بهترین بازار سریع هوش مصنوعی

7 بهترین بازار سریع هوش مصنوعی

زمان مطالعه 8 دقیقه

به دنبال خرید یا فروش اعلان های مفید هوش مصنوعی هستید؟ اینها بهترین پلتفرم‌های سریع هوش مصنوعی هستند که می‌توانید در حال حاضر امتحان کنید. بهترین بازار سریع هوش مصنوعی را در ادامه بخوانید.

هنگامی که از یک ربات چت هوش مصنوعی استفاده می کنید، راه رسیدن به آنچه می خواهید با یک اعلان واضح است. با این حال، ایجاد یک دستور هوش مصنوعی عالی برای هر موقعیتی، دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، جایی که بازارهای سریع هوش مصنوعی وارد می شوند.

اگر به دنبال خرید اعلان‌های هوش مصنوعی یا حتی فروش برخی از اعلان‌های خود هستید، ممکن است بازارهای اعلانات هوش مصنوعی را مفید بیابید – اما بهترین پلتفرم اعلان هوش مصنوعی کدام است؟

1.بهترین بازار سریع هوش مصنوعی PromptBase

PromptBase بیش از 100000 درخواست هوش مصنوعی را برای مدل های مختلف محبوب از جمله MidJourney، DALL-E، ChatGPT و Stable Diffusion ارائه می دهد. این فقط در پیام های متنی متوقف نمی شود. PromptBase دارای اعلان‌های لوگو و نماد، اعلان‌های هنری، اعلان‌های بازی و اعلان‌های عکاسی برای همه خلاق‌ها است.

اما اگر به دنبال اعلان‌های ساده‌تر هستید، PromptBase پشتیبان شماست. شاید به دنبال اعلان هایی برای افزایش بهره وری خود، کمک به کدنویسی یا کمک به شما به عنوان صاحب کسب و کار هستید. PromptBase اعلان هایی را برای همه این مناطق در مدل های متعدد ارائه می دهد.

برای پیدا کردن اعلان هوش مصنوعی مورد نیاز خود، از ابزار ورودی جستجوی PromptBase استفاده کنید یا دسته‌ها را در منوی نوار بالای صفحه اصلی وب‌سایت مرور کنید.

حتی هنگام جستجو از طریق دسته، می توانید جستجوهای خود را فیلتر کنید تا گزینه ها را بر اساس ترجیحات خود محدود کنید.

علاوه بر این، PromptBase به کاربران این فرصت را می دهد که درخواست های خود را بفروشند و افراد را برای ایجاد درخواست استخدام کنند. PromptBase دارای طیف گسترده ای از مهندسان سریع برای انتخاب است، و شما می توانید مهندسان را بر اساس مدل هوش مصنوعی که می توانند برای آن درخواست ایجاد کنند، مشاهده کنید. پس از کلیک کردن بر روی پروفایل مهندس، می‌توانید ببینید که آنها در حال حاضر کدام فرمان‌ها را برای فروش دارند، اگرچه اگر به دنبال چیزی سفارشی و خاص هستید می‌توانید به آنها پیام دهید.

شما می توانید برای درخواست ها در PromptBase از طریق پردازشگر پرداخت آنلاین Stripe پرداخت کنید.

برای فروش یک درخواست، PromptBase از شما می خواهد که نام، نوع، توضیحات و قیمت درخواست را ارائه دهید. سپس، باید درخواست خود را مستقیماً در کادر ارائه شده جای‌گذاری کنید. PromptBase دستور را آزمایش می کند تا ببیند آیا قانونی است یا خیر، و اگر همه چیز بررسی شود، می توانید ادامه دهید و درخواست خود را لیست کنید.

2. PromptHero

PromptHero سرویس تقریباً مشابه PromptBase را ارائه می دهد. این بازار سریع دستوراتی را برای ChatGPT، Midjourney، Openjourney و Stable Diffusion ارائه می دهد. این اعلان ها را می توان برای انواع اهداف از جمله عکاسی، انیمه، معماری، مد، طراحی داخلی، لوگوها و نمادها استفاده کرد. اگر می‌خواهید یک مرور کلی داشته باشید، می‌توانید به دسته‌های ویژه، داغ، جدید و برتر PromptHero نیز نگاهی بیندازید.

PromptHero به شما امکان می دهد دسته ها را از طریق نوار منوی بالا مرور کنید، اگرچه می توانید از موتور جستجوی وب سایت برای نتایج خاص تر نیز استفاده کنید.

PromptHero یک نسخه پریمیوم از بازار خود را با قیمت 9 دلار ماهانه ارائه می دهد. بدون این اشتراک ممتاز، فقط می‌توانید از 25 اعتبار درخواستی رایگان در ماه استفاده کنید. با اشتراک، سقف درخواستی ماهانه شما به 300 افزایش می یابد.

یکی از ویژگی های جالب ارائه شده توسط Prompt Hero بخش مشاغل آن است. این صفحه به شما امکان می دهد مشاغل هوش مصنوعی را جستجو کنید، چه از راه دور یا داخلی، که برای افرادی که مهارت در هوش مصنوعی دارند عالی است. می توانید از PromptHero برای دسترسی به پورتال برنامه برای شغل مورد نظر خود استفاده کنید و همچنین می توانید حقوق، مدت قرارداد یا نرخ ساعتی را مشاهده کنید.

3. ChatX

ChatX دستورات رایگان و پولی را برای ChatGPT، Midjourney، و DALL-E 2 ارائه می دهد. وقتی به صفحه اصلی ChatX می رسید، دو گزینه دارید. می‌توانید به بازار سریع عمومی یا تولیدکننده سریع ChatX بروید. اگر می‌خواهید درخواست‌های قبلی را پیدا کنید، به بازار فوری عمومی بروید. اگر می‌خواهید یک اعلان خاص از طرف شما ایجاد شود، به تولیدکننده اعلان بروید.

در بازار سریع ChatX، می‌توانید درخواست‌هایی برای ChatGPT، DALL-E 2، Midjourney و Stable Diffusion پیدا کنید. نکته جالب این است که بسیاری از دستورات ChatX کاملا رایگان هستند. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید اعلان‌های رایگان تصویر، پیام‌های حرفه‌ای، اعلان‌های برنامه غذایی، اعلان‌های بازاریابی، پیام‌های هنری و موارد دیگر را بیابید، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. با استفاده از نوار جستجوی ChatX یا دسته بندی مدل های هوش مصنوعی، می توانید درخواست مناسب خود را پیدا کنید.

از سوی دیگر، اگر ChatX’s ChatGPT یا Midjourney Prompt Generator را انتخاب کنید، می توانید درخواست های مبتنی بر متن را به صورت رایگان از طرف شما ایجاد کنید.

به سادگی آنچه را که می‌خواهید مدل هوش مصنوعی به‌عنوان آن عمل کند و تولید کند، توضیح دهید، و یک پیام متنی برای دانلود برای استفاده در آینده به شما ارائه می‌شود.

4.بهترین بازار سریع هوش مصنوعی PromptSea

PromptSea فقط یک بازار سریع هوش مصنوعی نیست، بلکه مطمئناً می تواند برای یافتن دستورات هوش مصنوعی مفید استفاده شود. وقتی به وب‌سایت PromptSea می‌روید، فوراً با بازار سریع روبرو نخواهید شد. با این حال، اگر کمی به پایین اسکرول کنید، تعداد کمی از اعلان‌های برجسته هوش مصنوعی را مشاهده خواهید کرد. روی عنوان Prompts کلیک کنید و به پلتفرم PromptSea هدایت خواهید شد. در اینجا می‌توانید اعلان‌های تصویری برای ChatGPT، Midjourney، DALLE-2، Novel AI، Nightcafe، Jasper و Niji Journey را بیابید.

توجه به این نکته مهم است که PromptSea پیچ و تاب جالبی دارد: هر فرمان یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است. این امر از کپی و فروش مجدد درخواست ها بدون مجوز صحیح جلوگیری می کند. این NFT ها در بلاک چین های Tezos، Polygon یا BNB Chain ذخیره می شوند.

در PromptSea، می‌توانید با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مانند Tezos، Polygon یا BNB برای درخواست‌ها پرداخت کنید. شما نمی توانید از مناقصه های سنتی، مانند دلار یا پوند، برای پرداخت اقلام دیجیتال در PromptSea استفاده کنید. اگر طرفدار کریپتو یا NFT نیستید، ممکن است بخواهید یکی از بازارهای دیگر فهرست شده در اینجا را انتخاب کنید.

5. Etsy

ممکن است Etsy را به عنوان پلتفرم اصلی برای هدایای منحصر به فرد و دست ساز، مد و لوازم خانگی بشناسید. اما آیا می‌دانستید Etsy برخی از اعلان‌های مفید هوش مصنوعی را نیز می‌فروشد؟

تایپ کردن «اعلان‌های هوش مصنوعی» در نوار جستجوی Etsy، طیف اعلان‌های هوش مصنوعی را برای فروش در این پلتفرم نشان می‌دهد. می‌توانید درخواست‌هایی را برای Midjourney، ChatGPT، DALL-E و سایر مدل‌های هوش مصنوعی در Etsy بیابید، اگرچه این مدل‌ها اغلب به صورت بسته‌ای ارائه می‌شوند. در بازارهای سریع دیگری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است، می توانید یک درخواست واحد بخرید یا ایجاد کنید، اما فروشندگان Etsy دستورات را در بسته های صدها یا حتی هزاران نفری می فروشند.

بنابراین، چگونه می دانید که چه چیزی می خرید؟

وقتی در Etsy بسته‌ای را مشاهده کردید که به آن علاقه دارید، روی فهرست کلیک کنید و جزئیات مورد را بخوانید. این برای تعیین اینکه چه نوع اعلان هایی را از اینجا خریداری می کنید بسیار مهم است. عنوان احتمالاً نوع یا موضوع درخواست‌های ارائه شده را نشان می‌دهد، اما معمولاً می‌توانید به اطلاعات بیشتر در بخش جزئیات مورد دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید فقط تعداد انگشت شماری از اعلان‌های هوش مصنوعی یا چیزی بسیار خاص بخرید، Etsy ممکن است پلتفرم مناسبی نباشد. فراموش نکنید که Etsy یک بازار اختصاصی AI نیست که برای یافتن و جستجوی درخواست ها به طور خاص طراحی شده است.

6.بهترین بازار سریع هوش مصنوعی AIPRM

AIPRM یک بازار مبتنی بر وب سایت نیست. در عوض، این یک برنامه افزودنی رایگان کروم است که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از رابط ChatGPT به درخواست های مفید ChatGPT دسترسی داشته باشید.

پس از نصب افزونه AIPRM، حساب AIPRM خود را به اکانت ChatGPT خود متصل کنید. این به AIPRM اجازه می دهد تا زمانی که از ChatGPT استفاده می کنید کار کند. هنگامی که این موضوع را مرتب کردید، می توانید با AIPRM شروع کنید.

هنگام استفاده از AIPRM در ChatGPT، متوجه خواهید شد که صفحه چت معمولی اکنون محتوای بسیار بیشتری دارد. تعداد بی‌شماری طرح پیشنهادی و چند فیلتر جستجو را می‌بینید که می‌توانید از آنها برای یافتن درخواست مناسب خود استفاده کنید. می‌توانید درخواست‌ها را بر اساس موضوع، فعالیت، مدل GPT، نام نویسنده، راهنمایی درخواست و سایر عوامل فیلتر کنید. همچنین، می‌توانید در نوار جستجو در سمت راست صفحه، درخواستی را جستجو کنید.

چند نسخه پریمیوم از AIPRM موجود است که به شما امکان می‌دهد درخواست‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید، درخواست‌ها را مخفی کنید، لیست‌های درخواست سفارشی ایجاد کنید و موارد دیگر. ویژگی‌های اضافی پیشنهادی به نوع طرح ممتازی که برای آن انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در حال حاضر، AIPRM سطوح برتر زیر را ارائه می دهد:

. Plus: 5 دلار در ماه

. Pro: 20 دلار در ماه

. Elite: 50 دلار در ماه

. Titan: 500 دلار در ماه

صفحه اطلاعات طرح AIPRM را بررسی کنید تا ببینید هر طبقه چه چیزی را ارائه می دهد.

7.بهترین بازار سریع هوش مصنوعی FlowGPT

FlowGPT طیف وسیعی از خدمات مفید هوش مصنوعی را ارائه می دهد، از جمله یک بازار سریع برای کاربران ChatGPT. بازار FlowGPT کمی متفاوت از بازار سریع استاندارد شما کار می کند، با این گزینه که در واقع با طیف گسترده ای از چت ربات های هوش مصنوعی با استفاده از GPT تعامل داشته باشید.

می‌توانید از ربات مبتنی بر GPT انتخابی خود بخواهید که یک درخواست برای شما ایجاد کند، اگرچه مهم است که به یاد داشته باشید که ربات‌های خاصی برای انواع خاصی از اعلان‌ها طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک درخواست شکار شغلی داشته باشید، به بخش جستجوی کار FlowGPT بروید.

همچنین اگر می‌خواهید درخواست‌های خود را برای دسترسی سایر کاربران فهرست کنید، می‌توانید در FlowGPT دستور ایجاد کنید.

بازارهای سریع می توانند تجربه Chabot هوش مصنوعی شما را متحول کنند

چت ربات‌های هوش مصنوعی ابزارهای فوق‌العاده مفیدی هستند، اما داشتن اعلان‌های مناسب هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند بهترین پاسخ‌های ممکن را از ابزار هوش مصنوعی مولد انتخابی خود دریافت کنید. اگر علاقه مند به یافتن پیام های چت موثر هوش مصنوعی برای هر موقعیتی هستید، برخی از پلتفرم های ذکر شده در بالا را بررسی کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT