بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

زمان مطالعه 4 دقیقه

با توجه به اینکه اولین ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) در حال از دست دادن ارزش خود است، برخی آلت کوین ها ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاران برای خرید با کاهش قیمت داشته باشند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

به نظر می رسد که آلت کوین ها در حال حاضر آماده حرکت هستند تا سیگنالی از بیت کوین دریافت کنند. مشاهدات نشان می‌ دهد که وقتی بازار حرکت مثبتی را نشان می‌ دهد، آلت‌ کوین‌ ها افزایش قابل‌ توجهی در ارزش را تجربه می‌ کنند، طبق پستی که Jelle تحلیلگر کریپتو در 18 ژانویه در X منتشر کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد بازارها را تجزیه و تحلیل کرده و مجموعه‌ ای از سه ارز دیجیتال کمتر از یک دلار را برای خرید در هفته پیش رو آورده است.

کاردانو (ADA)

حرکت تاریخی در قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند دیدگاه خوبی را از مسیر بعدی یک دارایی ارائه دهد و کاردانو (ADA) به تازگی الگویی را ایجاد کرده است که تحلیلگران آن را زیر نظر گرفته اند!

مرحله تثبیت در قیمت کاردانو شباهت هایی به رفتار آن در اواخر سال 2020 دارد. با ترسیم الگو های تاریخی، ADA ممکن است سیر صعودی خود را در ماه آوریل از سر بگیرد.

طبق پستی از تحلیلگر ارزهای دیجیتال Ali Martinez در 19 ژانویه، اگر این تکرار تاریخی ادامه پیدا کند، می‌تواند منجر به حرکت صعودی به سمت 0.80 دلار و به دنبال آن اصلاح کوتاه مدت به 0.60 دلار و سپس افزایش غافلگیر کننده آن به 7 دلار اتفاق بیفتد. این تحلیلگر معتقد است سرمایه گذاران باید از این فرصت برای خرید کاردانو با بهترین قیمت استفاده کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

در زمان نگارش این مقاله، ADA پس از سقوط به زیر سطح حمایتی 0.50 دلار و در نتیجه افزایش 1.86 درصدی در 24 ساعت گذشته، با ضرر 8 درصدی در هفته گذشته، با قیمت 0.5056 دلار معامله می شود. 30 روز گذشته نیز ضرر 13.37 درصدی را برای کاردانو به همراه داشته است.

ریپل (XRP)

یکی از دارایی های دیجیتالی که در دوره اخیر متضرر شده ریپل (XRP) است که تقریباً 10 درصد از ارزش خود را از ابتدای سال از دست داده است. اما این ممکن است نقطه ورود خوبی برای آن دسته از معامله گرانی باشد که به دنبال سرمایه گذاری در ریپل هستند.

براساس پست تحلیل‌ گر رمز ارز CoinsKid در 19 ژانویه، حرکت مثبت از سوی فعالان بازار صعودی در مورد XRP ضروری است. در غیر این صورت، احتمالاً اصلاح کلان قابل‌ توجهی آشکار می‌ شود و به‌ طور بالقوه به سطح 0.786 درصدی فیبوناچی در قیمت 0.38 دلار سقوط خواهد کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

طبق گفته علی مارتینز در 18 ژانویه XRP برای حفظ موقعیت خود در سطح حمایت بحرانی 0.55 دلار با چالش هایی مواجه است. اگر این سطح حمایت به خوبی حفظ نشود، توصیه می‌ شود سناریوی بالقوه فشار فروش را پیش‌ بینی کنید، که ممکن است منجر به کاهش قیمت ریپل به سمت عدد 0.34 دلار شود.

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

در زمان انتشار، XRP با قیمت 0.5494 دلار معامله می شد که در روز گذشته 1.08 درصد و در هفته گذشته 5.13 درصد از ارزش خود را از دست داد. 30 روز گذشته نیز برای این ارز دیجیتال با نزولی 10.47 درصدی مواجه بوده است.

پالیگان (MATIC)

آینده بالقوه دارایی های دیجیتال را می توان عمدتا توسط تیم توسعه دهنده آن تعیین کرد و به نظر می رسد پالیگان (MATIC) یکی از متعهدترین توسعه دهندگان در صنعت را دارد.

پالیگان با طیف وسیعی از پروتکل‌های dApps و DeFi خود که مورد علاقه توسعه‌ دهندگان است و در حجم تراکنش در تمام زنجیره‌ ها پیشتاز است، عملکردی قوی دارد. همچنین نقدینگی قابل توجهی برای GameFi و توکن های NFT فراهم می کند. این امر بر نقش برجسته Polygon در اکوسیستم بلاک چین، در پست پژوهشگر بلاک چین Draco در 18 ژانویه تاکید می کند.

این نوع تعهد بر برنامه های آینده تیم توسعه تاکید می کند و به این معنی است که آنها برنامه های بیشتری برای طولانی مدت دارند.

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال بهمن ۱۴۰۲

در زمان نگارش این مقاله، MATIC با قیمت 0.7696 دلار معامله می شد که در روز قبل 1.72 درصد، در هفته گذشته 11.65 درصد و در 30 روز گذشته 1.39 درصد از ارزش خود را از دست داد.

با چشم انداز نزولی مداوم در بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران می توانند فرصت ها را در حین انجام تحقیقات کامل برای کاهش خطرات شناسایی کنند.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT