بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هندی

بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هندی 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

انتخاب بسته میزبانی وب مناسب در اطمینان از عملکرد صحیح وب سایت شما بسیار مهم است و می تواند بازدید کنندگان شما را سازماندهی کند.

میزبانی مشترک یکی از رایج ترین و محبوب ترین بسته های میزبانی است. در چنین تنظیماتی، منابع یک سرور واحد در چندین کاربر تقسیم می شوند. ما می دانیم که مزیت بارز چنین مجموعه ای هزینه کم است، اما این به هزینه عملکرد وب سایت شخصی شما است. تقاضای زیاد برای منابع سرور به معنای خرابی بیشتر و سایر مشکلات است. به همین دلیل میزبانی مشترک فقط برای وب سایت های شخصی ترجیح داده می شود. به همین دلیل ما هنگام آزمایش بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هند که در زیر ذکر شده است، از خدمات میزبانی مشترک استفاده می کنیم.

حتی بعد از تصمیم گیری در مورد نوع میزبانی که به بهترین وجه نیازهای شما را تأمین می کند ، هنوز باید در مورد ارائه دهنده میزبانی تصمیم بگیرید، که خود به تعدادی از عوامل مختلف از جمله ویژگی های بسته بندی شده ، قیمت گذاری ، قابلیت اطمینان و موارد دیگر بستگی دارد. از این گذشته ، شما نمی خواهید وب سایتی را استفاده کنید که توسط بازدید کنندگان غیرقابل دسترسی باشد یا به طرز ناامیدی کند باشد.

با توجه به تقاضای زیاد ، صدها نفر از ارائه دهندگان میزبان وب سایت را در هند پیدا خواهید کرد که می توانند کل وب سایت شما را با طیف گسترده ای از هزینه میزبانی کنند.

1.بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هندی: Hostinger

بهترین ارائه دهنده میزبان سطح ابتدایی

بهترین معاملات امروز:

میزبانی مشترک تکی 1.99 دلار در ماه

میزبانی مشترک پریمیوم 2.99 دلار در ماه

میزبانی مشترک بیزنسی 3.99 دلار در ماه

دلایل خرید:

دستگاه های ذخیره سازی SSD

دامنه برنامه ها برای همه بودجه ها

99.99 ٪ آپتایم

نصب تک کلیکه

دلایلی برای نخریدن آن:

بدون پشتیبانی تماس تلفنی

بدون مرکز داده در هند

Ssh & CDN فقط در برنامه های بالاتر گنجانده شده است

با اینکه Hostinginger هیچ مرکز داده ای در هند عمل نکند ، اما به سرعت خود را به عنوان یک مدعی پیشرو تأسیس کرده است. این به لطف جایگاه جهانی آن ، جایی که ارائه دهنده بیش از 2.5 میلیون کاربر را در 200 کشور جهان قرار می دهد ، است. در حال حاضر این مراکز داده در ایالات متحده ، انگلستان ، برزیل ، سنگاپور ، لیتوانی ، البته هند است.

در آزمایش ما ، ما در انتخاب شکست خوردیم زیرا Hostinger طیف گسترده ای از راه حل های میزبانی مانند برنامه های مختلف میزبانی مشترک ، VPS و برنامه های میزبانی ابر را ارائه می دهد. برای کاربران باهوش تر ، ارائه دهنده میزبان همچنین میزبان CPANEL و همچنین برنامه های اختصاصی برای وردپرس و میزبانی جوملا را ارائه می دهد ، با این حال این پیشنهادات فقط برای وردپرس مناسب است و هیچ ویژگی خاصی برای تهیه جوملا ندارد.

برای Rs 149.00 (1.99 دلار) در هر ماه ، ترافیک بدون ترافیک (GB نامحدود) ، 100 وب سایت ، 100 گیگابایت ذخیره سازی SSD ، پشتیبان گیری هفتگی رایگان ، پشتیبانی مشتری 24/7 و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

2. HostPapa

میزبانی با ویژگی های زیاد با قیمت های رقابتی

بهترین معاملات امروز:

HostPapa برای شروع 3.95 دلار در ماه

HostPapa بیزنسی 3.95 دلار در ماه

HostPapa بیزنسی حرفه ای 12.95 دلار در ماه

دلایل خرید:

مرکز داده در هند (بمبئی)

دارای طرح های عالی

حجم بالای استفاده رایگان

انتقال دامنه رایگان

مهاجرت رایگان وب سایت

پشتیبانی فوری از طریق تلفن و چت زنده

دلایلی برای استفاده نکردن از آن:

هزینه های بالای تمدید

پشتیبان گیری خودکار روزانه هزینه اضافی دارد

اقدامات امنیتی مانند CDN هزینه اضافی دارد

پشتیبانی اولویت دار به عنوان افزونه پریمیوم ارائه می شود

با HostPapa، می توانید میزبانی مشترک، میزبانی VPS، نمایندگی فروش یا میزبانی وردپرس را انتخاب کنید. این ارائه دهنده هاست لینوکس را نیز ارائه می دهد و همه برنامه ها با 30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه ارائه می شوند.

ممکن است در نگاه اول از قیمت ‌گذاری طرح ‌های مختلف معطل شوید، اما کمی زمان صرف کنید و در میان پیشنهادات بی ‌شمار پیمایش کنید و قیمت ‌گذاری منطقی می ‌شود.

به عنوان مثال، برنامه شروع HostPapa یک روپیه هزینه دارد. 9,168 در سال (حدود 111.15 دلار)، اما شامل تعدادی از ویژگی های مفید مانند پهنای باند بدون اندازه، cPanel، 99.9% گارانتی آپتایم، پشتیبانی 24/7/265 تلفن و چت، و همچنین سازنده وب سایت (فقط دو صفحه) و بیشتر. البته، برنامه Starter به ما اجازه می دهد دو وب سایت را در فضای ذخیره سازی 100 گیگابایتی SSD به همراه 100 آدرس ایمیل و یک نصب کننده با یک کلیک که برای نصب آسان صدها برنامه اضافی استفاده می کنیم، مستقر کنیم.

با HostPapa، ما بسیاری از ویژگی ‌های مفید مانند پشتیبان‌ گیری خودکار روزانه و ابزارهای امنیتی مانند نظارت فعال، هشدارهای لحظه ای آسیب ‌پذیری ‌ها و غیره را آزمایش کردیم.

خدمات VPS نیز ناامیدتان نمی کنند. با پنج طرح ارائه شده با انعطاف پذیری در مدت قرارداد، می توانید خدمات VPS را با شروع از روپیه انتخاب کنید. 2699 در ماه (حدود 37 دلار).

3.بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هندی: BigRock

میزبانی برای افراد و مشاغل کوچک

دلایل خرید:

پشتیبانی 24/7 زنده/تلفن/ایمیل

انتخاب لینوکس و ویندوز حتی در برنامه های مشترک

زیر دامنه نامحدود

فضای دیسک و پهنای باند بدون اندازه گیری

سایت ساز سایت پد

دلایلی برای نخریدن آن:

ارزانترین زمانی که یک اشتراک 5 ساله خریداری می کنید

بدون پشتیبان گیری رایگان

جدا از هاست اشتراکی، می ‌توانید میزبانی اختصاصی، VPS یا ابری را نیز با BigRock انتخاب کنید. ما برنامه های میزبانی وردپرس آنها را بررسی کردیم و حتی جوملا، دروپال و غیره را با یک تک اجرا کردیم. ارائه دهنده هاست نوید 99.9% آپتایم را با پشتیبانی فنی اختصاصی CMS می دهد.

برای همه برنامه های میزبانی، ما توانستیم مکان مرکز داده خود را انتخاب کنیم، چه هند یا ایالات متحده – ما هند را انتخاب کردیم. با اعتراف خود، تأخیر سرور هندی 30 برابر کمتر از همتای مستقر در ایالات متحده است، که تفاوت قیمت فاحش بین این دو را توضیح می دهد.

طرح میزبانی اشتراکی Starter را می توان برای میزبانی یک وب سایت استفاده کرد و شامل گواهینامه رایگان SSL، پنج حساب ایمیل، 20 گیگابایت فضای دیسک و انتقال 100 گیگابایت است. 79 در ماه (حدود 0.96 دلار) اگر اشتراک پنج ساله را انتخاب کنید. شما می توانید مدت زمان کمتری از قرارداد را انتخاب کنید، اما قیمت ها تندتر می شوند.

طرح میزبانی اشتراکی Pro شامل فضای دیسک و پهنای باند نامحدود است. با این حال باید توجه داشته باشید که BigRock پهنای باند شما را کاهش داد زیرا استفاده بیش از 25٪ از منابع سرور برای بیش از 90 ثانیه فراتر رفت – اگرچه یک پیام هشدار دهنده از طرف ارائه دهنده میزبان وجود داشت.

ما حفاظت از بدافزار و پشتیبان‌گیری روزانه را به‌عنوان افزونه‌های جداگانه خریداری کردیم و ارزان‌ترین طرح اسکن بدافزار فقط 25 صفحه را پوشش می‌دهد.

4. Bluehost

میزبانی حرفه ای که توسط WordPress.org توصیه می شود

بهترین معاملات امروز

Bluehost ابتدایی 2.75 دلار در ماه

دلایل خرید:

30 روز ضمانت بازگشت وجه

پشتیبانی 24/7/375

نصب با یک کلیک

بدون هزینه پنهان

دلایلی برای نخریدن آن:

پشتیبان‌گیری و امنیت به عنوان افزونه ‌های پریمیوم فروخته می ‌شود

Bluehost در فضای میزبانی هند که در ابتدا تحت سلطه GoDaddy بود، نفوذ زیادی کرده است.

خدمات ارائه شده مشترک، VPS و هاست اختصاصی هستند. ما برنامه ‌های میزبانی مشترک گران ‌تر را آزمایش کردیم، که با موارد رایگان اضافی مانند حریم خصوصی دامنه، فضای ذخیره ‌سازی نامحدود و پهنای باند همراه است. پشتیبان گیری روزانه رایگان از وب سایت فقط به عنوان بخشی از طرح های ChoicePlus و Pro ارائه می شود. ما از این واقعیت لذت می بریم که برنامه ها با CDN ارائه می شوند. همه برنامه ‌های میزبانی مشترک شامل یک سازنده وب‌ سایت کشیدن و رها کردن هستند، اگرچه مشخص نیست که آیا تعداد صفحات را محدود می‌ کند یا خیر.

Bluehost همچنین انتخابی از سه VPS و برنامه های میزبانی اختصاصی کاملاً خود مدیریت ارائه می دهد. می ‌توانید به‌ صورت اختیاری پشتیبانی مدیریت ‌شده را خریداری کنید که راه ‌اندازی، پیکربندی، امنیت، تکنسین ‌های خبره، نصب ‌های شخص ثالث و موارد دیگر را پوشش می ‌دهد.

5.بهترین ارائه دهندگان میزبان وب هندی: GoDaddy

یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان هاست در هند

بهترین معاملات امروز:

GoDaddy Economy 2.99 دلار در ماه

GoDaddy Deluxe 9.99 دلار در ماه

GoDaddy Ultimate 14.99 دلار در ماه

دلایل خرید:

مراکز داده در ایالات متحده، اروپا، آسیا و اقیانوسیه

پشتیبانی تلفنی +24/7

هاست لینوکس و ویندوز

تعداد زیادی از راه حل ها و طرح هاست

دلایلی برای نخریدن آن:

بدون چت لایو

عدم شفافیت در برخی طرح ها

GoDaddy در سال 2012 فعالیت خود را در هند آغاز کرد و از افتتاح یک مرکز داده در هند در سال 2022 خبر داد.

GoDaddy تعدادی برنامه میزبانی مشترک دارد و در صورت ثبت نام برای یک قرارداد 12 ماهه، نام دامنه رایگان را به آن اضافه می کند. همچنین می ‌توانید میزبانی وردپرس یا طرح میزبانی تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که از WooCommerce استفاده می‌ کند و شامل ۷۵ افزونه پریمیوم است تا به شما کمک کند از فروشگاه آنلاین خود بهترین استفاده را ببرید. تمام برنامه های گران قیمت مانند WooCommerce یا برنامه های میزبانی مشترک سطح بالا نیز شامل ایمیل حرفه ای رایگان برای سال اول است.

ما توانستیم یک وب سایت واحد را با بسته میزبانی مشترک راه اندازی کنیم. اگر می ‌خواهید قدرت پردازش بیشتری داشته باشید که توسط GoDaddy تعریف نشده است، می ‌توانید برنامه Ultimate را انتخاب کنید که هدف آن وب ‌سایت ‌های پربازدید است. این طرح به شما امکان می دهد 25 وب سایت را مستقر کنید و 75 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

سوالات متداول میزبانی وب هند

می‌ توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین ‌های متخصص ما ساعت ‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می ‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

چگونه بهترین سرویس میزبانی وب هند را انتخاب کنیم

ابتدا باید یک میزبان وب پیدا کنید که دارای سرورهایی در هند (یا نزدیک به آن) باشد. خوشبختانه، ما پنج مورد برتر را در بالا فهرست کرده ‌ایم که می ‌تواند به محدود کردن جستجوی شما کمک کند.

در مرحله بعد، بسته به نوع سایتی که می خواهید ایجاد کنید، باید میزبان وب را انتخاب کنید که نیازهای ذخیره سازی شما را برآورده کند. بررسی ویژگی ‌ها و افزونه ‌هایی که هر سرویس میزبانی ارائه می ‌کند به شما کمک می ‌کند تا هاست مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

در نهایت، قیمت گذاری همیشه مهم است، اما اجازه ندهید که این تنها عامل تعیین کننده شما باشد. گاهی اوقات همیشه ارزان ترین با بهترین ها برابری نمی کند.

چگونه بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب هند را آزمایش می کنیم

ما خدمات میزبانی وب را با ثبت نام و میزبانی وب سایت های آزمایشی که ایجاد کرده ایم آزمایش می کنیم. ما ویژگی ها را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم آنچه که تبلیغ می شود در واقع همان چیزی است که هنگام ثبت نام دریافت می کنید.

ما سرعت، آپتایم و حتی پشتیبانی مشتری ارائه دهنده میزبانی وب را آزمایش می کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم که در طول آزمایش ‌های خود اغراق نکنیم تا مطمئن شویم که تصویر واقعی و دقیقی از تجربه خود در استفاده از هر میزبان وب ارائه می‌دهیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT