افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

شاید وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای حال حاضر باشد اما خالی از ایراد نیست. استفاده از وردپرس بدون توجه به موارد امنیتی بسیار خطرناک است. افزونه های امنیتی وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

یک وب سایت وردپرسی در کمال تعجب می تواند به راحتی مورد نفوذ قرار گیرد. حفره های امنیتی زیادی وجود دارند که هکرها به خوبی از آن ها آگاهی دارند و آنها یک فرصت عالی برای تخریب کامل سایت شما را از دست نخواهند داد.

افزونه های امنیتی برای محافظت از سایت شما در برابر تهدیدات آنلاین طراحی شده اند. تهدیدات امنیتی نه تنها می توانند پرهزینه باشند، بلکه می توانند کسب و کار شما را کمتر قابل اعتماد جلوه دهند. بنابراین، امنیت وب سایت باید در راستای محافظت از داده ها و حسن شهرت شما در اولویت قرار بگیرد.

خوشبختانه، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین نرم افزار امنیتی را برای وب سایت خود پیدا کنید. چه بخواهید سایت خود را در برابر هرزنامه، هک یا بدافزار مقاوم کنید، می‌توانید مطمئن باشید که راه‌حلی متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما در این مقاله وجود دارد.

چرا یک وب سایت به افزونه های امنیتی نیاز دارد؟

بدون افزونه های امنیتی ، سایت شما ممکن است در برابر چندین مشکل امنیتی وردپرس آسیب پذیر باشد. این آسیب‌پذیری‌ها از زمان شروع همه‌گیری بیشتر از هر زمان دیگری رواج پیدا کرده اند. ما نه تنها از پلتفرم های دیجیتال برای خرید کالاها و پخش محتوا استفاده می کنیم، بلکه بسیاری از کار خود را از درون خانه هایمان انجام می دهیم.

در همین حال، حملات سایبری نیز بسیار پیچیده‌تر شده‌اند. به عنوان مثال، ده سال پیش تعداد بدافزارهای شناسایی شده کمتر از 30 میلیون بود. با این حال، در سال 2020، این تعداد به نزدیک به 678 میلیون رسیده است. علاوه بر این، گزارش مایکروسافت نشان می‌دهد که هکرها و بدافزارها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که تشخیص آنها سخت‌تر است و حتی سرسخت ترین سد های دفاعی را هم تهدید می‌کنند.

در ادامه برخی از رایج ترین تهدیدات آنلاین معرفی شده است:

هرزنامه ها

هرزنامه نه تنها می تواند برای بازدیدکنندگان مضر باشد، بلکه ممکن است حاوی بدافزار نیز باشد. گوگل اغلب URL های مخرب را شناسایی می کند. بنابراین، وب سایت شما ممکن است با رتبه بندی ضعیف در نتایح جستجو روبرو شود.

بد افزار

این مورد احتمالاً بزرگترین تهدید برای وب سایت شما است، زیرا روزانه 450000 برنامه مخرب جدید ثبت می شود. بدافزار برای دسترسی به داده های خصوصی و تخلیه منابع سرور استفاده می شود. همچنین می تواند با تبلیغات یا لینک های وابسته درآمد کسب کند. بدافزار می‌تواند از ایمیل‌ها به کارمندان، تغییر مسیرها و هک‌های مستقیم وارد شود.

Distributed Denial-of-Service (DDoS) attacks

در سال 2020، 69 درصد از شرکت‌های بزرگ حملات DDoS را گزارش دادند. این حملات از آدرس های IP جعلی برای اشغال سرورهای شما با ترافیک استفاده می کنند. در نهایت، وب سایت شما از کار می افتد، آن را آفلاین می کند و سرور شما را در برابر حملات بدافزار آسیب پذیرتر می کند.

اگر وب سایت شما تحت تأثیر تهدیدات امنیتی قرار بگیرد، کاربران می توانند سایت شما را به عنوان یک وب سایت ناامن گزارش کنند. در نتیجه، موتورهای جستجو ممکن است شما را در بلاک لیست قرار دهند که به بازدیدکنندگان در مورد دسترسی به سایت شما هشدار می دهد. حذف این بلاک لیست می تواند بسیار دشوار باشد و احتمالاً به سایر کاربران برای بازدید از صفحه شما هشدار می دهد.

بنابراین، نصب بهترین افزونه های امنیتی در وب سایت برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات کاملاً حیاتی است. به جای اینکه منتظر حمله باشید، می توانید از همان ابتدا از تهدیدات امنیتی جلوگیری کنید.

چگونه بهترین نرم افزار امنیتی را برای سایت وردپرس خود انتخاب کنیم؟ (6 نکته ای که باید در نظر بگیرید)

اکنون که اهمیت افزونه های امنیتی را می دانید، بیایید شش نکته ضروری برای انتخاب بهترین ارائه دهنده را مورد بررسی قرار دهیم.

Automation

راه اندازی یک کسب و کار و یک وب سایت می تواند زمان بر باشد. بنابراین، یافتن راه حلی برای خودکارسازی وظایف امنیتی امری ضروری است.

شما مجبور نیستید به صورت دستی اسکن و پاکسازی را با یک سرویس امنیتی خودکار انجام دهید. در عوض، افزونه های امنیتی در پس زمینه وب سایت شما اجرا می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما ایمن و محافظت شده باقی می ماند. سپس، اگر مشکلی پیدا شد، به سرعت از طریق پیامک یا ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

با اتوماسیون، لازم نیست خودتان نگران امنیت وب سایت خود باشید. به این ترتیب، می‌توانید زمان و انرژی خود را روی کارهای مهمی مانند بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و ایجاد فهرست پستی خود متمرکز کنید.

افزونه های امنیتی وردپرس: Preventative Measures

اگر سایت شما هک شود، گاهی اوقات به شرکت های امنیتی نیاز دارید که خدمات جبرانی ارائه دهند. با این حال، آیا عاقلانه نیست که این مشکل را قبل از اینکه وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد، حل کنیم؟

افزونه های امنیتی این کار را انجام می دهند. مشکل هرگز از دروازه های وب سایت شما عبور نمی کند. برای مثال، web application firewall (WAF) از ورود ترافیک مخرب به سایت شما جلوگیری می کند.

علاوه بر این، راه حل امنیتی انتخابی شما ممکن است از پروتکل های رمزگذاری استفاده کند که داده ها را در صورت کپی یا دزدیده شدن غیرقابل خواندن می کند. علاوه بر این، افزونه امنیتی یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه‌ای است که نرم افزار سایت شما را به روز نگه می دارد و از آن در برابر مهاجمان محافظت می کند.

Resolution of Common Threats

در جستجوی افزونه های امنیتی وب سایت، ممکن است با بسته های «all-in-one» مواجه شوید که ابزارها و خدمات زیادی را ارائه می دهند که ممکن است واقعاً به آنها نیاز نداشته باشید. درعوض، باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب کرده اید، سطح حفاظتی دقیقی را که برای کسب و کار خود نیاز دارید، به شما ارائه می کند.

برای مثال، بدافزار به عنوان نگران‌کننده‌ترین نوع از تهدیدات آنلاین دسته بندی می‌شود. در همین حال، ایمیل‌های هرزنامه و حملات DDoS در ایالات متحده بسیار فراگیر هستند و فیشینگ یک مشکل رایج برای مؤسسات مالی به حساب می آید.

بنابراین، در حالی که سرمایه گذاری در راه حل های امنیتی ایده ای عالی است، شناسایی آسیب پذیری های وب سایت شما ممکن است اقدامی مفیدتر باشد. ارزیابی نیازهای شما می تواند بر هزینه های کلی شما نیز تأثیر بگذارد. این به این دلیل است که بسته‌های all-in-one اغلب به معنای پرداخت هزینه برای ویژگی‌هایی است که هرگز استفاده نمی‌کنید.

Customer Support

نصب و بکارگیری افزونه های امنیتی به این معنا نیست، که دیگر هیچ مشکلی قرار نیست پیش بیاید، بلکه به این معناست که، اگر مشکلی پیش آمد، می توانید به سرعت با افرادی که می توانند به شما کمک کنند در تماس باشید و از آنها راهنمایی بگیرید.

بنابراین، توصیه می‌کنیم به خدمات پشتیبانی از مشتریان، نرم‌افزار امنیتی که انتخاب می کنید، توجه کنید. به طور معمول، هرچه بیشتر هزینه کنید، پشتیبانی بهتری دریافت خواهید کرد. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که به کدام نوع ارتباط می توانید دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال، چت آنلاین برای دستیابی به پاسخ‌های سریع روشی عالی است. با این حال، گاهی اوقات، تماس با یک شخص که می تواند راهنمایی های دقیقی ارائه کند، می تواند مفیدتر باشد.

همچنین فهمیدن اینکه مشتریان در مورد پاسخگویی شرکت چه نظری دارند نیز می تواند مفید باشد. زیرا، اگر مشکلی جدی در سایت شما پیش بیاید، دلتان نمی خواهد که ساعت ها منتظر بمانید تا کسی به شما کمک کند.

افزونه های امنیتی وردپرس: After-Care

ما قبلاً در مورد اهمیت یافتن یک راه حل نرم افزاری با اقدامات پیشگیرانه بحث کرده ایم. علاوه بر این، بهترین سرویس های امنیتی، ابزارهایی را برای کمک به بهبود عملکرد سایت شما پس از حمله ارائه می دهند. متأسفانه، اگر پلتفرم امنیتی شما می تواند مشکلات را تشخیص دهد اما نمی تواند آنها را برطرف کند، ممکن است لازم باشد کارشناسان زبده‌تری را برای بازیابی سایت خود استخدام کنید.

شرکت‌هایی را انتخاب کنید که خدماتی از قبیل حذف بلاک لیست ها، برنامه‌های ضد ویروس و به‌روزرسانی وب‌سایت شما را در پی یک نقض امنیتی ارائه کنند. با راه حل مناسب، می توانید سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید و از دست رفتن ترافیک و درآمد خود را به حداقل برسانید.

افزونه های امنیتی وردپرس: Ease of Use

ابزارهای امنیتی زیادی برای سایت های وردپرسی وجود دارد. با این حال، برخی از آنها فقط برای کاربران با تجربه مناسب هستند. بنابراین، استفاده و بکارگیری از آنها برای یک مبتدی کاملاً چالش برانگیز است. همچنین، در صورت نیاز به کمک حرفه ای در طول فرآیند راه اندازی، ممکن است با هزینه های اضافی روبرو شوید.

بنابراین، بررسی نظرات کاربران می تواند ایده خوبی باشد. معمولاً می توانید این موارد را در صفحه محصول نرم افزار پیدا کنید. علاوه بر این، Trustpilot یک سایت عالی برای مطالعه و بررسی بازخورد کاربران است.

می توانید به سرعت رتبه بندی ها را اسکن کنید و بازخورد دقیق تری از مشتریان را مشاهده کنید. همچنین می توانید ببینید که آیا شرکت انتخابی شما به بررسی ها پاسخ و واکنش مناسب می دهد یا خیر.

8 تا از بهترین افزونه های امنیتی برای وب سایت های وردپرسی

اکنون که می دانید در یک راه حل امنیتی به دنبال چه ویژگی هایی باشید، هشت مورد از بهترین ارائه دهندگان خدمات برای امنیت وب سایت های وردپرس را بررسی می کنیم.

Duo Security

Duo Security یک سرویس احراز هویت دو مرحله‌ای است که دسترسی به سایت شما را ایمن تر می‌کند. از دو منبع برای تأیید هویت کاربران شما استفاده می کند، مانند یک رمز عبور و یک پیام ارسال شده به یک دستگاه شخصی. برای اطمینان حاصل کردن از اینکه کاربران همان کسی هستند که ادعا می کنند، با استفاده از آن می‌توانید خیلی بهتر از سایت خود در برابر حملات brute-force محافظت کنید.

همچنین می‌توانید از دسترسی تطبیقی ​​استفاده کنید، که امنیت را به‌طور خاص برای کاربران و سطوح دسترسی آنها تنظیم می‌کند. همچنین می‌توانید سایت خود را در برابر حملات فیشینگ ایمن کنید.

امکانات:

دسترسی از راه دور ایمن برای تامین امنیت کاربران

احراز هویت چند عاملی

به شما امکان می دهد از وضعیت سلامت دستگاه هایی که به برنامه های شما دسترسی دارند، مطلع شوید

قیمت:

Duo Security برای حداکثر ده کاربر رایگان است. قیمت بسته های اشتراکی از 3 دلار در ماه شروع می‌شود.

Dropmysite

Dropmysite یک ابزار بازیابی نسخه پشتیبان است که از FTP، SFTP یا RSYNC برای پشتیبان گیری و ذخیره فایل های شما در پایگاه داده ابری استفاده می کند. این فرآیند کاملاً خودکار است و با ابزارهای اضافی، از جمله نظارت بر زمان و گزارش‌های عملکرد همراه است.

شما از یک داشبورد بهره مند خواهید شد که در آن می توانید فایل ها و پایگاه داده های خود را تنها با یک کلیک دوباره ایجاد کنید. به علاوه، می‌توانید نسخه پشتیبان محلی خود را از هر کجا و در هر زمان دانلود کنید. علاوه بر این، Dropmysite با Google’s Safe Browsing ادغام شده است، بنابراین می توانید به سرعت بررسی کنید که آیا سایت شما در بلاک لیست قرار دارد یا خیر.

امکانات:

هنگامی که فایل ها به خطر افتاده یا به طور تصادفی حذف می شوند، با یک کلیک بازیابی می شود

ذخیره‌سازی امن فایل‌ها در سرویس‌های وب آمازون

برنامه ریزی بک آپ ها در صورت نیاز بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی

قیمت:

بسته های اشتراکی از 20 دلار در ماه برای 50 گیگابایت شروع می‌شوند. با این حال، شما همچنین می توانید برنامه های سفارشی تنظیم کنید. به‌علاوه، می‌توانید از یک دوره آزمایشی رایگان دو هفته‌ای استفاده کنید و قبل از خرید آن را امتحان کنید.

افزونه های امنیتی وردپرس: Google Cloud CDN

Content delivery network (CDN) سایت شما را پایدارتر می‌کند و زمان بارگذاری را در سراسر جهان بهبود می‌بخشد. به بازدیدکنندگان محتوا از نزدیکترین سرور به آنها ارائه می شود، مهم نیست که در ایالات متحده زندگی کنند یا استرالیا.

این سرویس سایت شما را پایدارتر می‌کند. علاوه بر این، CDN برای مدیریت حملات DDoS و بدافزارها مجهز شده است.

معماری anycast آن یک آدرس IP واحد و جهانی را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب، می‌توانید عملکرد وب سایت خود را در سراسر جهان حفظ کنید.

امکانات:

Anycast IP زمان بارگذاری را کاهش می دهد

Cloud Load Balancing مسیریابی جامعی را ارائه می دهد

پشتیبانی از Terraform

قیمت:

Cloud CDN بسته به پهنای باند و درخواست‌های HTTP/HTTPS بسته های سفارشی مختلفی را ارائه می‌دهد.

Cloudflare

Cloudflare یک WAF است که تمام ترافیک شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مطمئن شود که مخرب نیستند. می تواند از حملات هدفمند مانند بدافزار، DDoS و (SQL) جلوگیری کند.

شما همچنین می توانید قوانین خود را تعریف کنید و در صورت مشاهده حملات تکراری، آدرس های IP را مسدود کنید.

شما می توانید تعیین کنید که ترجیح می دهید به تهدیدات چگونه پاسخ دهید. به عنوان مثال، پلتفرم از مسدود کردن، ورود به سیستم و محدود کردن پشتیبانی می کند.

امکانات:

I’m Under Attack! (دسترسی فوری به سطوح حفاظتی اضافی در برابر حملات DDoS)

تجزیه و تحلیل و گزارش برای مشاهده تهدیدات مسدود شده

جلوگیری از حملات و سوء استفاده از اطلاعات کاربری سرقت شده

قیمت:

قیمت‌های این سرویس از رایگان تا 200 دلار در ماه، با یک گزینه سفارشی برای شرکت‌ها متغیر است.

Sucuri

Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس است که شامل بهینه‌سازی امنیتی، اسکن بدافزار از راه دور، و فایروال وب‌سایت است. همچنین ادعا می کند که به لطف CDN خود سرعت وب را تا 70 درصد افزایش می دهد. به علاوه، می توانید بدافزارها را به سرعت توسط کارشناسان امنیتی حذف کنید.

علاوه بر این، Sucuri خدمات ارزشمندی، مانند بازیابی پس از هک را ارائه می دهد که وب سایت شما را به حالت اولیه باز می گرداند.

امکانات:

30 روز ضمانت بازگشت وجه در بازیابی و تعمیر وب سایت های هک شده

حذف بلاک لیست برای بازگرداندن حسن شهرت شما

پاکسازی خودکار و دستی نامحدود

قیمت:

یک نسخه رایگان دارد، در حالی که برنامه‌های پولی از ۱۹۹.۹۹ دلار در سال شروع می‌شوند.

افزونه های امنیتی وردپرس: LogicMonitor

LogicMonitor یک Website Monitoring Service (WMS) است که در فضای ابری و شبکه های سایت شما کار می کند. داشبوردهایی ایجاد می کند که به شما گزارشی دقیق از عملکرد سایت شما می دهد. علاوه بر این، از هرگونه تهدید موجود مطلع خواهید شد.

یکی از بهترین ویژگی های LogicMonitor تجربه کاربری (UX) است. می توانید منتظر هشدارهای قابل اجرا و گزارش های قابل تنظیم در لحظه و به صورت آنی باشید. به علاوه، می‌توانید داده‌ها را در قالب نمودارهای زیبا مشاهده کنید. همچنین اگر بخواهید، داشبوردهای سفارشی نیز به شما ارائه می شود تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

امکانات:

هشدارهای تلفنی، ایمیلی، پیامک یا Slack برای گزارش مشکلات با اولویت بالا

نظارت بر شبکه، سرور، فضای ابر و زیرساخت

بیش از 2000 ادغام برای سفارشی کردن سیستم شما و جمع آوری داده های مورد نیاز

قیمت:

LogicMonitor از یک مدل قیمت گذاری سفارشی استفاده می کند. با این حال، می توانید قبل از دریافت قیمت، آن را به صورت رایگان نیز امتحان کنید.

Jetpack

Jetpack یک افزونه چند منظوره است که توسط کارشناسان وردپرس ساخته شده است. به گونه ای طراحی شده است تا سایت شما را سریعتر و ایمن تر کند. برای مثال، Jetpack ویژگی هایی از قبیل پشتیبان‌گیری خودکار، بازیابی آسان، اسکن بدافزار و محافظت از هرزنامه را ارائه می‌کند.

Jetpack یکی از بهترین ابزارهای امنیتی وب سایت برای محافظت از هرزنامه و ربات است زیرا به طور خودکار هرزنامه ها را پیدا و حذف می کند. همچنین فعالیت های مشکوک را مسدود می کند و از حملات brute-force جلوگیری می کند. علاوه بر این، Jetpack با WooCommerce ادغام می شود تا امنیت تجارت الکترونیک شما را نیز بهبود بخشد.

امکانات:

دقیقاً متوجه خواهید شد که کدام عمل یا شخص باعث از کار افتادن سایت شما شده است

به بازیابی های 30 روز گذشته با یک کلیک دسترسی خواهید داشت

استفاده از ویژگی‌های حفاظت از هرزنامه و نظرات (10 هزار تماس API در ماه)

قیمت:

Jetpack یک افزونه وردپرس رایگان ارائه می‌کند. با این حال، می‌توانید Jetpack Security را نیز انتخاب کنید که قیمت آن از 10.95 دلار در ماه شروع می‌شود.

افزونه های امنیتی وردپرس: Shield Security

Shield Security یک افزونه حفاظتی هوشمند است که خدمات بازیابی پس از هک را ارائه می‌کند. راه اندازی و استفاده از آن آسان است و بلافاصله پس از نصب شروع به اسکن سایت شما می کند.

Shield Security از وب سایت شما در برابر هک، ربات و نفوذ محافظت می کند. همچنین، به طور خودکار راه حل هایی مانند بازیابی و مسدود کردن بدافزارها را پیاده سازی می کند.

علاوه بر این، با استفاده از فناوری جایگزین CAPTCHA ، می‌توانید تلاش‌های ورود به سیستم را محدود کنید، حملات brute force را مسدود کنید و از اسپم جلوگیری کنید.

امکانات:

بدافزار ها را شناسایی می کند

آسیب پذیری های امنیتی را در افزونه ها و تم ها شناسایی می کند

مسدود کردن خودکار برافزارها و آدرس‌های IP مخرب

قیمت:

Shield Security یک افزونه رایگان است. با این حال، اگر به پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارید، می‌توانید با 12 دلار در ماه اشتراک خود را ارتقا دهید.

نتیجه گیری:

نصب افزونه های امنیتی می تواند سایت شما را در برابر تهدیدات آنلاین مقاوم تر کند. با این حال، انتخاب یکی از شرکت های امنیتی فعالی در این زمینه می تواند چالش برانگیز باشد، خوشبختانه، این تصمیم زمانی آسان‌تر می‌شود که بدانید به دنبال چه چیزی هستید.

به طور خلاصه، در ادامه هشت مورد از بهترین سرویس های امنیتی معرفی شده است:

Duo Security – یک سرویس احراز هویت دو مرحله‌ای.

Dropmysite – یک ابزار بازیابی نسخه پشتیبان کاملاً خودکار.

Google Cloud CDN – سرور شما را تثبیت می‌کند تا کمتر در برابر حملات DDoS آسیب‌پذیر باشد.

Cloudflare – یک WAF با رتبه بندی بالا که ترافیک مخرب را فیلتر می کند.

Sucuri – یک راه حل همه کاره شامل اسکن بدافزار، هرزنامه، و اقدامات بازیابی پس از هک.

LogicMonitor – یک سرویس نظارت کامل وب سایت.

Jetpack – یک گزینه عالی برای جلوگیری از هرزنامه و ربات.

Shield Security – در بازیابی وب سایت پس از حملات هک با اقدامات امنیتی اضافی مانند مسدود کردن IP و بدافزارهای مخرب

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT