بهترین بازی های آنلاین گوگل کروم

بهترین بازی های آنلاین گوگل کروم

زمان مطالعه 4 دقیقه

مرورگر گوگل کروم، چیزی بیشتر از ابزار جستجو یا پورتال های اینترنت است و ضمن فراهم کردن امکانات متعدد، امکان انجام بازی‌های ساده آنلاین و آفلاین را نیز فراهم می‌کند. بازی‌های متعددی برای این منظور توسعه داده شده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به دانلود و نصب هیچ برنامه‌ای، می‌توانید با مرورگر Google Chrome در رایانه یا گوشی خود آن‌ها را بازی کرده و لذت ببرید. در این پست به معرفی بهترین بازی های آنلاین گوگل کروم می پردازیم.

1.بازی Solitaire

بازی Solitaire با طراحی کلاسیک از قدیمی ترین بازی های گوگل است که دارای دو سطح آسان و سخت بوده و تفاوت اصلی با ویندوز یک این است که هیچ میانبری برای قرار دادن کارت‌ها با دوبار کلیک کردن روی آنها وجود ندارد، همیشه باید آنها را بکشید. این بازی را می‌توانید هم از رایانه شخصی و هم از مرورگر تلفن همراه خود بازی کنید. یکی از بهترین بازی های کارتی گوگل کروم بوده که فضای خاصی از بازی کارتی را به نمایش می‌گذارد. در این بازی کارت ها به راحتی جا به جا شده و یک تجربه خوبی برای سالمندان یا افرادی که علاقه خاصی به بازی‌های کارتی دارند، ایجاد می‌کند.

2. بازی گوگل کروم DINO RUN

دایناسور معروف گوگل کروم یا همان T-Rex احتمالا معروف‌ترین بازی گوگل کروم است که همه‌ی ما در هنگام خطای اینترنت در باز کردن سایت‌های مختلف، با آن روبه‌رو شده‌ایم. از بهترین بازی ‌های گوگل کروم است که وقتی آفلاین هستید می توانید آن را در کروم بازی کنید. این بازی به شکل افلاین بوده و زمانی به آن دسترسی خواهید داشت که در گوگل کروم اتصال اینترنت شما قطع باشد. در این زمان پیامی روی صفحه مرورگر قرار می‌گیرد که در آن یک دایناسور ظاهر می شود.

با زدن دکمه‌ی Space تی رکس شروع به دویدن می‌کند که بایستی با جهت بالا و پایین از موانع عبور کنید و مسافت بیشتری را طی کنید. اگر قبلا اقدام به انجام این بازی کرده‌اید و برایتان جذاب نبوده، کمی صبور باشید؛ چرا که با طی کردن مسافت بیشتر، سرعت تی رکس بیشتر شده و موانع مختلفی نیز ظاهر می‌شوند که بازی را جذاب‌تر می‌کند. به هر حال این بازی گرافیک و گیم پلی ساده‌ای دارد و برای مواقعی که به اینترنت دسترسی نداریم، یک سرگرمی کوتاه می‌تواند باشد.

3. بازی Spelunky

بهترین بازی های آنلاین گوگل کروم

این بازی یکی از بهترین بازی های تحت وب گوگل کروم است که داستان آن درباره کاوش در غار های تو در تو بوده و مخاطب باید گنج های مخفی را پیدا کند. در بازی Spelunky، چیدمان غار تغییر کرده و مخاطب باید تله و دشمنان را پست سر گذاشته تا به گنج دست یابد. در این بازی با هر بار کشته شدن، تمامی داشته‌ها را از دست می‌دهید و باید مجدد شروع کنید.

4. Snake

هرکسی که یک تلفن همراه قدیمی نوکیا داشته، زمانی Snake را بازی کرده است. در این بازی شما یک مار هستید که باید سیب خورده و بزرگ شوید و مواظب باشید که با خود و موانع تصادف نکنید. می‌توانید در مرورگر رایانه شخصی با کلیدهای جهت‌دار روی صفحه‌کلید یا در مرورگر تلفن همراه با کشیدن انگشت.

5. بازی Basket & Ball

یک بازی ورزشی و زیبا در تحت وب گوگل کروم است. مخاطب باید در راه انداختن توپ بسکتبال به داخل سبد چالش‌های خاصی مانند آتش، میخ، ترامپولین را پشت سربگذار‌د. برای انجام بازی Basket & Ball، می‌توان هم از طریق مرورگر ویندوز و هم از طریق مرورگر گوشی وارد شد. کنترل توپ در این بازی کار سختی نیست و با جهت‌ها، مسیر حرکت توپ را تعیین می‌کنید و از Space نیز برای پرتاب توپ، استفاده می‌کنید. اگر Space را چند مرتبه پشت سر هم فشار دهید، قدرت پرتاب بیشتر خواهد شد.

6. بازی Memo-Flip

یک بازی کارتی ساده و مبتنی بر حافظه که هیجان‌های خاص خود را دارد. Memo-Flip بازی کارتی جالبی است که یادگیری خاصی نیاز ندارد و کودکان و ‌سالمندان برای تقویت حافظه خود می‌توانند آن را بازی کنند. در هر مرتبه، دو کارت را انتخاب می‌کنید که باید کارت‌های مشابه را پیدا کنید؛ در این صورت امتیاز آن‌ها را دریافت می‌کنید. در غیر این صورت باید سعی کنید که آن‌ها را به‌خاطر بسپرید تا در انتخاب‌های بعدی به کمکتان بیایند.

7. بازی گوگل کروم Breakout

در بازی Breakout باید تمام بلوک ها را بشکنید بدون اینکه اجازه دهید توپ در ریباند از دست شما فرار کند. شما فقط می‌توانید آن را در نسخه PC بازی کنید.

8. بازی Magic Cat Academy

یک بازی که در آن شخصیت مخاطب باید ارواح را قبل از اینکه او را لمس کنند، بکشد. بازی Magic Cat Academy، هم از طریق مرورگر ویندوز و هم از طریق مرورگر موبایل در دسترس است.

9. Great Ghoul Duel

یکی از بهترین بازی های تحت وب گوکل کروم که به شکل آنلاین در دسترس است. در بازی Great Ghoul Duel آنلاین که در آن بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند، هر یک باید لاماها را جمع آوری کند و آنها را به پایگاه تیم خود ببرد و به طور بالقوه آنها را از بازیکنان دشمن بدزدد. هر کس بیشتر این محموله‌ها را بدزدد، برنده است.

10. بازی Garden Gnomes

این بازی شباهت زیادی به بازی گنجشک‌های عصبانی یا همان angry birds دارد. تنها تفاوت این است که در انگری برد شما باید گنجشک‌ها را روی منجنیق قرار دهید، اما در بازی Garden Gnomes باید کوتوله‌های باغ را پرتاب کنید.

11. Cut the Rope

بهترین بازی های آنلاین گوگل کروم

Cut the Rope یکی از بامزه ترین و بهترین بازی ‌های گوگل کروم است که به خاطر فیزیک بامزه‌ای که دارد مخاطب زیادی جذب کرده و جوایز زیادی نیز گرفته است. در این بازی بازیکن باید طناب‌ها را به گونه ای ببرد تا هیولای بامزه‌ی این بازی به آبنبات خود برسد. نحوه‌ی بریدن طناب‌ها برای این منظور می‌تواند گاهی اوقات چالش برانگیز باشد. گرچه چند سالی است که از پیدایش این بازی می‌گذرد، اما فضای زیبا، سادگی و حالت معما گونه‌ی مراحل، سبب شده تا کماکان نیز برای افراد جذاب باشد.

12. 2048

یکی از چالش برانگیز ترین بازی های گوگل کروم است که نیازمند یک ذهن قوی و خلاق است. بازی 2048 در ادغام کاشی‌های شماره‌دار خلاصه شده که بازیکن باید با حرکت دادن مربع‌ها در جهت‌های مختلف، شماره‌های یکسان را در یکدیگر ادغام کند و از پر شدن صفحه از مربع‌ها جلوگیری کند. این کار سبب می‌شود تا به شماره‌های بزرگتر دست یابد. چندین سال از این بازی می‌گذرد و نسخه‌های مختلف آن برای اندروید و iOS نیز توسعه داده شده‌اند.

13. Little Alchemy 2

یک‌ بازی خلاقانه و خاص در اوج سادگی است. بازی Little Alchemy 2 به آفرینش انسان و‌ زمین اشاره‌ دارد. در این بازی بازیکن باید از عناصر ابتدایی آب، هوا، آتش، خاک شروع کرده تا به دایناسورها، انسان ها و سفینه های فضایی برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT