بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی

22 بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی 2024

زمان مطالعه 18 دقیقه

22 بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی را که امروزه برخی از بزرگترین برندها استفاده می کنند، کشف کنید.  بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی را بشناسید.

برخی از بزرگترین برندها مانند گوگل، IBM و Airbnb از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی استفاده می کنند. ما امروز برخی از بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی را در بازار کشف کرده ایم و آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

هنر محرمانه بازاریابی با اختراع نرم افزار هوش مصنوعی به طور غیر قابل برگشتی تغییر کرده است. در سال‌های اخیر صدها مورد از این ابزار تولید شده‌اند، بنابراین می‌توان فهمید که کدام یک از آنها بهترین ارزش را دارند.

مهم است که آنچه را که می‌خواهید ابزار بازاریابی هوش مصنوعی خود به دست آورد را به صفر برسانید، بنابراین بیایید با شناسایی اینکه هوش مصنوعی مخصوصاً برای چه مواردی مفید است و چه کاری می‌تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، شروع کنیم.

هوش مصنوعی در بازاریابی چه کاربردی دارد؟

در سال 2024، بازاریابی همه چیز در مورد داده ها است – اطلاعاتی در مورد رقبای شما، در مورد روند بازار، و در مورد آنچه مشتریان شما (و مشتریان بالقوه) در مورد محصول شما می گویند. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد، اما به سختی می توان آن را به صورت دستی تهیه کرد. هوش مصنوعی این فرآیند را بسیار ساده تر می کند. به سرعت و در مقیاس، چیزی را انجام می دهد که دستیابی به آن دشوار است.

تکنیک هایی از جمله تجزیه و تحلیل احساسات را می توان برای جمع آوری نظرات مثبت و انتقادی محصول مورد استفاده قرار داد. هوش رقیب می تواند شما را از آنچه برندهای رقیب انجام می دهند به روز نگه دارد. شما می توانید با هدف گذاری بهتر ROI کمپین های بازاریابی خود را بهبود بخشید. حتی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای نوشتن نسخه‌های خلاقانه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با تقاضای بی‌وقفه اینترنت برای محتوا (بهینه‌سازی SEO) همراه باشید.

این احتمال وجود دارد که از بیش از یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید. در واقع، اکثر ابزارهای دستکاری داده ها اکنون از قدرت یادگیری ماشینی و اتوماسیون برای دستیابی به نتایج چشمگیر در مقیاس استفاده می کنند. در این خلاصه از برخی از بهترین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دقیقاً توضیح خواهیم داد که هر کدام چه کاری انجام می‌دهند، چه مزایایی دارند و همچنین محدودیت‌هایی که ممکن است داشته باشد.

22 بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی برای رشد تجارت خود در سال 2024

در اینجا 22 ابزار بازاریابی هوش مصنوعی وجود دارد که باید در سال 2024 امتحان کنید، خوب، بیایید کمی عمیق تر در هر یک فرو برویم.

1. Jasper AI (برای کپی رایتینگ)

افرادی که در پشت جاسپر، شناخته شده ترین سیستم های کپی رایتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، به سرعت قربانی موفقیت خود شدند. مارول پس از اینکه بیش از 350000 کاربر را ایمن کرد، نامه ای برای آنها ارسال کرد. هوش مصنوعی آنها قبلاً به نام جارویس شناخته می شد که با الهام از دستیار مجازی تونی استارک (AKA Iron Man) ساخته شده بود. و بنابراین، جاسپر دوباره متولد شد.

جاسپر، این نویسنده انسانی باید با اکراه بپذیرد، در ایجاد کپی با طیفی از لحن‌ها و سبک‌ها، در مورد هر موضوعی که می‌توانید به آن بپردازید، بسیار خوب است. سازندگان آن می گویند که 10 درصد از اینترنت را “خوانده” کرده است. جاسپر چقدر خوب کار می کند؟ با استفاده از یک آزمایش رایگان، از جاسپر خواستم تا 40 کلمه در مورد هوش مصنوعی در اتوماسیون کسب و کار بنویسد. به این نتیجه رسید:

هوش مصنوعی گام بعدی در اتوماسیون کسب و کار است. هوش مصنوعی در بهبود فرآیندهای کسب و کار بسیار موثر بوده است. هوش مصنوعی می‌تواند برای یک هدف استراتژیک خاص برای افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات مشتری در فرآیند کسب‌وکار سازمان مستقر شود.

این مطمئناً شروع مناسبی است، اگرچه هنوز برای درک جریان کپی به مداخله انسانی نیاز دارید و عنصری از تکرار وجود دارد. پردازش زبان طبیعی جاسپر شاید به عنوان ابزاری برای ایجاد پیش‌نویس‌های اولیه برای پرداخت‌های بعدی توسط کپی‌نویسان انسانی دیده شود.

خواه به دنبال نوشتن کپی برای کمپین های ایمیل، توضیحات محصول برای محصولات تجارت الکترونیک، پست های وبلاگ یا کپی صفحه فرود باشید، جاسپر می تواند همه این کارها را انجام دهد.

این داشبورد ساده و شهودی دارد، پیاده سازی آن ارزان است و مطمئناً روند تولید محتوا را سرعت می بخشد. جاسپر، که دارای بیش از 5000 بررسی محصولات 5 ستاره است، شما را تبدیل به تولستوی نمی کند، اما امتیازات حیاتی صفحه سئو را بالا نگه می دارد.

2. Lexica Art (برای تصاویر کوچک وبلاگ)

Lexica Art یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی با کیفیت بالا است که یکی از بهترین هایی است که من دیده ام. برخی از واقعی‌ترین تصاویر هوش مصنوعی را ایجاد می‌کند و می‌توانید تقریباً برای هر چیزی محتوای بازاریابی تولید کنید. من شخصا از این ابزار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر کوچک وبلاگ برای مشتریان SEO (بهینه سازی موتور جستجو) خود استفاده کرده ام. دستورهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کرده و ذخیره کنید، بنابراین تمام تصاویری که تولید می‌کند، با هر دستورالعمل برندی که دارید، «بر روی برند» باشد. برخی از برندها حتی از آن برای پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند.

اگر می‌خواهید از تصاویر سهام استاندارد برای ریز عکس‌های وبلاگ خود فاصله بگیرید، این ابزاری است که قطعاً باید آن را بررسی کنید.

3. جستجوگرها (برای نوشتن محتوا)

Surfer SEO یک ابزار بهینه سازی محتوا است که به شما کمک می کند تا برای رتبه بندی در موتورهای جستجو کپی ایجاد کنید – یک هدف ارزشمند برای هر استراتژی محتوایی. در حین نوشتن، Surfer محتوای شما را با توجه به چگالی کلمات کلیدی، خوانایی، طول، استفاده از هدرها و سایر جنبه‌هایی که محتوا را در رتبه‌بندی بالا می‌برد، ارزیابی و امتیاز می‌دهد.

برای استفاده از Surfer SEO، ابتدا دامنه، جایگاه و مخاطب هدف خود را انتخاب می کنید. سپس این سیستم با برجسته کردن کلمات کلیدی با رتبه برتر، پیشنهاد یک ساختار کلی محتوا و حتی تعیین تراکم تصویر برای قطعه شما، بینش عملی را به شما می دهد. می توانید مستقیماً روی Surfer SEO کار کنید که ویرایشگر متن خود را دارد یا برای تجزیه و تحلیل سریع کپی پیست کنید. همانطور که کار خود را ویرایش می کنید، شاهد بهبود سئو در زمان واقعی خواهید بود.

ادغام با سایر ابزارهای بازاریابی محتوا مانند Jasper، WordPress، Google Docs و موارد دیگر در دسترس است. وعده های Surfer SEO به معیارهای رشد ارگانیک شما برای جستجوی Google ضربه می زند و مشتریان راضی شامل FedEx، Shopify، Quantas و Viacom هستند.

4. مفهوم هوش مصنوعی (برای بهره وری)

Notion AI یک ویژگی جدید جالب است که Notion اخیراً به پلتفرم بهره‌وری محبوب خود اضافه کرده است. از هوش مصنوعی استفاده می کند تا انجام کارها در Notion را آسان کند. اساساً، می‌توانید درباره هر چیزی در فضای کاری Notion خود – چه یادداشت‌ها، پروژه‌ها، اسناد یا ویکی‌ها – به زبان انگلیسی ساده سؤال کنید و Notion AI به طور خودکار پاسخ را دریافت می‌کند. مانند داشتن یک دستیار شخصی در ابزار مدیریت پروژه است.

هوش مصنوعی همچنین می تواند به شما در نوشتن، ایده پردازی، پر کردن خودکار جداول و موارد دیگر کمک کند. بنابراین مشغله دستی زیادی را برای استفاده از Notion از بین می برد.

این ویژگی بسته به پرداخت سالانه یا ماهانه برای هر عضو 8 دلار یا 10 دلار هزینه دارد. برای هر طرح Notion پولی در دسترس است و حتی می‌توان آن را به طرح‌های رایگان اضافه کرد.

مفهوم حریم خصوصی و امنیت را نیز جدی می گیرد. داده‌های شما رمزگذاری شده‌اند و با قوانین حفاظت از داده‌ها مانند GDPR مطابقت دارند. هوش مصنوعی از داده‌های مشتری برای آموزش خود استفاده نمی‌کند مگر اینکه شما به طور خاص آن را انتخاب کنید.

می‌توانید با تعداد پاسخ‌های رایگانی که بسته به عضویت در فضای کاری خود دریافت می‌کنید، Notion AI را برای مدتی رایگان امتحان کنید. برنامه این است که ادغام هوش مصنوعی در طول زمان گسترش یابد و حتی قابلیت های بیشتری اضافه شود. از آنجایی که با ویرایشگر متن و ویژگی‌های موجود Notion یکپارچه کار می‌کند، باید مانند یک ارتقا طبیعی به نظر برسد.

نکته اصلی این است که Notion AI با استفاده از این ابزار محبوب سازماندهی و هوشمندتر کار کردن را آسان تر می کند. هوش مصنوعی بسیاری از وظایف خسته کننده را انجام می دهد تا بتوانید روی انجام کارهای معنادار تمرکز کنید.

5. محتوا در مقیاس (برای ایجاد پست های وبلاگ SEO)

Content at Scale پلتفرمی است که من در چند ماه گذشته با آن آزمایش کرده ام و باید بگویم که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. از بین تمام ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی که من استفاده کرده ام، این یکی از معدود ابزارهایی است که از آشکارسازهای هوش مصنوعی عبور می کند. هر بار که مقاله ای را با این ابزار تولید می کنم و آن را از طریق یک آشکارساز هوش مصنوعی اجرا می کنم، معمولا حداقل 70٪ نوشته شده توسط انسان منتشر می شود – که بسیار چشمگیر است.

پلتفرم هنوز کاملاً جدید است و رابط کاربری ممکن است کمی باگ باشد. اما محتوایی که تولید می کند یکی از بهترین محتوایی است که در تولید محتوای هوش مصنوعی دیده ام. از نظر توانایی برچسب‌گذاری سرفصل‌های H2 و H3 در مقالات شما مانند Surfer انعطاف‌پذیر نیست، اما محتوای واقعی که تولید می‌کند کمی با کیفیت‌تر از Surfer و حتی Jasper است. اگر به دنبال ایجاد پست های وبلاگ سئو هستید، قطعاً توصیه می کنم با این ابزار بازی کنید. البته شما همیشه می خواهید که یک انسان واقعی پیش نویس نهایی را بررسی کند.

6. هوش مصنوعی اصالت (برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی)

Originality AI یک ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی و سرقت ادبی است. من این روزها تقریباً هر محتوایی را از طریق این ابزار اجرا می کنم تا مطمئن شوم که توسط یک انسان نوشته شده است. البته، من نوشتن واقعی انسانی را از طریق آن اجرا نمی کنم. اما من عموماً محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را از طریق ابزاری مانند Content at Scale اجرا می‌کنم تا دوبار بررسی کنم که چه حوزه‌هایی نیاز به کار دارند.

اگر با نویسندگان مستقل کار می کنید و می خواهید مطمئن شوید که از ChatGPT برای تولید بخش های زیادی از متن استفاده نمی کنند، این ابزار خوبی برای اجرای محتوای خود است. البته این آشکارسازها را با یک دانه نمک بگیرید. گزارش‌هایی مبنی بر اتهام نادرست نوشتن انسان به عنوان نوشتن هوش مصنوعی وجود دارد. اما، از بین اکثر آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی موجود، من این یکی از بهترین ها را یافتم.

7. نویسنده (نوشتن محتوا برای تیم ها)

اول از همه، Writer یک URL با ارزش بالا را ایمن کرده است که نشان دهنده جاه طلبی های بلند است. آنها پلتفرم خود را به عنوان دستیار نویسنده برای تیم های بازاریابی قرار می دهند. Writer یک ابزار کارآمدی مشترک است که برخی از ویژگی‌های یک ویرایشگر متن سنتی مانند Word را می‌گیرد و آن‌ها را توربو شارژ می‌کند.

ویژگی‌ها عبارتند از تصحیح خودکار، تکمیل خودکار، گرامر و بررسی وضوح، و قطعه‌هایی که اغلب برای چسباندن استفاده می‌شوند. همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای اطلاعاتی برای حفظ سبک خانه، از جمله پایگاه داده‌ای از اصطلاحات تأیید شده (برای شرکت‌های فنی، حقوقی و مالی حیاتی است) وجود دارد. . هوش مصنوعی آن‌ها لمس سبکی است و در پس‌زمینه نشسته و به جای بازنویسی بلوک‌های کپی، توصیه‌هایی ارائه می‌کند.

هنگامی که یک تیم مجازی یا ترکیبی دارید که با حداقل نظارت حضوری کار می‌کند، این نویسنده هوش مصنوعی می‌تواند تمام اطمینان لازم را برای حرفه‌ای بودن و دقیق ماندن نسخه شما در همه کاربردها فراهم کند. مشتریان عبارتند از Deloitte، Accenture، Twitter و Vistaprint.

8. هوش مصنوعی غیرقابل شناسایی (برای بازنویسی محتوای هوش مصنوعی)

هوش مصنوعی غیرقابل شناسایی یکی دیگر از ردیاب‌های محتوای هوش مصنوعی است که مشابه هوش مصنوعی Originality است. چیزی که این یکی را متفاوت می کند این است که در واقع می تواند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را از ChatGPT بازنویسی کند تا شبیه یک انسان به نظر برسد. من این را با ایجاد یک پاراگراف از متن در ChatGPT، اجرا کردن آن از طریق هوش مصنوعی غیرقابل شناسایی برای بازنویسی آن، سپس دوبار بررسی آن با AI Originality آزمایش کردم. در کمال تعجب، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

باز هم، شما می خواهید این آشکارسازها و بازنویس های هوش مصنوعی را با یک دانه نمک ببرید. گاهی اوقات این ابزار چیزهایی را بازنویسی می کند که کاملاً منطقی نیستند. یا عمدا از نظر دستور زبان به هم می ریزد. بنابراین، شما همچنان می خواهید همه چیزهایی را که تولید می کند بخوانید تا مطمئن شوید که هیچ خطایی وجود ندارد.

9. داستان کامل (برای تجربیات دیجیتال)

تجربه دیجیتال، Fullstory به معنای سفری است که بازدیدکننده سایت از اولین بازدید خود تا تبدیل (یا اخراج) طی می کند. آنها به این نکته ارزشمند اشاره می کنند که شما می توانید مقدار زیادی از کارهای غیرقابل پیش بینی که کاربران انجام می دهند، که نمی توان پیش بینی کرد، بیاموزید.

برای امکان پذیر ساختن این سطح از بینش، Fullstory از یک هوش مصنوعی برای ردیابی هر حرکت مکان نما، کلیک و بازدید از صفحه در طول سفر بازدیدکننده استفاده می کند تا «داستان» آنها را ایجاد کند. سپس می توان این را با هزاران داستان بازدیدکننده دیگر مقایسه کرد تا بینش را به دست آورد. Fullstory از قدرت پردازش و مقیاس‌پذیری اتوماسیون هوش مصنوعی برای کشف فرصت‌ها و خطاها بسیار سریع‌تر از هر ناظر انسانی استفاده می‌کند.

کاربران ادعای Full Story در هزینه ها صرفه جویی می کنند، مشتریان بیشتری را حفظ می کنند و UX سایت خود را به طور قابل توجهی بهبود می بخشند. فهرست مشتریان فعلی آنها شامل GAP، Zipcar، Icelandair و Forbes است.

10. Zapier (برای خودکارسازی وظایف)

Zapier واقعا لگو یکپارچه سازی پشته فناوری و فرآیند است. با استفاده از آن می توانید ارتباطات و اتوماسیون های بازاریابی بین هزاران سیستم مختلف ایجاد کنید، در زمان صرفه جویی کنید، کارایی را ارتقا دهید، کارهای تکراری را کاهش دهید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. شما برای پیوند دادن اقدامات در یک سیستم به فرآیندهای خودکار در یک یا چند سیستم دیگر، گردش های کاری سفارشی ایجاد می کنید. داده های برجسته هر بار از جای مناسب بیرون کشیده می شوند.

این اتوماسیون ها را می توان بدون کدنویسی نوشت و الگوهایی برای سرعت بخشیدن به کارها وجود دارد. Zapier اتوماسیون های خود را zaps می نامد و در زمان نوشتن بیش از 3000 ادغام را در خود دارد. شما حتی می توانید بسته به معیارهای منطقی که تعیین می کنید، جریان های کاری انشعاب ایجاد کنید.

هوش مصنوعی در پشت صحنه کار می کند و سیگنال هایی را تفسیر می کند که فرآیندها را با سرعت و کارایی راه اندازی می کند که هیچ تیم انسانی قادر به تسلط آن نیست. مشتریان در مورد صرفه جویی در زمان ایجاد شده توسط این زاپ ها هیجان زده می شوند. پشتیبانی عالی نیز وجود دارد، از جمله وبلاگ، وبینارها، انجمن آنلاین بدون کد، و دانشگاه Zapier برای آموزش.

11. اپلیکیشن همینگوی (برای ویرایش محتوا)

حتی اگر فقط می خواهید از نویسنده های انسانی برای ایجاد نسخه خود استفاده کنید، هوش مصنوعی حداقل می تواند به ویرایش آن برای حداکثر خوانایی و وضوح کمک کند. همینگوی که از نام نویسنده‌ای که به طرز معروفی در کلمات کم می‌کرد، نامگذاری شده است، جنبه‌های سبک «ضعیف» از جمله جملات طولانی، صدای غیرفعال و استفاده بیش از حد از قید را برجسته می‌کند.

همینگوی همچنین بر اساس نمرات آموزشی ایالات متحده، امتیاز خوانایی اعطا می کند. برای دستیابی به بیشترین مخاطب، درجه 9 یا کمتر ایده آل در نظر گرفته می شود. استفاده از آن فوق‌العاده آسان است – فقط متن خود را کپی کرده و در برنامه آنلاین قرار دهید و بازگشت را بزنید.

از همه بهتر اینکه مجانیه! این برنامه توسط بن و آدام لانگ در تقلید از نویسنده مورد علاقه خود ساخته شده است. اگرچه نسخه 20 دلاری شامل صادرات PDF، قابلیت استفاده آفلاین و ویژگی های انتشار فوری وجود دارد، نسخه رایگان هنوز هم بسیار مفید است.

گفته می‌شود، یک قطعه کاملاً بهینه‌شده همینگوی ممکن است برای برخی اهداف، مانند گزارش‌های سالانه، کاغذهای سفید، نظرات و انواع دیگر نوشتار که در آن سبک شخصی وزن بیشتری نسبت به خوانایی خام دارد، بسیار ساده به نظر برسد.

12. Chatfuel (برای چت بات ها)


دستیارهای حیاتی هوش مصنوعی یا مزاحمت های آزاردهنده – هر چه درباره ربات های چت فکر کنید، آنها اینجا هستند تا بمانند. البته، سودمندی یک ربات چت به نحوه ساخت آن بستگی دارد، جایی که Chatfuel وارد می‌شود. به جای خرید یک راه‌حل آماده، این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا خودتان یک شخصیت مجازی سفارشی ایجاد کنید، با استفاده از یک رابط بصری کشیدن و رها کردن .

چه به دنبال جایگزینی صفحه پرسش‌های متداول معمولی باشید و چه با ارائه کدهای تخفیف، ربات‌های Chatfuel در تفسیر پاسخ‌های غلط املایی یا غیر گرامری نیز بسیار خوب هستند. هوش مصنوعی در اینجا پردازش های زبانی بسیار پیچیده ای را انجام می دهد و به راحتی می تواند کلمات کلیدی را که باعث پاسخ های مناسب و مفید می شوند، شناسایی کند.

آنها یک شریک رسمی با متا (فیسبوک سابق) هستند، که باید اطمینان دهد که هوش مصنوعی آنها برتر است.

13. گرامر (برای ویرایش محتوا)

مانند همینگوی، Grammarly نیز محتوای شما را برای راه‌هایی که می‌توان آن را بهبود بخشید، تجزیه و تحلیل می‌کند. برخلاف همینگوی، فرضیه‌های زیادی در مورد سبک نمی‌کند و در عوض توجه خود را بر قواعد سنتی نحو و دستور زبان متمرکز می‌کند.

یکی از ویژگی های عالی این است که می توانید از Grammarly در حین کار در بسیاری از برنامه های مختلف از جمله Gmail، Word، Twitter، Facebook و غیره استفاده کنید. هوش مصنوعی آن خطاها را برجسته می‌کند و اصلاحاتی را پیشنهاد می‌کند، که می‌توانید آنها را بپذیرید یا نادیده بگیرید. فراتر از دستور زبان و علائم نگارشی صرف، Grammarly می تواند کلمات اضافی، ناسازگاری در سبک را تشخیص دهد و جایگزین های انتخاب کلمه را ارائه دهد.

این کار با برجسته کردن و کدگذاری رنگ ها یا بهبودهای بالقوه (شبیه به همینگوی) کار می کند و در نشریات آگوست مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و فوربس به نمایش درآمده است.

14. Albert.ai (برای تبلیغات دیجیتال)

تبليغات ذاتاً هيجان انگيز است، يا حداقل قبل از طلوع هوش مصنوعي بود. آلبرت محتوای تبلیغات را در مقیاس، در رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های جستجوی پولی، از جمله فیس‌بوک، یوتیوب، تبلیغات گوگل، بینگ و موارد دیگر شخصی‌سازی و بهینه‌سازی می‌کند. آلبرت روش آنها را “خلاقیت مبتنی بر داده” می نامد و بنیانگذار اوم شانی معتقد است که از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای آزاد کردن خلاقیت های انسانی برای ایجاد کمپین هایی که در سطح انسانی به هم متصل می شوند، استفاده می کند.

Albert.ai به عنوان آزمایشگاهی برای آزمایش و اصلاح کمپین ها عمل می کند تا از فرصت های کانال های دیده نشده، نادیده گرفته شدن جمعیت شناسی یا بازارهای جدید استفاده کند. این کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی مرتبط تر و بیهوده تر شوند.

پذیرندگان آلبرت عبارتند از Crabtree & Evelyn، Telenor و Harley Davidson. دومی از افزایش پنج برابری ترافیک سایت و افزایش 2930 درصدی سرنخ در ماه لذت برد.

15. Headlime (برای صفحات فرود)

کپی صفحه فرود حیاتی است – این ویترین فروشگاه قلمرو دیجیتال است. Headlime یک سیستم محتوا نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای تکمیل هنر صفحه فرود طراحی شده است.

Headlime با توانایی‌های یادگیری عمیق GPT-3 از OpenAI، از یادگیری ماشینی برای کمک به پیش‌بینی و تکمیل متنی که تایپ می‌کنید استفاده می‌کند و به طور بالقوه در زمان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کند. خطوط موضوعی با کارایی بالا را پیشنهاد می‌کند، تعداد کلمات را بهینه می‌کند، و می‌تواند کپی را با صداها و زبان‌های مختلف بنویسد.

مانند جاسپر، می تواند محتوای وبلاگ بنویسد، اما با یک سازنده صفحه فرود ساده ادغام شده است، بنابراین نیازی به کپی پیست دائمی ندارید. مهمتر از همه، به طور مداوم بر روی کار در دست تمرکز است – بهینه سازی زمان در صفحه و تبدیل. با بیش از 1700 الگوی کپی و 11 زبان، می توانید یک صفحه فرود جهانی در کمترین زمان راه اندازی و اجرا کنید.

16. Userbot.ai (برای مدیریت مکالمه)

ممکن است در ابتدا Userbot فقط یک ربات چت دیگر به نظر برسد، اما بسیار هوشمندانه تر از آن است. وقتی Userbot نمی تواند درخواست مشتری را تجزیه کند، به یک اپراتور انسانی تحویل می دهد اما همچنان به نظارت و یادگیری از بقیه مکالمه ادامه می دهد. سپس Userbot از چیزهایی که می آموزد برای بهبود و افزودن درخواست کاربر جدید به مجموعه خود استفاده می کند.

بنابراین، با گذشت زمان، Userbot باید بیشتر و بیشتر شهودی و موثرتر شود، اگرچه ممکن است هنوز مجبور باشید در اولین اجرای آن کمی به اپراتورهای انسانی پاسخ دهید. من آن را با این سوال امتحان کردم “مشتریان برتر شما چه کسانی هستند؟” و قادر به ارائه پاسخ معنادار نبود. برای ثبت، آنها شامل Aboca، SSG، و Vivactis Group هستند.

این سیستم داده های مفیدی را برای مشتریان ارائه می دهد که می توانید از آنها برای نظارت بر اثربخشی تیم فروش یا بخش پشتیبانی مشتری خود استفاده کنید (همچنین با بسیاری از پلتفرم های محبوب CRM ادغام می شود).

17. مرور هوش مصنوعی (برای خراش دادن صفحات وب)

هوش رقابتی (CI) یکی از قدرتمندترین سلاح ها در زرادخانه بازاریاب دیجیتال است. این به شما امکان می دهد مارک های رقیب را ارزیابی کنید و روندهای جدید، استراتژی های قیمت گذاری، بررسی ها و راه اندازی محصول را مشاهده کنید. برای انجام CI در مقیاس، باید از خراش دادن داده‌ها استفاده کنید، از الگوریتم‌هایی (معروف به «عنکبوت» یا ربات‌ها) که سایت‌های رقیب را می‌خزند و داده‌های مفید را استخراج می‌کنند.

Browse AI به شما امکان می دهد تا به سرعت یک ربات را آموزش دهید تا داده ها را برای شما منبع کند، و به طور خودکار یک صفحه گسترده را با همه چیزهایی که نیاز دارید پر کنید. ممکن است به دنبال بررسی های یک یا دو ستاره از محصولات رقیب بگردید تا به بهبودهای احتمالی محصول پی ببرید، یا مثلاً قیمت فعلی محصولات مشابه را در سایت های تجارت الکترونیک بررسی کنید.

سازندگان Browse می‌گویند هوش مصنوعی آنها می‌تواند رفتار انسان را برای فریب دادن کپچا و سایر محافظت‌های شناسایی ربات تقلید کند. این محصول توسط بیش از 2500 شرکت از جمله Adobe، Amazon، Salesforce و HubSpot استفاده می شود.

18. Algolia (برای جستجو و APIهای توصیه)

فیلدهای جستجو می توانند واقعا مفید باشند یا بی نهایت خسته کننده باشند. به جای افزودن یک فیلد «تأمین شده توسط Google»، چرا یک مرکز جستجوی سفارشی خودتان ایجاد نکنید؟

این همان چیزی است که Algolia آن را قادر می‌سازد و به ویژه در شرکت‌های سرگرمی یا شرکت‌های تجارت الکترونیک با موجودی‌های بزرگ محبوبیت دارد. هرچه بازدیدکنندگان زمان کمتری را صرف اسکن بی‌ثمر کاتالوگ شما کنند، احتمال خرید از شما بیشتر می‌شود.

فیلتر جستجوی خود را ایجاد کنید تا مشتریانتان بتوانند دقیقاً آنچه را که می خواهند با سرعت رعد و برق پیدا کنند. Algolia در حال حاضر در پورتال های فروش Staples، Gymshark، NBCUniversal، Decathlon، Lacoste و بسیاری دیگر گنجانده شده است.

19. PhotoRoom (برای حذف پس زمینه تصویر)

در اینجا یک ابزار تخصصی مرتب (و رایگان) وجود دارد – این ابزار به طور انتخابی پس‌زمینه هر عکسی را حذف می‌کند و سوژه انسانی را روی پس‌زمینه شفافی که می‌توانید در گرافیک‌های دیگر اضافه کنید برجسته می‌کند. من با چندین عکس از خودم امتحان کردم و عالی کار کرد.

این یک ابزار طراحی است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی موضوع پرتره و جداسازی آن از پس‌زمینه استفاده می‌کند. در حالی که قبلاً ممکن بود ده دقیقه طول می کشید تا یک طراح با حوصله طرح کلی یک تصویر را تعریف کند، PhotoRoom این کار را در چند ثانیه انجام می دهد. همچنین می‌توانید پس‌زمینه رنگی دلخواه خود را بریزید.

این یک موهبت مطلق برای هر کسی است که وظیفه ایجاد صفحه “ملاقات با تیم” یا ایجاد یک آواتار برای استفاده در مکان های مختلف را دارد. یک نسخه دسته‌ای ممتاز و یک برنامه برای کاربران تلفن همراه وجود دارد.

20. دستیار ایمیل فروش AI Reply.io (برای پاسخ به ایمیل)

ایجاد پاسخ‌های ایمیل استاندارد یکی دیگر از کارهای بازاریابی است که می‌تواند به سرعت تکراری و پر زحمت شود. هدف دستیار ایمیل فروش هوش مصنوعی Reply.io حذف بسیاری از این مشقت‌هاست. اما موارد استفاده متفاوتی نیز دارد و خود را به عنوان “پلت فرم تعامل فروش” توصیف می کند.

در حالی که نرخ تبدیل برای کمپین های بازاریابی ایمیلی ممکن است 1.22 درصد باشد که می تواند منجر به تعداد زیادی سرنخ امیدوارکننده در هنگام افزایش مقیاس شود. برای استفاده حداکثری از این تکنیک، که می‌تواند کاملاً خودکار باشد، به یک ابزار بازاریابی ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Reply.io نیاز دارید.

کمپین‌های چکه‌ای ایمیل سرد را در چندین کانال ایجاد کنید و Reply بقیه را خودکار می‌کند و از امتیازدهی پاسخ مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به شناسایی سرنخ‌هایی که پتانسیل دارند استفاده می‌کند. مجموعه‌ای از ادغام‌های CRM و ابزارهای تحلیل پیش‌بینی‌کننده برای پیگیری پیشرفت کمپین‌های شما وجود دارد.

21. برند24 (برای نظارت بر رسانه ها)

اگر می خواهید بدانید که چگونه نام تجاری شما در سراسر شبکه ذکر شده است، از کجا شروع می کنید؟ Brand24 سایت‌های خبری، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، ویدیوها و مکان‌های دیگر را بررسی می‌کند تا نام‌ها را جمع‌آوری کند. سپس تجزیه و تحلیل احساسات را برای شناسایی موضوعات گفتگو و احساسات اساسی بازبینان و کاربران اعمال می کند.

شما می توانید به سرعت به انتقادات پاسخ دهید و در مسائل پشتیبانی مشتری مداخله کنید، حفظ مشتری را بهبود ببخشید و به طور بالقوه نقص های محصول و خدمات را قبل از تبدیل شدن به بحران پیدا کنید. بسیار کارآمدتر از جستجوی کلمات کلیدی گوگل، Brand24 ذکرهای مشکل ساز و بررسی های عالی را برجسته می کند و بی ربط ها را از بین می برد.

یک ویژگی تشخیص روند هشتگ عالی و پشتیبانی خوب از مشتری از جمله وبلاگ‌ها و کلاس‌های آموزشی برای تقویت استراتژی بازاریابی و مهارت‌های خدمات مشتری شما وجود دارد. مشتریان عبارتند از Uber، دانشگاه استنفورد، و اینتل.

نفوذ (برای اینفلوئنسر مارکتینگ)

استفاده از اینفلوئنسرها در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک روند اصلی در سال‌های اخیر بوده است و نشانه‌هایی از کندی را نشان نمی‌دهد. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی چه کالاها، بررسی‌های محصول، حمایت مالی یا تبلیغات سنتی، کسب‌وکار بزرگی برای برندها هستند، به‌ویژه آنهایی که هدف آن‌ها جمعیت‌شناسی خاص یا جوان‌تر است.

Influencity خود را «کامل‌ترین پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار» در بازار معرفی می‌کند و غول‌هایی مانند WPP، Kellogg و سامسونگ از آن استفاده می‌کنند. این به برندها کمک می کند تأثیرگذاران را ارزیابی کرده و با آنها تماس بگیرند، در کمپین ها همکاری کنند و سپس اثربخشی آنها را پیگیری کنند.

تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی تحت پوشش قرار می گیرند. تعداد زیادی آمار و توانایی کار در مقیاس بین برندهای مختلف وجود دارد که این را به یک راه حل آژانس عالی تبدیل می کند.

بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی اینجاست که بماند

با توجه به مزایای بسیاری که الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند ارائه کنند – مقیاس‌پذیری، دسترسی، کارایی، صرفه‌جویی در هزینه، تصمیم‌گیری، قدرت تحلیلی، تجربه مشتری بهتر و موارد دیگر – واضح است که ما هنوز در طلوع این انقلاب فناوری هوش مصنوعی هستیم. بازاریابان ابزارهای هیجان انگیزتری نسبت به قبل در دستان خود دارند که به کوچکترین استارت آپ ها اجازه می دهد تا برای موفقیت جهانی در کنار معتبرترین برندها رقابت کنند.

بسیاری از ابزارهای فوق دارای نسخه های فریمیوم در دسترس هستند، بنابراین ذهنی باز داشته باشید، آنها را امتحان کنید و ممکن است بهترین دوست شما برای تلاش های بازاریابی آینده شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT