بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲ ( پارت ۲)

زمان مطالعه 4 دقیقه

علیرغم اینکه بازار ارزهای رمزنگاری گسترده‌ تر در روزهای گذشته زیان‌ هایی را تجربه کرده است، اما چندین ارز دیجیتال موفق شدند از روند اصلی جدا شوند و سود های دو رقمی ثبت کنند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال فینبولد سه دارایی دیجیتال را برجسته کرده است که به دلیل تغییرات اخیر قیمت، افزایش علاقه سرمایه گذاران یا رویدادهای خارجی که بر قیمت آنها تاثیر گذاشته است، توجه را به خود جلب کرده است.

ارزهای دیجیتال معرفی شده در این مقاله فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری جذابی را برای این هفته ارائه می‌ دهند، به‌ویژه برای کسانی که به دنبال ارزهای زیر 1 دلار هستند.

ارز سینگولاریتی‌ نت (AGIX)

ارز سینگولاریتی‌ نت (AGIX) یک پلتفرم غیر متمرکز است که دسترسی به خدمات هوش مصنوعی (AI) را دموکراتیک می کند. این پروژه با استفاده از فناوری بلاک چین، بازاری را ایجاد می‌ کند که در آن افراد می‌توانند از ویژگی های هوش مصنوعی استفاده کنند، محصولات خود را به اشتراک بگذارند و درآمد کسب کنند.

با توجه به توسعه اخیری که هوش مصنوعی به دست آورده است، جای تعجب نیست که توکن AGIX به روند افزایشی خود ادامه دهد.

قیمت AGIX به هدف 0.50 دلاری پیش بینی شده خود رسیده و از آن فراتر رفته و حرکت صعودی قوی را نشان می دهد. با این دستاورد، سرمایه گذاران اکنون به احتمال رسیدن AGIX به مرز 1 دلار در آینده نزدیک چشم دوخته اند.

در زمان نگارش این مقاله، سینگولاریتی‌ نت با قیمت 0.6914 دلار معامله می شود. طی 24 ساعت گذشته، کاهش 2.5 درصدی داشته است. با این حال، عملکرد آن در هفته قابل توجه بوده و افزایش 78 درصدی را تجربه کرده است. همچنین این ارز دیجیتال هوش مصنوعی در طول یک ماه گذشته 169 درصد افزایش داشته است.

سیا کوین (SC)

سیاکوین (SC) ارز مورد استفاده در شبکه sia است. برخلاف تصور عمومی فضای ذخیره‌ سازی ابری تنها یک اصطلاح شعارگونه بوده که عملا کاربران را به ذخیره داده‌های خود روی فضاهای ابری و سرورهای دیگران تشویق می‌ کند؛ از این رو هدف Sia با بهره‌ گیری از یک فضای ذخیره‌ سازی غیر متمرکز به دنبال جایگزین کردن سیستم‌های فضای ابری متمرکز است. بنابراین هر کسی که فضای ذخیره‌ سازی اضافی دارد می‌تواند آن را در بازار سیا کوین اجاره کند و در قالب توکن‌ های SC پاداش دریافت کند، که توسط مصرف‌ کنندگانی که از پهنای باند و فضای ذخیره‌ سازی اجاره‌ ای استفاده می‌ کنند پرداخت می‌ شود.

روند فعلی قیمت SIA نشان دهنده یک حرکت صعودی قوی است که با یک روند صعودی مشخص می شود. قابل ذکر است که اخیراً از سطح مقاومت فراتر رفته و تست مجدد موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته است که نشان دهنده ادامه بالقوه مسیر صعودی است.

این افزایش قیمت SC را می توان به بروز رسانی شبکه Sia در ماه فوریه نسبت داد، که نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در جنبه های مختلف، اولویت دادن به ثبات، عملکرد و تجربه کاربر است. یک توسعه کلیدی شامل ادغام RHP4 برای هاردفورک Utreexo قریب الوقوع است که قصد دارد کارایی و مقیاس پذیری شبکه را افزایش دهد.

در زمان نگارش این مقاله، سیاکوین با قیمت 0.01738 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال طی روز گذشته 10 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. همچنین ارز SC به صورت هفتگی و ماهانه به ترتیب 20 و 39 درصد سود به همراه داشته است.

فچ ای آی (FET)

ارز دیچیتال Fetch.ai با نماد اختصاری FET یک پلتفرم بلاک چین است که از هوش مصنوعی برای کمک به افراد در خودکار سازی کارهای معمول مانند رزرو جای پارک یا رزرو پرواز استفاده می کند.

در آخر هفته، توکن‌ های مرتبط با هوش مصنوعی، مانند FET، پس از راه‌ اندازی مولد انقلابی متن به ویدیو Sora، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند.

بر اساس داده‌های CoinGecko، توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی در روز یکشنبه 18 فوریه شاهد افزایش متوسط 7.7 درصدی بودند.

در به روز رسانی اخیر توسط Rekt Capital در 22 فوریه و همانطور که توسط دایره زرد روی نمودار نشان داده شده است قیمت FET تحت تاثیر رالی نزولی نهایی خود قرار گرفته است که تقریباً دو ماه طول کشید. نمودار نشان می دهد که قیمت FET اکنون آماده است تا سطح مقاومت نهایی خود را به چالش بکشد، که به طور بالقوه منجر به بالاترین رکوردهای جدید و ورود به محدوده جدید قیمت می شود.

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار اسفند ۱۴۰۲

در گزارش فعلی، توکن FET در قیمت 1.10 دلار معامله می شود. ارز دیجیتال فچ ای آی طی 24 ساعت گذشته، کاهشی 9 درصدی را تجربه کرده است که برخلاف رشد چشمگیر 60.05 درصدی در هفته گذشته و 41 درصدی در ماه گذشته است. ذکر این نکته ضروری است که FET اخیراً به بالاترین رکورد جدید خود در 1.2 دلار دست یافته است.

این سه ارز دیجیتال اخیرا پتانسیل قابل توجهی از خود نشان داده اند که بیانگر احتمال حفظ سود آنها در هفته آینده است. به ویژه در مورد FET و AGIX امکان دستیابی به بالاترین رکورد های تاریخ وجود دارد.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT