرون به صرفه آنها، برای یافتن آژانس بهتری برای رسیدگی به نیازهای بازاریابی خود به سختی تحت فشار خواهید بود.

با کمک Jives Media، اوراکل موفق شد رشد رسانه های اجتماعی و نرخ نگهداری خود را به ترتیب 426% و 136% افزایش دهد.

Thumbtack همچنین شاهد افزایش چشمگیر 50,000,000 دلار درآمد و افزایش 200 درصدی رشد سال به سال با Jives Media بود – آیا باید بیشتر بگوییم؟

استراتژیست ها و نویسندگان متخصص آنها محتوای موجود شما را بهبود می بخشند و قطعات جدید و بهینه شده برای سئو را برای وب سایت شما تولید می کنند.

با ارائه خدمات درخشان، تمجید فوق‌العاده مشتری و بیش از 16 هزار مشتری جهانی، ما مطمئن هستیم که Jives Media یک آژانس بازاریابی محتوای عالی است که باید در صدر فهرست شما قرار گیرد.

خدمات ویژه:

طراحی وب – از طرح ها، محتوا و گرافیک های سفارشی برای طراحی وب سایتی استفاده می کند که شما، گوگل و مخاطبانتان آن را دوست داشته باشید.

رسانه های اجتماعی – اگرچه یکی از بهترین آژانس های بازاریابی اینستاگرام است، اما Jives یک آژانس SMM با خدمات کامل با تخصص برتر در تمام پلتفرم های اجتماعی پیشرو است.

سئو – از استراتژی‌های ارگانیک برای افزایش دسترسی ارگانیک خود به صورت آنلاین با تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی درون و خارج از صفحه، محتوای ارگانیک و موارد دیگر استفاده می‌کند.

بازاریابی ویدیویی – خدمات تولید ویدیوی خلاقانه مانند ویدیوهای محصول و خدمات، توصیفات و غیره برای جذب مخاطب و افزایش آگاهی از برند

مزایا:

یکی از بهترین خدمات سازنده وب سایت در ایالات متحده است

آژانس بازاریابی همه کاره با حضور جهانی

ارائه خدمات برجسته و نتایج

بسیار آگاه و پاسخگو

معایب:

هیچ یک

Codeless – یکی از بهترین آژانس های بازاریابی محتوای B2B برای مشاغل متوسط

برای خواندن محتوای شما توسط سرنخ های واجد شرایط، باید قطعات شما در بالای صفحه یا حداقل در صفحه 1 گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما نمایش داده شود.

Codeless این را در استراتژی بازاریابی محتوای خود در اولویت قرار می‌دهد، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به دید بالا، ترافیک، سرنخ‌ها و مشتریان برای SaaS، خدمات و مشاغل مبتنی بر وابسته دست یابند.

آنها همه چیز را از مرحله استراتژی گرفته تا تحویل و آپلود انجام می دهند – به شما کمک می کنند تا حجم بالایی از محتوای با کیفیت را ایجاد کنید تا نتایج عالی برای کسب و کار خود داشته باشید.

برخی از مشتریان آنها دارای نام های شناخته شده هستند، از جمله برخی از بهترین ابزارهای ردیابی پروژه، مانند Monday.com!

Codeless بیش از 750 پست را در 9 ماه برای Monday.com نوشت و بهینه کرد. استفاده آنها از گردش کار سفارشی کارآمد و استراتژی های بازاریابی محتوای اثبات شده نتایجی را به همراه داشت که کاملاً رک و پوست کنده، خودشان صحبت می کنند.

آنها به 385 رتبه در 3 موقعیت برتر در SERPها و 825 رتبه بندی صفحه اول برای عباراتی که مخاطبانشان در وب استفاده می کنند، دست یافتند.

به طور کلی، شکی وجود ندارد که Codeless می‌تواند محتوای شما را برای رتبه‌بندی و تبدیل بهینه کند و به شما کمک کند مناطقی از فرصت‌ها را مشخص کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

خدمات ویژه:

سئو – خدمات شامل تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد یک برنامه رتبه بندی، ممیزی منظم سایت، تجزیه و تحلیل SERP و موارد دیگر است.

محتوا – ایجاد راهنمای سبک، خطوط کلی محتوا، بررسی ها، ویرایش ها، بهینه سازی، بررسی سرقت ادبی، آپلود و قالب بندی CMS، و بهینه سازی در صفحه

مزایا:

طرح های قیمت گذاری شفاف

جلسات هفتگی یا ماهانه

استراتژی های محکم برای برتری از رقبا

بر موفقیت بلند مدت تمرکز می کند

معایب:

فاقد برخی خدمات دیجیتال مارکتینگ است

ممکن است برای مشاغل کوچکتر گران باشد

Siege Media – برترین آژانس بازاریابی محتوایی و سئوی ایالات متحده برای شرکت‌های میان‌مارکت و شرکت‌های بزرگ

با توجه به اینکه استراتژی‌های محتوای آن‌ها سالانه بیش از 86,856,000 دلار ارزش ترافیک دارد، جایزه 5x Inc. 5000 آن‌ها جای تعجب ندارد.

تنها در 3 سال، رویکرد مشتری مدار Siege و تخصص چشمگیر SEO به افزایش ترافیک ارگانیک Shutterfly تا 2.5 میلیون کمک کرد! ارزش ترافیک ماهانه وبلاگ خود را از 0 دلار به 1,700,000 دلار رسانده و بیش از 7000 لینک کسب می کند.

یکی از بهترین راه‌حل‌های نرم‌افزار آنتی‌ویروس، نورتون، با Siege به رشد مشابهی دست یافت – با به‌روزرسانی محتوای موجود و با رتبه پایین و شناسایی فرصت‌های از دست رفته، افزایش 176 درصدی و افزایش 100 درصدی ترافیک و بازدیدها.

نتایج عمیقی که Siege Media می تواند برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد، آن را به سرمایه گذاری مناسبی برای شرکت هایی تبدیل می کند که به دنبال ارتقای محتوای و رشد تجارت خود به ارتفاعات جدید هستند.

آنها همه چیز را از استراتژی محتوای شما گرفته تا تبلیغ محتوای شما و اطمینان از اینکه رتبه خوبی دارد انجام می دهند.

خدمات ویژه:

استراتژی بازاریابی محتوا – شامل نقشه‌های راه محتوا و ممیزی، تجزیه و تحلیل پیوندهای داخلی و رقبا، توصیه‌های طراحی محتوا و موارد دیگر است.

طراحی وبلاگ – خدمات شامل CRO هاب محتوا، قالب های وبلاگ و طراحی صفحه فرود (از 10000 دلار تا 25000 دلار) است.

SEO – تحقیق کلمات کلیدی، تست A/B، بهینه سازی سرعت صفحه، ارزیابی UX و بهترین شیوه های نمایه سازی

کپی رایتینگ – خدمات شامل نوشتن فنی، کپی فروش، نوشتن وبلاگ، خبرنامه، کتاب الکترونیکی و ارسال در رسانه های اجتماعی است.

ایجاد محتوا – خدمات طراحی گرافیکی و ویدئویی مانند انیمیشن و اینفوگرافیک را ارائه دهید

مزایا:

دانش قوی سئو و لینک بیلدینگ

از استراتژی های اثبات شده برای تولید محتوای خود استفاده می کند

راهنمایی و توصیه های فوق العاده ای ارائه می دهد

معایب:

فاقد خدمات دیجیتال مارکتینگ همه کاره است

بر اساس دامنه کار، ممکن است برای مشاغل کوچکتر گران باشد

جوزف استودیو – بهترین آژانس بازاریابی محتوای B2B برای شرکت های کوچک و در حال رشد

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

با استراتژی‌های ارگانیک متخصص و تمرکز بر افزایش تعامل و وفاداری به برند – استودیو جوزف یکی از بهترین راه‌حل‌های پیشنهادی ما برای نیازهای بازاریابی محتوای شما است.

قابل توجه ترین جنبه در مورد این آژانس مجموعه خدمات آن است – از محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی گرفته تا روابط عمومی و سئو – جوزف استودیو همه اینها را دارد.

به علاوه، آنها همچنین یکی از بهترین آژانس‌های بازاریابی ایمیلی برای کسب‌وکارهای B2B هستند – به کسب‌وکارهایی در هر اندازه‌ای تخصص لازم برای رشد نجومی را ارائه می‌دهند.

این آژانس اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان هدف شما جمع‌آوری می‌کند تا استراتژی‌های محتوایی را که ایجاد می‌کند راهنمایی کند و ممیزی‌های منظم انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز تأثیر منفی بر دسترسی ارگانیک شما ندارد.

خدمات ویژه:

بازاریابی ایمیلی – به شما کمک می کند تا کمپین ها و خبرنامه های هدفمند ایجاد کنید تا ROI خود را به حداکثر برسانید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

روابط عمومی – خدمات شامل مدیریت شهرت، مدیریت امور عمومی شما و شنیدن برند شما از طریق رسانه های محبوب است.

رسانه های اجتماعی – مخاطبان خود را در کانال های رسانه های اجتماعی بیابید و با آنها درگیر شوید

سئو – شامل استراتژی های سئوی ارگانیک برای بهبود دید آنلاین، رتبه بندی و ترافیک کسب و کار شما

بازاریابی محتوا – یک استراتژی محتوای سفارشی و شخصیت های کاربر هدفمند ایجاد کنید تا محتوای طراحی شده برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان ایجاد کنید.

مزایا:

قیمت گذاری شفاف را ارائه می دهد

بر استراتژی های ارگانیک ایجاد رابطه متمرکز است

یک راه حل دیجیتال مارکتینگ یک مرحله ای

مجموعه ای فوق العاده از خدمات

معایب:

می تواند فرکانس ارسال در پینترست و توییتر را افزایش دهد

Seoplus+ – بهترین آژانس بازاریابی محتوا برای خدمات تخصصی SEO

به عنوان آژانسی که استراتژی‌های توسعه محتوای برتر را با تخصص پیشرو در سئو در صنعت ترکیب می‌کند – seoplus+ شهرت چشمگیری برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات مشتریان خود دارد.

Seoplus+ به کسب‌وکارها در سراسر جهان کمک کرده است تا به رشد خیره‌کننده‌ای دست یابند – دسترسی شما را گسترش داده و ترافیک، سرنخ‌ها و تبدیل‌های شما را افزایش می‌دهد.

تولید محتوا یک مرحله از فرآیند است. مشاهده محتوا توسط مخاطبان مناسب بسیار دشوارتر است، که آژانسی با تخصص سئو، رسانه های اجتماعی و تبلیغات را به گزینه ای عالی برای به دست آوردن نتایج مورد نظر تبدیل می کند.

خدمات ویژه:

SEO – شامل بهینه‌سازی‌های استراتژیک داخلی و خارجی، به‌علاوه توصیه‌هایی برای کسب‌وکارهای B2B و تجارت الکترونیک برای هدایت ترافیک، سرنخ‌ها و فروش

تبلیغات پولی – استراتژی های تبلیغاتی پولی و رسانه های اجتماعی، به علاوه خدمات مدیریت کمپین سازمانی را ارائه می دهد

بازاریابی محتوا – خدماتی شامل ایجاد، انتشار و ترویج محتوای تفکر برانگیز و بهینه شده برای سئو است.

رسانه‌های اجتماعی – یکی از بهترین آژانس‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای مدیریت خدمات کامل، از جمله تحقیق، ارسال پست و تعامل با مخاطبان خود در تمام پلتفرم‌های پیشرو.

مزایا:

تخصص گسترده و نتایج قابل اندازه گیری را ارائه می دهد

تیم حرفه ای با ارائه خدمات دقیق و سریع

به طور مداوم رشد چشمگیری را برای مشتریان خود فراهم می کند

معایب:

می تواند ایده های نوآورانه تری را به روی میز بیاورد

گزارش‌های ورود هفتگی باعث پیشرفت می‌شود

ClickGiant – برترین آژانس بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

به عنوان آژانسی که در درجه اول به مشاغل کوچک در سراسر کشور خدمات می دهد، ClickGiant خدمات و تخصص خود را ارائه می دهد تا از طریق محتوای باکیفیت و ارگانیک، در معرض دید آنلاین مورد نیاز خود قرار بگیرید.

مشتریان ClickGiant به دلیل کیفیت محتوایی که تولید می‌کنند و نتایج حاصل از تخصص و تلاش بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرند.

استراتژی بازاریابی محتوای آنها با تحقیق در مورد مخاطبان هدف شما شروع می شود تا درک درستی از آنچه آنها نیاز دارند به طوری که آنها بتوانند محتوایی تولید کنند که برای آنها مفید باشد.

خدمات ویژه:

SEO/PPC – محتوای خود را به صورت آنلاین دریافت کنید تا بتواند کلیک ها، تبدیل ها و مشتریان را افزایش دهد

طراحی وب سایت – خدمات شامل SEO برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به صورت آنلاین قابل مشاهده است تا ترافیک و تبدیل را افزایش دهد

بازاریابی محتوا – شامل ایجاد و مدیریت وبلاگ‌ها، کپی وب، بیانیه‌های مطبوعاتی، بررسی محصول و رسانه‌های اجتماعی است.

تجارت الکترونیک – چه با یکی از بهترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، مانند Shopify یا آمازون، یا یک راه‌حل کمتر شناخته‌شده، ClickGiant به بهبود رتبه و دیده شدن سایت‌ها برای بهبود ترافیک و فروش شما کمک می‌کند.

مزایا:

فوق العاده پاسخگو

مقرون به صرفه برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک

سابقه خوب برای ارائه خدمات عالی

به طور مداوم کار با کیفیت بالا ارائه دهید

معایب:

آژانس بین المللی نیست

نتایج بسته به صنعت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد

بازاریابی محتوای S&G – آژانس برنده جایزه برای مشاغل Midmarket

کلاچ S&G را در میان 3 آژانس برتر بازاریابی محتوا انتخاب کرد و موسسه بازاریابی محتوا آنها را در 50 رتبه برتر جهانی – برای 4 سال متوالی!

آنچه در مورد این آژانس بازاریابی محتوا بسیار چشمگیر است، تمرکز آن بر برنامه توزیع محتوای شما است. با خدمات روابط عمومی و توسعه افزوده شده، می توانید آگاهی و تبدیل برند خود را به حداکثر برسانید.

با S&G، کسب‌وکار شما استراتژی‌های محکمی برای متمایز شدن حتی در رقابتی‌ترین مناظر خواهد داشت – از ایجاد تا ردیابی محتوای شما. این آژانس مطمئناً قابل بررسی است.

آنها تحقیقات عمیقی را برای درک مخاطبان شما و رفتار آنها برای ایجاد محتوای بیش از حد هدفمند انجام خواهند داد تا در معرض دید شما قرار بگیرند تا سرنخ های واجد شرایط را به دست آورید.

خدمات ویژه:

بازاریابی ویدیویی – خدمات کامل تولید ویدیو به شما کمک می کند داستان خود را به شیوه ای جذاب و معتبر بیان کنید

محتوا – خدمات سفارشی برای افزایش تلاش های شما، از جمله وبلاگ نویسی، مطالعات موردی، مقالات سفید، کتاب های الکترونیکی، ایجاد تقویم بازاریابی محتوای سرمقاله و غیره.

توزیع – شامل تبلیغات بین کانالی (رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات پولی)، پوشش مطبوعاتی و مشارکت های بازاریابی تأثیرگذار است.

روابط عمومی – به شما کمک می کند تا وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و سایرین تاثیرگذار در صنعت خود را شناسایی کنید تا دیده شدن و تبدیل شما را افزایش دهید.

طرفداران:

کارشناسان محتوا با دانش صنعت چشمگیر

استراتژی محتوایی و گسترش آنها نتایج قابل توجهی به همراه دارد

این تیم محتوای جذابی برای کسب و کارهای B2B و B2C ایجاد می کند

معایب:

فاقد حضور جهانی است

ایجاد درک متقابل ممکن است کمی طول بکشد

Media Frenzy Global – یکی از بهترین آژانس های بازاریابی محتوای B2B برای دستیابی به حضور جهانی

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

Media Frenzy Global به دلیل یکی از بهترین آژانس های روابط عمومی در بازار جوایز متعددی را کسب کرده است. علاوه بر داشتن تخصص برجسته در دیده شدن برند شما، آنها همچنین در تولید محتوای جذابی که مخاطبان شما را علاقه مند می کند، تخصص دارند.

Media Frenzy با حضور بین‌المللی به برندها کمک می‌کند خود را در بازارهای جهانی تثبیت کنند – به‌ویژه کسب‌وکارهای فناوری در بخش‌های SaaS، FinTech، AdTech و Payment.

با داستان سرایی استراتژیک که مطابق با نیازهای مشتری شما است، Media Frenzy محتوایی ایجاد می‌کند که نتایج قابل اندازه‌گیری را ارائه می‌دهد – چه با کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوهای توضیح‌دهنده یا هر چیز دیگری.

تخصص آنها در روابط عمومی همچنین به شما کمک می کند تا با اطمینان از بحران هایی مانند اطلاعات نادرست که می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند، مدیریت کنید.

خدمات ویژه:

بازاریابی محتوا – شامل کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک‌ها، و غیره، به‌علاوه خدمات بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی، مانند خبرنامه‌ها، تبلیغات و رویدادها

روابط عمومی – به شرکت‌های B2B و B2C در سرتاسر جهان کمک کنید تا با انتشارات پیشرو مانند Forbes، Entrepreneur، Inc. و دیگران، رسانه‌های کسب‌شده را تولید کنند، به‌علاوه رسیدگی به بیانیه‌های مطبوعاتی و غیره.

برندسازی – به شما کمک می کند تا برند و پیام خود را ایجاد کنید تا کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان خود در کانون توجه قرار دهید

دیگر – خدمات شامل استراتژی‌های PPC و SEO برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه شما در کانال‌ها است

مزایا

اجرای سریع پروژه

مجموعه ای چشمگیر از کار که نتایج به دست آمده را نشان می دهد

استراتژی های خارق العاده برای قرار دادن برند خود در بازار

آنها به سرعت تجارت و محصولات/خدمات شما را درک می کنند

معایب:

برای مشاغل کوچک پرهزینه است

Neon Ambition – آژانس کیفیت برای مشاغل کوچک و در حال رشد که به دنبال خدمات بازاریابی محتوا هستند

تولید سرنخ های با کیفیت بالا محرک اصلی به دست آوردن نتایج نهایی برای کسب و کار شما است – این به طور دقیق هدف Neon Ambition را خلاصه می کند.

تیم متخصص آنها این نتایج را برای مشتریان خود با درک مخاطبان هدف و آنچه که آنها بیشتر به آن نیاز دارند و ایجاد محتوای مرتبط که با آنها طنین انداز می شود و به نتایج منجر می شود، هدایت می کند.

از خدمات طراحی وب گرفته تا به حداکثر رساندن نرخ تبدیل شما با تست A/B، تخصص و مهارت های برجسته بازاریابی دیجیتال آنها مورد تحسین مشتریان B2B و B2C قرار گرفته است.

خدمات ویژه:

PPC – تیم مدیریت PPC بودجه هزینه تبلیغات شما را مدیریت می کند و اطمینان حاصل می کند که حداکثر بازگشت سرمایه را ارائه می دهد، از جمله هدف گذاری مجدد، تبلیغات تلفن همراه و موارد دیگر.

سئو – استراتژی هایی را توسعه دهید تا به شما در رتبه بندی محلی و ملی با بهترین شیوه های سئو کمک کند

بازاریابی محتوا – نیازهای مشتری خود را در طول سفر مشتری خود شناسایی کنید و محتوای مرتبط ایجاد کنید که آنها را به هدف نهایی شما ارتقا دهد.

رسانه های اجتماعی – بهترین تاکتیک های پولی یا بدون دستمزد را برای افزایش آگاهی از برند و تولید سرنخ در پلتفرم های اجتماعی پیشرو ایجاد کنید.

مزایا:

ROI قابل اندازه گیری را ارائه دهید

تیم کارآمد و آگاه است

مشتریان از خدمات و نتایج خرسند هستند

معایب:

فاقد حضور جهانی است

نوشتن در مورد محصولات پیچیده می تواند منحنی یادگیری را برای تیم ارائه دهد

Brandefy – بهترین آژانس بازاریابی محتوای ویدیویی

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بهترین آژانس های بازاریابی محتوا

بر خلاف بهترین آژانس های بازاریابی محتوا، تخصص برندفی در تولید ویدئو با خدمات کامل نهفته است.

همانطور که از نام آن پیداست، Brandefy به کسب‌وکارها در صنایع بی‌شماری کمک می‌کند تا داستان خود را با یکی از بهترین انواع بازاریابی محتوا – ویدیویی – بگویند که جذاب، به یاد ماندنی است و نتایج عالی ارائه می‌کند.

آمار واقعاً برای خود صحبت می کند. بر اساس داده‌های Wyzowl، ویدیوی یک برند بر 88 درصد افراد برای خرید محصول یا خدمات تأثیر گذاشته است.

شکی نیست که ویدیو یکی از برترین رسانه های بازاریابی محتوا است که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کرده و به خود جلب می کند، از این رو برندفی مجبور شد در لیست آژانس های بازاریابی محتوا برتر ما قرار بگیرد.

از توسعه تا توزیع، Brandefy تمام نیازهای بازاریابی محتوای ویدیویی شما را برآورده می کند – ویدیوهای مارک دار، شرکتی، آموزشی، آموزشی یا توضیح دهنده.

خدمات ویژه:

تلویزیون – به شما کمک می‌کند تا تبلیغات تلویزیونی، مستندات و آگهی‌های تجاری اطلاعاتی تولید کنید

ویدیوهای وب — خدمات شامل ایجاد ویدیوهای شرکتی و توضیح دهنده، لوگوهای متحرک و موارد دیگر است

توزیع – شامل بهینه سازی سئو ویدیو، استراتژی های توزیع اینترنتی و خرید رسانه می باشد

دیگر – محتوای تازه برای به‌روزرسانی‌های هفتگی، وبلاگ‌ها، بررسی‌های محصول، سؤالات متداول و موارد دیگر ایجاد کنید

مزایا:

آژانس فوق العاده برای مشاغل کوچک

به صنایع مختلف پاسخ می دهد

نتایج بسیار مثبتی را برای مشتریان خود به دست آوردند

بسیار همکاری و خلاق

معایب:

فاقد سایر خدمات بازاریابی محتوا است

گزارش تاریخچه بازبینی ویدیوهای ویرایش شده مورد نیاز است

آژانس های بازاریابی محتوا چیست؟

آژانس‌های بازاریابی محتوا در ایجاد محتوا برای کمک به رشد کسب‌وکار شما و اطمینان از اینکه تلاش‌ها نتایجی را که به دنبال آن هستید ارائه می‌کنند کمک می‌کنند – این می‌تواند شامل خدمات سئو، وبلاگ‌نویسی، ایمیل، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

این آژانس‌ها تخصص و استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای ایجاد محتوای مفید و منحصربفرد دارند که با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود – این می‌تواند به شما کمک کند:

  • اعتبار را در جایگاه خود ایجاد کنید
  • با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید
  • سرنخ (و مشتریان) خود را افزایش دهید
  • ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید
  • نتیجه خود را افزایش دهید
  • حضور آنلاین کسب و کار خود را بهبود بخشید

شرکت های بازاریابی محتوا چه خدماتی ارائه می دهند؟

بهترین آژانس ها همه ابزارها و خدمات بازاریابی محتوا را دارند که برای افزایش شهرت، اعتبار و موفقیت برند خود در دنیای آنلاین نیاز دارید.

در اینجا 5 مورد از رایج ترین خدماتی که می توانید پیدا کنید آورده شده است:

خدمات محتوا

این آژانس‌ها انواع مختلفی از خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می‌دهند – از مدیریت پست‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا خبرنامه‌ها و کمپین‌های ایمیل، کپی وب‌سایت، وبلاگ‌ها، مطالعات موردی و موارد دیگر.

با استراتژی‌های بازاریابی محتوا اثبات شده، این آژانس‌ها می‌توانند با افزایش ترافیک وب‌سایت‌تان و ایجاد محتوای بهینه‌سازی شده به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند تا سرنخ‌ها و فروش شما را افزایش دهند.

بسیاری نیز ابزاری دارند که کسب‌وکارها را در رسانه‌ها و نشریات پیشرو در سراسر جهان معرفی کنند تا به افزایش بیشتر برند شما کمک کنند.

تحقیق و تحلیل

یک آژانس برتر بازاریابی محتوا می‌داند که محتوایی که تبدیل می‌شود با جمع‌آوری داده‌های مخاطبان هدف شما شروع می‌شود. آنها پاسخ سوالاتی مانند:

  • کدام کانال و استراتژی بهتر عمل می کند؟
  • مخاطب هدف شما چند ساله است؟
  • نیازها و مشکلات آنها چیست؟

داشتن داده هایی که به این نوع سوالات پاسخ می دهد به شما کمک می کند محتوای مفید و مرتبطی ایجاد کنید که علایق مخاطبان شما را جلب کند.

این آژانس‌ها علاوه بر خدمات تحقیقاتی، تمامی ابزارهای بازاریابی محتوا را نیز دارند که برای بررسی و بهینه‌سازی محتوای خود قبل از انتشار و نظارت بر تلاش‌های شما برای یافتن زمینه‌های بهبود نیاز دارید.

بهینه سازی موتورهای جستجو

تولید محتوا مرحله 1 است، اما ارائه محتوای خود در مقابل افراد مناسب، کلید موفقیت تلاش های بازاریابی شما است.

خوشبختانه، بسیاری از آژانس های بازاریابی محتوا، تخصص، ابزار و دانش بهترین شیوه ها را برای به دست آوردن بهترین نتایج دارند.

خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها شامل تحقیق کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن عبارات مرتبط با کسب و کار شما، انجام تجزیه و تحلیل رقبا، بهینه سازی محتوای شما با استراتژی های درون صفحه و موارد دیگر است.

کار خلاق

این آژانس‌ها علاوه بر مدیریت محتوای متنی شما، ابزار خلاقانه‌ای برای رسیدگی به سایر جنبه‌های نیازهای بازاریابی محتوای شما نیز دارند.

این خدمات ممکن است شامل خدمات تولید ویدیو مانند ویدیوهای توضیح دهنده، طراحی اینفوگرافیک و غیره باشد.

طراحی وب

یک وب سایت واکنش گرا، سازگار با موبایل و جذاب برای افزایش ترافیک و فروش برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

بنابراین، تعجب آور نیست که بسیاری از آژانس های مورد بررسی نیز خدمات طراحی و توسعه وب ارائه می دهند که توانایی های تولید محتوا آنها را با بهترین شیوه های SEO و UX ترکیب می کند.

با انواع مختلف استراتژی‌ها و رسانه‌های بازاریابی محتوا، متوجه خواهید شد که بهترین آژانس‌ها نیازهای متعددی را برآورده می‌کنند – از بازاریابی ایمیلی گرفته تا ساختن مطالعات موردی و وبلاگ‌ها تا مدیریت پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما.

بسیاری نیز توصیه ها و نکات روشنگری را برای موفقیت در بازاریابی محتوا ارائه می دهند، به علاوه خدمات اضافی که در اینجا فهرست نشده اند، مانند مدیریت روابط عمومی.

نتیجه: بهترین آژانس بازاریابی محتوا کدام است؟

سرمایه گذاری در یکی از برترین آژانس های بازاریابی محتوا می تواند به رونق کسب و کار آنلاین شما کمک کند.

اما هیچ راه حل یکسانی وجود ندارد – بودجه، صنعت و انواع خدمات بازاریابی محتوا که به دنبال آن هستید، مناسب ترین آژانس را برای تجارت شما تعیین می کند.

با این وجود، ما مطمئن هستیم که Jives Media یک گزینه عالی برای مشاغل در هر اندازه است – آنها مجموعه فوق العاده ای از خدمات را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند و شهرت چشمگیری برای ارائه مداوم نتایج عالی دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT