بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل

بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

email hosting یا هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که یک آدرس ایمیل سفارشی ایجاد کنید. میزبانی ایمیل برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده می شود، با این مزیت که نام دامنه ایمیل مورد استفاده شما با وب سایت شما مطابقت دارد.

برنامه های میزبانی ایمیل یک راه آسان برای دریافت خدمات کارآمد و قابل اعتماد هستند. با توجه به ارائه دهنده خدماتی که استفاده می کنید، ممکن است از مزایایی از قبیل، ۵۰ گیگابایت یا بیشتر فضای ذخیره‌سازی برای صندوق ورودی‌، فضای ذخیره‌سازی آنلاین برای اشتراک‌گذاری آسان فایلها، برنامه‌های همراه مانند Microsoft Office بهره مند شوید.

فرآیند کار بدین شکل است که ایمیل شما با یک دامنه سفارشی ([email protected]) کار می کند. می‌توانید از یک طرح میزبانی ایمیل برای جایگزینی مؤثر سرویس میزبان وب خود استفاده کنید.

چه به دنبال یک حساب شخصی باشید و چه بخواهید کسب و کار خود را رونق دهید، ما بیش از 160 ارائه دهنده میزبانی را بررسی کرده ایم و خلاصه‌ی دقیقی از بهترین میزبانان ایمیل بازار را در قالب این مقاله به شما ارائه می کنیم.

Bluehost email hosting

نقاط قوت:

  • بسیار مقرون به صرفه
  • عملکرد ساده و قابل فهم

نقاط ضعف:

تنها گزینه پرداخت صورت حساب سالانه در دسترس است

اگر یک کسب و کار کوچک با تعداد انگشت شماری کارمند دارید و نمی خواهید صدها دلار برای حساب ایمیل شرکت خود خرج کنید، باید این گزینه را در نظر بگیرید.

Bluehost ادعا می کند که آنها هیچ محدودیتی را اعمال نمی کنند. مشتریان باید در چارچوب قوانین کار کنند تا اطمینان حاصل شود که منابع کافی برای ارائه بهترین عملکرد هاست ایمیل در دسترس است. مشتریانی که در چارچوب شرایط خدمات فعالیت می کنند، هرگز با محدودیت های فنی برای ایمیل، دامنه ها یا وب سایت ها مواجه نمی شوند.

شما می توانید بین سه برنامه وب میل (معادل Outlook.com یا Gmail.com) یکی را انتخاب کنید. Horde، Roundcube یا Squirrelmail.

همچنین می توانید یک سرویس گیرنده ایمیل مانند Mail برای ویندوز 10 یا Mozilla Thunderbird را برای خواندن آفلاین ایمیل های خود پیکربندی کنید. ایجاد یک آدرس ایمیل جدید به لطف یک رابط کاربری آسان چندان کار دشواری نیست.

Hostinger email hosting

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • فیلترهای نامحدود
  • سازگار با موبایل

نقاط ضعف:

  • بدون پشتیبانی تلفنی

هاستینگر درست مانند Bluehost عمل می کند، در عین حال رابط کاربری Titan را ارائه می دهد تا استفاده، ارسال و جستجوی ایمیل های شما را آسان کند. همچنین شامل یک تقویم داخلی است که سازماندهی و تنظیم برنامه ها را آسانتر می کند، و از همه مهمتر رابط کاربری این میزبان، سازگار با موبایل است.

این سرویس با دو طرح اصلی در دسترس است که هر دو با حداکثر 50 آدرس ایمیل، آنتی ویروس و پشتیبانی از چند دستگاه ارائه می شوند.

طرح Business email hosting ، 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 2 فیلتر ایمیل با فقط 0.99 دلار در ماه ارائه می‌کند. طرح میزبانی ایمیل Enterprise خدمات خود را به همراه 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و فیلترهای ایمیل نامحدود، فقط با 2.49 دلار در ماه ارائه می کند. هاستینگر هم ایمیل و هم میزبانی وب را روی یک داشبورد ارائه می کند.

Dreamhost email hosting

نقاط قوت:

  • حافظه 25 گیگابایتی
  • همگام سازی موبایل و دسکتاپ
  • ایمیل بدون تبلیغات
  • آنتی اسپم

نقاط ضعف:

  • پشتیبانی خوبی ندارد

میزبانی ایمیل Dreamhost به طور پیش‌فرض ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را با قابلیت همگام‌سازی ایمیل‌ها بین دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل ارائه می کند. علاوه بر این، یک پلت فرم نرم‌افزاری ایمیل بدون تبلیغات نیز در آن تعبیه شده است.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این هاست، فیلتر هرزنامه هوشمند آن است که امنیت شما را در برابر هرزنامه‌ها و همچنین ویروس ها، بدافزارها و حملات فیشینگ تضمین می کند.

هاست ایمیل چند مزیت دارد، اولین مورد این است که مشابه نام دامنه شرکت شما است، که بسیار حرفه ای تر از یک حساب ایمیل رایگان به نظر می رسد.

به علاوه، به این معنی است که شما کنترل کاملی بر روی داده‌های خود دارید و ایمیل‌های شما به‌طور خودکار برای ارائه تبلیغات برای شما اسکن نمی‌شوند، کاری که ارائه‌دهندگان ایمیل رایگان معمولاً انجام می‌دهند.

قیمت این سرویس نسبتاً ارزان است و بستگی به این دارد که می خواهید صورت حساب خود را به صورت ماهانه پرداخت کنید یا سالانه. هزینه صورت حساب های ماهانه فقط 1.99 دلار در ماه است، در حالی که صورت حساب سالانه معادل 1.67 دلار در ماه است.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل: Zoho Mail

نقاط قوت:

  • طرح رایگان

نقاط ضعف:

  • نسخه رایگان دارای محدودیت هایی است

Zoho Mail یکی دیگر از سرویس های میزبانی ایمیل موجود در این لیست است. Zoho Mail همچنین دارای یک سرویس گیرنده IMAP است، بنابراین می توانید سایر حساب های ایمیل خود را از طریق IMAP پیکربندی، همگام سازی و مدیریت کنید.

طرح رایگان این سرویس به شما پنج صندوق پستی با حداکثر 5 گیگابایت برای هر کاربر در اختیار شما قرار می دهد.

اگر طرح رایگان برای شما مناسب نیست، طرح استاندارد به شما پشتیبانی IMAP و POP و 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای فایل ها، و پشتیبانی از دامنه‌های متعدد را می‌دهد. این سرویس نسبت به برخی از رقبای دیگر ، مزایای بیشتری دارد، همچنین شامل ابزارهای بهره‌وری مشابه طرح رایگان است، اما فقط ۳ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد که در خلال صورت حساب سالانه پرداخت می‌شود.

Zoho فهرستی از بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل را ایجاد کرد زیرا برنامه حرفه ای آن 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی (به ازای هر کاربر)، پشتیبانی از گروه های Active Directory و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. 6 دلار برای هر کاربر در ماه در قالب صورت حساب سالانه هزینه در پی دارد، با توجه به فضای ذخیره‌سازی و ویژگی‌هایی که دریافت می‌کنید اصلا قیمت بدی نیست. همچنین، طرح Lite با ویژگی‌های کمتری در دسترس است، اما فقط ۱ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل: ScalaHosting email hosting

نقاط قوت:

  • فضای ذخیره سازی قابل توجه
  • طرح های متعدد

نقاط ضعف:

  • چندان سریع نیست

ScalaHosting طیف وسیعی از طرح های میزبانی ایمیل را ارائه می کند. علاوه بر این، تعدادی ویژگی امنیتی مفید برای کاربران تجاری نیز دارد.

این سرویس، می تواند از شما در برابر هرزنامه ها محافظت کند که بنابر ادعای خود 99.98 درصد از ایمیل‌های هرزنامه را مسدود می کند. همچنین از شما در برابر فعالیت های مخرب محافظت می کند. به علاوه از پروتکل های SSL برای رمزگذاری ایمیل های شما برای امنیت بیشتر استفاده می کند.

شما می توانید به راحتی از هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه خود به این سرویس دسترسی داشته باشید.

قیمت های این سرویس از 2.95 دلار در ماه شروع می شود که گران ترین طرح آن 9.95 دلار در ماه است. با این حال، اینها قیمت های اولیه هستند که به ترتیب از 3.95 دلار تا 19.95 دلار تمدید می شوند.

به طور کلی، ScalaHosting طیف وسیعی از طرح های میزبانی ایمیل تجاری را نسبت به رقبای خود ارائه می کند، و فضای ذخیره سازی قابل توجه آن باعث می شود که این مورد ارزش بررسی کردن را داشته باشد.

چگونه بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل را برای خود انتخاب کنیم؟

ایمیل برای مدت طولانی راه اصلی برقراری ارتباط در اینترنت بوده است، بنابراین بهترین کار این است که برای دریافت خدمات میزبانی ایمیل با کیفیت، نزد بهترین ارائه دهنده ثبت نام کنیم.

یکی از اولین چیزهایی که باید در یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل به دنبال آن باشید این است که آیا ایمن است یا خیر. از آنجایی که برخی از ایمیل‌های ارسال شده در سراسر مشاغل حاوی داده‌های بسیار حساس هستند، ممکن است بخواهید روی یک سرویس میزبانی تمرکز کنید که بتواند محتوای ایمیل‌های شما را در برابر حملات سایبری محافظت کند.

همچنین مهم است که سرویسی را انتخاب کنید که انعطاف پذیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته از مشتری ارائه کند. امکان تغییر تنظیمات ایمیل برای مطابقت با نیازهای شما مهم ترین چیزی است که ارائه دهنده میزبانی ایمیلی که انتخاب می کنید باید داشته باشد.

در نهایت، هنگام انتخاب سرویس میزبانی ایمیل مناسب برای خود،فضای ذخیره سازی و تاریخ آپدیت را باید در نظر بگیرید. به دنبال یک سرویس میزبانی ایمیل باشید که به شما این امکان را می دهد که همه داده های خود را در یک مکان داشته باشید و گزینه ای برای انتقال خودکار پیام های قدیمی به بایگانی ارائه کند.

چگونه باید بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل را آزمایش کنیم؟

ما با تمرکز بر ویژگی های اصلی که در بالا به آن اشاره کردیم، ارائه دهندگان میزبانی ایمیل را با ثبت نام در هر سرویس و آزمایش ویژگی های انها، در دسترس بودن، پشتیبانی و امنیت محصول آزمایش کردیم.

یک ارائه‌دهنده میزبانی ایمیل با کیفیت خوب می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند و در صورت نیاز به کمک اضافی در صورت بروز مشکل یا ایجاد سؤالی در مورد خدمات، پشتیبانی 24 ساعته ارائه کند.

میزبانی ایمیل چیست؟

میزبانی ایمیل سرویسی است که در آن یک ارائه دهنده، سرورهای ایمیل را به کاربران خود اجاره می دهد. میزبانی ایمیل چندان کار پیچیده ای نیست. نسخه های رایگان میزبانی ایمیل در دسترس هستند اما بهترین ارائه دهندگان میزبانی ایمیل با هدف قدرت، انعطاف پذیری و حرفه ای بودن با هزینه در دسترس هستند.

هاست ایمیل در حالی که معمولاً با میزبانی وب همراه است، ولی یک سرویس جداگانه است که به شما امکان می دهد یک آدرس ایمیل سفارشی تنظیم کنید و از آن برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید. چیزی که به حرفه ای بودن می افزاید این است که نام دامنه ایمیلی که استفاده می کنید با وب سایت شما مطابقت دارد. خدمات ایمیل رایگان با استفاده از دامنه عمومی مانند جیمیل یا یاهو برای استفاده فردی و شخصی مناسب تر است.

سرویس های ایمیل ابری برای شرکت های کوچک و SME ها مناسب هستند. این صندوق‌های پستی با استفاده از یک ارائه‌دهنده خدمات ابری مانند Gsuite توسط Gmail و Microsoft Exchange Emails توسط Microsoft میزبانی می‌شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT